Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Jaki płyn do wspomagania mineralny czy syntetyczny


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

maciejek- zgadzam się. Myślałem o płukaniu Febim ze względu na różnicę w cenie między nim a G002000 czyli olejem mineralnym, który kosztuje ok. 94 zł.). Odnośnie leżakowania oleju w magazynie- to samo sobie pomyślałem, że chcą sprzedać ostatni baniaczek i wcisnąć bajkę, że olej ten znów jest produkowany, ale w paru innych serwisach też go mieli (nie wiem... może też stare zapasy) a w jednym pan powiedział, że nie ma go na stanie, ale może zamówić. Odpowiedź przedstawiciela Audi wskazuje na to, że olej mineralny powinien być w sprzedaży. Myślałem, że chociaż oni rozwieją wszelkie wątpliwości, ale widocznie sami nie wiedzą jak z tymi olejami jest. Bez sensu... jak tak dalej pójdzie to pompa wspomagania mi siądzie a ja dalej będę myślał jaki zalać :D Zalałbym G004000, ale spotkałem się z paroma postami, gdzie np. ludzie twierdzili, że olej ten doprowadził do -albo pogorszył wyciek. Może podzielą się doświadczeniami osoby, które zmieniły g002000 na g004000 ? :D

dodam jeszcze ze na forach vw maja identyczne dylematy co my tutaj :D

jestem już prawie całkowicie przekonany, że zaleję G004000. jeszcze tylko jedno małe pytanko. koleś z warsztatu powiedział, że przepłukanie układu wygląda tak:

1. spuścić stary olej

2. zalać świeży

3. pojeździć 1 lub 2 dni, co by dobrze przeszedł przez cały układ

4. spuścić go i zalać ponownie świeżym.

Stwierdził, że zalanie olejem i spuszczenie go po chwili nie zda się na wiele i nie przeczyści dokładnie układu (chyba ma racje...)

To jest równoznaczne z podwójną usługą i podwójnymi kosztami. sam nie mam jak tego zrobić. Może by tak zalać tylko raz i najwyżej wymienić za jakieś 2 miechy? przynajmniej rozłoży mi się wydatek na raty :)

pozdrawiam.

Opublikowano

Ja zmieniałem

maciejek- zgadzam się. Myślałem o płukaniu Febim ze względu na różnicę w cenie między nim a G002000 czyli olejem mineralnym, który kosztuje ok. 94 zł.). Odnośnie leżakowania oleju w magazynie- to samo sobie pomyślałem, że chcą sprzedać ostatni baniaczek i wcisnąć bajkę, że olej ten znów jest produkowany, ale w paru innych serwisach też go mieli (nie wiem... może też stare zapasy) a w jednym pan powiedział, że nie ma go na stanie, ale może zamówić. Odpowiedź przedstawiciela Audi wskazuje na to, że olej mineralny powinien być w sprzedaży. Myślałem, że chociaż oni rozwieją wszelkie wątpliwości, ale widocznie sami nie wiedzą jak z tymi olejami jest. Bez sensu... jak tak dalej pójdzie to pompa wspomagania mi siądzie a ja dalej będę myślał jaki zalać :D Zalałbym G004000, ale spotkałem się z paroma postami, gdzie np. ludzie twierdzili, że olej ten doprowadził do -albo pogorszył wyciek. Może podzielą się doświadczeniami osoby, które zmieniły g002000 na g004000 ? :D

pozdrawiam.

Ja zmieniałem jak i wiele innych osób na tym forum, kompletnie nic się nie dzieje, układ świetnie pracuje, gorąco polecam taki zabieg.Pierwotnie też myślałem aby wymienić na febi ale jak porównałem oba płyny to stwierdziłem że fabryki nie będę poprawiał(febi jest dużo rzadszy),cenowo różnica z płukaniem układu wychodzi ok 10 zł.Wszystkim polecam wymianę płynu na ori G004000.

Opublikowano

zawsze mozna wlac LHM

Masz słusznego, jest w pełni mieszalny z G00200 mineralnym

:polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew:

bo jest w pełni mineralny i o niebo lepszy od ori VW

francuzi opracowali LHM 50 lat temu i ciągle udoskonalali

do tego jest wersja Winter :> :> :>

Opublikowano

zawsze mozna wlac LHM

Masz słusznego, jest w pełni mieszalny z G00200 mineralnym

:polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew:

bo jest w pełni mineralny i o niebo lepszy od ori VW

francuzi opracowali LHM 50 lat temu i ciągle udoskonalali

do tego jest wersja Winter :> :> :>

czyli mowisz ze ten LHM to jest jeszcze lepszy od ori :mysli:

i badz tu madry,Febi zly,ori dobry,LHM lepszy :>

patrze na alledrogo i widze ze LHM to nie firma bo Delphi,Panolin i Castrol ma na opakowaniach napis LHM

Wiec co to znaczy ?

Opublikowano

pozwolę sobie przewietrzyć temat ponieważ jest na rynku polskim olej PENTOSIN CHF 11S cena od ok. 60 zł za litr który ma aprobatę VW LT 52146 dla aut z rocznika od 97'-05' i jest to G002000 koloru zielonego. Jak ktoś chce koniecznie olej g002 a nie g004 z aso to sobie go kupić i wymienić.Może ASO kupuje ten olej dodaje marże i cena ok 90 zł za 1 litr g002?Bo audi nie produkuje przecież olejów tylko zamawia u producenta ale u którego?FEBI 6161 ma też aprobatę vw lt 52146 dodam że dzwoniłem do wielu serwisów audi i nikt nie wie o takiej normie lt52146 dopiero gość w castrolu mi o niej opowiedział a jak więcej info to dopiero do głównej centrali vw bo tam dysponują wszystkimi normami .Dodam ze jest jeszcze castrol chf i ten gość z castrola sprawdził i stwierdził że pasuje on do mojej audi ale powiedział że nie jest jeszcze wprowadzony na polski rynek a te co są w tej chwili na allegro to po prostu produkt niewiadomego pochodzenia

Opublikowano

temat rzeka ile wypowiedzi tyle opinii i weź tu sie teraz zdecyduj :decayed: najlepiej by było zebrać wszystkie informacje i zrobić jeden wątek wyjaśniający niejasności :wink4:

sam muszę wymienić płyn w wspomaganiu i teraz nie wiem czy kupować ten g004 z ASO czy jednak coś innego bo moje auto ma swoje lata a nie chce naprawiać rozszczelnienia układu które może sie zdarzyć w prawie 17 letnim aucie

Opublikowano

temat rzeka ile wypowiedzi tyle opinii i weź tu sie teraz zdecyduj :decayed: najlepiej by było zebrać wszystkie informacje i zrobić jeden wątek wyjaśniający niejasności :wink4:

sam muszę wymienić płyn w wspomaganiu i teraz nie wiem czy kupować ten g004 z ASO czy jednak coś innego bo moje auto ma swoje lata a nie chce naprawiać rozszczelnienia układu które może sie zdarzyć w prawie 17 letnim aucie

Ktoś puścił plotkę o rozszczelnieniu a ty to powielasz podobnie jak z olejem do silnika. Zastanów się jak dobrej klasy olej do wspomagania może zaszkodzić układowi? To właśnie wszelkie kombinację z różnym dziadostwem przysparzają problemów co sam doświadczyłem z olejem febi. Chcesz dalej użytkować układ bezawaryjnie to wymień na g004 i nic się nie stanie zakładając, że układ masz sprawny.

Opublikowano

temat rzeka ile wypowiedzi tyle opinii i weź tu sie teraz zdecyduj :decayed: najlepiej by było zebrać wszystkie informacje i zrobić jeden wątek wyjaśniający niejasności :wink4:

sam muszę wymienić płyn w wspomaganiu i teraz nie wiem czy kupować ten g004 z ASO czy jednak coś innego bo moje auto ma swoje lata a nie chce naprawiać rozszczelnienia układu które może sie zdarzyć w prawie 17 letnim aucie

Ktoś puścił plotkę o rozszczelnieniu a ty to powielasz podobnie jak z olejem do silnika. Zastanów się jak dobrej klasy olej do wspomagania może zaszkodzić układowi? To właśnie wszelkie kombinację z różnym dziadostwem przysparzają problemów co sam doświadczyłem z olejem febi. Chcesz dalej użytkować układ bezawaryjnie to wymień na g004 i nic się nie stanie zakładając, że układ masz sprawny.

jeden pieron czy powielam czy nie po prostu najróżniejsze opinie wędrują po forum :wink4: zgadzam się z tym co napisałeś :good: i jeśli faktycznie wszystko jest ok z olejem z ASO czyli G004 zamiast dawnego G002 to nawet się nie będe zastanawiać tylko na wiosnę do ASO i robię wymianę :wink4:

Opublikowano

Witam panowie dzsiaij sprawdzilem jaki kolor mam plynu wspomagania. mzoe mi ktos powie jaki to moze byc kolor czy zurzyty zieony czy moze czerwony...nam pojemniku pisze ze g002 musi byc

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5e03059fa5584e47.html czy wymienic na ten g004 ? nie wiem jakim plynem byl zalany bo autko 2 lata temu z niemiec sprowadzone...

Opublikowano

chyba ktos nalał czerwonego ale nie wiadomo czy minerał czy syntetyk

zmien na taki jak trzeba i bedzie dobrze

Opublikowano

czyli zalac ori g004? nic sie nie stanie? nie rozstrzelni?

Opublikowano

U nie jak kupiłem auto w układzie był czerwony płyn , po jakiś czasie w maglownicy z jednej strony padły uszczelniacze i dałem maglownice do regeneracji , mechanik zalał układ FEBIM i po tygodniu padła pompa . Moim zdaniem FEBI to badziewie nie polecam . Teraz mam nową pompe i maglownice po regeneracji i na Febim wspomaganie chodzi tak sobie a nie chciałem już nic kombinować żeby coś sie więcej nie posypało , dodam że założyłem mocniejszą pompe ze 100 na 120barów

Opublikowano

to ze padla pompa nie bylo zasluga plynu Febi

tylko tego na czym pracowal uklad wczesniej

Kolego Hidden22 wlej ori plyn audi, jest sporo tego na allegro

i nie histeryzuj nic sie nie rozszczelni

Opublikowano

czyli zalac ori g004? nic sie nie stanie? nie rozstrzelni?

w takim młodym aucie jak Twoje nie ma prawa :wink4: co innego w moim dziadku (marzec 95) :decayed: :decayed: jest inny wątek na forum gdzie jest napisane, że płyn hydrauliczny G002000 został zastąpiony G004000M2

Miałem dylemat ale tamten wątek mnie uspokoił i na wiosnę jadę do ASO po 2l G004 i robie płukanie i zalewam układ w moim dziadku :decayed:[br]Dopisany: 21 Styczeń 2012, 16:18_________________________________________________

16zł za przesyłke :decayed: w ASO podobno litr jest do kupienia za 40zl więc po co przepłacać skoro w ASO jest od ręki :wink4:

Opublikowano

to ze padla pompa nie bylo zasluga plynu Febi

tylko tego na czym pracowal uklad wczesniej

Puki układ chodził na czeronym to pompa chodziła cichutko i kiera też chodziła lekko a po zalaniu Febiego pompa padła zaczeła wyć i kierownica chodzi ciężej , fakt że czerwony jest gęściejszy i może dla tego układ chodził inaczej , podobno WV stosuje czerony płyn a Audi zielony
Opublikowano

no to kupie w ASO po 45zl jest lit ale mam od reki :) w przyszlym tyg bede tam to zaraz kupie i wymienie :) dzieki ! :notworthy:

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

no to kupie w ASO po 45zl jest lit ale mam od reki :) w przyszlym tyg bede tam to zaraz kupie i wymienie :) dzieki ! :notworthy:

ja tam zaufania do ASO nie mam więc będe sam wymieniał ;) najlepiej zaraz po wymianie sprawdź co masz w zbiorniku i że mają Ci pokazać puste opakowanie :wink4: będziesz mieć pewnośc że zrobili co trzeba.

Ktoś pisał na forum że go wyrolowali w ASO na płynie dlatego lepiej mieć pewność :wink4:

Opublikowano

chodzi mi ze kupie tam plyn tylko u nich a wymieni mi moj mechanik :):evil:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...