T-żółw Opublikowano 25 Października 2010 Opublikowano 25 Października 2010 kolega z Nissana 200SX bardzo się oburzył, że on się na oparach ściga i może nie dojechać następnego kółka. :polew: jak na serie to chyba b.dobry wynik żadna sztuka wybebeszyć auto i na naparstku wachy sie ścigać
450yamaha Opublikowano 25 Października 2010 Autor Opublikowano 25 Października 2010 No auto w środku nic nie miało, nawet tapicerki w drzwiach.. A wracając do S4 to serią dałoby się na lajcie zejść poniżej 13 gdyby tylko np 50 litrów mniej w baku
turdzi Opublikowano 25 Października 2010 Opublikowano 25 Października 2010 kolega z Nissana 200SX bardzo się oburzył, że on się na oparach ściga i może nie dojechać następnego kółka. :polew: jak na serie to chyba b.dobry wynik żadna sztuka wybebeszyć auto i na naparstku wachy sie ścigać tez tak mysle
Thom4s Opublikowano 25 Października 2010 Opublikowano 25 Października 2010 Moje następne auto tyle, że z S-tronic. Żadne V8. Ciekawy jestem czy te nowe V8 FSI z S5 będą trzymać serię przy większych przebiegach. Jak na razie podobno trzymają.
450yamaha Opublikowano 25 Października 2010 Autor Opublikowano 25 Października 2010 A proszę bardzo, im więcej tym lepiej Będzie przynajmniej co porównywać )
Thom4s Opublikowano 25 Października 2010 Opublikowano 25 Października 2010 A proszę bardzo, im więcej tym lepiej Będzie przynajmniej co porównywać ) Heh, B6 mi się jeszcze nie znudziło, więc jakieś 2-3 lata. Tak na poważnie to czekam, aż cena spadnie do jakiś 100 tys pln. Widziałem już egzemplarze na full wypasie za €42.000, gdzie cena nowego około €70.000. Nowe samochody strasznie lecą w pierwsze 3 lata. S-tronic ma trochę lepszy czas do setki i minimalnie mniejsze spalanie, wiec byłoby co porównywać.
450yamaha Opublikowano 25 Października 2010 Autor Opublikowano 25 Października 2010 Dobra dobra, manual nie da się tak łatwo, pojedziemy, zobaczymy
turdzi Opublikowano 25 Października 2010 Opublikowano 25 Października 2010 A proszę bardzo, im więcej tym lepiej Będzie przynajmniej co porównywać ) Heh, B6 mi się jeszcze nie znudziło, więc jakieś 2-3 lata. Tak na poważnie to czekam, aż cena spadnie do jakiś 100 tys pln. Widziałem już egzemplarze na full wypasie za €42.000, gdzie cena nowego około €70.000. Nowe samochody strasznie lecą w pierwsze 3 lata. S-tronic ma trochę lepszy czas do setki i minimalnie mniejsze spalanie, wiec byłoby co porównywać. tyle ze jak ty bedziesz mial to S4 to yamaha pewnie juz nowe RS4
450yamaha Opublikowano 25 Października 2010 Autor Opublikowano 25 Października 2010 A proszę bardzo, im więcej tym lepiej Będzie przynajmniej co porównywać ) Heh, B6 mi się jeszcze nie znudziło, więc jakieś 2-3 lata. Tak na poważnie to czekam, aż cena spadnie do jakiś 100 tys pln. Widziałem już egzemplarze na full wypasie za €42.000, gdzie cena nowego około €70.000. Nowe samochody strasznie lecą w pierwsze 3 lata. S-tronic ma trochę lepszy czas do setki i minimalnie mniejsze spalanie, wiec byłoby co porównywać. Full opcja kosztuje 70 000 euro? 300 000 pln ?
KmK Opublikowano 25 Października 2010 Opublikowano 25 Października 2010 kolega z Nissana 200SX bardzo się oburzył, że on się na oparach ściga i może nie dojechać następnego kółka. :polew: jak na serie to chyba b.dobry wynik żadna sztuka wybebeszyć auto i na naparstku wachy sie ścigać co więcej "moc i prędkość" większości kozaków na 1/4 kończy się na pierwszym winklu.. i nie ma nic wspólnego z szybkością nie bardzo znam się na czasach pomiędzy przecznicami ale wygląda na solidny wynik
turdzi Opublikowano 25 Października 2010 Opublikowano 25 Października 2010 za trzy paczki to tam jest ledwie lizniete
Thom4s Opublikowano 25 Października 2010 Opublikowano 25 Października 2010 http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=l3odzmetg3wr Temu chyba tylko brakuje elektrycznej rolety na tylnej szybie. Ma sportowy dyfer, drive select, wszystko jest wypisane NP €74.560 za trzy paczki to tam jest ledwie lizniete W Polsce tak z wszystkimi opłatami. W Niemczech jednak trochę taniej. tyle ze jak ty bedziesz mial to S4 to yamaha pewnie juz nowe RS4 Nigdy nie wiadomo. To są tylko pieniądze, rzecz nabyta.
450yamaha Opublikowano 25 Października 2010 Autor Opublikowano 25 Października 2010 No ale panie, to ma 22k przebiegu. A rozmawiamy o nowym tak?
QRi Opublikowano 25 Października 2010 Opublikowano 25 Października 2010 13.031 o_0 - najs! zaczynam zalowac ze nie zmierzylem cwiartki w swojej czarnej
jedrekx Opublikowano 25 Października 2010 Opublikowano 25 Października 2010 podstawowe S4 z manualem to koszt 251900 zł... (wg. konfiguratora Audi)
Thom4s Opublikowano 25 Października 2010 Opublikowano 25 Października 2010 No ale panie, to ma 22k przebiegu. A rozmawiamy o nowym tak? Napisałem przecież cenę nowego, tego egzemplarza którego podałem €74.560. Teraz jest €49.750 za roczniaka z przebiegiem 22tys. km
QRi Opublikowano 25 Października 2010 Opublikowano 25 Października 2010 to i tak 200 kawałków a za 200 kawałków to juz mozna skonstruowac samolot :gwizdanie:
450yamaha Opublikowano 25 Października 2010 Autor Opublikowano 25 Października 2010 Niby racja. Tak abstrahując od cen to leję troszkę z podanego spalania.. trochę ponad 9 na 100
QRi Opublikowano 25 Października 2010 Opublikowano 25 Października 2010 Niby racja. Tak abstrahując od cen to leję troszkę z podanego spalania.. trochę ponad 9 na 100 no na lawecie transit w dieslu tyle pali zaladowany w trasie nie myslales o a5/s5, jak tak juz calkiem dywagujemy o wyborze ? :>
Thom4s Opublikowano 25 Października 2010 Opublikowano 25 Października 2010 to i tak 200 kawałków a za 200 kawałków to juz mozna skonstruowac samolot :gwizdanie: Ale cena za***ista jak na roczny samochód, który nowy kosztuje €25 tys więcej. Co do spalania, to chyba tylko do Toyoty Prius podają prawdziwe.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się