Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE] Co powiecie na temat silnika 3.0 TDI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam pytanie odnosnie silnika 3.0 tdi w niedługim czasie bede poszukiwał audi a4 lub a6 z takim silnikiem jakies porady???? Wiem cos tylko ze jakis łancuszek chałasuje w poczatkowych wersjach . Jak brac to jaki rocznik . Pytanie do znawców tematu.

Opublikowano

silniki trwałe i ekonomiczne

z rozrządem jest troche kłopotów przy wymianie ale do ogarniecia

auta szukaj tylko z Q no i avant :> :> :> :>

szukaj wersji 171 kW i wyzej

tutaj masz wszystkie odmiany 3.0TDi w A4 i A6

A 4 11.2004 - 03.2009 150 BKN

A 4 06.2008 - ... 155 CCWB

A 4 01.2006 - 03.2009 171 ASB

A 4 04.2008 - ... 176 CCWA

A 4 11.2007 - 05.2008 177 CAPA

A 6 03.2005 - 10.2008 155 BNG

A 6 10.2008 - ... 155 CDYB

A 6 04.2004 - 05.2006 165 BMK

A 6 05.2006 - ... 171 ASB

A 6 10.2008 - ... 176 CDYA

A 6 10.2008 - ... 176 CDYC

Opublikowano

auta szukaj tylko z Q no i avant

3.0tdi bez Q nie występowało :wink4:

Opublikowano

wystepowało.....

jutro podjade do goscia który ma takie cudo i spisze VIN

ktos nawet na forum to opisywał

Opublikowano

wystepowało.....

jutro podjade do goscia który ma takie cudo i spisze VIN

ktos nawet na forum to opisywał

może się nie zrozumieliśmy - ale jedno wiem na pewno:

A4 B7 3.0tdi bez Q nie zjechało z taśmy produkcyjnej nawet w ilości 1 szt. :wink4:

( jeżeli się mylę to :notworthy: )

Opublikowano

auta szukaj tylko z Q no i avant

3.0tdi bez Q nie występowało :wink4:

no wlasnie :gwizdanie:

a o silniku jest juz tyle na forum ze chyba szkoda powtarzac. bierz jakas sztuke od 2006 roku i ciesz sie jazda!!

Miron nie mylisz sie. na 100% nie bylo 3.0tdi w osce.

koles moze ma 2.7 i myli pojecia.

nauczylem sie ze ludzie opowiadaja dziwne rzeczy, ( w stylu multi w quattro, 3.0 w osce czy 6 biegowy tip w b5 :wallbash: ) i nie przetlumaczysz.

wiec po prsotu poprosimy o wlepke z ksiazki i uswiadomimy koledze czym jezdzi...

Opublikowano

oczywiscie nie dam sobie ch...a za to uciąc, ale koles jezdzi takim tdi-kiem

wiem na 100% ze jest to FWD, ale moze tylko sie chwali ze to 3.0 :mysli: :mysli:

ale jutro sprawdze i napisze co tam siedzi

Opublikowano

chyba chwali :wink4:

Opublikowano

a czy w tych 3.0 tdi wystepowały skrzynie multitronick czy tylko tiptronik jesli obydwa to co lepiej brac po czym poznac , po ilosci przełożen??

Opublikowano

Skoro 3.0 zawsze mialy quatro, a jak poczytasz o multi to dowiesz sie ze te nigdy go nie maja to masz odpowiedz..

.

Czyli w 3.0 tylko típ. Multi bylo w 2.7.

Opublikowano

dzieki za odpowiedz a moje pytanie stad gdyz dzisiaj na allegro było ogłoszenie a6 3.0 tdi i gosciu miał napisane multi z dopiskiem nie tip

Opublikowano

Może koleś sprzedający pofantazjował pod klienta "multi=super jazda bez szarpnięć" o wiele bardziej komfortowa skrzynia niż tip - takie teksty też czytałem. Świadczy o niewiedzy sprzedającego co trwalsze i mniej awaryjne chyba :gwizdanie:

Śmiało wciągaj 3.0 tdi z oznaczeniem silniczka ASB - 233 ps. Będzie dobrze i bezawaryjnie jeździł :good: No i przy okazji będzie czym depnąć :kox:

Pierwsze egzemplarze z tym silnikiem - BKN 204 ps miały problematyczne sprawy z wtryskami i rozrządem.

Opublikowano

a jak jestes zwolennikiem automata to tylko DSG F1 :naughty:

Opublikowano

oczywiscie nie dam sobie ch...a za to uciąc, ale koles jezdzi takim tdi-kiem

wiem na 100% ze jest to FWD, ale moze tylko sie chwali ze to 3.0 :mysli: :mysli:

ale jutro sprawdze i napisze co tam siedzi

Może gościu ma pokrywę z 3.0 a pod nią 2.7 - no ale papiery prawdę powiedzą

3.0 - występował w A4 tylko z Q

2.7 - nie występował w A4 nigdy z Q (dla odmiany A6 2.7 można spotkać z Q)[br]Dopisany: 09 Marzec 2010, 13:08_________________________________________________Te silniki z literką Cxxx, czy taka zmiana w oznaczeniach oznaczała jakąś znaczącą modyfikacje w silnikach?

Opublikowano

Te silniki z literką Cxxx, czy taka zmiana w oznaczeniach oznaczała jakąś znaczącą modyfikacje w silnikach?

tak w skrócie :

– pompa oleju o regulowanej wydajności

– ulepszony napęd rozrządu łańcuchem

– leżąca chłodnica powietrza doładowującego przed chłodnicą silnika

– turbosprężarka VTG firmy Garrett

– zoptymalizowany układ wtryskowy Common Rail z wtryskiwaczami piezoelektrycznymi i ciśnieniem wtrysku do 1800 bar a nawet 2000 bar.

– chłodzona recyrkulacja spalin z dodatkową pompą wody i regulacją termostatyczną

Opublikowano

A , jak reaguja poszczegolne wersje na mody ??? Mocowo wystepują od 204 do 240 Ps, po programie wychodzą podobnie??? Czyli jakies 260-270 PS ?? Ponoc w A6 ze wzgledu na lepszy IC idą w okolice 270-280 PS . Pozdr.

Opublikowano

można zrobić więcej niż piszesz..u mnie jeździ a6 która ma ponad 300 i 600nm..

Opublikowano

można zrobić więcej niż piszesz..u mnie jeździ a6 która ma ponad 300 i 600nm..

:blink::shocked: , wiesz moze co to za silnik (rok,oznaczenie ,moc seryjana???) Szykuje sie do podmianki a4 na a6 i bede celowal w 3.0 tdi. pozdr.
Opublikowano

ale to 300 KM to chyba nie w automacie co???

Opublikowano

można zrobić więcej niż piszesz..u mnie jeździ a6 która ma ponad 300 i 600nm..

A6 wychodzi mocniej ze wzedu na inna bardziej wydajna sprężarke:)

pozatym chciałbym zobaczyc wykres tego auta na ponad 300Ps. Masters teraz zrobił swoje audi 200 na 320Ps na wodnym colerze i braku wydechu i to zapewne soft nie do jazdy na codzien. Najmocniejsze znane mi A6 było grzebniete na 294Ps robione dawno temu przez Compsport.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...