Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Prośba o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

zacznij od podstaw ... sprawdz swiece zarowe ...

Opublikowano

zacznij od podstaw ... sprawdz swiece zarowe ...

Sprawdzone bo na początku zimy wymienione wszystkie bo 3 padły a wiec sa nowe 4 szt. BERU

Opublikowano

No to widze ze naprawde duzo osób sie tym zainteresowało.

Dzieki za ocene której nie ma.

A Chciałem wiedziec tylko w jakim stanie mam auto???

Opublikowano

Kąt synchronizacji mógłby być lepszy, choć nie ma tragedii. Termostat do sprawdzenia ew. wymiany, kierownice turbo jakby z niechęcią zabierały się do roboty, choć jak już się wezmą to jest dobrze. Trochę dynamicznej jazdy powinno pomóc. Poza tym OK.

Opublikowano

Mozesz tez popatrzec na egr bo tak jakos powoli reaguje, moze zabrudzony.

1 i 4 pompka korekcje i BIPy troszke kiepskie, moze jakis preparat do paliwa do czyszczenia wtryskow.

Turbo faluje musisz dynamiczniej pojezdzic

kat synchronizacji mozesz przestawic, ale w sumie nie jest zly

Opublikowano

Kąt synchronizacji mógłby być lepszy, choć nie ma tragedii. Termostat do sprawdzenia ew. wymiany, kierownice turbo jakby z niechęcią zabierały się do roboty, choć jak już się wezmą to jest dobrze. Trochę dynamicznej jazdy powinno pomóc. Poza tym OK.

A dlaczego niby termostat do sprawdzenia ???

Co do kierownic to zamieżam rozebrac je ale to latem bo faktycznie raz na jakis czas wejdzie w tryb awaryjny.

Mozesz tez popatrzec na egr bo tak jakos powoli reaguje, moze zabrudzony.

1 i 4 pompka korekcje i BIPy troszke kiepskie, moze jakis preparat do paliwa do czyszczenia wtryskow.

Turbo faluje musisz dynamiczniej pojezdzic

kat synchronizacji mozesz przestawic, ale w sumie nie jest zly

Jak to widzisz ze sie słabo zbiera ???

A co do PD to czy przez te korekcje może też dużo pic ropki, bo wydaje mi sie że zadużo pije

A i dzieki koledzy za oddzew.

Opublikowano

Jak to widzisz ze sie słabo zbiera ???

A co do PD to czy przez te korekcje może też dużo pic ropki, bo wydaje mi sie że zadużo pije

Moze pic bo jak kolega pisal 1 i 4 pompka.Nie jest pierwszej mlodosci.Turbo nie chodzi zle nie mąćcie koledze w głowie.Nie ma potrzeby do czyszczenia.Troszke dynamicznej jazdy[br]Dopisany: 28 Styczeń 2010, 20:45_________________________________________________

Termostat do sprawdzenia ew. wymiany

Niewiem na jakiej podstawie tak twierdzisz.Chyba na tej ze trzyma 89-90 stopni

Termostatu nie ruszaj jest OK

Opublikowano

to i ja dodam 3 grosze ...

po logach nie widac powodow do zmartwien ...

ile pali ci to auto .. konkretnie ?

Opublikowano

Jak to widzisz ze sie słabo zbiera ???

A co do PD to czy przez te korekcje może też dużo pic ropki, bo wydaje mi sie że zadużo pije

Moze pic bo jak kolega pisal 1 i 4 pompka.Nie jest pierwszej mlodosci.Turbo nie chodzi zle nie mąćcie koledze w głowie.Nie ma potrzeby do czyszczenia.Troszke dynamicznej jazdy[br]Dopisany: 28 Styczeń 2010, 20:45_________________________________________________

Termostat do sprawdzenia ew. wymiany

Niewiem na jakiej podstawie tak twierdzisz.Chyba na tej ze trzyma 89-90 stopni

Termostatu nie ruszaj jest OK

A wiec termostat był wymieniany latem ,ale z małymi przebojami, oczywiście org z ASO ale dostałem takiego ze trzymał temp 95-96 st, teraz jest drugi i wydaje mi sie ze jest oki choc ten trzyma 91-93 st na klimatroniku.

Co do PD to nie bedzie że któraś z nich 1 lub 4 bedzie lała ,a druga bedzie chciała ja wyrównac ??? Bo jedna korekcja jest w minus, a duga w plus ???

to i ja dodam 3 grosze ...

po logach nie widac powodow do zmartwien ...

ile pali ci to auto .. konkretnie ?

Spanky autko pali w cyklu miejskim koło 13-14 L "zima"

Trasa 250km + reszta po mieście cały bak wystarczył na 860 km a wiec wyszło wtedy 12.9

Nie robiłem jeszcze nim narazie zadnej trasy w całości wiec nie moge na ten temat sie wypowiedziec.

Opublikowano

To pompki napewno leja jesli tyle pali

Opublikowano

Trasa 250km + reszta po mieście cały bak wystarczył na 860 km a wiec wyszło wtedy 12.9

jak ty to liczysz , bo 66l na 860 to ni chu chu nie wyjdzie 12,9 tylko 7,6 ile ty na baku chciałbys przejechac po miescie 1500tys czy co :shocked: i przeciez nie wyjezdziles wszystkiego z tych 66litrow ktore sa na max czyli spalanie masz jak najbardziej w normie tylko w rachunkowości sie podciagnij :wink4:
Opublikowano

Trasa 250km + reszta po mieście cały bak wystarczył na 860 km a wiec wyszło wtedy 12.9

jak ty to liczysz , bo 66l na 860 to ni chu chu nie wyjdzie 12,9 tylko 7,6 ile ty na baku chciałbys przejechac po miescie 1500tys czy co :shocked: i przeciez nie wyjezdziles wszystkiego z tych 66litrow ktore sa na max czyli spalanie masz jak najbardziej w normie tylko w rachunkowości sie podciagnij :wink4:

Hm. No chyba faktycznie bedzi mi sie kłaniała rachunkowośc. Bo ja liczyłem "ilosc km przez litry"

A przecież jest odwrot "litry/km*100"

No i faktycznie wychodzi o wiele mniej :)

Dzieks za uswiadomienie :good: chociaz matura z matmy na 4 zdana :tongue4:

Opublikowano

Trasa 250km + reszta po mieście cały bak wystarczył na 860 km a wiec wyszło wtedy 12.9

jak ty to liczysz , bo 66l na 860 to ni chu chu nie wyjdzie 12,9 tylko 7,6 ile ty na baku chciałbys przejechac po miescie 1500tys czy co :shocked: i przeciez nie wyjezdziles wszystkiego z tych 66litrow ktore sa na max czyli spalanie masz jak najbardziej w normie tylko w rachunkowości sie podciagnij :wink4:

Hm. No chyba faktycznie bedzi mi sie kłaniała rachunkowośc. Bo ja liczyłem "ilosc km przez litry"

A przecież jest odwrot "litry/km*100"

No i faktycznie wychodzi o wiele mniej :)

Dzieks za uswiadomienie :good: chociaz matura z matmy na 4 zdana :tongue4:

jakie proste moze byc naprawianie auta .... nic nie zrobiles a spalanie spadlo o polowe .... :polew:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...