siemian Opublikowano 12 Marca 2010 Opublikowano 12 Marca 2010 Polecam normalnie wypisać wyposażenie autka, ponieważ na "liście fabrycznej" jest wiele nieistotnych informacji... typu "bez... czegoś" i dlatego wielu osobom nie chce się całości czytać- w tym mnie Autko fajne,dla mnie torche za drogie w eksploatacji. Tylko szkoda że nie ma tych lusterek... Dla mnie osobiście eSa bez srebrnych lusterek to tak jak impreza STI bez spoilera... :decayed: Pozdrawiam
aju Opublikowano 12 Marca 2010 Opublikowano 12 Marca 2010 nie wiem czy jest taka możliwość ale ostatnio stałem na światłach w okolicach selgrosa koło takiej audi, czarnym phaentonem z naklejkami VTG i zastanawiam się czy to TY
lagadula Opublikowano 12 Marca 2010 Autor Opublikowano 12 Marca 2010 Sprecyzuj dzień i miejsce bo nie pamietam ale raczej nie zapuszczałem sie tam...[br]Dopisany: 12 Marzec 2010, 21:10_________________________________________________ Polecam normalnie wypisać wyposażenie autka, ponieważ na "liście fabrycznej" jest wiele nieistotnych informacji... typu "bez... czegoś" i dlatego wielu osobom nie chce się całości czytać- w tym mnie Autko fajne,dla mnie torche za drogie w eksploatacji. Tylko szkoda że nie ma tych lusterek... Dla mnie osobiście eSa bez srebrnych lusterek to tak jak impreza STI bez spoilera... :decayed: Pozdrawiam Jest STI spec D, jak ktoś nie lubi się rzucac w oczy. Przypuszczam że tu był też taki pomysł zamawiającego.
aju Opublikowano 12 Marca 2010 Opublikowano 12 Marca 2010 6 lub 7 marzec, nie pamiętam bo byłem cały weekend, godziny tak przed 16, kierunek w stronę BP
siemian Opublikowano 12 Marca 2010 Opublikowano 12 Marca 2010 Polecam normalnie wypisać wyposażenie autka, ponieważ na "liście fabrycznej" jest wiele nieistotnych informacji... typu "bez... czegoś" i dlatego wielu osobom nie chce się całości czytać- w tym mnie Autko fajne,dla mnie torche za drogie w eksploatacji. Tylko szkoda że nie ma tych lusterek... Dla mnie osobiście eSa bez srebrnych lusterek to tak jak impreza STI bez spoilera... :decayed: Pozdrawiam Jest STI spec D, jak ktoś nie lubi się rzucac w oczy. Przypuszczam że tu był też taki pomysł zamawiającego. no tak ale te lusterka to jest taka wisienka na torcie A prawda jest taka że jak ktoś wie że satynowe lusterka to atrybut eSy to rozpozna ją również bez nich... a innym takie lusterka nic nie powiedzą
miron78 Opublikowano 12 Marca 2010 Opublikowano 12 Marca 2010 furka ładna pod każdym względem - żeby jeszcze miały taką moc jak w dokumentach..............to już całkiem było by fajnie
lagadula Opublikowano 14 Marca 2010 Autor Opublikowano 14 Marca 2010 furka ładna pod każdym względem - żeby jeszcze miały taką moc jak w dokumentach..............to już całkiem było by fajnie Na 400+m z A5 3.0 tdi manual (5,9 do 100 km/h) jechaliśmy równo, do ok 200km/h więc tak zle nie jest, bo zepsułem start i ESP nie wyłaczyłem. Moje auto tez ma ok 5,9 do 100. Róznica w wadze to 1650kg A5 i 1860kg S4 W piątek założyłem zestaw naprawczy wycieraczek - nowe ramiona i płaskie gumki. Przepaść w porównaniu z tradycyjnymi. Pomalowałem zaciski na czarno farbą piecową (690*C) i założyłem blaszki S4. Uzupełniłem braki w plastikowych śrubkach w nadkolach. Pozostało jeszcze parę drobnostek, jak wymiana lewego uchwytu drzwi, nowe żarówki D1S, oszczelki kap zaworowych, i można sprzedawać
miron78 Opublikowano 14 Marca 2010 Opublikowano 14 Marca 2010 Na 400+m z A5 3.0 tdi manual (5,9 do 100 km/h) jechaliśmy równo, do ok 200km/h więc tak zle nie jest, bo zepsułem start i ESP nie wyłaczyłem. Moje auto tez ma ok 5,9 do 100. Róznica w wadze to 1650kg A5 i 1860kg S4 S4 to S4 - ale pomyśleć sobie, że A5 z 3.0tdi w serii zapierdziela jak 4.2 S4 to aż strach pomyśleć co robi takie A5 po sofcie z S4 (B6/B7)
Wąski Opublikowano 14 Marca 2010 Opublikowano 14 Marca 2010 Na 400+m z A5 3.0 tdi manual (5,9 do 100 km/h) jechaliśmy równo, do ok 200km/h więc tak zle nie jest, bo zepsułem start i ESP nie wyłaczyłem. Moje auto tez ma ok 5,9 do 100. Róznica w wadze to 1650kg A5 i 1860kg S4 S4 to S4 - ale pomyśleć sobie, że A5 z 3.0tdi w serii zapierdziela jak 4.2 S4 to aż strach pomyśleć co robi takie A5 po sofcie z S4 (B6/B7) co Ty wiesz ....
turdzi Opublikowano 14 Marca 2010 Opublikowano 14 Marca 2010 to tak jak impreza STI bez spoilera... co masz do mojego Stiaja
Bart-S Opublikowano 14 Marca 2010 Opublikowano 14 Marca 2010 Pozostało jeszcze parę drobnostek, jak wymiana lewego uchwytu drzwi, nowe żarówki D1S, oszczelki kap zaworowych, i można sprzedawać Przemyślę tę propozycję
lagadula Opublikowano 14 Marca 2010 Autor Opublikowano 14 Marca 2010 Bart, dla Ciebie cena bedzie uczciwa, samochód jest fenomenalny, ale sam wiesz gdzie tkwi problem... To nie jest wóz na codzienne trasy Września - PŃ .
czaki22 Opublikowano 14 Marca 2010 Opublikowano 14 Marca 2010 a ja dalej mowie zmienic soft skrzyni, poprawisz osiagi
KmK Opublikowano 14 Marca 2010 Opublikowano 14 Marca 2010 S4 to S4 - ale pomyśleć sobie, że A5 z 3.0tdi w serii zapierdziela jak 4.2 S4 to aż strach pomyśleć co robi takie A5 po sofcie z S4 (B6/B7) coż, A5 3.0tdi po sofcie mtm na torze objeżdza s5, na nieszczęście właścieli s5.. i władz vag :gwizdanie: to troche jak carerra i cayman na początku, teraz szereg już ustalony jak ma być dlatego też S to troche przerost formy nad treścią ale dzwięk jest piekny
lagadula Opublikowano 14 Marca 2010 Autor Opublikowano 14 Marca 2010 a ja dalej mowie zmienic soft skrzyni, poprawisz osiagi Powiedz mi krok po kroku jak to zrobić , u kogo, za ile, bo jak na razie nawet mój kolega z ASO mówi że tego się nie robi
siemian Opublikowano 14 Marca 2010 Opublikowano 14 Marca 2010 90% mechaników z ASO to dyletanci więc lepiej nie wierz w ani jedno ich słowo...
lagadula Opublikowano 26 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2010 Pojawiły się repliki, dla większości "tylko" 18 cali, ale niestety moje auto musi być funkcjonalne, czasami jadę w świat. Szybka fota telefonem: RS6 replika, 18' x 8,5J ET35 Opony to Michelin Pilot Sport 235/40zr18 N3 Dystans 6mm z tyłu Z nowości: - wkładka K&N (nic nie daje poza troszkę lepszym dzwiękiem dolotu ) - 8 nowych cewek zapłonowych (auto odżyło) - nowy olej w skrzyni ZF - uszczelki kap zaworowych - czujnik temperatury silnika (2x bład ) - blaszki na zaciskach S4 - nowe ramiona wycieraczek i wycieraczki Były dwie drobne awaria, wybuch cewki zapłonowej i całkowite zwarcie w instalacji ECU, auto zgasło, na szczescie bez konsekwencji, tylko cewka wymieniona. Poza tym maly wyciek z układu chłodzenia, gumowa zaślepka pekła. Rekordy spalania : - zimą krótkie trasy w miescie 26l/100 km - trasa do 120 km/h 9,8l/100 km Ska była we Włoszech kiedy samoloty nie latały, w sumie 2700 km, ze średnim spalaniem 12,6l/ 100 km z predkościami autostradowymi 140 - 160 km/h Plany ? - w końcu wymienić lewy uchwyt drzwi, podrapany - może wywalę katalizatory żeby odzyskać trochę "kuni" - sprzedac ? -
Wojtek_A4 Opublikowano 26 Czerwca 2010 Opublikowano 26 Czerwca 2010 Niestety wg mnie Avus wyglada zdecydowanie lepiej niz te repliki RS6. Rs6 na tak szerokiej gumie gubi swoja wielkosc i wyglada jak 17... PS. Piekna eSa
lagadula Opublikowano 30 Lipca 2010 Autor Opublikowano 30 Lipca 2010 Kilka nowych fotek zanim się rozstaniemy (czyt. sprzedam ją ;( )
Flyer Opublikowano 30 Lipca 2010 Opublikowano 30 Lipca 2010 Czytalem, ze sprzedajesz... czemu ? Fele to repliki z tego co widze? Jak sie jezdzi ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się