DanielW Opublikowano 3 Lutego 2010 Opublikowano 3 Lutego 2010 Witam dzis zabralem sie za wymiane prawego przegubu odkrecilem kolo, głowna srobe zdjolem przegub skrecilem kola na max w lewo nastepnie wkrecilem glowna srobe i przegub wylazl .Nasmarowalem nowy zalozylem wszystkie podkladki oraz gumowa oslone miałem problem ze wsadzeniem go na pułoś ale troszeczke młoteczka i udalo sie załozyc ,zacisnelem opaski na oslonie gumowej i teraz zaczyna sie mega problem nie moge wlozyc przegubu do piasty nastawiałem kobinowałem krecilem myslalem ze naciagne go ta glowna srubą jednak lapie na jeden zwoj i odpuszcza spedzilem w garazu z 4 godz i nie moge włozyc bardzo was prosze o pomoc poniewaz nie moge sasnac z tego powodu.pozdrawiam
DanielW Opublikowano 3 Lutego 2010 Autor Opublikowano 3 Lutego 2010 mierzylem sufmiarką i wychodzi tak samo. nie wym czy to powinno tam leko sie wsunac czy trzeba sie z tym tak szarpac
login642 Opublikowano 4 Lutego 2010 Opublikowano 4 Lutego 2010 troche dziwne zjawisko srednica moze byc ta sama ale frezy sie moga róznic
FAFAL Opublikowano 4 Lutego 2010 Opublikowano 4 Lutego 2010 Kolego DanielW, proszę używaj takiej funkcji jak Sprawdź ortografię bo czytać się tego nie da co Ty piszesz
Peterka Opublikowano 4 Lutego 2010 Opublikowano 4 Lutego 2010 Witam, Jak kupowałem przegub to sprzedawca informował że są przeguby do mojego co moją 27 i 30 zębów. Więc tutaj może jest różnica. Jak masz możliwość to weź stary przegub i włoż do od drugiej strony piasty i będziesz widział czy wejdzie.(będzie można sprawdzić czy zęby się zgadzaja) Pozdrawiam
DanielW Opublikowano 4 Lutego 2010 Autor Opublikowano 4 Lutego 2010 Przepraszam za ortografie ale jestem tak zdenerwowany ,że nie wiem co pisze
login642 Opublikowano 4 Lutego 2010 Opublikowano 4 Lutego 2010 daj znac co było przyczyną jak juz zrobisz
adam3009 Opublikowano 4 Lutego 2010 Opublikowano 4 Lutego 2010 a sprubój lekko wyciągnąć czujnik od ABS kiedyś też nie mogłem wsadzić przegubu i to pomogło , ale czujnik był do wymiany
omzig Opublikowano 30 Listopada 2011 Opublikowano 30 Listopada 2011 Mam podobny problem... Na każdej ze stron założyłem przegub LOBRO... z lewej wszedł do piasty idealnie... z prawej natomiast nie wchodzi w piastę... Miał ktoś tak???
pioteros Opublikowano 1 Grudnia 2011 Opublikowano 1 Grudnia 2011 przegub musi byc ustawiony rowniutko z osią półosi i piasty (trzeba go lekko podtrzymać od wewnątz bo inaczej się składa/zgina i nie wchodzi równo do piasty), jak wymieniałem z tyłu to ustawiłem go właśnie w ten sposób, potem złapałem delikatnie śrubą (tą dużą od przegubu) i powolutku wkręcałem tą śrubę i ona go ładnie dociągała, musi wejść, jeśli wymiar i ilość rowków się zgadza
bania Opublikowano 1 Grudnia 2011 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Jeżeli nic nie pomaga to pilnik igłowy i przeleć wieloklin w piaście rozumiem że półosie nowe ?
omzig Opublikowano 2 Grudnia 2011 Opublikowano 2 Grudnia 2011 Jeżeli nic nie pomaga to pilnik igłowy i przeleć wieloklin w piaście rozumiem że półosie nowe ? Przeguby nowe, półośki stare. Potraktowałem wieloklin iglaczkiem i wszedł gładko, potem dociągnąłem śrubą i jest gitara. [br]Dopisany: 02 Grudzień 2011, 21:41_________________________________________________pioteros, bania - dzięki wielkie za rady Panowie. [br]Dopisany: 02 Grudzień 2011, 21:42_________________________________________________ trzeba go lekko podtrzymać od wewnątz bo inaczej się składa/zgina mój przegub przy takim składaniu i zginaniu ma niewielki luz... to dobrze??? lewy założyłem i nie zwróciłem uwagi, a w prawym gdzie miałem problem z wsadzeniem wybadałem takie cuś...
bania Opublikowano 2 Grudnia 2011 Opublikowano 2 Grudnia 2011 Niewielki luz może być , ale to oznaka że ta korona na półośce jest wymęczona , jak dobrze pamiętam jak to był w a4
omzig Opublikowano 2 Grudnia 2011 Opublikowano 2 Grudnia 2011 Niewielki luz może być , ale to oznaka że ta korona na półośce jest wymęczona , jak dobrze pamiętam jak to był w a4 miałem takie wrażenie, że luz był w środku przegubu na tych kulkach... no ale może masz racje i niebawem będzie półośka do wymiany...
bania Opublikowano 3 Grudnia 2011 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Jak nie będziesz katował auta w szczególności ruszał ostro przy skręcie to to pochodzi spokojnie paredziesiąt tys
.Pablo. Opublikowano 4 Grudnia 2011 Opublikowano 4 Grudnia 2011 Po co się mordować z przegubem jak wystarczy wyjąć dwa sworznie dolnych wahaczy i przegub wchodzi idealnie i bez najmniejszego problemu
mlodyy Opublikowano 5 Grudnia 2011 Opublikowano 5 Grudnia 2011 ja przed wymiana przegubów zawsze po wyciągnięciu starego wkładam nowy i patrze czy pasuje dopiero później rozbieram wszystko, można tez odpiąć 2 górne wahacze i tez przegub łatwo wychodzi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się