kastet Opublikowano 6 Lutego 2010 Opublikowano 6 Lutego 2010 Witam wszystkich, wczoraj wracając do domu z pracy odcinek 6,5 km chciałem sprawdzić jaką temperaturę silnik osiągnie. Odcinek ten pokonałem głównie na 3 biegu powyżej 3 tyś. obrotów, później na parkinu na luzie zacząłem go gazować, autko osiągnęło najwyższą temperaturę 70 parę stopni. Podczas jazdy było wyłączone ogrzewanie Czy jest to normalny objaw. Spalanie średnie ostatnio pokazywane przez komputer to 7 litrów. Zeszłej zimy było w okolicach 6.
luciano Opublikowano 6 Lutego 2010 Opublikowano 6 Lutego 2010 To normalny objaw przy uszkodzonym termostacie.Więcej pali bo silnik niedogrzany
stanley Opublikowano 6 Lutego 2010 Opublikowano 6 Lutego 2010 proponowałbym nie przekraczać 2300 obr/min póki silnik się nie zagrzeje posprawdzaj termostat, czujnik temp płynu chłodzącego i podłącz VAGa
Daimos Opublikowano 6 Lutego 2010 Opublikowano 6 Lutego 2010 spróbuj przejechać dłuższy odcinek i zobacz czy dogrzewa ci do 90st. na blacie (dokładną temperaturę możesz odczytać na klimatroniku) jeżeli nie to do sprawdzenia czujnik temperatury i termostat do wymiany
OKO Opublikowano 6 Lutego 2010 Opublikowano 6 Lutego 2010 Siema Z tego co piszesz to g41 czujnik temp lub termostat. Na klimatroniku to kanały 49 i 51. Tak przynajmniej jest u mnie.
dariodario Opublikowano 6 Lutego 2010 Opublikowano 6 Lutego 2010 na klimatroniku mam 49-74-78 stopni 51-90 czy to dobrze?
janjazda Opublikowano 6 Lutego 2010 Opublikowano 6 Lutego 2010 Siema Z tego co piszesz to g41 czujnik temp lub termostat. Na klimatroniku to kanały 49 i 51. Tak przynajmniej jest u mnie. g41?? chyba raczej g62
mech15 Opublikowano 6 Lutego 2010 Opublikowano 6 Lutego 2010 49-74-78 stopni niedobrze, za mało-dlatego tyle ci pali, poszukaj na forum o termostacie
OKO Opublikowano 6 Lutego 2010 Opublikowano 6 Lutego 2010 Siema Z tego co piszesz to g41 czujnik temp lub termostat. Na klimatroniku to kanały 49 i 51. Tak przynajmniej jest u mnie. g41?? chyba raczej g62 :notworthy: Taka temp to za mało powinno na 49 oscylować koło 90 st C - a przynajmniej u mnie tak jest. Temp rośnie do 87 st.C (otwarcie termostatu) później spada o ok 1 st C i znów zaczyna rosnąć tylko już wolniej do 90 st C
kastet Opublikowano 6 Lutego 2010 Autor Opublikowano 6 Lutego 2010 Nie mam niestety możliwości podpięcia vaga, spróbuję sprawdzić na klimatroniku i dam znać, po jakim czasie jazdy przy obecnej temperaturze powinien uzyskać temperaturę 90 st. C
Legolas5 Opublikowano 6 Lutego 2010 Opublikowano 6 Lutego 2010 Koledzy bardzo prosze o miejsce gdzie znajduje sie czujnik temperaturki poniewaz mam do wymiany a nie moge go zlokalizowac
kastet Opublikowano 8 Lutego 2010 Autor Opublikowano 8 Lutego 2010 Dziś po dojechaniu do pracy sprawdziłem temperaturę na kanale 51 po czasie jazdy 10 min na postoju, Temperatura zaczynała się od 46 i rosła do ponad 70 niestety musiałem już iść do pracy więc dalej nie sprawdziłem, temperatura na wskazaniu licznika nieco ponad 60 st. C. Co o tym sądzicie
pioteres Opublikowano 8 Lutego 2010 Opublikowano 8 Lutego 2010 Dziś po dojechaniu do pracy sprawdziłem temperaturę na kanale 51 po czasie jazdy 10 min na postoju, Temperatura zaczynała się od 46 i rosła do ponad 70 niestety musiałem już iść do pracy więc dalej nie sprawdziłem, temperatura na wskazaniu licznika nieco ponad 60 st. C. Co o tym sądzicie sadzimy ze w Twoim aucie na 51 dojdzie do 90. Temperature plynu masz na 49
kastet Opublikowano 8 Lutego 2010 Autor Opublikowano 8 Lutego 2010 A więc tak dzisiaj drogą powrotną załączyłem klimatronik na kanał 51. Na początku wskazywał 1 st, później 3 po jakimśczasi 21, znowu na 3 późńiej już powoli pokazywał dobrze aż osiągnął temperaturę 90 stopni. W międzyczasie na kanale 49 temperatura wskazywał około 70 stopni co przekładało się na wskazanie na liczniku temperatury silnika. Kanał 49 i licznika w miarę upływu czasu się pokrywały. Co tmo może oznaczać
MRoger Opublikowano 8 Lutego 2010 Opublikowano 8 Lutego 2010 Wszystko na temat czujnika ale na 90% to termostat http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t44936.0.html;highlight=zielony+czujnik+temperatury
kastet Opublikowano 8 Lutego 2010 Autor Opublikowano 8 Lutego 2010 Czy wadliwy termostat może mieć wpływ na podwyższone spalanie samochodu, oraz czy mogę zakupić termostat z allegro wahler, bo nie widzę tam żadnych oryginałów, albo gdzie mogę znaleźć termostat ori i czym się on różni od zwykłego.
mech15 Opublikowano 8 Lutego 2010 Opublikowano 8 Lutego 2010 przeczytaj uważnie poprzednią str kolego
kastet Opublikowano 8 Lutego 2010 Autor Opublikowano 8 Lutego 2010 Przyczyna spalania wysokiego już wyjaśniona, w takim razie jaki polecacie termostat i czy można go wymienić samemu
ogar Opublikowano 8 Lutego 2010 Opublikowano 8 Lutego 2010 Przyczyna spalania wysokiego już wyjaśniona, w takim razie jaki polecacie termostat i czy można go wymienić samemu ORI z ASO i długo będzie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się