Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Powracjący problem po czyszczeniu turbo


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Nie caly rok temu czyscilem samodzielnie kierownice i znowu to samo(jeszcze podepne vaga ale juz widze ze sztanga rusza sie 0,5cm, takze jestem wiecej niz pewien ze to kiery) Do pracy mam jakies 3km i takze nie moge przegonic autka na zminym silniku.

Od czasu do czasu staralem sie ja przegonic, ale widocznie za malo.

Slyszalem ze jak sie czysci kiery to powinno sie dodatkowo spolerowac, bo inaczej szybko sie zasyfi, ktos moze wie cos o tym. Jak to firmy profesjonalnie robia?

Mam jeszcze pytanie, czy mozna wstawic nowe kierownice o tak, czy wymagana bedzie kalibracja?

Pozdrawiam

Opublikowano

Z czyszczeniem jest tak.Jezeli ci sie znow zacina po niedlugim czasie,to nie do czyszczenia lecz regeneracji.Takie cos dobre na sprzedaz jest.Nieraz jest ze ktos mulowato jezdzi i ok ale jesli wyczysciles i powraca to REGENERACJA

Opublikowano

Czesc i dzieki za zainteresowanie.

Tylko wiesz, jak czyscilem to sprawdzilem stan czesci zimnej, i bylo ok np luz byl dopuszczalny, wirnik w porzadku itp

Nie wiem co robia na regeneracji na czesci goracej ale pewnie tez czyszcza kiery, no chyba ze sie myle.

Opublikowano

czyszczeniem jest tak.Jezeli ci sie znow zacina po niedlugim czasie,to nie do czyszczenia lecz regeneracji.

To powiedz co oni tam zregeneruja zeby sie ponownie nie zacinaly bo jestem ciekaw.

Opublikowano

może masz kata zapchanego i ci syfi turbine :mysli:

Opublikowano

Kolego a masz kata?

Jesli masz to odrazu sie go pozbadz!!

Opublikowano

To powiedz co oni tam zregeneruja zeby sie ponownie nie zacinaly bo jestem ciekaw.

dokladnie

kolega nie wie co pisze i tyle ,

no chyba ze sa wzery na kierach to kierownice sie wymienia ale dalej nie jest to regeneracja

regeneruje sie strone zimna czyli łozyskowanie ,uszczelniacze ,wirnik -zreszta nikomu nie polecam regeneracji albo nowka a jak nie ma kasy uzywka

Opublikowano
Kolego a masz kata?

Jesli masz to odrazu sie go pozbadz!!

Tak mam kata i to pewnie od nowosci czyli 12-to letniego.

Czy sa jakies skutki uboczne wywalenie kata? I czy jest duze prawdopodobienstwo ze to to?

zreszta nikomu nie polecam regeneracji albo nowka a jak nie ma kasy uzywka

Nie jestes pierwsza osoba od ktorej to slysze, a miales juz jakas stycznosc z regenerowana turbina? jaki jest efekt?

Ja swoja nie musialem na razie regenerowac, ale zastanawialem sie czy te nasze serwisy od turbo sa w stanie dobrze to zestroic tak jak fabryka.

Opublikowano

To powiedz co oni tam zregeneruja zeby sie ponownie nie zacinaly bo jestem ciekaw.

dokladnie

kolega nie wie co pisze i tyle ,

no chyba ze sa wzery na kierach to kierownice sie wymienia ale dalej nie jest to regeneracja

regeneruje sie strone zimna czyli łozyskowanie ,uszczelniacze ,wirnik -zreszta nikomu nie polecam regeneracji albo nowka a jak nie ma kasy uzywka

Dokladnie chodzilo mi o kierownice,A ty kolego Adzim sam niewiesz co piszesz,chyba wiecej takich rzeczy robilem wiec mi nie gadaj.

Opublikowano
Kolego a masz kata?

Jesli masz to odrazu sie go pozbadz!!

Tak mam kata i to pewnie od nowosci czyli 12-to letniego.

Czy sa jakies skutki uboczne wywalenie kata? I czy jest duze prawdopodobienstwo ze to to?

Prawdopodobieństwo jest duże, ale tak na prawdę to po co go trzymać skoro już ma 12 lat to na pewno nie spełnia swojej funkcji.

Skutek uboczny to taki że turbo będzie troszke bardziej słychać - taki przyjemny dla ucha świst.

Osobiście bardzo mi się ten świst podoba i nie wróciłbym do dźwięku przed wybiciem kata :evil:

Pamiętaj że środek kata mimo iż bezużyteczny to jest bardzo drogi i tłumikarze mają za niego niezłą kaske.

Tak że nie daj się przerobić i bierz środek z sobą albo dogadaj się z nimi żeby ci usunęli kata w zamian za jego środek.

Opublikowano
Skutek uboczny to taki że turbo będzie troszke bardziej słychać - taki przyjemny dla ucha świst.

Powiem Ci szczerze ze u mnie to juz teraz turbo slychac i tez mi sie ten dzwiek podoba :>

Dzieki temu mam taki wskaznik zapieczonych kierownic, bo jak mam kiery zapieczone to mi swiszcze nieraz na postoju(kiery sie blokuja i dmucha na wirnik) a jak wyczyszcze to na postoju jest cisza.

Opublikowano

:[br]Dopisany: 14 Luty 2010, 10:53_________________________________________________

ale zastanawialem sie czy te nasze serwisy od turbo sa w stanie dobrze to zestroic tak jak fabryka.

nie sa w stanie bo nie maja org czesci bo garrett dawno sie wycofał z regeneracji i nie dostarcza czesci org (miedzy innymi przez partaczy którzy to robili), czyli robią to na zastepnikach i tyle w tym temacie [br]Dopisany: 14 Luty 2010, 10:57_________________________________________________

chyba ze sa wzery na kierach to kierownice sie wymienia ale dalej nie jest to regeneracja

regeneruje sie strone zimna czyli łozyskowanie ,uszczelniacze ,wirnik -zreszta nikomu nie polecam regeneracji albo nowka a jak nie ma kasy uzywka

Dokladnie chodzilo mi o kierownice,A ty kolego Adzim sam niewiesz co piszesz,chyba wiecej takich rzeczy robilem wiec mi nie gadaj

skad wiesz ze wiecej zrobiłeś , po twoich postach nie mozna by tego powiedzieć :gwizdanie:

Opublikowano

jeżeli chodzi o wycinanie kata to ja za robocizne dałem 50 a za flaki wziąłem 300 - 2.5 tdi, ...nie wiem ile jest tego w 1.9, wystarczy sie troche w cenach zorientować - bo chyba nie opłaca sie za bardzo oddawać flaków za robote

Opublikowano

Calkim niedawno kumpel pytal sie za kata z 1.9 i gosciu na skupie mu smieszna cene powiedzial (ze niby narazie sie nie oplaca skupywac)

Opublikowano

zrób tak jak ten http://allegro.pl/item917304367_audi_a4_96r_1_9_tdi_katalizator_z_siatka_drgan.html

bo pewnie kupił z tlumiki gruchot zamiennik tego z rurką i nowym tłumikiem drgań za 180parę z przesyłką...

albo go sobie zostaw na gorsze czasy (przepisy) bo to tylko po 3 śrubki i zawsze możesz wstawić z powrotem...

Opublikowano

:[br]Dopisany: 14 Luty 2010, 10:53_________________________________________________

ale zastanawialem sie czy te nasze serwisy od turbo sa w stanie dobrze to zestroic tak jak fabryka.

nie sa w stanie bo nie maja org czesci bo garrett dawno sie wycofał z regeneracji i nie dostarcza czesci org (miedzy innymi przez partaczy którzy to robili), czyli robią to na zastepnikach i tyle w tym temacie [br]Dopisany: 14 Luty 2010, 10:57_________________________________________________

chyba ze sa wzery na kierach to kierownice sie wymienia ale dalej nie jest to regeneracja

regeneruje sie strone zimna czyli łozyskowanie ,uszczelniacze ,wirnik -zreszta nikomu nie polecam regeneracji albo nowka a jak nie ma kasy uzywka

Dokladnie chodzilo mi o kierownice,A ty kolego Adzim sam niewiesz co piszesz,chyba wiecej takich rzeczy robilem wiec mi nie gadaj

skad wiesz ze wiecej zrobiłeś , po twoich postach nie mozna by tego powiedzieć :gwizdanie:

To ze na forum jestem nie dlugo,to nic nie oznacza.Jesli inaczej uwazasz to OK,ja twojego zdania nie podwazam,ale i tak jestem przy swoim :good:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...