joker-lukasz Opublikowano 29 Listopada 2010 Autor Opublikowano 29 Listopada 2010 ale to chyba anglik tak? od ilu licytacja? dowiedz się o jej stan i licytuj myślę że przy takiej pojemności nie będziesz miał dużej konkurencji
sylwiasty Opublikowano 29 Listopada 2010 Opublikowano 29 Listopada 2010 ale to chyba anglik tak? od ilu licytacja? dowiedz się o jej stan i licytuj myślę że przy takiej pojemności nie będziesz miał dużej konkurencji Łukasz - przestań palić to świństwo, bo Ci się na oczy rzuca. Widać jak byk, że to euro wersione. Dodam, że prawdopodobnie ma już LPG.
filip1001 Opublikowano 29 Listopada 2010 Opublikowano 29 Listopada 2010 nie no jak tak to zmienia postać rzeczy 2,7 +Q myślałem, że to jakaś zarżnięta padlina
joker-lukasz Opublikowano 29 Listopada 2010 Autor Opublikowano 29 Listopada 2010 sory źle spojrzałem :polew: to już z przemęczenia
johnybravo Opublikowano 29 Listopada 2010 Opublikowano 29 Listopada 2010 heh no dokladnie , auto chyba z LPG sie okaze na miejscu co i jak
tony84 Opublikowano 30 Listopada 2010 Opublikowano 30 Listopada 2010 myślałem nad tą esą. pojechałem, zobaczyłem, sprawdziłem, odpuściłem. szrot jakich mało, ale zapewne za małe pieniądze pójdzie także jak ktoś chce skarbonkę to polecam :polew: a tak z innej beczki koledzy gdzie w suwałkach można sprawdzić przed zakupem audi?? a może ktoś to zna: http://moto.allegro.pl/audi-a6-3-0-quatro-benz-gaz-i1327323025.html
joker-lukasz Opublikowano 30 Listopada 2010 Autor Opublikowano 30 Listopada 2010 można jechać do serwisu vw a co do tej A6 to tak się zastanawiam.. po co ktoś zakładał sekwencję przed samą sprzedażą
filip1001 Opublikowano 30 Listopada 2010 Opublikowano 30 Listopada 2010 może założył LPG, auto zaczęło wariować i sprzedaje :gwizdanie:
joker-lukasz Opublikowano 30 Listopada 2010 Autor Opublikowano 30 Listopada 2010 może założył LPG, auto zaczęło wariować i sprzedaje :gwizdanie: są dwie możliwości.. albo sprzedaje bo auto zaczęło wariować przez LPG tak jak piszesz Filip albo wiedział że 3.0PB nie opyli
tony84 Opublikowano 30 Listopada 2010 Opublikowano 30 Listopada 2010 z tą esą nie można jechać do serwisu. normalnie nie można nawet jej odpalić, także kupuje się w ciemno, ale jak się zna kogo trzeba...[br]Dopisany: 30 Listopad 2010, 12:32_________________________________________________ może założył LPG, auto zaczęło wariować i sprzedaje :gwizdanie: a co znaczy wariować?? co się może dziać??
filip1001 Opublikowano 30 Listopada 2010 Opublikowano 30 Listopada 2010 nie wiem dokładnie co się może dziać nie jestem zwolennikiem LPG i nigdy takiego auta z LPG nie miałem. Wiem tyle, że nie każdy silnik dobrze znosi instalację gazową. A nawet jak teoretycznie powinien dobrze znosić to może została źle założona czy coś i są teraz problemy. :gwizdanie:
joker-lukasz Opublikowano 30 Listopada 2010 Autor Opublikowano 30 Listopada 2010 niektóre silniki po prostu niedobrze znoszą gaz albo jak koleś specjalnie zakładał go żeby sprzedać bo bez gazu by nikt nie wziął to moim zdaniem założył jakiś tani gaz najlepiej to zadzwoń do niego niech Ci powie jakiej firmy gaz i szczegóły o nim, poczytaj na forum czy to dobre i sprawdzone.. i niech Ci poda VIN i zadzwoń do serwisu i się dowiedz o przebieg.. to wg mnie takie dwie rzeczy które trzeba sprawdzić na początku a co Cię wzięło na auto z takim silnikiem?? za tą kasę można kupić B6 w dieslu
tony84 Opublikowano 30 Listopada 2010 Opublikowano 30 Listopada 2010 diesli nie lubię. szukam audi z benz i powyżej 150KM. interesuje mnie B6 lub C5 a rynek ubogi w takie kwiatki.
joker-lukasz Opublikowano 30 Listopada 2010 Autor Opublikowano 30 Listopada 2010 za tą kasę mógłbyś poszukać już jakiejś S4 B5 myślę że to jakoś by się odpychało
michcio1985 Opublikowano 30 Listopada 2010 Opublikowano 30 Listopada 2010 co do tej a6 3.0 możesz śmiało brać na warsztat i sprawdzać podejrzewam że wszystko będzie ok
joker-lukasz Opublikowano 30 Listopada 2010 Autor Opublikowano 30 Listopada 2010 co tam Michał byłeś gdzieś w sobotę na imprezie?
tony84 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Opublikowano 1 Grudnia 2010 co do tej a6 3.0 możesz śmiało brać na warsztat i sprawdzać podejrzewam że wszystko będzie ok znasz to auto lub właściciela??
michcio1985 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Opublikowano 1 Grudnia 2010 na imprezie nie byłem, nie mam czasu. w tygodniu dużo latam i w weekend przyjemnie w chacie posiedzieć. zwłaszcza że jest z kim co do a6 to znajomy jak szukał auto to ją oglądał "na żywo" i mówił że warta uwagi(stąd moja sugestia). ale ostatecznie kupił anglika za 6tyś
marcinos80 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Opublikowano 1 Grudnia 2010 niektóre silniki po prostu niedobrze znoszą gaz albo jak koleś specjalnie zakładał go żeby sprzedać bo bez gazu by nikt nie wziął to moim zdaniem założył jakiś tani gaz najlepiej to zadzwoń do niego niech Ci powie jakiej firmy gaz i szczegóły o nim, poczytaj na forum czy to dobre i sprawdzone.. i niech Ci poda VIN i zadzwoń do serwisu i się dowiedz o przebieg.. to wg mnie takie dwie rzeczy które trzeba sprawdzić na początku a co Cię wzięło na auto z takim silnikiem?? VR-ki nie cierpia i pewnie wiele inych ale Polak jest taki ze i tak wlozy i bedzie jezdzil(LPG), co do vin-u przez fona ci nie podadza musisz zaplacic za info na miejscu(50-70 zeta)w serwisie chyba ze napiszesz do chlopakow z forum ktorzy maja dojscie do sprawdzenia vin-u za freeeeeee.Widze ze kolega "yohny" ma nie sprecyzowana marke i typ silnika,ale szukac zawsze mozna.Powodzenia i pozdro
sylwiasty Opublikowano 2 Grudnia 2010 Opublikowano 2 Grudnia 2010 VR-ki nie cierpia i pewnie wiele inych ale Polak jest taki ze i tak wlozy i bedzie jezdzil(LPG), ... Silnik 3.0 to V-ka a nie VR-ka. A to spora różnica. Nie zgodzę się, że silniki nie cierpią gazu - silniki nie cierpią źle dobranych i niskobudżetowych instalacji. Silniki Audi/VW są bardzo wymagające jeśli chodzi o instalacje gazowe, korekty OBD bardzo szybko się rozjeżdżają przy niewydajnej instalacji i auto zaczyna dużo palić, problemy z obrotami itp. Ta zainstalowana w tej A6 też nie wygląda mi na coś lepszego, wg mnie powinny być zainstalowane pojedyncze wtryskiwacze, nie wiem jaki jest reduktor ale ja zdecydował bym się raczej na 2 reduktory. Prawda jest taka, że żadnemu gazownikowi nie chce się poświęcić więcej czasu na dobre zamontowanie i zestrojenie instalacji. Na taką V-kę to minimum 2 dni potrzeba (moje 1.8T robione było ponad 1,5 dnia), żeby to było zrobione zgodnie ze sztuką. Dobór komponentów też jest istotny. Ale wiadomo - to kosztuje a większość wstawiając gaz do swojego samochodu chce jak najtaniej bo przecież sąsiad ma taką w swoim samochodzie i to działa, z drugiej strony gazownicy też boją się nowych rzeczy i wstawiają do wszystkich silników te same zestawy (takie wnioski wyciągnąłem robiąc rozeznanie przed zamontowaniem instalacji w swoim aucie, dla tego zdecydowałem się na montaż gazu w Augustowie, gość podszedł konkretnie do tematu, graty dobrane z zapasem na wypadek czipsowania). Co do stwierdzenia ... jak koleś specjalnie zakładał go żeby sprzedać bo bez gazu by nikt nie wziął to moim zdaniem założył jakiś tani gaz to tak często robią osoby chcące sprzedać auto z dużym silnikiem, bez gazu nie wiele osób się nim zainteresuje a jak jest gaz to i więcej chętnych. Osobiście wolę kupić auto bez gazu i samemu dobrać odpowiedni setup oraz wybrać warsztat, który nie będzie się uczył na moim aucie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się