Dev Opublikowano 5 Lutego 2010 Opublikowano 5 Lutego 2010 opinie bardzo skrajne z tego co sie naczytałem o EBC to najlepiej montowac je w zestawach z tarczami EBC pod Green i RedStuffami pękały perforowane Otto Zimmermanny kolega miał w civicu i bardzo chwalił nacinane EBC + RedSuffy
KaliN Opublikowano 8 Lutego 2010 Opublikowano 8 Lutego 2010 Ostatnio włożyłem ATE tył i przód, klocki + tarcze. Bardzo dobrze hamują. Co do zużycia poprzednie klocki zużywały się po około 25k, tył około 40k.
Piero Opublikowano 17 Lutego 2010 Opublikowano 17 Lutego 2010 U mnie dosłownie kilka dni temu ten sam komunikat tj. "klocki na wykończeniu". Przy 160tys przebiegu były wymieniane w ASO wszystkie klocki i tarcze. Obecnie auto ma przejechane 215tys km i domyślam się, że zużyły się przednie klocki. Jeżdzę (za)bardzo dynamicznie, ale zawsze hamuję silnikiem ile się da stąd myślę, że całkiem długo te klocki przetrwały Niestety nie mam jak teraz sprawdzić jakie tam siedzą oraz jakie konkretnie mam tarcze z przodu, proszę o sprawdzenie po numerze VIN co dam u mnie z przodu siedzi: WAUZZZ8E86A012303
siemian Opublikowano 17 Lutego 2010 Opublikowano 17 Lutego 2010 288x25 masz. Jeśli wyświetlił Ci się komunikat to napewno chodzi o przód bo z tyłu nie masz czujników. Klocki ori mają symbol: 8E0698151K Klocki Ci bardzo długo wytrzymały. Ja już nie hamuje ostro silnikiem bo przy mocnym schodzeniu z biegów turbina dostaje strasznei w dupe a jedną już zajezdziłem. Wole częściej klocki wymieniać. Ty masz kłopot bo jak nie będziesz dohamowywał silnikiem to na ogól drugiego hamowania już mieć nie będzesz... Pozdrawiam
Dev Opublikowano 17 Lutego 2010 Opublikowano 17 Lutego 2010 U mnie dosłownie kilka dni temu ten sam komunikat tj. "klocki na wykończeniu". Przy 160tys przebiegu były wymieniane w ASO wszystkie klocki i tarcze. Obecnie auto ma przejechane 215tys km i domyślam się, że zużyły się przednie klocki. Jeżdzę (za)bardzo dynamicznie, ale zawsze hamuję silnikiem ile się da stąd myślę, że całkiem długo te klocki przetrwały Niestety nie mam jak teraz sprawdzić jakie tam siedzą oraz jakie konkretnie mam tarcze z przodu, proszę o sprawdzenie po numerze VIN co dam u mnie z przodu siedzi: WAUZZZ8E86A012303 http://www.allegro.pl/item904247872_tarcze_ferodo_audi_a4_a6_vw_passat_skoda_superb.html Kolega Siemian podał Ci ori numer w/g którego kupisz klocki
Piero Opublikowano 18 Lutego 2010 Opublikowano 18 Lutego 2010 heh spoko, już zamówiłem ATE u kolegi TOM77 z forum, dziś dotarły ale jeszcze nie rozpakowałem nawet, nie było czasu.
kwiatko Opublikowano 18 Lutego 2010 Opublikowano 18 Lutego 2010 mam założone trw po przejechaniu 30000 zaświeciła mi się kontrolka i też się zdecyduję na ate dla porównania :>
Dev Opublikowano 18 Lutego 2010 Opublikowano 18 Lutego 2010 mam założone trw po przejechaniu 30000 zaświeciła mi się kontrolka i też się zdecyduję na ate dla porównania :> odpuść sobie,
David Opublikowano 19 Lutego 2010 Opublikowano 19 Lutego 2010 podepne sie do tematu dzieki koledze Siemianowi nabylem zaciski pod tarcze 320 mm :> i co mi powiecie o np takim zestawie tarcze Brembo a klocki Ferodo ??
Dev Opublikowano 19 Lutego 2010 Opublikowano 19 Lutego 2010 tarcze Ferodo, klocki też :good: :good:[br]Dopisany: 19 Luty 2010, 19:21_________________________________________________ trw są twoim zdaniem lepsze? w przypadku Ate vs. TRW wybrałbym to drugie na Ate wiele razy sie sparzyłem, nie mam o nich dobrych opinii
marewel Opublikowano 19 Lutego 2010 Opublikowano 19 Lutego 2010 Slyszalem ze najlepsze sa polskie łumagi a jeszcze lepsze fomary.
Dev Opublikowano 19 Lutego 2010 Opublikowano 19 Lutego 2010 najlepsze ????? do czego ???? na pewno nie do hamowania.....
siemian Opublikowano 19 Lutego 2010 Opublikowano 19 Lutego 2010 tarcze Ferodo, klocki też :good: :good:[br]Dopisany: 19 Luty 2010, 19:21_________________________________________________ trw są twoim zdaniem lepsze? w przypadku Ate vs. TRW wybrałbym to drugie na Ate wiele razy sie sparzyłem, nie mam o nich dobrych opinii heh. no wiem że nie przepadasz za Ate bo już are razy o tym gadaliśmy. Ja jak narazie się jeszcze nie naciąłem i jestem z nich bardzo zadowolony a klocki już wymieniałem z 8 razy w a4. Raz założyłem na tył Trw bo Ate akurat nie było i jakiejś różnicy w hamowaniu nie zauważyłem tyle że strasznie często dymiły przy moim hamowaniu.
Dev Opublikowano 19 Lutego 2010 Opublikowano 19 Lutego 2010 nie mówie że Ate to szajs, z całym szacunkiem dla tej firmy :notworthy: wiele lat temu Ate było dla mnie nr jeden, ale zaliczyłem kilka wpadek z tymi klockami i poszły w odstawke, teraz wrzucam do aut Ferodo, TRW i Bosch-a :good: no chyba że ktos przywiezie ze sobą swoje klocki do wymiany tarcze Ate też nie budzą mojej sympatii kiedys byłem w fabryce Brembo w Curno (It), tam z tasmy schodziły tarcze pakowane w kartony Ate :blink: zgłupiałem do reszty :kox: zdecydowanie wolę OZ-ty, choć są drogie...
OLO_GDA Opublikowano 19 Lutego 2010 Opublikowano 19 Lutego 2010 no Ferrodo.. naprawde nie bylo mi do smiechu, kiedy rozwarstwily mi sie okladziny od kolcka w motocyklu. i to na ktorym zdarzalo mi sie jezdzic pod 300 na godzine... debile z centrali wmawiali ze to wina moich zaciskow :kox: przy okazji pogadalem ze sprzedawca i przynal sie ze to nie pierwszy raz kiedy klocki po prostu sie rozpadaja czy to w autach czy motocyklach... wiec jak widac kazdy na czyms sie przejechal i chyba niema idealnych produktow. ja tam w ramach protestu unikam ferrodo jak moge
kwiatko Opublikowano 20 Lutego 2010 Opublikowano 20 Lutego 2010 skor ferrodo odpada to co polecicie do tarczy brembo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się