Emet Opublikowano 26 Stycznia 2010 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Witam. Mam problem z samochodem, który nie chce odpalic. Wygląda to jakby do silnika nie dostawało się paliwo. Rozrusznik kręci. Dzisiaj rano odpaliłem samochód bez większych problemów. Pochodził ze 3-4 minuty i się podgrzał troszkę. Potem po przejechaniu ok 2 kilometrów nagle.... skończyła się jazda Tak jakby nagle skończył się dopływ paliwa. Nie wiem czy padła pompa paliwa, czy zamarzła (ona lub coś innego) czy to może jeszcze coś innego? Temperatura rano wynosiła jakieś minus 25-26 stopni (w nocy ponad -30). Samochód jak w profilu: A4 B5 1.8 Q '95
ROBERT Opublikowano 26 Stycznia 2010 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Po przekręceniu kluczyka słychać pompę paliwa ? Gaśnie kontrolka immo ?
magik 18 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Opublikowano 26 Stycznia 2010 jezeli cos z kompem podłacz kompa i opacz sterty
Emet Opublikowano 26 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2010 Hm.. jeśli chodzi o to czy słychać pompę to nie jestem pewien ale... chyba nie. Kontrolka immo gaśnie po kilku sek jak zawsze. Jesli dźwięk pompy powinien byc wyraźnie słyszalny to na pewno jej nie słychać.
MATIUS Opublikowano 26 Stycznia 2010 Opublikowano 26 Stycznia 2010 kolego powiną ją słychać... jeśłi jezdziłeś z mała ilości paliwa mogłeś uszkodzić pompe ale również mogła ci się skroplić woda i zapchało ci filtr paliwa... szybki test wjezrzasz na kanał rozpinasz filtr i patrzysz czy podaje ci paliwo pompa po przekręceniu kluczyka.... tak ja bym próbował to ugryź .Pozdrawiam
zibizab Opublikowano 26 Stycznia 2010 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Może miałeś mało paliwa i na smoku osiadł lód-woda w paliwie
Emet Opublikowano 26 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2010 Bezpiecznik jest dobry, sprawdzałem. Paliwa w zbiorniku ponad 10 litrów. Spóbuję obadać filtr jutro lub w czwartek i w razie czego moze zgłoszę się znowu jakby okazało się, że to nie to Dzięki za rady
ROBERT Opublikowano 26 Stycznia 2010 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Tu masz jak sprawdza się pompę (piszę o niej bo mówiłeś, że się nie załącza)
Emet Opublikowano 27 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2010 Z bratem dobraliśmy się mniej więcej do pompy. Prąd dochodzi ale ona sama nie działa. Wygląda na to, że jednak chyba zdechła... ale pewnie obadamy ją jeszcze dokładniej zanim kupię nową
sebo1607 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Opublikowano 28 Stycznia 2010 najlepiej pożycz od kogoś na sprawdzenie :gwizdanie:
ROBERT Opublikowano 28 Stycznia 2010 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Podłącz bezpośrednio do niej 12 V i sprawdzisz
plemnik Opublikowano 2 Lutego 2010 Opublikowano 2 Lutego 2010 witam Panowie mam taki sam problem mianowicie jak byl ten dużu mróz -30 samochód odpalił ale gdy czysciłem szyby po 30 sekundach zgasł i wiecej nie odpalił kręciłem ale nic aż akumulator padł. ze samochód nie był mi potzrebny wiec nie paliłem go. naładowany akumulator włożyłem i taki samo jak wtedy. kreci i słychac ze chce zapalic ale nie może. dodam ze po dłuższym kręceniu rozrusznikiem swiecas sie kontrolki. co to może być?? to jest zagadka??
LaM4 Opublikowano 2 Lutego 2010 Opublikowano 2 Lutego 2010 Mam dokładnie tak samo, auto zostawiłem na godzine pod sklepem i juz nie zapaliło, dzisiaj będę z tym walczył, zaczne chyba od filtru paliwa, bo to w sumie najłatwiejsze Zatargaliśmy do garażu kolegi i wstawiliśmy farelkę, nagrzało się wszystko do +5 st. C, na gazie odpaliło (wymusiłem) na benzynie - tylko kręci, na chwile załapie (obroty skaczą do powiedzmy 200) i wyłącza się. Obstawiam problem z pompką. Co mam do sprawdzenia, wnioskując z poprzednich postów (poprawcie, albo dodajcie coś jeżeli ominę): - filtr paliwa - bezpieczniki nr 28, 29, 34 - kostkę nr 6 - samą pompę pytanko, czy w samych przewodach też mogło coś zamarznąć? Sprawdzać kompa na VAGu?
plemnik Opublikowano 2 Lutego 2010 Opublikowano 2 Lutego 2010 LaM4 jaka masz instalacje ze mogłeś go odpalic na gazie?? daj znać co było bo szkoda zeby fura staął a ja jeździł mpk
LaM4 Opublikowano 2 Lutego 2010 Opublikowano 2 Lutego 2010 LaM4 jaka masz instalacje ze mogłeś go odpalic na gazie?? daj znać co było bo szkoda zeby fura staął a ja jeździł mpk nie wiem jaka instalacja, papiery mam w domu, postaram się sprawdzić Ogólnie to pełna sekwencja, na wskaźniku mam 5 diod (4 zielone i jedna czerwona) i przycisk G/B. Jak przekręcam kluczyk trzymając ten przycisk i włączam silnik to wymusza to żeby na gazie zapalił (cały czas trzymając B/G), później jak jadę to nie mam nawet możliwości włączenia z powrotem na benzynę. A co do samej pompy paliwa i prób, które dziś przeprowadzę to ofc dam znać
grzesu3 Opublikowano 2 Lutego 2010 Opublikowano 2 Lutego 2010 LaM4 jaka masz instalacje ze mogłeś go odpalic na gazie?? daj znać co było bo szkoda zeby fura staął a ja jeździł mpk nie wiem jaka instalacja, papiery mam w domu, postaram się sprawdzić Ogólnie to pełna sekwencja, na wskaźniku mam 5 diod (4 zielone i jedna czerwona) i przycisk G/B. Jak przekręcam kluczyk trzymając ten przycisk i włączam silnik to wymusza to żeby na gazie zapalił (cały czas trzymając B/G), później jak jadę to nie mam nawet możliwości włączenia z powrotem na benzynę. A co do samej pompy paliwa i prób, które dziś przeprowadzę to ofc dam znać Ciekawe czy nie masz przypadkiem sekwencji AKME? A co do pompy paliwa, to opisz potem co i jak, bo temat ciekawy.
LaM4 Opublikowano 2 Lutego 2010 Opublikowano 2 Lutego 2010 Tylko się jeszcze upewnię - czy po wymianie filtru paliwa trzeba odpowietrzyć układ paliwowy tak jak w dizlach? Wydaje mi się, że nie, ale chcę mieć pewność edit. Cholera, dzis tylko odśnieżyłem auto, w czwartek postaram sie coś więcej napisać o podbojach :DDDD Udało mi się zdjęcie zrobić filterka - trzeeeeeeba go wymienić Acha i jeszcze jedno - sprawdziłem układ lpg, system - stag 300, reduktor zavoli, cokolwiek to oznacza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się