kusztyk Opublikowano 27 Stycznia 2010 Opublikowano 27 Stycznia 2010 Dynamiczne http://img99.imageshack.us/img99/7314/001xf.jpg http://img3.imageshack.us/img3/8849/002ir.jpg http://img59.imageshack.us/img59/2778/003zmq.jpg http://img30.imageshack.us/img30/3483/004vvmk.jpg http://img39.imageshack.us/img39/8287/008edy.jpg http://img684.imageshack.us/img684/7461/010cdo.jpg http://img196.imageshack.us/img196/3820/011ggb.jpg Czy statyczne tez zrobić? Dodam ze mam tez błąd 00539. Log 011 jest zrobiony jak złapał notlauf czy mam tez dodać taki na którym nie złapał? Auto lapie notlaufty czujnik g71 podmieniany napewno sprawny, myslale ze to zawór zwrotny recyrkulacji spalin bo jak go dzisiaj wyciaglem przedmuchałem to teraz tak jakby dużo mniej łapie notlauft.
superdziki Opublikowano 27 Stycznia 2010 Opublikowano 27 Stycznia 2010 Wyczysc przeplywke i filtr powietrza(cos tak nie bardzo z nia), rozgrzej dobrze silnik i zrob komplet logow stat, dyn i BS Przeladowywuje turbo[br]Dopisany: 27 Styczeń 2010, 22:26_________________________________________________I 000 grupy tez
kusztyk Opublikowano 27 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2010 Tylko nie mam pełnej wersji programu I nie umiem zrobić logów;(
superdziki Opublikowano 27 Stycznia 2010 Opublikowano 27 Stycznia 2010 Tu pisze jak zrobic logi http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_30_vii_2008-t18478.0.html A co do pelnej wersji to troszke trzeba sie kreatywnoscia wykazac i w googlach poszukac
vauxhall95 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Wyczysc przeplywke i filtr powietrza(cos tak nie bardzo z nia), rozgrzej dobrze silnik i zrob komplet logow stat, dyn i BS Przeladowywuje turbo[br]Dopisany: 27 Styczeń 2010, 22:26_________________________________________________I 000 grupy tez Co z przeplywka nie tak?? Turbo do czyszczenia
kusztyk Opublikowano 28 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2010 Dodaje logi Statyczne: http://rtnet.pl/vaglog/kusztyk_5918.html http://rtnet.pl/vaglog/kusztyk_5919.html http://rtnet.pl/vaglog/kusztyk_5920.html http://rtnet.pl/vaglog/kusztyk_5921.html http://rtnet.pl/vaglog/kusztyk_5922.html http://rtnet.pl/vaglog/kusztyk_5923.html http://rtnet.pl/vaglog/kusztyk_5924.html http://rtnet.pl/vaglog/kusztyk_5925.html http://rtnet.pl/vaglog/kusztyk_5926.html Basic: http://rtnet.pl/vaglog/kusztyk_5927.html http://rtnet.pl/vaglog/kusztyk_5928.html http://rtnet.pl/vaglog/kusztyk_5929.html http://rtnet.pl/vaglog/kusztyk_5930.html Dodam ze mam jeszcze 4 błędy: 00539 00856 01367 00991
superdziki Opublikowano 28 Stycznia 2010 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Wyczysc przeplywke i filtr powietrza(cos tak nie bardzo z nia), rozgrzej dobrze silnik i zrob komplet logow stat, dyn i BS Przeladowywuje turbo[br]Dopisany: 27 Styczeń 2010, 22:26_________________________________________________I 000 grupy tez Co z przeplywka nie tak?? Turbo do czyszczenia Z przeplywka juz nic wiecej nie wyszlo nie tak, czyli zle podejrzenie. Egr sie do konca nie otwiera moim zdaniem.
przemik Opublikowano 28 Stycznia 2010 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Kolego kusztyk 1. Absolutnie nic nie rob z przeplywomierzem!!! 2. Kuleje regulacja cisnienia doladowania przez zacinajacy sie mechanizm VTG. 3. Termostat jest zdecydowanie do wymiany. 4. Jak dojdzie do czyszczenia turbiny, wyczysc tez EGR. Te błedy ktore podałes - skasuj, pojezdzij troche i zobacz ktore wrocą. Jesli wrocą to wklej je znowu - ale z całym opisem a nie tylko numery. Podejrzewam ze padaniety jest czujnik temperatury paliwa. Pozdrawiam
kusztyk Opublikowano 28 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2010 Czujnik temperatury paliwa próbowałem kasować i cały czas jest. A z tymi notlauf to mam turbo czyścic? Jeszcze mówicie ze EGR coś nie tak. Może on powodować notlauf? Ponieważ zdaje mi się ze ten zawór zwrotny ten malutki http://www.allegro.pl/item899236459_zawor_zwrotny_recyrkulacji_spalin_audi_skoda_vw.html jest coś nie tak. Ponieważ wczoraj go rano przedmuchałem itp. i normalnie potem auto chodziło przez jakiś czas. Może być ze tam jest wilgoć i zamarza ta membranka?
spanky Opublikowano 28 Stycznia 2010 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Czujnik temperatury paliwa próbowałem kasować i cały czas jest. stala jego warotsc w 007 wskazuje na jego uszkodzenie badz brak sygnalu do ECU [innymi slowy albo sprawdzic kabelkologie od pompy wtryskowej do ECU] albo wymiana czujnika...
kusztyk Opublikowano 28 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2010 A narazie mogę jeździć bez niego? Bo chyba żeby go wymienić trzeba taki kluczyk do pompy? A co z notlauf tylko czyszczenie?
przemik Opublikowano 28 Stycznia 2010 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Chociaz warunki temu nie sprzyjają postaraj sie pojezdzic dynamiczne przez tydzien - i pokaz ponownie logi 010 i 011. Chyba ze notlaufy staną sie nie do zniesienia. Pozdro
kusztyk Opublikowano 28 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2010 OK. Bo własnie w weekend wyjeżdżam w traske 1000km. wiec pocisnę trochę.
vauxhall95 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Kolego czujnik temp to wymien.Bo jest uszkodzony w kable to watpie.Jest to taki maly pierdolnik w nastawniku.Nie trzeba pompy zdejmowac,tylko dekiel nastawnika(czyli oring tez trzeba wymienic)
kusztyk Opublikowano 28 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2010 Ale jak jest uszkodzony to co się z autem dzieje?
przemik Opublikowano 28 Stycznia 2010 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Od temperatury paliwa zalezy chociażby zaplon w pojeciu statycznym i dynamicznym...
PAWEL69 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Od temperatury paliwa zalezy chociażby zaplon w pojeciu statycznym i dynamicznym... Oraz dawka wiem z autopsji
spanky Opublikowano 28 Stycznia 2010 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Ale jak jest uszkodzony to co się z autem dzieje? sterownik podstawia wartosc zastepcza i auto jedzie ... tylko nie tak jak powinno .... zacznij od przeczysczenia wtyczki i sprawdzenia kabelkow od pompy wtryskowej ...
kusztyk Opublikowano 28 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2010 Czujnik wymienię na nowy. Tylko muszę gdzieś kluczyk kupić do pompy bo tam jest jedna śruba taka inna. A turbo mam czyścić ?
Sztomel Opublikowano 29 Stycznia 2010 Opublikowano 29 Stycznia 2010 Nie trzeba pompy zdejmowac,tylko dekiel nastawnika owszem ale do odkręcenia dekla nastawnika jest potrzebny klucz energetyczny z końcówką 2T, którego kolega kusztyk jeszcze nie posiada, przy uszkodzeniu czujnika temp. paliwa zwiększa się m. in. emisja spalin a tu link do uniwersalnego klucza krzyżowego - również z końcówką 2T gdyby ktoś był zainteresowany : http://www.dobrysklepmetalowy.pl/klucz_do_klodki_energetycznej_krzyzowy_k-1u__k-2l__k-2p__k-2t,17780,12841.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się