elkolegino Opublikowano 26 Lutego 2010 Opublikowano 26 Lutego 2010 Witam Przeczytałem wszystkie tematy związane z przypadłością która dopadła moje autko i nic nie znalazłem. Ale już do rzeczy. Od jakiegoś czasu za każdym razem gdy zahamuje lub zatrzymam samochód na jakiejś nierówności zapala mi się rezerwa,(co jakiś czas też wraca na swój poziom) jest to dość irytujące gdyż za każdym razem temu zdarzeniu towarzyszy znany pewnie każdemu sygnał dźwiękowy. Parę tygodni temu miałem dwa przypadki że rezerwacie zapaliła bez powodu ale po ponownym odpaleniu problem znikał.(teraz to nie pomaga) Po podłączeniu do kompa pokazało tylko błąd czujniki temperatury cieczy chłodzącej. Znalazłem pompę wyjąłem wtyczkę (była trochę zawilgocona) i dwa przewody paliwowe. Odkręciłem pokrywę od spodu której znajdują się dwie wtyczki i jakieś dwa przewody i teraz pytanie co z w/w elementów odpowiada za wskazanie poziomu paliwa ??? Czy da się we własnym zakresie coś z tym problemem zrobić czy raczej nie próbować ?? P.s. powaliło na dobre tą wskazówkę po dość długiej jeździe na rezerwie. Teraz mam zatankowane jakieś 16l B5 1,8 125KM 1996r [mod]Proszę stosować prefix - kolejne wątki niezgodne będą lądowały w koszu[/mod]
abc123 Opublikowano 27 Lutego 2010 Opublikowano 27 Lutego 2010 Witam Miałem podobny problem, pół baku benzyny a tu nagle zapala się rezerwa. Po prostu wymieniłem pływak paliwa. Nowy w aso to koszt ok 250 zł Więc polecam zakup na allegro z rozbiórki. Wystarczy go przeczyścić styki benzyną ekstrakcyjną i zeszlifować delikatnie drobnym pilniczkiem do polerowania paznokci - pływak będzie jak nowy.
luciano Opublikowano 28 Lutego 2010 Opublikowano 28 Lutego 2010 Ja ten sam problem mam ,narazie jeszcze mi to tak nie przeszkadza,ale ten stary pływak który mamy można jeszcze uratować sposobem który poleca abc123 -a może jakimś innym?
elkolegino Opublikowano 2 Marca 2010 Autor Opublikowano 2 Marca 2010 Ok. To może ktoś napisze jak wyjąc ten pływak ? Lub cały wskaźnik poziomu paliwa ?
A4-Tomek Opublikowano 3 Maja 2010 Opublikowano 3 Maja 2010 Mam bardzo podobny problem bo wskazówka poziomu paliwa nie opada zgodnie z ubywającym paliwem a ciągle jest w innej pozycji. Dla przykładu po zapaleniu się rezerwy auto postawię na parkingu po ponownym odpaleniu silnika kontrolka rezerwy nie świeci a wskazówka jest troszkę ponad rezerwę. Czasami w czasie jazdy wskaźnik pokazuje raz więcej raz mniej paliwa. Nie jest to duża różnica ale jeśli wskazówka jest w pobliżu kreski podziałki to wtedy to widać że coś nie tak jest. I właśnie zastanawiam się czy to czasem pływak nie działa z jakimś opóźnieniem. Co do tego jak wymontować pływak to odsyłam do książki H.R. Etzold "Sam naprawiam samochód" wyd. WKŁ - tam jest napisane jak wymontować pływak z baku. Ja tą książkę pobrałem w pliku PDF przynajmniej zaoszczędziłem W tej książce jest praktycznie wszystko
adaminta Opublikowano 3 Maja 2010 Opublikowano 3 Maja 2010 a powiedz mi skąd można ściągnąć tą książkę w pdf?
A4-Tomek Opublikowano 3 Maja 2010 Opublikowano 3 Maja 2010 proszę bardzo http://peb.pl/ksiazki-instrukcje-serwisowe/777669-rapidshare-audi-a4-b5-sam-naprawiam.html Na stronie 99 jest napisane jak wymontować czujnik poziomu paliwa w przypadku silnika diesla oraz pompy paliwa wraz z czujnikiem w przypadku benzyniaka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się