Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Auto zgasło podczas jazdy i nie odpala


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Mam problem z samochodem, który nie chce odpalic. Wygląda to jakby do silnika nie dostawało się paliwo. Rozrusznik kręci.

Dzisiaj rano odpaliłem samochód bez większych problemów. Pochodził ze 3-4 minuty i się podgrzał troszkę. Potem po przejechaniu ok 2 kilometrów nagle.... skończyła się jazda ;) Tak jakby nagle skończył się dopływ paliwa.

Nie wiem czy padła pompa paliwa, czy zamarzła (ona lub coś innego) czy to może jeszcze coś innego? Temperatura rano wynosiła jakieś minus 25-26 stopni (w nocy ponad -30).

Samochód jak w profilu: A4 B5 1.8 Q '95

Opublikowano

Po przekręceniu kluczyka słychać pompę paliwa ? Gaśnie kontrolka immo ?

Opublikowano

Hm.. jeśli chodzi o to czy słychać pompę to nie jestem pewien ale... chyba nie.

Kontrolka immo gaśnie po kilku sek jak zawsze.

Jesli dźwięk pompy powinien byc wyraźnie słyszalny to na pewno jej nie słychać.

Opublikowano

kolego powiną ją słychać... jeśłi jezdziłeś z mała ilości paliwa mogłeś uszkodzić pompe ale również mogła ci się skroplić woda i zapchało ci filtr paliwa...

szybki test wjezrzasz na kanał rozpinasz filtr i patrzysz czy podaje ci paliwo pompa po przekręceniu kluczyka.... tak ja bym próbował to ugryź .Pozdrawiam

Opublikowano

Sprawdź bezpiecznik nr. 28

Opublikowano

Bezpiecznik jest dobry, sprawdzałem. Paliwa w zbiorniku ponad 10 litrów.

Spóbuję obadać filtr jutro lub w czwartek i w razie czego moze zgłoszę się znowu jakby okazało się, że to nie to ;)

Dzięki za rady :)

Opublikowano

Tu masz jak sprawdza się pompę (piszę o niej bo mówiłeś, że się nie załącza)

eloJJ.jpg iX40.jpg elyIi.jpg Ai_yi.jpg

Opublikowano

Z bratem dobraliśmy się mniej więcej do pompy. Prąd dochodzi ale ona sama nie działa. Wygląda na to, że jednak chyba zdechła... ale pewnie obadamy ją jeszcze dokładniej zanim kupię nową ;)

Opublikowano

Podłącz bezpośrednio do niej 12 V i sprawdzisz

Opublikowano

witam Panowie

mam taki sam problem mianowicie

jak byl ten dużu mróz -30 samochód odpalił ale gdy czysciłem szyby po 30 sekundach zgasł i wiecej nie odpalił kręciłem ale nic aż akumulator padł. ze samochód nie był mi potzrebny wiec nie paliłem go. naładowany akumulator włożyłem i taki samo jak wtedy. kreci i słychac ze chce zapalic ale nie może. dodam ze po dłuższym kręceniu rozrusznikiem swiecas sie kontrolki.

co to może być?? to jest zagadka??:)

Opublikowano

Mam dokładnie tak samo,

auto zostawiłem na godzine pod sklepem i juz nie zapaliło, dzisiaj będę z tym walczył, zaczne chyba od filtru paliwa, bo to w sumie najłatwiejsze :)

Zatargaliśmy do garażu kolegi i wstawiliśmy farelkę, nagrzało się wszystko do +5 st. C, na gazie odpaliło (wymusiłem) na benzynie - tylko kręci, na chwile załapie (obroty skaczą do powiedzmy 200) i wyłącza się.

Obstawiam problem z pompką.

Co mam do sprawdzenia, wnioskując z poprzednich postów (poprawcie, albo dodajcie coś jeżeli ominę):

- filtr paliwa

- bezpieczniki nr 28, 29, 34

- kostkę nr 6

- samą pompę

pytanko, czy w samych przewodach też mogło coś zamarznąć?

Sprawdzać kompa na VAGu?

Opublikowano

Sprawdzać kompa na VAGu?

Nie zaszkodzi :)

Opublikowano

LaM4 jaka masz instalacje ze mogłeś go odpalic na gazie??

daj znać co było bo szkoda zeby fura staął a ja jeździł mpk :wallbash:

Opublikowano

LaM4 jaka masz instalacje ze mogłeś go odpalic na gazie??

daj znać co było bo szkoda zeby fura staął a ja jeździł mpk :wallbash:

nie wiem jaka instalacja, papiery mam w domu, postaram się sprawdzić

Ogólnie to pełna sekwencja, na wskaźniku mam 5 diod (4 zielone i jedna czerwona) i przycisk G/B. Jak przekręcam kluczyk trzymając ten przycisk i włączam silnik to wymusza to żeby na gazie zapalił (cały czas trzymając B/G), później jak jadę to nie mam nawet możliwości włączenia z powrotem na benzynę.

A co do samej pompy paliwa i prób, które dziś przeprowadzę to ofc dam znać :)

Opublikowano

LaM4 jaka masz instalacje ze mogłeś go odpalic na gazie??

daj znać co było bo szkoda zeby fura staął a ja jeździł mpk :wallbash:

nie wiem jaka instalacja, papiery mam w domu, postaram się sprawdzić

Ogólnie to pełna sekwencja, na wskaźniku mam 5 diod (4 zielone i jedna czerwona) i przycisk G/B. Jak przekręcam kluczyk trzymając ten przycisk i włączam silnik to wymusza to żeby na gazie zapalił (cały czas trzymając B/G), później jak jadę to nie mam nawet możliwości włączenia z powrotem na benzynę.

A co do samej pompy paliwa i prób, które dziś przeprowadzę to ofc dam znać :)

Ciekawe czy nie masz przypadkiem sekwencji AKME?

A co do pompy paliwa, to opisz potem co i jak, bo temat ciekawy.

Opublikowano

Tylko się jeszcze upewnię - czy po wymianie filtru paliwa trzeba odpowietrzyć układ paliwowy tak jak w dizlach?

Wydaje mi się, że nie, ale chcę mieć pewność :)

edit. Cholera, dzis tylko odśnieżyłem auto, w czwartek postaram sie coś więcej napisać o podbojach :DDDD

Udało mi się zdjęcie zrobić filterka - trzeeeeeeba go wymienić :)

20100202011aaaa.jpg

Acha i jeszcze jedno - sprawdziłem układ lpg, system - stag 300, reduktor zavoli, cokolwiek to oznacza ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...