Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Prośba o analizę logów. notlauf


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dynamiczne

http://img99.imageshack.us/img99/7314/001xf.jpg

http://img3.imageshack.us/img3/8849/002ir.jpg

http://img59.imageshack.us/img59/2778/003zmq.jpg

http://img30.imageshack.us/img30/3483/004vvmk.jpg

http://img39.imageshack.us/img39/8287/008edy.jpg

http://img684.imageshack.us/img684/7461/010cdo.jpg

http://img196.imageshack.us/img196/3820/011ggb.jpg

Czy statyczne tez zrobić? Dodam ze mam tez błąd 00539. Log 011 jest zrobiony jak złapał notlauf czy mam tez dodać taki na którym nie złapał? Auto lapie notlaufty czujnik g71 podmieniany napewno sprawny, myslale ze to zawór zwrotny recyrkulacji spalin bo jak go dzisiaj wyciaglem przedmuchałem to teraz tak jakby dużo mniej łapie notlauft.

Opublikowano

Wyczysc przeplywke i filtr powietrza(cos tak nie bardzo z nia), rozgrzej dobrze silnik i zrob komplet logow stat, dyn i BS

Przeladowywuje turbo[br]Dopisany: 27 Styczeń 2010, 22:26_________________________________________________I 000 grupy tez

Opublikowano

Wyczysc przeplywke i filtr powietrza(cos tak nie bardzo z nia), rozgrzej dobrze silnik i zrob komplet logow stat, dyn i BS

Przeladowywuje turbo[br]Dopisany: 27 Styczeń 2010, 22:26_________________________________________________I 000 grupy tez

Co z przeplywka nie tak??

Turbo do czyszczenia

Opublikowano

Wyczysc przeplywke i filtr powietrza(cos tak nie bardzo z nia), rozgrzej dobrze silnik i zrob komplet logow stat, dyn i BS

Przeladowywuje turbo[br]Dopisany: 27 Styczeń 2010, 22:26_________________________________________________I 000 grupy tez

Co z przeplywka nie tak??

Turbo do czyszczenia

Z przeplywka juz nic wiecej nie wyszlo nie tak, czyli zle podejrzenie. Egr sie do konca nie otwiera moim zdaniem.

Opublikowano

Kolego kusztyk

1. Absolutnie nic nie rob z przeplywomierzem!!!

2. Kuleje regulacja cisnienia doladowania przez zacinajacy sie mechanizm VTG.

3. Termostat jest zdecydowanie do wymiany.

4. Jak dojdzie do czyszczenia turbiny, wyczysc tez EGR.

Te błedy ktore podałes - skasuj, pojezdzij troche i zobacz ktore wrocą. Jesli wrocą to wklej je znowu - ale z całym opisem a nie tylko numery.

Podejrzewam ze padaniety jest czujnik temperatury paliwa.

Pozdrawiam

Opublikowano

Czujnik temperatury paliwa próbowałem kasować i cały czas jest. A z tymi notlauf to mam turbo czyścic?

Jeszcze mówicie ze EGR coś nie tak. Może on powodować notlauf? Ponieważ zdaje mi się ze ten zawór zwrotny ten malutki http://www.allegro.pl/item899236459_zawor_zwrotny_recyrkulacji_spalin_audi_skoda_vw.html jest coś nie tak. Ponieważ wczoraj go rano przedmuchałem itp. i normalnie potem auto chodziło przez jakiś czas. Może być ze tam jest wilgoć i zamarza ta membranka?

Opublikowano

Czujnik temperatury paliwa próbowałem kasować i cały czas jest.

stala jego warotsc w 007 wskazuje na jego uszkodzenie badz brak sygnalu do ECU [innymi slowy albo sprawdzic kabelkologie od pompy wtryskowej do ECU] albo wymiana czujnika...

Opublikowano

A narazie mogę jeździć bez niego? Bo chyba żeby go wymienić trzeba taki kluczyk do pompy? A co z notlauf tylko czyszczenie?

Opublikowano

Chociaz warunki temu nie sprzyjają postaraj sie pojezdzic dynamiczne przez tydzien - i pokaz ponownie logi 010 i 011.

Chyba ze notlaufy staną sie nie do zniesienia.

Pozdro

Opublikowano

Kolego czujnik temp to wymien.Bo jest uszkodzony w kable to watpie.Jest to taki maly pierdolnik w nastawniku.Nie trzeba pompy zdejmowac,tylko dekiel nastawnika(czyli oring tez trzeba wymienic)

Opublikowano

Od temperatury paliwa zalezy chociażby zaplon w pojeciu statycznym i dynamicznym...

Opublikowano

Od temperatury paliwa zalezy chociażby zaplon w pojeciu statycznym i dynamicznym...

Oraz dawka :wink4: wiem z autopsji

Opublikowano

Ale jak jest uszkodzony to co się z autem dzieje?

sterownik podstawia wartosc zastepcza i auto jedzie ... tylko nie tak jak powinno ....

zacznij od przeczysczenia wtyczki i sprawdzenia kabelkow od pompy wtryskowej ...

Opublikowano

Czujnik wymienię na nowy. Tylko muszę gdzieś kluczyk kupić do pompy bo tam jest jedna śruba taka inna. A turbo mam czyścić ?

Opublikowano

Nie trzeba pompy zdejmowac,tylko dekiel nastawnika

owszem ale do odkręcenia dekla nastawnika jest potrzebny klucz energetyczny z końcówką 2T, którego kolega kusztyk jeszcze nie posiada, przy uszkodzeniu czujnika temp. paliwa zwiększa się m. in. emisja spalin a tu link do uniwersalnego klucza krzyżowego - również z końcówką 2T gdyby ktoś był zainteresowany :

http://www.dobrysklepmetalowy.pl/klucz_do_klodki_energetycznej_krzyzowy_k-1u__k-2l__k-2p__k-2t,17780,12841.html

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...