ic3ek Opublikowano 23 Stycznia 2010 Opublikowano 23 Stycznia 2010 Witam koledzy. Prosiłbym was o ocene logów. Tu sa logi : STATYCZNE: http://ic3ek.neostrada.pl/a4/logi/stat/000.jpg http://ic3ek.neostrada.pl/a4/logi/stat/001.jpg http://ic3ek.neostrada.pl/a4/logi/stat/003.jpg http://ic3ek.neostrada.pl/a4/logi/stat/004.jpg http://ic3ek.neostrada.pl/a4/logi/stat/007.jpg http://ic3ek.neostrada.pl/a4/logi/stat/008.jpg http://ic3ek.neostrada.pl/a4/logi/stat/013.jpg http://ic3ek.neostrada.pl/a4/logi/stat/023.jpg BASIC SETTINGS http://ic3ek.neostrada.pl/a4/logi/bsic/000.jpg http://ic3ek.neostrada.pl/a4/logi/bsic/003.jpg http://ic3ek.neostrada.pl/a4/logi/bsic/004.jpg http://ic3ek.neostrada.pl/a4/logi/bsic/011.jpg DYNAMICZNE http://ic3ek.neostrada.pl/a4/logi/dyna/000.jpg http://ic3ek.neostrada.pl/a4/logi/dyna/001.jpg http://ic3ek.neostrada.pl/a4/logi/dyna/003.jpg http://ic3ek.neostrada.pl/a4/logi/dyna/004.jpg http://ic3ek.neostrada.pl/a4/logi/dyna/008.jpg http://ic3ek.neostrada.pl/a4/logi/dyna/010.jpg http://ic3ek.neostrada.pl/a4/logi/dyna/011.jpg http://ic3ek.neostrada.pl/a4/logi/dyna/013.jpg http://ic3ek.neostrada.pl/a4/logi/dyna/023.jpg Nie piszcie o rozrządzie bo sam widze że jest lekko do porawki "ale to jak sie zrobi ciepło" A chodzi mi głównie o straszne kopcenie silnika zaraz po odpaleniu jak jest zimno, oraz toważyszace temu bardzo nie równe obroty przez jakies 10s po porrannym odpaleniu. Auto zbiera sie bardzo ładnie, ale też potrafi bardzo ładnie pic ropke.
spanky Opublikowano 23 Stycznia 2010 Opublikowano 23 Stycznia 2010 zacznij od podstaw ... sprawdz swiece zarowe ...
ic3ek Opublikowano 23 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2010 zacznij od podstaw ... sprawdz swiece zarowe ... Sprawdzone bo na początku zimy wymienione wszystkie bo 3 padły a wiec sa nowe 4 szt. BERU
Maraas Opublikowano 25 Stycznia 2010 Opublikowano 25 Stycznia 2010 Niestety mój ma te same problemy, świece podobnie jak u Ciebie wymienione na kpl NGK
ic3ek Opublikowano 27 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2010 No to widze ze naprawde duzo osób sie tym zainteresowało. Dzieki za ocene której nie ma. A Chciałem wiedziec tylko w jakim stanie mam auto???
bolo73 Opublikowano 27 Stycznia 2010 Opublikowano 27 Stycznia 2010 Kąt synchronizacji mógłby być lepszy, choć nie ma tragedii. Termostat do sprawdzenia ew. wymiany, kierownice turbo jakby z niechęcią zabierały się do roboty, choć jak już się wezmą to jest dobrze. Trochę dynamicznej jazdy powinno pomóc. Poza tym OK.
superdziki Opublikowano 27 Stycznia 2010 Opublikowano 27 Stycznia 2010 Mozesz tez popatrzec na egr bo tak jakos powoli reaguje, moze zabrudzony. 1 i 4 pompka korekcje i BIPy troszke kiepskie, moze jakis preparat do paliwa do czyszczenia wtryskow. Turbo faluje musisz dynamiczniej pojezdzic kat synchronizacji mozesz przestawic, ale w sumie nie jest zly
ic3ek Opublikowano 28 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2010 Kąt synchronizacji mógłby być lepszy, choć nie ma tragedii. Termostat do sprawdzenia ew. wymiany, kierownice turbo jakby z niechęcią zabierały się do roboty, choć jak już się wezmą to jest dobrze. Trochę dynamicznej jazdy powinno pomóc. Poza tym OK. A dlaczego niby termostat do sprawdzenia ??? Co do kierownic to zamieżam rozebrac je ale to latem bo faktycznie raz na jakis czas wejdzie w tryb awaryjny. Mozesz tez popatrzec na egr bo tak jakos powoli reaguje, moze zabrudzony. 1 i 4 pompka korekcje i BIPy troszke kiepskie, moze jakis preparat do paliwa do czyszczenia wtryskow. Turbo faluje musisz dynamiczniej pojezdzic kat synchronizacji mozesz przestawic, ale w sumie nie jest zly Jak to widzisz ze sie słabo zbiera ??? A co do PD to czy przez te korekcje może też dużo pic ropki, bo wydaje mi sie że zadużo pije A i dzieki koledzy za oddzew.
vauxhall95 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Jak to widzisz ze sie słabo zbiera ??? A co do PD to czy przez te korekcje może też dużo pic ropki, bo wydaje mi sie że zadużo pije Moze pic bo jak kolega pisal 1 i 4 pompka.Nie jest pierwszej mlodosci.Turbo nie chodzi zle nie mąćcie koledze w głowie.Nie ma potrzeby do czyszczenia.Troszke dynamicznej jazdy[br]Dopisany: 28 Styczeń 2010, 20:45_________________________________________________ Termostat do sprawdzenia ew. wymiany Niewiem na jakiej podstawie tak twierdzisz.Chyba na tej ze trzyma 89-90 stopni Termostatu nie ruszaj jest OK
spanky Opublikowano 28 Stycznia 2010 Opublikowano 28 Stycznia 2010 to i ja dodam 3 grosze ... po logach nie widac powodow do zmartwien ... ile pali ci to auto .. konkretnie ?
ic3ek Opublikowano 29 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2010 Jak to widzisz ze sie słabo zbiera ??? A co do PD to czy przez te korekcje może też dużo pic ropki, bo wydaje mi sie że zadużo pije Moze pic bo jak kolega pisal 1 i 4 pompka.Nie jest pierwszej mlodosci.Turbo nie chodzi zle nie mąćcie koledze w głowie.Nie ma potrzeby do czyszczenia.Troszke dynamicznej jazdy[br]Dopisany: 28 Styczeń 2010, 20:45_________________________________________________ Termostat do sprawdzenia ew. wymiany Niewiem na jakiej podstawie tak twierdzisz.Chyba na tej ze trzyma 89-90 stopni Termostatu nie ruszaj jest OK A wiec termostat był wymieniany latem ,ale z małymi przebojami, oczywiście org z ASO ale dostałem takiego ze trzymał temp 95-96 st, teraz jest drugi i wydaje mi sie ze jest oki choc ten trzyma 91-93 st na klimatroniku. Co do PD to nie bedzie że któraś z nich 1 lub 4 bedzie lała ,a druga bedzie chciała ja wyrównac ??? Bo jedna korekcja jest w minus, a duga w plus ??? to i ja dodam 3 grosze ... po logach nie widac powodow do zmartwien ... ile pali ci to auto .. konkretnie ? Spanky autko pali w cyklu miejskim koło 13-14 L "zima" Trasa 250km + reszta po mieście cały bak wystarczył na 860 km a wiec wyszło wtedy 12.9 Nie robiłem jeszcze nim narazie zadnej trasy w całości wiec nie moge na ten temat sie wypowiedziec.
vauxhall95 Opublikowano 29 Stycznia 2010 Opublikowano 29 Stycznia 2010 To pompki napewno leja jesli tyle pali
odzim Opublikowano 29 Stycznia 2010 Opublikowano 29 Stycznia 2010 Trasa 250km + reszta po mieście cały bak wystarczył na 860 km a wiec wyszło wtedy 12.9 jak ty to liczysz , bo 66l na 860 to ni chu chu nie wyjdzie 12,9 tylko 7,6 ile ty na baku chciałbys przejechac po miescie 1500tys czy co i przeciez nie wyjezdziles wszystkiego z tych 66litrow ktore sa na max czyli spalanie masz jak najbardziej w normie tylko w rachunkowości sie podciagnij
ic3ek Opublikowano 30 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2010 Trasa 250km + reszta po mieście cały bak wystarczył na 860 km a wiec wyszło wtedy 12.9 jak ty to liczysz , bo 66l na 860 to ni chu chu nie wyjdzie 12,9 tylko 7,6 ile ty na baku chciałbys przejechac po miescie 1500tys czy co i przeciez nie wyjezdziles wszystkiego z tych 66litrow ktore sa na max czyli spalanie masz jak najbardziej w normie tylko w rachunkowości sie podciagnij Hm. No chyba faktycznie bedzi mi sie kłaniała rachunkowośc. Bo ja liczyłem "ilosc km przez litry" A przecież jest odwrot "litry/km*100" No i faktycznie wychodzi o wiele mniej Dzieks za uswiadomienie chociaz matura z matmy na 4 zdana
spanky Opublikowano 30 Stycznia 2010 Opublikowano 30 Stycznia 2010 Trasa 250km + reszta po mieście cały bak wystarczył na 860 km a wiec wyszło wtedy 12.9 jak ty to liczysz , bo 66l na 860 to ni chu chu nie wyjdzie 12,9 tylko 7,6 ile ty na baku chciałbys przejechac po miescie 1500tys czy co i przeciez nie wyjezdziles wszystkiego z tych 66litrow ktore sa na max czyli spalanie masz jak najbardziej w normie tylko w rachunkowości sie podciagnij Hm. No chyba faktycznie bedzi mi sie kłaniała rachunkowośc. Bo ja liczyłem "ilosc km przez litry" A przecież jest odwrot "litry/km*100" No i faktycznie wychodzi o wiele mniej Dzieks za uswiadomienie chociaz matura z matmy na 4 zdana jakie proste moze byc naprawianie auta .... nic nie zrobiles a spalanie spadlo o polowe ....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się