kandrzej Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Co do instalatorów lpg w szczecinie mam mieszane uczucia...Ja ze swoją instalacją jeździłem prawie dwa m-ce by ją ustawić i nic to nie dało...zawsze było coś nie tak, kupiłem kabelek, olałem gwarancję i z pomocą forum sam zacząłem ustawiać i poprawiać po "gazownikach". Najbliżej polecany zakład jest w koszalinie - neptun-gaz. Jeśli ma być do auta z profilu, to wolałbym pojechać dalej i mieć spokój. Zajrzyj na forum: lpg-forum.pl, tam Ci doradzą co do składników i montażu.
dzeJKej Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Do neptuna też dzwoniłem, wszyscy ich polecają. Wolałbym zrobić to na miejscu, ale fakt, silnik trochę ciężki do zagazowania to lepiej jechać w sprawdzone miejsce. Się zobaczy, albo zaryzykuje szczecin albo zostawie auto w koszalinie
SotoM Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Tak gaz w tanowie to dretan na pocztowej...kolega u nich juz 6szt zakisił.
dzeJKej Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Opublikowano 22 Sierpnia 2014 W tym dretanie to ceny dobre mają no ale za jakość się płaci A może ktoś zna takiego gościa z Maszewa? 10 lat robił w Giejbo w Helenowie. Teraz ma prywatkę i montuje LPG, dużo o nim dobrych opinii słyszałem od znajomych z pracy.
djbojus Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Opublikowano 22 Sierpnia 2014 czesc zawsze do niego jezdze i jestem zadowolony jest godny polecenia
Gracu92 Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Koledzy,orientuje się może ktoś z Was gdzie w Zachodniopomorskim ktoś bardzo profesjonalnie położyłby mi na autko PlastiDipa? W Koszalinie niestety nikt się tym nie zajmuje, a nawet gdybym sam chciał to zrobić, to nie mam warunków. Jakieś podpowiedzi?
prezesik Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Siemka. Polecacie zakład GAZ-TECH na Nehringa czy nie bardzo? Zalezy jaka instalke chcesz zalozyc jak BRC to najlepszy w Tarnowie czy wiesz juz czym chcesz to zagazować Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
KUBAS2012 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Szukam tematu odnośnie wymiany gumy na drążku kierowniczym, prawa strona ta osłona gumowa Nie mogę wykukać takiego tematu na forum, chyba że nie ma.. Może bawił się ktoś z Was w wymianę tego? Jakieś wskazówki, porady
wesz82 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Szukam tematu odnośnie wymiany gumy na drążku kierowniczym, prawa strona ta osłona gumowa Nie mogę wykukać takiego tematu na forum, chyba że nie ma.. Może bawił się ktoś z Was w wymianę tego? Jakieś wskazówki, porady Musisz miec duży klucz nie pamietam jaki nr Ustaw sobie koła tak a żeby ta strona była wysunieta. Odkręć końc drążka od zwrotnicy następnie odkręć końcówkę od drążka pamiętaj a żeby liczyć obroty. Następnie musisz rozerwać opaski zaciskowe trzymające gumę,ściągasz gumę zakładasz nową gumę, drążek wkręcasz tyle samo tylko w 2 stronę i tu zaczynają się bęcki bo jest problem z założeniem opaski od strony drążka ja użyłem zwykłą skręcana opaskę musisz ją tak ustawić a żeby dobrze ja dokręcić. dobrze byłoby uderzyć na zbieżność ale nie mus. Sorki za roztrzepany opis
KUBAS2012 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Szukam tematu odnośnie wymiany gumy na drążku kierowniczym, prawa strona ta osłona gumowa Nie mogę wykukać takiego tematu na forum, chyba że nie ma.. Może bawił się ktoś z Was w wymianę tego? Jakieś wskazówki, porady Musisz miec duży klucz nie pamietam jaki nr Ustaw sobie koła tak a żeby ta strona była wysunieta. Odkręć końc drążka od zwrotnicy następnie odkręć końcówkę od drążka pamiętaj a żeby liczyć obroty. Następnie musisz rozerwać opaski zaciskowe trzymające gumę,ściągasz gumę zakładasz nową gumę, drążek wkręcasz tyle samo tylko w 2 stronę i tu zaczynają się bęcki bo jest problem z założeniem opaski od strony drążka ja użyłem zwykłą skręcana opaskę musisz ją tak ustawić a żeby dobrze ja dokręcić. dobrze byłoby uderzyć na zbieżność ale nie mus. Sorki za roztrzepany opis No właśnie tak myślałem, tylko najgorszy ból bedzie jak przez durną gume trza będzie ustawiać zbieżność, bo przypuszczam że idealnie tak samo nie uda się nakręcić A jaki smar zapodać tam, bo widzę że troszkę piasku się tam nasypało więc chyba trza to przeczyścić przed założeniem nowej gumy
wesz82 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Taki sam jak w przeguby-grafitowy Jak wkrecasz stare drążki to nie ma problemu
Lestat Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Koledzy, orientuje się może ktoś z Was gdzie w Zachodniopomorskim ktoś bardzo profesjonalnie położyłby mi na autko PlastiDipa? W Koszalinie niestety nikt się tym nie zajmuje, a nawet gdybym sam chciał to zrobić, to nie mam warunków. Jakieś podpowiedzi? Zapraszamy Tutaj pokaz naszego firmowego samochodu - http://a4-klub.pl/index.php?/topic/281150-all-b8-audi-a4-s-line-world-rally-blue-pearl-dipped/
tomekxp2 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Witam, pytanie z innej beczki. Czy w Szczecinie są osoby, firmy, które zajmują się profesjonalną renowacja lakieru ? Mam na myśli sprawdzone miejsca.
SotoM Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 (edytowane) Poluzuj nakretke drazka kier.-kątre i jej nie ruszaj i wykrec koncowke-wrocisz na to samo miejsce. Zdejmujesz opaske mala potem duza sciagasz manszete i zakladasz nową. Do jej wymiany nie odkrecasz drążka. Koledzy, orientuje się może ktoś z Was gdzie w Zachodniopomorskim ktoś bardzo profesjonalnie położyłby mi na autko PlastiDipa? W Koszalinie niestety nikt się tym nie zajmuje, a nawet gdybym sam chciał to zrobić, to nie mam warunków. Jakieś podpowiedzi? Zapraszamy Tutaj pokaz naszego firmowego samochodu - http://a4-klub.pl/index.php?/topic/281150-all-b8-audi-a4-s-line-world-rally-blue-pearl-dipped/ Czy to jest ta ślicznota która codziennie stoi zaparkowana na wałach...w sz-nie? Nie możemy się z żoną napatrzeć na nią jak jedziemy rano po 7mej do pracy. Wyjebana jest poprostu. Edytowane 26 Sierpnia 2014 przez SotoM
Lestat Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 (edytowane) Tak, to ta:) dzięki za miłe słowo Edytowane 26 Sierpnia 2014 przez Lestat
SotoM Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 (edytowane) Tu nie ma co dziękować.jak dla nas strzał w dziesiątke z kolorem,kolor tak porywa wzrok ze nawet pieknie by jej było na stalówkach jakby stala-obłęd. W sobotę jechaliśmy po połódniu też wzdłuż odry to ją(ciebie) widzieliśmy z mega bliska-wariactwo.(b5 mialem w kolorze rs blue) takze -zazdroszcze bardzo. W pracy mietki w macie nie wywoluja takiego u mnie szału co twoja...naprawde -ale bez podnietki;-) pozdrawiam. Sorki -jesli to nie tajemnica-jakie koszta tego'lakieiu'i robota? Edytowane 26 Sierpnia 2014 przez SotoM
bediks Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 jakby na bebechy mietka polozyc skorupe audi = idealne polacznie
SotoM Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Nie chciał byś... Wymysły kórwy i szatana te MBki. Myslisz ze mietek taki idealny tez ma wady jak i wspolczecne technologie vag.-można wymieniac...palców zabraknie.nie ma bez awaryjnych aut.
bediks Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Wiem ze nie ma bez awaryjnych itd ale jeśli chodzi o luksus to porównania nie ma , koleś wystarczy ze raz mnie przewiózł swoim clk i wystarczyło żebym zachorował , tylko fakt ze dukatów więcej trzeba dać
arekp Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Tutaj pokaz naszego firmowego samochodu - http://a4-klub.pl/index.php?/topic/281150-all-b8-audi-a4-s-line-world-rally-blue-pearl-dipped/ Super kolor, widziałem kilka razy w drodze i byłem przekonany że to jakiś lakier Ile taka zabawa $$ ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się