Piotrek98igo Opublikowano 17 Lutego 2010 Opublikowano 17 Lutego 2010 Mam jeszcze pytanie jaki jest powód rozregulowania turbawki? zużycie ?? . bo gdyby dzialo się odwrotnie że na zimnym brak ładowania a na ciepłym by było ok to logiczne -niska temperatura powoduje kurczenie ale obecnej sytuacji nie rozumiem -kontra mocno była dokręcona przecież logi zrobie ale narzaie nie mam z kim a i czasu brak ale ważne że etka odzyskała ducha pozdr masz z kim wystarczy wpasc na spota i poprosic :gwizdanie:
Fati Opublikowano 22 Lutego 2010 Autor Opublikowano 22 Lutego 2010 w końcu zrobiłem logi dynamiczne i proszę mądre głowy o wypowiedzenie się na ich temat, czy coś konkretnego z nich wynika jeśli chodzi o mój problem z audikiem. (logi zrobione po dopaleniu zimnego silnika, czyli wtedy jak dobrze jedzie. logowałem oczywiście na temp. 90*C) http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2f73b1f9677b75fa.html --- 011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b7030868f5b7795c.html --- 010 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9d4595a692dafc3b.html --- 008 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c6e5be9ed7cf8c9b.html --- 004 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/90f41076ebb6ce44.html --- 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e47083de78338d41.html --- 001 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7eabedf165825b94.html --- 000 z góry dziękuje
Szymoonk Opublikowano 22 Lutego 2010 Opublikowano 22 Lutego 2010 jak dla mnie przeładowanie , skoro n75 sprawny to zostaje sztanga do regulacji wielkiej filozofii nie ma, a powinno pomóc wiec do działa bo ładną pogodę mamy albo przepływaka ale to już niech kto inny sie wypowie ale takich wskazań nie powinno być
Piotrek98igo Opublikowano 22 Lutego 2010 Opublikowano 22 Lutego 2010 jak dla mnie przeładowanie , skoro n75 sprawny to zostaje sztanga do regulacji wielkiej filozofii nie ma, a powinno pomóc wiec do działa bo ładną pogodę mamy albo przepływaka ale to już niech kto inny sie wypowie ale takich wskazań nie powinno być gdzie masz przeladowanie?turbo pompuje tyle ile powinno,przeplywka nie tnie,tylko ciekawe skad te wysokie wskazania przeplywki co do powietrza,w 1Z powinno byc kolo 850mg, a tutaj jest znacznie wiecej.w logach nic niepokojacego nie widac
Szymoonk Opublikowano 22 Lutego 2010 Opublikowano 22 Lutego 2010 trochę za mocno pompuje i powinien to wyregulować sztanga chociażby po to żeby auto płynnie przyspieszało bez niepotrzebnych drgań [br]Dopisany: 22 Luty 2010, 17:34_________________________________________________a tak to podmień przepływke i zrób raz jeszcze 003
EnDrIu` Opublikowano 22 Lutego 2010 Opublikowano 22 Lutego 2010 Wyczysc przeplywke i zobacz czy bedzie to samo...u mnie odcinal turbo wyczyscilem przeplywomierz i teraz super lata
Krzysztof Opublikowano 22 Lutego 2010 Opublikowano 22 Lutego 2010 Fati jak dla mnie to sztangę powinieneś póki co zostawić w spokoju. Podmień lub wyczyść przepływkę np tym: http://liquimoly.pl/features/katalog?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=144&category_id=9 sam tego użyłem w zeszłym roku i przepływka zaczęła mierzyć jak trzeba. Kolega rtocki jest dystrybutorem w/w specyfiku.
Piotrek98igo Opublikowano 22 Lutego 2010 Opublikowano 22 Lutego 2010 ale przeplywka nie tnie dawek, to na co te czyszczenia?turbo laduje ok nie wiem czego sie czepiacie
Fati Opublikowano 8 Marca 2010 Autor Opublikowano 8 Marca 2010 prośba, niech się jeszcze ktoś wypowie na temat tych logów bo narazie to nic nie wiem, co jest przyczyną mojego problemu. Może zrobić jeszcze jakieś dodatkowe logi??[br]Dopisany: 24 Luty 2010, 02:21_________________________________________________co do przepływki to czyściłem ją kiedyś tylko innym środkiem (też polecanym na tym forum) ale nie ma konkretnych zmian, niestety nie mam od kogo podmienić przepływki by sprawdzić czy to rzeczywiście ona nawala. Ja się zastanawiam że może z ECU jest coś nie tak. Potrzebuje by się jeszcze ktoś wypowiedział nt tych logów, może ktoś wpadnie na jakiś ciekawy pomysł.
damianek33 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Witam. Podepne się pod ten temat bo mam podobny problem z moim 1zetem a wygląda to tak, w czasie jazdy i utrzymaniu przez około 30sec silnika na 3000tys obr. w momencie depnięcia gazu silnik nie przyspiesza jedynym sposobem na przyspieszenie jest puszczenie gazu i ponowne depniecie nie zawsze udaje sie to za pierwszym razem przewaznie auto zaczyna przyspieszac za trzecim depnieciem. Auto poza tym nie ma problemu z przyspieszaniem bez problemu da rade rozpedzic do 190kmh. Po podpieciu VAGa mam błąd 00575 przepływomierz powietrza 17-10 Różnica doregulowana - intermittent. Przepływomierz przeczysciłem i przelutowałem styki według tego opisu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2888683&highlight= nic to niestety nie dało cały czas to samo. Ostatnio podmieniłem przepływke ale nic to nie pomogło dalej 00575. Prosze o podpowiedzi co jest grane?
rafcisz Opublikowano 5 Grudnia 2010 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Koledzy Zrobiłem Logi i proszę o pomoc bo zabardzo i to dokładnie nie wiem o co biega 0272 LAMPKA KONTROLI ŻARZENIA PRZERWA ZWARCIA DO MASY
vauxhall95 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Opublikowano 5 Grudnia 2010 cos z kontrolka swiec zarowych na liczniku.Albo spalona albo zle podlaczenie
rafcisz Opublikowano 5 Grudnia 2010 Opublikowano 5 Grudnia 2010 cos z kontrolka swiec zarowych na liczniku.Albo spalona albo zle podlaczenie Dzięki kolego za pomoc.
Dżej Opublikowano 9 Grudnia 2010 Opublikowano 9 Grudnia 2010 Witam. Podepne się pod ten temat bo mam podobny problem z moim 1zetem a wygląda to tak, w czasie jazdy i utrzymaniu przez około 30sec silnika na 3000tys obr. w momencie depnięcia gazu silnik nie przyspiesza jedynym sposobem na przyspieszenie jest puszczenie gazu i ponowne depniecie nie zawsze udaje sie to za pierwszym razem przewaznie auto zaczyna przyspieszac za trzecim depnieciem. Auto poza tym nie ma problemu z przyspieszaniem bez problemu da rade rozpedzic do 190kmh. Po podpieciu VAGa mam błąd 00575 przepływomierz powietrza 17-10 Różnica doregulowana - intermittent. Przepływomierz przeczysciłem i przelutowałem styki według tego opisu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2888683&highlight= nic to niestety nie dało cały czas to samo. Ostatnio podmieniłem przepływke ale nic to nie pomogło dalej 00575. Prosze o podpowiedzi co jest grane? Szukasz dalej. U mnie skończyło się regeneracją turba, wymianą N75 i IC. Ale teraz idzie i nie pyta dlaczego
damianek33 Opublikowano 19 Grudnia 2010 Opublikowano 19 Grudnia 2010 Witam. Podepne się pod ten temat bo mam podobny problem z moim 1zetem a wygląda to tak, w czasie jazdy i utrzymaniu przez około 30sec silnika na 3000tys obr. w momencie depnięcia gazu silnik nie przyspiesza jedynym sposobem na przyspieszenie jest puszczenie gazu i ponowne depniecie nie zawsze udaje sie to za pierwszym razem przewaznie auto zaczyna przyspieszac za trzecim depnieciem. Auto poza tym nie ma problemu z przyspieszaniem bez problemu da rade rozpedzic do 190kmh. Po podpieciu VAGa mam błąd 00575 przepływomierz powietrza 17-10 Różnica doregulowana - intermittent. Przepływomierz przeczysciłem i przelutowałem styki według tego opisu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2888683&highlight= nic to niestety nie dało cały czas to samo. Ostatnio podmieniłem przepływke ale nic to nie pomogło dalej 00575. Prosze o podpowiedzi co jest grane? Dzieki za zainteresowanie. Od ostatniego razu problem jest jeszcze większy a mianowicie nie mogę rozpędzić auta powyżej 4tyś obr. po dojsciu do tej wartosci silnik się blokuje tak jakby brakowało paliwa, błąd po takim bloknięciu to 00519 czujnik w kolekt. dolotowym - G71 28-10 zwarcie do plusa - intermittentDzisiejsze logi: http://img171.imageshack.us/img171/6611/log01011.jpg http://img820.imageshack.us/img820/6107/log01010.jpg http://img822.imageshack.us/img822/7349/log01008.jpg http://img46.imageshack.us/img46/3081/log01004.jpg http://img253.imageshack.us/img253/1427/log01003.jpg http://img560.imageshack.us/img560/2892/log01001.jpg http://img713.imageshack.us/img713/4959/log01000.jpg Prosze o pomoc!!!
Piotrek98igo Opublikowano 19 Grudnia 2010 Opublikowano 19 Grudnia 2010 musi byc wina czujnika,bo jakby turbo tyle pompowalo to po chwili wszedl w tryb awaryjny
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się