studziany Opublikowano 10 Marca 2010 Opublikowano 10 Marca 2010 To spoko, że udało Ci się znaleźć rozwiązanie. Kolego Zmija, prześledź jeszcze raz cały wątek i posprawdzaj elementy poruszane w temacie. Skoro masz podobne objawy, to może któraś wskazówka podana w postach pozwoli Ci rozwiązać problem. pozdr
sleyer Opublikowano 10 Marca 2010 Autor Opublikowano 10 Marca 2010 Witam ponownie dzisiaj rownież w czasie jazdy wszystko ok. Wcześniej po skasowaniu błędu było dobrze maks dwa dni, wygląda na to, że przyczyną byla ta lekko trzymająca wężyk obejma. Z drugiej strony to jestem w lekkim szoku, że taka mała usterka, a tyle problemów może spowodować.
studziany Opublikowano 11 Marca 2010 Opublikowano 11 Marca 2010 No fakt - taka pierdółka i taką kiche potrafi zrobić. Dobrze, że jest forum bo na pseudo mechaników trzebaby było wydać majątek i zaczęli by wymieniać wszystko-nie wspominając o ASO. Bezawaryjnej jazdy życze. pozdr
Djqwasek Opublikowano 11 Marca 2010 Opublikowano 11 Marca 2010 Mam pytanie, Jaki jest prawidłowe ciśnienie jakie daje pompa vacuum (silnik 2,5 tdi AYM). --------------------------------------------------------------------------- Sprawdziłem ciśnienie jakie daje sama pompa (1,0) więc jest OK. Sprawdzałem dalej przewody i są OK, nadal mam jednak objawy twardego hamulca i braku mocy. Odłączyłem przewód od serwa (tzn ze ściany grodziowej) i go zaślepiłem. Co się okazało: Ciśnienie w układzie (do zaworka zwrotnego 1,0) turbina ładnie wkręca się na obroty czyli ciśnienie dochodzi do kierownicy. Po ponownym wpięciu serva ponowny spadek ciśnienia w układzie. Moim zdaniem padło serwo (membrana) i w momencie kiedy jest wpinane ponownie do układu następuje spadek ciśnienia. Jakie są wasze opinie w tym temacie
banshee Opublikowano 17 Marca 2010 Opublikowano 17 Marca 2010 Moim zdaniem padło serwo (membrana) i w momencie kiedy jest wpinane ponownie do układu następuje spadek ciśnienia. sam sobie odpowiedziałeś kolego.
a4-elektro Opublikowano 25 Czerwca 2010 Opublikowano 25 Czerwca 2010 czym sie róznią n75 i n18 ? bo nie slyszalem o takim patencie zeby podmienic a brzmi ciekawie zeby sie upewnic ze to zawór nie kupując nowego.. jezeli to dziala:D N75 różni się od N18 średnicą metalowej rurki w środku. W N75 ta rurka ma ze 2 razy większą średnicę.
Sztomel Opublikowano 25 Czerwca 2010 Opublikowano 25 Czerwca 2010 czym sie róznią n75 i n18 ? bo nie slyszalem o takim patencie zeby podmienic a brzmi ciekawie zeby sie upewnic ze to zawór nie kupując nowego.. jezeli to dziala:D N75 różni się od N18 średnicą metalowej rurki w środku. W N75 ta rurka ma ze 2 razy większą średnicę. mimo tej drobnej różnicy sterowanie VNT działa sprawnie z elektrozaworem N18.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się