Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 APT] Pompa paliwa a rezerwa B5


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Przeczytałem wszystkie tematy związane z przypadłością która dopadła moje autko i nic nie znalazłem. Ale już do rzeczy. Od jakiegoś czasu za każdym razem gdy zahamuje lub zatrzymam samochód na jakiejś nierówności zapala mi się rezerwa,(co jakiś czas też wraca na swój poziom) jest to dość irytujące gdyż za każdym razem temu zdarzeniu towarzyszy znany pewnie każdemu sygnał dźwiękowy.

Parę tygodni temu miałem dwa przypadki że rezerwacie zapaliła bez powodu ale po ponownym odpaleniu problem znikał.(teraz to nie pomaga) Po podłączeniu do kompa pokazało tylko błąd czujniki temperatury cieczy chłodzącej. Znalazłem pompę wyjąłem wtyczkę (była trochę zawilgocona) i dwa przewody paliwowe. Odkręciłem pokrywę od spodu której znajdują się dwie wtyczki i jakieś dwa przewody i teraz pytanie co z w/w elementów odpowiada za wskazanie poziomu paliwa ??? Czy da się we własnym zakresie coś z tym problemem zrobić czy raczej nie próbować ??

P.s. powaliło na dobre tą wskazówkę po dość długiej jeździe na rezerwie.

Teraz mam zatankowane jakieś 16l

B5 1,8 125KM 1996r

[mod]Proszę stosować prefix - kolejne wątki niezgodne będą lądowały w koszu[/mod]

Opublikowano

Witam

Miałem podobny problem, pół baku benzyny a tu nagle zapala się rezerwa. Po prostu wymieniłem pływak paliwa. Nowy w aso to koszt ok 250 zł :shocked: Więc polecam zakup na allegro z rozbiórki. Wystarczy go przeczyścić styki benzyną ekstrakcyjną i zeszlifować delikatnie drobnym pilniczkiem do polerowania paznokci - pływak będzie jak nowy.

Opublikowano

Ja ten sam problem mam ,narazie jeszcze mi to tak nie przeszkadza,ale ten stary pływak który mamy można jeszcze uratować sposobem który poleca abc123 -a może jakimś innym?

Opublikowano

Mam bardzo podobny problem bo wskazówka poziomu paliwa nie opada zgodnie z ubywającym paliwem a ciągle jest w innej pozycji. Dla przykładu po zapaleniu się rezerwy auto postawię na parkingu po ponownym odpaleniu silnika kontrolka rezerwy nie świeci a wskazówka jest troszkę ponad rezerwę. Czasami w czasie jazdy wskaźnik pokazuje raz więcej raz mniej paliwa. Nie jest to duża różnica ale jeśli wskazówka jest w pobliżu kreski podziałki to wtedy to widać że coś nie tak jest. I właśnie zastanawiam się czy to czasem pływak nie działa z jakimś opóźnieniem.

Co do tego jak wymontować pływak to odsyłam do książki H.R. Etzold "Sam naprawiam samochód" wyd. WKŁ - tam jest napisane jak wymontować pływak z baku. Ja tą książkę pobrałem w pliku PDF :D przynajmniej zaoszczędziłem :D W tej książce jest praktycznie wszystko :)

Opublikowano

z forum, wystarczy poczukac

Opublikowano

proszę bardzo :tongue4:http://peb.pl/ksiazki-instrukcje-serwisowe/777669-rapidshare-audi-a4-b5-sam-naprawiam.html Na stronie 99 jest napisane jak wymontować czujnik poziomu paliwa w przypadku silnika diesla oraz pompy paliwa wraz z czujnikiem w przypadku benzyniaka

Opublikowano

Nie ma sprawy :tongue4: Pozdro :hi:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...