Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1,8T] Po wymianie rozrządu - ceny części i robocizna


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

dokładnie kolego lepiej wymienić i mieć spokój na kolejne 90tys jak będziesz chciał to napisz pw dam ci namiary gdzie komplet do twojego auta z pompą wody na dobrych klamotach 498zł sam kupowałem do 2 adr -ów które mam w domu :hi:

Opublikowano

W sumie racja, ale czy jest jednoznaczna odpowiedz na to czy mozna sprawdzic stan rozrzadu?

Opublikowano

jeżeli masz napisy na pasku to znaczy że może być w miarę świezy ale to nie gwarantuje czy ktoś nie zmienił samego paska a rolki zostawił stare tak robią nie które Łachudry sprzedające auto tak samo naklejka jak nie masz pewności czy był wymieniany i czy taki masz przebieg to naprawdę wymień bo szkoda silnika jeśli jest dobrym stanie bo poniesiesz dużo większe koszty a silnika audi jest kolizyjny jak wiesz.. :hi:

Opublikowano

Wygląd paska może mylić- u mnie po ok. 50000km i 5-ciu latach od poprzedniej wymiany napisy na pasku były bardzo wyraźne a wygląd paska nie budził zastrzeżeń. Dalej nie ryzykowałem i wymieniłem cały komplet, co i Tobie polecam. Wydasz trochę grosza, ale kupisz sobie święty spokój na parę lat.

Opublikowano

a panowie wytłumaczcie mi jedna rzecz: do wymiany rozrzadu wyciaga sie caly przedni pas ktory jest przykrecony do podłużnic tak?

a umnie te sruby sa zarabiscie skorodowane wygladaja jakby od lat nie odkrecane, luknelibyscie czy u was tez tak to wyglada?

no i jeszcze same podłużnice mozliwe ze oryginalne sa skorodowane? jak to wyglada u Was w furach? auto mam nie bite, jedynie prawy naroznik byl lekko pukniety ale nie na tyle zeby dostaly podluznice

Opublikowano

u mnie kolego sróby jak i podłużnice na 5 jak na ten wiek nic nie skorodowane sróby idealne w ocynku wiec musisz zobaczyć co i jak u ciebie

Opublikowano

a jak dawno temu robiles rozrzad? bardzo mnie niepokoi te skorodowane sruby jak i o zgrozo same podluznice, nie mowie oczywiscie o jakiejs wielkiej rdzy, jedynie farba sama złazi na podluznicach

Opublikowano

Śruby to pewnie byś dostał i możesz założyć nowe.A co do podłużnicy to najlepiej poprosić o zerknięcie jakiegoś gościa ze stacji diagnostycznej lub dobrego mechanika(zaufanego) i może coś tam wychwyci :wink4:

Opublikowano

rozrząd robiłem miesiąc temu ale wcześniej robiłem rok temu pompe wspomagania plus wisko plus pompę wody i wszystko malina do tej pory :hi:

Opublikowano

no z tej wlepki na przednim pasie wynikaloby ze ktos rozrzad robil dwa lata temu to mozliwe ze przez ten czas sruby tak skorodowaly?

Opublikowano

jak ktos założył nie ocynkowane, tylko jakieś stare podrdzewiałe to to teraz jest efekt...

Opublikowano

Tak dla porównania cen z przed kilku lat :) . Wymiana rozrządu w moim B5 1.8T AEB :

Rolka napinająca - SKF wewnątrz NTN

Rolka prowadząca - SKF wewnątrz INA

Napinacz - Ruville - wewnątzr NTN

Pasek - Gates

Za całość zapłaciłem 470 zł do tego:

pompa wody SKF - 129 zł

pasek wielorowkow Contitech - 40 zł

pasek klinowy Contitech - 15 zł

uszczelniacz wałka rozrządu Elring - 20 zł

wymiana płynu chlodniczego K2 Kuler za 7l - 50 zł

robocizna - 200zł

podsumowując: 924 złote i myśle ze spokój na jakieś 80 tys :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...