Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] N75 czy można zastosować starszy typ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam przeładowanie turbiny w gr.011.Po 2500 mbar wprowadza tryb awaryjny.Logi kiedyś wrzucałem-podobno turbo do czyszczenia.Ale mój AFN nie zawsze odcina moc.Nieraz tak i nie.Może N75 jest walnięte.Mam taki ale starszego typu od B4 tdi.Czy można go na chwile zastąpić? (nie chce płacic 120 zł,a potem to nie to).podobno przeładowanie może powodować słabe chłodzenie turbo.Czy to prawda?Co to powoduje?IC?

Opublikowano

Mozna stary wsadzic,tylko musisz przerobic wtyczke.Co do twojego problemu i silnika afn, to n75 na koncu bym obstawil,zadko sie sypia :thumbdown: :thumbdown:

Opublikowano

Z tego co pamiętam, w B4 nie było AFN-a, a tylko 1Z. A jeżeli tak, to N75 jest zupełnie inny i nie podstawisz. Tak jak pisze kolega wyżej, w AFN-ach N75 sypie się bardzo rzadko.

Opublikowano

w b4 byly afn.Ja podlaczylem stary do nowego i gralo

Opublikowano

można podmieniać między sobą każde N75 sterujące podciśnieniem (te z białą główką) i można je również podmieniać z N18 ale nigdy z N75 sterującym ciśnieniem (tym w częściowo metalowej obudowie).

Opublikowano

Mam przeładowanie turbiny w gr.011.Po 2500 mbar wprowadza tryb awaryjny.Logi kiedyś wrzucałem-podobno turbo do czyszczenia.Ale mój AFN nie zawsze odcina moc.Nieraz tak i nie.Może N75 jest walnięte.Mam taki ale starszego typu od B4 tdi.Czy można go na chwile zastąpić? (nie chce płacic 120 zł,a potem to nie to).podobno przeładowanie może powodować słabe chłodzenie turbo.Czy to prawda?Co to powoduje?IC?

1. W Audi B4 nie bylo silnika AFN

2. Nie mozna podmieniac N75 z 1Z do AFN.

3. Jesli chcesz sprawdzic zawór N75 w swoim samochodzie to :

- sciagnij z gruszki wezyk, włacz 011 BS i przytknij palec - powinienes czuc na zmiane zasysanie opuszka i odpuszczanie

- podmien z N18 ten ktory steruje z EGR - i zrob logi

Na 99% Twoj problem lezy w zapieczonym VTG

Pozdrawiam

Opublikowano

N75 bardzo rzadko pada w 110-kach ...

Opublikowano

nie ma n75 starszego typu i nowszego jest taki co steruje VNT i WG to raz , nie wiem czy znajdziesz za 120pln nowy n75 to dwa a trzy to wyczysc sobie turbine i twoje klopoty sie skonczą ,pozdro

Opublikowano

nie ma n75 starszego typu i nowszego jest taki co steruje VNT i WG

są starsze i nowsze N75, ten nowszy nie ma już króćca ATMO z wyjściem wężyka do obudowy filtra powietrza tylko ma już od razu filterek przy obudowie zamiast tego króćca lecz ktoś kto pierwszy raz taki widzi i będzie chciał go podmienić w miejsce tego z króćcem to będzie się zastanawiał co zrobić z wolnym wężykiem :)

Opublikowano

ten nowszy nie ma już króćca ATMO z wyjściem wężyka do obudowy filtra powietrza

ale ten model nie jest dedykowany do jego auta przecież

Opublikowano

ale to nic nie szkodzi, nie musi szukać specjalnie dedykowanego, może założyć jakikolwiek N75 podciśnieniowy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...