wasermann Opublikowano 18 Lutego 2010 Opublikowano 18 Lutego 2010 Mam przeładowanie turbiny w gr.011.Po 2500 mbar wprowadza tryb awaryjny.Logi kiedyś wrzucałem-podobno turbo do czyszczenia.Ale mój AFN nie zawsze odcina moc.Nieraz tak i nie.Może N75 jest walnięte.Mam taki ale starszego typu od B4 tdi.Czy można go na chwile zastąpić? (nie chce płacic 120 zł,a potem to nie to).podobno przeładowanie może powodować słabe chłodzenie turbo.Czy to prawda?Co to powoduje?IC?
vauxhall95 Opublikowano 18 Lutego 2010 Opublikowano 18 Lutego 2010 Mozna stary wsadzic,tylko musisz przerobic wtyczke.Co do twojego problemu i silnika afn, to n75 na koncu bym obstawil,zadko sie sypia :thumbdown:
bolo73 Opublikowano 18 Lutego 2010 Opublikowano 18 Lutego 2010 Z tego co pamiętam, w B4 nie było AFN-a, a tylko 1Z. A jeżeli tak, to N75 jest zupełnie inny i nie podstawisz. Tak jak pisze kolega wyżej, w AFN-ach N75 sypie się bardzo rzadko.
vauxhall95 Opublikowano 18 Lutego 2010 Opublikowano 18 Lutego 2010 w b4 byly afn.Ja podlaczylem stary do nowego i gralo
bolo73 Opublikowano 18 Lutego 2010 Opublikowano 18 Lutego 2010 Chyba, że Passat B4. Z niego pasuje p&p.
Sztomel Opublikowano 18 Lutego 2010 Opublikowano 18 Lutego 2010 można podmieniać między sobą każde N75 sterujące podciśnieniem (te z białą główką) i można je również podmieniać z N18 ale nigdy z N75 sterującym ciśnieniem (tym w częściowo metalowej obudowie).
przemik Opublikowano 19 Lutego 2010 Opublikowano 19 Lutego 2010 Mam przeładowanie turbiny w gr.011.Po 2500 mbar wprowadza tryb awaryjny.Logi kiedyś wrzucałem-podobno turbo do czyszczenia.Ale mój AFN nie zawsze odcina moc.Nieraz tak i nie.Może N75 jest walnięte.Mam taki ale starszego typu od B4 tdi.Czy można go na chwile zastąpić? (nie chce płacic 120 zł,a potem to nie to).podobno przeładowanie może powodować słabe chłodzenie turbo.Czy to prawda?Co to powoduje?IC? 1. W Audi B4 nie bylo silnika AFN 2. Nie mozna podmieniac N75 z 1Z do AFN. 3. Jesli chcesz sprawdzic zawór N75 w swoim samochodzie to : - sciagnij z gruszki wezyk, włacz 011 BS i przytknij palec - powinienes czuc na zmiane zasysanie opuszka i odpuszczanie - podmien z N18 ten ktory steruje z EGR - i zrob logi Na 99% Twoj problem lezy w zapieczonym VTG Pozdrawiam
wasermann Opublikowano 19 Lutego 2010 Autor Opublikowano 19 Lutego 2010 ok.Tylko że w logu który dałem nie było oznak blokowania kierownic tak jak jest w przykładzie na przeładowanie?
odzim Opublikowano 19 Lutego 2010 Opublikowano 19 Lutego 2010 nie ma n75 starszego typu i nowszego jest taki co steruje VNT i WG to raz , nie wiem czy znajdziesz za 120pln nowy n75 to dwa a trzy to wyczysc sobie turbine i twoje klopoty sie skonczą ,pozdro
Sztomel Opublikowano 20 Lutego 2010 Opublikowano 20 Lutego 2010 nie ma n75 starszego typu i nowszego jest taki co steruje VNT i WG są starsze i nowsze N75, ten nowszy nie ma już króćca ATMO z wyjściem wężyka do obudowy filtra powietrza tylko ma już od razu filterek przy obudowie zamiast tego króćca lecz ktoś kto pierwszy raz taki widzi i będzie chciał go podmienić w miejsce tego z króćcem to będzie się zastanawiał co zrobić z wolnym wężykiem
odzim Opublikowano 20 Lutego 2010 Opublikowano 20 Lutego 2010 ten nowszy nie ma już króćca ATMO z wyjściem wężyka do obudowy filtra powietrza ale ten model nie jest dedykowany do jego auta przecież
Sztomel Opublikowano 21 Lutego 2010 Opublikowano 21 Lutego 2010 ale to nic nie szkodzi, nie musi szukać specjalnie dedykowanego, może założyć jakikolwiek N75 podciśnieniowy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się