Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

+12V do Radia po stacyjce


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

oczywiście przecież +12 po zapłonie jest masa w tym aucie

Opublikowano

Można podpiąć pod bezpiecznik 37 plus od cb oraz zestawu Bluetooth bez użycia przekaźnika?

Tzn chce zamontować taki dwojnik http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=3914459876

I do wyprowadzenia z tego dwojnika podpiąć plusy od w/w urządzeń, by włączyły się dopiero po przekreceniu kluczyka.

Takie podłączenie będzie bezpieczne?

Bezpiecznik który doloze do tego dwojnika ma być identyczny z bezpiecznikiem ori nr 37?

Up

Potrzebny ten przekaźnik czy można podłączyć bez?

Na pewno ktoś z Was wie, tylko nie chce powiedzieć ;)

Opublikowano

witam jest problemik bo radio rozładowuje akumulator. Audi concert zamienilem na alpina . Po odpowiedniej przejsciówce gra tył ale bateria pada po 2 dniach stania auta. Musze wyciągać bezpiecznik od radia by trzymała i auto moze stać i stać :D Mam już dość wyciagania tego bezpiecznika więc może się uda z waszą pomocą to ogarnąć i będę mógł założyć osłonke od bezpieczników :D

6y976lza.jpg

tak wygląda kostka zasilająca z audi tylko kolor nie czerw/biały tylko czerwono/niebieski i nie biało/szary tylko niebiesko/zielony. Kostka ta wchodzi w przejściówkę

hntk67o3.jpg

Wszystko podłaczone i na końcu przy radiu muszę zamienić kabelki na czerwono/żółty by radio odpaliło z guzika ,inaczej nie idzie .Odpala gdy nie ma kluczyka i jak panel jest zdjęty to i tak mogę płyte wyciągnąc.

Jak poczytałem to takich problemów nie macie by aku od radia padał po 2 dniach więc co jest nie tak ?

Czy ten żółty kabel z tego adaptera musi mieć jakiś kabelek w tej wtyczce od auta? Bo chyba żółty jest od akumulatora a we wtyczce od auta nie ma tam żadnego kabelka i czy tak to ma wyglądać ?

Czerwony z przejsciówki jest podłaczony pod żółty od radia i dlatego cały czas jest zasilanie a czy nie ma innej opcji by te zasilanie wyłaczylo sie po wyjeciu kluczyka ?

Opublikowano

witam,

podpięcie radia po stacyjkę spowoduje że nie będzie się go dało uruchomić normalnie przyciskiem bez kluczyka?

Opublikowano (edytowane)

To co zaproponował @kadaf miałem zaraz zrobione po zakupie auta.

Nie było to do końca po mojej myśli, bo:

Gasisz silnik na zero i radio również gaśnie, aby znów włączyć radio trzeba tak jakby przed zapaleniem kontrolek zostawić kluczyk.

Najlepszym rozwiązaniem jest właśnie podpięcie pod czerwony cienki przewód pod kierownicą.

Można wstawić przekaźnik (wstawiłem) bo mam po nim zasilanie radia, cb, gniazdo zapalniczki dodatkowe w schowku oraz wideo rejestrator.

Przekręcasz kluczyk tyle aby wyłączyć blokadę kierownicy i już radio gra.

Wyłącza się dopiero jak się kluczyk wyjmie ze stacyjki

podpięcie radia po stacyjkę spowoduje że nie będzie się go dało uruchomić normalnie przyciskiem bez kluczyka?

Ja osobiście nie potrzebuje takiej opcji, a dla innych, co za problem włożyć kluczyk

W dzisiejszych czasach każdy gdzieś się spieszy i nie ma czasu, więc można sobie niektóre rzeczy z automatyzować.

Właśnie u siebie mam tak radio podłączone oraz zrobiony automatyczny włącznik świateł po odpaleniu silnika.

Wsiadam odpalam i jadę nie klikam na radio, cb i włącznik świateł który po jakimś czasie trzeba wymieniać lub regenerować.

Może to choroba zawodowa - automatyk :D

Edytowane przez edekxp
Opublikowano

Witam Panowie, wiem ze temat z przed roku, ale moze ktos pomoze, otoz, zalozylem pionnera f900bt i zauwazylem pisk w tylnych glosnikach, nie zaleznie czy same glosniki sa podpiete pod radio czy nie, (wyglada ze wzmacniacz dostaje jakies zaklocenia), spotkal sie ktos z czyms takim ?

pozdrawiam Wiktor

Opublikowano (edytowane)
Dnia 1.10.2015 o 00:22, edekxp napisał:

To co zaproponował @kadaf miałem zaraz zrobione po zakupie auta.

Nie było to do końca po mojej myśli, bo:

Gasisz silnik na zero i radio również gaśnie, aby znów włączyć radio trzeba tak jakby przed zapaleniem kontrolek zostawić kluczyk.

Najlepszym rozwiązaniem jest właśnie podpięcie pod czerwony cienki przewód pod kierownicą.

Można wstawić przekaźnik (wstawiłem) bo mam po nim zasilanie radia, cb, gniazdo zapalniczki dodatkowe w schowku oraz wideo rejestrator.

Przekręcasz kluczyk tyle aby wyłączyć blokadę kierownicy i już radio gra.

Wyłącza się dopiero jak się kluczyk wyjmie ze stacyjki

Ja osobiście nie potrzebuje takiej opcji, a dla innych, co za problem włożyć kluczyk

W dzisiejszych czasach każdy gdzieś się spieszy i nie ma czasu, więc można sobie niektóre rzeczy z automatyzować.

Właśnie u siebie mam tak radio podłączone oraz zrobiony automatyczny włącznik świateł po odpaleniu silnika.

Wsiadam odpalam i jadę nie klikam na radio, cb i włącznik świateł który po jakimś czasie trzeba wymieniać lub regenerować.

Może to choroba zawodowa - automatyk :D

Od czego idzie ten przewód ? Będe chciał sobie dokładnie też tak zrobić bo mi aku siada. Rozumiem że z czerwonego wziąłeś tylko impuls a +12 V skąd ?

Edytowane przez Tiger_Mielec
Opublikowano

+12 po zapłonie trzeba wziąć czerwony przewód niebieskiej wtyczki zegarów a stałe 12 już masz przy radiu. Robiłem to ostatnio, godzinka roboty. Ja jeszcze dałem bezpiecznik żeby nie uszkodzić zegarów

Wysłane z mojego ONE E1001 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

Ilu amperowy bezpiecznik dawałeś ? Zwyczajny płytkowy mini czy normalny  ? Do sterowania chyba mało potrzeba ale jaki jest dobry żeby go nie przepalało ?

Który to jest ten czerwony bo nie jestem pewien pod co to podpinasz?

Złącze wielostykowe, 32-stykowe, niebieskie
1 - Niedobór płynu do mycia
2 - Niedobór płynu chłodzącego
3 - Czujnik poziomu paliwa
4 - Temperatura płynu chłodzącego
5 - Gałąź przycisków 2 nawigacji
6 - Gałąź przycisków 3 nawigacji
7 - Gałąź przycisków x Telematik
8 - Przełącznik menu
9 - wolne
10 - Przełącznik osłony silnika
11 - Czujnik poziomu paliwa 2
12 - Przełącznik menu (Out A)
13 - wolne
14 - wolne
15 - wolne
16 - FDR/ASR (= ESP)
17 - Magistrala CAN systemu Komfort High
18 - Magistrala CAN systemu Komfort Low
19 - System Infotainment CAN-Low
20 - System Infotainment CAN-High
21 - Wejście temperatury zewnętrznej
22 - Styk S
23 - Poziom oleju / temperatura oleju
24 - Regulacja poziomu
25 - Przełącznik menu (Enter)
26 - wolne
27 - wolne
28 - Przełącznik menu (Out B)
29 - wolne
30 - Transponder 2
31 - Transponder 1
32 - Zacisk 31 (czujnik)

 

Złącze wielostykowe 32-stykowe, zielone
1 - Zacisk 58d
2 - Zacisk 30 (+12V stałe )
3 - Zacisk 15 (+12V po zapłonie )
4 - wolne
5 - Wejście prędkościomierza
6 - Wyjście prędkościomierza 2
7 - Potwierdzenie poduszki bezpieczeństwa
8 - Kierunkowskaz prawy
9 - Niedobór płynu hamulcowego
10 - Kierunkowskaz lewy
11 - Kierunkowskaz przyczepy
12 - Magistrala CAN napędu Low
13 - Magistrala CAN napędu High
14 - Zacisk 61 / kontrola ładowania
15 - wolne
16 - Ciśnienie oleju 2
17 - Zacisk 58s
18 - Zacisk 31 obciążenie (masa)
19 - Zacisk 31 obciążenie (masa)
20 - wolne
21 - Wyjście prędkościomierza 1
22 - Kontrola systemu ABS
23 - Przewód K
24 - Magistrala CAN napędu, ekran
25 - Przełącznik pokrywy zbiornika paliwa
26 - Magistrala CAN-diagnoza Low
27 - Magistrala CAN-diagnoza ekranu
28 - Magistrala CAN diagnoza High
29 - LWR
30 - Zamek pasa bezpieczeństwa
31 - Brzęczyk zewnętrzny
32 - Zużycie klocków hamulcowych

Edytowane przez Tiger_Mielec
Opublikowano

Pin 22 niebieskiej kostki czyli styk s. Napięcie tam zanika po wyciągnięciu kluczyka i radio zachowuje się jak oryginalne. Bezpiecznik 10A kupiłem taki z gniazdem na kablu. Musisz zwrócić uwagę przy podłączeniu bo łatwo się pomylić przy podłączeniu plusów. Jak coś pisz na priv to pomogę

Wysłane z mojego ONE E1001 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Efekt mojej pracy . Przekaźnik i bezpiecznik dający plus po stacyjce i chroniący ten plus . 

 

received_1364638106926634.jpeg

Zawartość dodana 5 minutes later

A tu troszeczkę bliżej : 

1488488964663-1875919554.jpg

1488489012889393577751.jpg

1488489036488-1992405155.jpg

Opublikowano

A policzyłeś ile wat biorą przekaźniki ? tyle rzeźby a marny skutek. Wystarczyło podłaczyc sie pod licznik pin s-kont

Opublikowano
W dniu 14.08.2015 o 20:26, osama88 napisał:

witam jest problemik bo radio rozładowuje akumulator. Audi concert zamienilem na alpina . Po odpowiedniej przejsciówce gra tył ale bateria pada po 2 dniach stania auta. Musze wyciągać bezpiecznik od radia by trzymała i auto moze stać i stać :D Mam już dość wyciagania tego bezpiecznika więc może się uda z waszą pomocą to ogarnąć i będę mógł założyć osłonke od bezpieczników :D

6y976lza.jpg

tak wygląda kostka zasilająca z audi tylko kolor nie czerw/biały tylko czerwono/niebieski i nie biało/szary tylko niebiesko/zielony. Kostka ta wchodzi w przejściówkę

hntk67o3.jpg

Wszystko podłaczone i na końcu przy radiu muszę zamienić kabelki na czerwono/żółty by radio odpaliło z guzika ,inaczej nie idzie .Odpala gdy nie ma kluczyka i jak panel jest zdjęty to i tak mogę płyte wyciągnąc.

Jak poczytałem to takich problemów nie macie by aku od radia padał po 2 dniach więc co jest nie tak ?

Czy ten żółty kabel z tego adaptera musi mieć jakiś kabelek w tej wtyczce od auta? Bo chyba żółty jest od akumulatora a we wtyczce od auta nie ma tam żadnego kabelka i czy tak to ma wyglądać ?

Czerwony z przejsciówki jest podłaczony pod żółty od radia i dlatego cały czas jest zasilanie a czy nie ma innej opcji by te zasilanie wyłaczylo sie po wyjeciu kluczyka ?

Mam tu opisaną ori wtyczkę Blaupunkta:czarny-ground,czerwony 12V plus,niebieski-power antenna,żółty:memory 12V +.Ground czyli masa (minus na masie).U mnie w fabrycznej wtyczce zasilającej,jest tylko plus,minu i cieniutki ,odpowiednik niebieskiego "power antenna.W instrukcji widać podpięty do niego "relais"(przekaźnik,z ikonką anteny wysuwanej silniczkiem.W A4B6 mam to najzwyklejsze radio,ale coś bylo ,zle podłączone (albo radio padło) ostatnio i myślę skąd wziąć "plusa po stacyjce",żeby tylko włączać cewkę przekaźnika,a plus na radio poprzez styk zwierny przekaźnika ? Żeby było jasno,,wiązki ori nie wykorzystałem,bo w A4 są fabryczne.Gdzie,przez  "baypass" zasilić przekaźnik.Pod bezpiecznik 37 mam już podpięty jeden bypass dla kamerki .Oporność cewki przekaźnika to 800 om ,i może po prostu z tego samego baypassa zasilić tę cewkę.Elektryk  samochodowy  by wiedział,ale najlepiej ktoś.kto już to sprawdzil..Radio działa,ale rozładowuje akumulator.Bez radia upływ jest 0,03A.OK

Opublikowano
W dniu 16.08.2012 o 14:31, czaki22 napisał:

oczywiście przecież +12 po zapłonie jest masa w tym aucie

To co napisałeś tu,nic nie znaczy,niczego nie wyjaśnia .Plus jest masa ? Plus to +,masa to - (minus).Nie ma minusów dodatnich.Ani "w aucie" ani w elektrotechnice.

Opublikowano
W dniu 2.03.2017 o 22:05, Tiger_Mielec napisał:

Efekt mojej pracy . Przekaźnik i bezpiecznik dający plus po stacyjce i chroniący ten plus . 

 

received_1364638106926634.jpeg

Zawartość dodana 5 minutes later

A tu troszeczkę bliżej : 

1488488964663-1875919554.jpg

1488489012889393577751.jpg

1488489036488-1992405155.jpg

Te fotki napewno  pokazują parkiet i kolorowe koszulki kabelków,jakiś przekaźnik,i nic poza tym.Przynajmniej schemat załącz,bo to co widać,niczego nie wyjaśnia.Kogoś,kto chciałby ew. skorzystać z Twoich rad, jest wstanie przerazić i zniechęcić. Tu nie może być zgadywanek,tylko ścisłe informacje: co ,do czego,jak ,itp. Z prądem w aucie to nie zabawa,i musi być jasno pokazane napisane bez dwuznaczności.A żadna z fotek niczeo nie wyjaśnia,nie tłumaczy.A właśnie  ma tłumaczyć,pomagać,wyjaśniać .Powinieneś zalączyć przede wszyskim SCHEMAT elektryczny Twojego obwodu jaki tu na tych fotach pokazaleś.Inaczej,mówiąc delkatnie,nie są zupełnie potrzebne.Każdy przecież  wie jak wygląda kawalek przewodu.Pozdro.

Opublikowano

sam niewiem co to za błysk był hahaha

 

w b6 jest kl15 i kl30 po co cudowanie na przekażnikach po przekaźnikach ? 15-owych plusów jest sporo , wiec kazde radio da sie wpiąc bez problemu

Opublikowano

mam u siebie w B7 podłączone nieoryginalne radio (stacje z androidem) i jest ono podłączone tak że działa tylko na włączonym zapłonie. Jakie piny w kostce powinienem zamienić by działało tak jak oryginalne?

Opublikowano

Mam podobny problem kupiłem b7 z niedziałającym radiem sony. Okazało się ze nie była wpięta kostka. Wpielem ja i cisza. Radio nie gra. Plus jest pociągnięty z bezpiecznika 37, (pompa od spryskiwaczy) 

Sprawdzam miernikiem czerwony i czarny na kostce do radia i jest 11.80v a radio nawet się nie zaświeca.  Ma ktoś jakiś pomysł?

Opublikowano

przeważnie do radia idą dwa +

może brakuje jeszcze jednego

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...