mrogal Opublikowano 9 Marca 2010 Opublikowano 9 Marca 2010 próbuje ktoś rezać diodowe no ja mam diody u siebie
moskal Opublikowano 9 Marca 2010 Opublikowano 9 Marca 2010 próbuje ktoś rezać diodowe ja chciałem kupić lampy , rozkleić i wstawić ledy (te w paskach na elastycznej tasmie) 2 rzedy po 6 diód na światło , wyglądałoby za***iście diody mam , tylko lampy musze dorwać gdzies z all :gwizdanie:
...:::BRYLANT:::... Opublikowano 12 Marca 2010 Opublikowano 12 Marca 2010 jeżeli chodzi o wstawienie LEDów do standardowych lamp to powiem że nie będą one zbyt widoczne ponieważ światło z nich zostaje całkowicie rozproszone przez klosz który wewnątrz składa się z takich trójkącików jak odblaski. Jedyne co to montaż w jakiś tuningowych które mają klosz przezroczysty :gwizdanie:
chonabibe Opublikowano 12 Marca 2010 Opublikowano 12 Marca 2010 A nie zmieni się wtedy oporność obwodu i komputer zasygnalizuje przepalenie żarówki? Nie powinno ponieważ żarówki są tej samej mocy 21W więc wszystko powinno być tak jak pisał slepy - trzeba dać rezystor podobnie jak przy kierunkach diodowych - bez opornika migają jak szalone, ewentualnie błąd będzie na kompie. 21W to moc żarówek, dajesz diody i pobór mocy spada do kilku wat. nie stwarza to problemu - jedynie zmniejsza obciążenie alternatora,a to plus. pomysł z diodami spoko, jeśli chodzi o zamianę świateł miejscami to sprawa wyłącznie estetyczna. nie zgodzę się, że jest za mały kontrast jak są zintegrowane z pozycjami - suma mocy jednakowa. Też myślałem nad takim modem ale żal mi ludzi, którzy stoją za mną na światłach (mam automat) Nie chcę mieć ich źrenic na sumieniu to samo: nie będziesz raził ich bardziej niż do tej pory, bo niby czym? tu i tu w sumie 52W jeszcze jedno, bo sam myślę o czymś podobnym [ledy]. jakby spolerować wewnętrzną stronę klosza na gładko i w to wsadzić diody? mam jedną lampę do wymiany i planuję przy okazji przetestować ten patent, ale najpierw muszę się skończyć żenić i studiować... :gwizdanie:
Gość mateoos Opublikowano 13 Marca 2010 Opublikowano 13 Marca 2010 Kontrast jest - samodzielne 21W musi być lepiej widoczne niż 21W na tle 5W. Lepiej widać czerwony napis na szybie, czy na czerwonej ścianie?
davidoff82 Opublikowano 13 Marca 2010 Opublikowano 13 Marca 2010 Kontrast jest - samodzielne 21W musi być lepiej widoczne niż 21W na tle 5W. Lepiej widać czerwony napis na szybie, czy na czerwonej ścianie? I to jest racja. Dodam tylko że niektóre szczególnie starsze b5 nie miały trzeciego stopu. Sytuacja przykładowa: jedziesz ulicą główną, wyprzedza Cie samochód i od razu hamuje nie ma 3 stopu, i stopy na dwuwłóknowych, Ty w tym czasie sięgasz po husteczkę higieniczną, podnosisz wzrok i nie wierzę że od razu wyłapiesz, że on hamuje , stop w osobnym kloszu ma zawsze sens. Podobnie jak trzecie światło. Koniec kropka.
chonabibe Opublikowano 15 Marca 2010 Opublikowano 15 Marca 2010 ja uparcie trzymam się swojego. oczywiście przyznaję rację z trzecim światłem stop - potęguje on 'zauważalność' hamowania, ale jak ci się zapala 21W to gdzie by to nie było kontrast jest. w dzień pozycji prawie nie widać, a stopy i owszem. w nocy różnicę widać jeszcze wyraźniej. gdyby to było wysoce uzasadnione pod względem bezpieczeństwa to chyba fabrycznie wszyscy robiliby osobne, a tak wv i skoda ma rozdzielnie a audi od zawsze razem, nawet najnowsze diodowe. a podsumowując każdy robi jak mu pasuje, bo jak to przeważnie bywa szkoły są dwie i żadna nie jest lepsza od drugiej
PARAF Opublikowano 23 Marca 2010 Opublikowano 23 Marca 2010 próbuje ktoś rezać diodowe To nie takie proste, poniewż... jeżeli chodzi o wstawienie LEDów do standardowych lamp to powiem że nie będą one zbyt widoczne ponieważ światło z nich zostaje całkowicie rozproszone przez klosz który wewnątrz składa się z takich trójkącików jak odblaski. Jedyne co to montaż w jakiś tuningowych które mają klosz przezroczysty :gwizdanie: mi osobiście bardzo odpowiadają poliftowe lampy, jednak żeby je troche "odświeżyć" wstawiłem LED'ową żarówkę do świateł wstecznego... Efekt jest bardziej niż zadowalający... Szlifowanie lamp od wewnątrz nie koniecznie da dobry efekt - trzeba to zrobić umiejętnie... Światło ze zwykłej żarówki przepuszczone przez czerwień plastiku w lampie według mnie wygląda dobrze.
chonabibe Opublikowano 23 Marca 2010 Opublikowano 23 Marca 2010 Szlifowanie lamp od wewnątrz nie koniecznie da dobry efekt - trzeba to zrobić umiejętnie... Światło ze zwykłej żarówki przepuszczone przez czerwień plastiku w lampie według mnie wygląda dobrze. dlatego czekam na zakup lampy na wymianę to zrobię to eksperymentalnie. lampy poliftowe mają całkiem albo prawie gładki klosz na wstecznym i dlatego efekt spoko. ponadto ja kombinuję żeby przerobić bebechy i wstawić moduły led a nie zamiennik ledowy żarówki - taki kroczek dalej. i tu będzie trzeba wygładzić tą tarkę od środka bo inaczej światło się rozproszy i nie będzie pożądanego efektu.
PARAF Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Opublikowano 1 Kwietnia 2010 ja kombinuję żeby przerobić bebechy i wstawić moduły led a nie zamiennik ledowy żarówki - taki kroczek dalej. i tu będzie trzeba wygładzić tą tarkę od środka bo inaczej światło się rozproszy i nie będzie pożądanego efektu. GOOD LUCK! Czekamy na foto...[br]Dopisany: 24 Marzec 2010, 15:13_________________________________________________Zamiana miejscami "STOP" i przeciwmgielnych zakończona Obyło się bez cięcia kabli Wystarczyło rozbebrać kostkę i pozamieniać piny miejscami :kox: Efekt => :>
slaviozo Opublikowano 18 Września 2010 Opublikowano 18 Września 2010 niech ktos mi powie jak wyjac te wtyczki z tej zasr.. kostki ;] jakis dramat. nie idzie tam tego podwazyc ani nic heh z 2 h z tym walcze i ch.... wogole sie to da zrobi? nie chcialem robic druciarstwa ale az krewa zalewa
mateusz1528 Opublikowano 25 Września 2010 Opublikowano 25 Września 2010 Zrobilem to samo u siebie i efekt jest super ! Ja myslalem ze A4 maja tak oryginalnie bo kiedys widzialem takie cos w A4 w kombi i mi sie to bardzo spodobalo ale jednak nie.. Ale teraz jestem jz posiadaczem takiego "bajeru"
slaviozo Opublikowano 27 Września 2010 Opublikowano 27 Września 2010 Zrobilem to samo u siebie i efekt jest super ! Ja myslalem ze A4 maja tak oryginalnie bo kiedys widzialem takie cos w A4 w kombi i mi sie to bardzo spodobalo ale jednak nie.. Ale teraz jestem jz posiadaczem takiego "bajeru" ciales kable czy zrobiles z przelozeniem wtyczki ? NIech mi ktos powie czy te konektorki sa takie jak na rysuknu ? moja wtyczka wyglada tak i czy ten zaciks blasztka co trzyma jest ze strony gdzie jest taka dupka czy tam gdzie jest prosto ;/ na rysunku to nakresilem nie smiac sie na szybko robione bo juz 2 dzien walki i po godzine sobie darowalem i piwko bo nerw nie ziemski ;] a nie chce ciac kabbli ;/
Milczar Opublikowano 28 Września 2010 Opublikowano 28 Września 2010 Też właśnie walczę z tą wtyczką :/ Zastanawiam się czym podgiąć blaszkę w konektorze żeby go wyjąć. Próbowałem taką grubą igłą ale niestety bez efektu. Jutro się jeszcze pomęczę i może znajdę jakąś blaszkę którą dotnę na odpowiednią szerokość i spróbuje wyciągnąć te wtyki. Nie mam zamiaru ciąć kabli bo przeróbka ma być w pełni odwracalna. EDIT: Udało mi się dziś ogarnąć tego małego moda. Sprawa ogólnie jest szybka, łatwa i przyjemna Przy okazji zrobiłem kilka zdjęć z rozbierania wtyczki i przekładki kabli. 1. Wtyczka jest rozbieralna, wystarczy ją rozłożyć na pół i odgiąć górną część. 2. Za pomocą jakiegoś wąskiego, cienkiego i płaskiego pręcika wyciągamy konektorki przyginając blaszkę która je blokuje (wystarczy wsunąć pręt w otwór na konektora) (nie sugerować się kolorem wyciągniętych kabli na tym zdjęciu) 3. Zamieniamy kolejność kabli w kostce (biało-czerwony <---> biało-szary dla lampy lewej, dla prawej nie pamiętam a nie zrobiłem zdjęcia ) 4. 50% efekty końcowego 5. Zdjęć prawej lampy niestety nie robiłem bo było już za ciemno. Utrudnieniem w niej jest to, że listwa żarówkowa nie posiada takiej blaszki która dochodzi do "+" żarówki, można ją sobie samemu dorobić (ja tak zrobiłem i mam teraz 2 przeciwmgłowe ale to zmienię) lub zabrać jedną z pozycji/stopu (nie będzie już tam potrzebna). Dodatkowo jeszcze klosz nie miał wyciętej do końca dziury na żarówkę, zamiast okrągłego otworu był prostokąt i trzeba sobie go dociąć (polecam to robić okrągłym pilnikiem). 6. Efekt końcowy wygląda tak
Marcin_F Opublikowano 8 Listopada 2010 Opublikowano 8 Listopada 2010 Witam Możecie powiedzieć jakie kolory kabelków trzeba zamienić aby zamienić stop z przeciwmgielnymi. A może schemat połączenia z etki Dzięki
Milczar Opublikowano 8 Listopada 2010 Opublikowano 8 Listopada 2010 Jak byś dobrze przeczytał mój poprzedni post to byś wiedział jakie kolory, poza tym wystarczy porównać kostkę przed i po rozłożeniu. Kolory: biało-czerwony <---> biało-szary dla lampy lewej (nr 2 <---> 6) dla lampy prawej analogicznie nr tylko kolory inne
Gość mateoos Opublikowano 8 Listopada 2010 Opublikowano 8 Listopada 2010 opis spoko avanta ktoś robił?? Autor wątku, pisał o tym w pierwszym poście.
Góral.tz Opublikowano 8 Listopada 2010 Opublikowano 8 Listopada 2010 opis spoko avanta ktoś robił?? Autor wątku, pisał o tym w pierwszym poście. kufa jak ja to czytałem :no:
Goofer Opublikowano 17 Listopada 2010 Opublikowano 17 Listopada 2010 Nie wiem jak wy to robicie ale ja za żadne skarby nie dam rady wyjąć tych pinów, już byłem bliski zdemolowania kostki ale zostawiłem to w cholerę bo zbrakło mi cierpliwości i palce mnie już bolały. Gne tą blaszkę i pin jak siedział tak siedzi, chodzi może z 1 mm w tę i s powrotem ale wyjść nie chce, ręce już mi opadają bo lampki leżą 2 tygodnie i przez te piny nie mogę założyć
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się