Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B7 2.0 TDI DPF 170 KM


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Lookier dużo mówi hyhyhy

a no fakt

silnik 170 KM ma kute graty a 140 nie

jak tak to beda z tego silnika ludzie :shocked:

I jest przeciąg

ale to co Poziu kupujemy Kujawskiego :grin:

Opublikowano

Broń Panie Boże :bicz: :bicz:

prędzej kupie 1,6 niz tdi - - oczywiście przed 35 rokiem życia :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew:

Opublikowano
2,0 TDI 140 konne czipuja sie ładnie

2,0 TDI 170 konne czipuja sie beznadziejnie (malutki przyrost mocy %)

2.0 TDI 140PS bez DPF czipują się beznadziejnie ( turbo na przeszkodzie)

2.0 TDI 140PS z DPF czipują się beznadziejnie (no chyba, że wsadzimy turbo z 2.0tdi 170PS, wtedy inna bajka)

2.0 TDI 170 czipują się dobrze (choć problemem moze być DPF, jest jednak lepsza turbina)

Opublikowano

są jakieś modele które nie miały filtra cząsteczek stałych ?? ( np. początek serii -2003 rok ???)

Opublikowano

FYI - u mnie spalanie po przejściu z 205/55/16 na 235/45/17 wzrosło o ok 1L.

Opublikowano
są jakieś modele które nie miały filtra cząsteczek stałych ?? ( np. początek serii -2003 rok ???)

noo 2003 to chyba za wczesnie ?

silniki BPW i BLB nie miały chyba DPFa i są najgorzej modyfikowalne

Opublikowano
2,0 TDI 140 konne czipuja sie ładnie

2,0 TDI 170 konne czipuja sie beznadziejnie (malutki przyrost mocy %)

2.0 TDI 140PS bez DPF czipują się beznadziejnie ( turbo na przeszkodzie)

2.0 TDI 140PS z DPF czipują się beznadziejnie (no chyba, że wsadzimy turbo z 2.0tdi 170PS, wtedy inna bajka)

2.0 TDI 170 czipują się dobrze (choć problemem moze być DPF, jest jednak lepsza turbina)

a i na allegro nikt tego nie robi!! duży minus

Opublikowano
a i na allegro nikt tego nie robi!! duży minus

no nie wierzę :shocked: Jeszcze nie mają do nich czipsów na bazarze ? :grin: Wiocha...

ctv, uzupełnij profil...

Opublikowano

pre_pl

noo 2003 to chyba za wczesnie ?

ale mi chodzi o A3 o nawy model (8P) wyszedł właśnie w 2003 roku ...

Opublikowano

FYI - u mnie spalanie po przejściu z 205/55/16 na 235/45/17 wzrosło o ok 1L.

By się zgadzało. Rozmawiałem dzisiaj z właścicielem wersji 140KM na 235 i pali mu prawie tyle samo co u mnie. Jutro ruszam do Amsterdamu sprawdzę go w trasie.

Opublikowano

a 170 to nie jest tylko podkręcona 140 ?? czy drzemią w niej jakieś grubsze zmiany ??

Z tego co mowil Lookier to jest tylko 140 po programie takze oniak dawaj wykres ile dalo sie jeszcze wyciagnac z tej 170 ?

silnik dosyc mozno sie roznia ... od samych bebechów poprzez osprzet .. np.noje big turbulum .... :grin:

Opublikowano
silnik dosyc mozno sie roznia ... od samych bebechów poprzez osprzet

z tego co pamiętam... :

140 no DPF : PD, turbo takie samo (identyko ?) jak w AWX/AVF

140 DPF : piezowtryski, ale słabe turbo (nie wiem jakie)

170 DPF : piezowtryski oraz noje big turbulum (by Spanky)

:wink:

Opublikowano

Chyba żartujesz. Beznadziejnie? Chyba dlatego tak piszą bo tylko Masters potrafi to narazie robić :P I jak oglądałem wyniki z hamowni to wcale tam małego przyrostu nie widziałem.

Dssn nie zartuje.

Wszystkie auta z DPF (filtrem czastek stałych) to poracha dla tunera. Pracy od groma a wyniki mizerne. Nie wchodzac w szczególy po prostu jak ktos chce miec osiagi niech kupi inne wersje silnika.

Opublikowano
Wszystkie auta z DPF (filtrem czastek stałych) to poracha dla tunera. Pracy od groma a wyniki mizerne. Nie wchodzac w szczególy po prostu jak ktos chce miec osiagi niech kupi inne wersje silnika.

no tylko ten silnik 140PS bez DPF, to jakoś mnie nie przekonuje.... jeździłem takim i żadna rewelacja ...

Ja rozumiem, że Ty patrzysz z innej perspektywy, 170PS DPF - kupa roboty (dzięki DPF) i właściwie rezultat ma się nijak do pracy, którą trzeba włożyć. Owszem przyrost jest, ale nie wprost proporcjonalny do pracy.

Dobrze Ciebie zrozumiałem ?

Dodatkowo jest zagrożenie, że jak ktoś niewiele jeździ, to się jeszcze nie zdązy filtr oczyścic i może się zdarzyć, że auto po prostu będzie trzeba ściągnąć do serwisu w celu "wyczyszczenia DPFa" - specjalna procedura.

No ale Robert, przecież powoli zaczynają robić te silniki z DPF ? I "jakieś" te wyniki wychodzą, nawet wcale nie małe.... (ja wiem, praca.... no ale jednak :wink: )

Opublikowano

Pracy od groma ? Mój program robił sie jakieś pół godzinki dokładnie tyle samo co do silnika z DPF , a przyrosty identyczne .Tylko że mój czasem zadymi a tamten nie. Nie widze tu nic mizernego. Oczywiście jak ktoś chce zrobić ze 170 KM jakieś 300 KM to DPF będzie ograniczeniem.

Opublikowano
Pracy od groma ? Mój program robił sie jakieś pół godzinki dokładnie tyle samo co do silnika z DPF

taaak, ja pamiętam że Masters trochę podchodził do tego silnika.. Z miejsca go w końcu nie zrobił ? :tongue:

Kiedyś miał nowego Leona 170PS od dealera, ciekawe w jakim celu ? :evil:

Opublikowano

Tak tak dlubał w nim długo ale to nie z powodu DPF tylko komp jest oporny. W BMW robił to pół godzinki a to była pierwsza taka beja w PL.

Opublikowano

Diagtroniki ze 170- 205KM, momentu nie dojrzałem. WV Passat przy mnie robiony.

Opublikowano

Chyba żartujesz. Beznadziejnie? Chyba dlatego tak piszą bo tylko Masters potrafi to narazie robić :P I jak oglądałem wyniki z hamowni to wcale tam małego przyrostu nie widziałem.

Dssn nie zartuje.

Wszystkie auta z DPF (filtrem czastek stałych) to poracha dla tunera. Pracy od groma a wyniki mizerne. Nie wchodzac w szczególy po prostu jak ktos chce miec osiagi niech kupi inne wersje silnika.

+30KM to dla ciebie taki mizerny wynik?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...