Przemek TDI 0 Opublikowano 5 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 Witam Kuzyn nabył auto ,A4 B5 avant 96r z 1.9 tdi 110km, z manualną skrzynia, po głębszych oględzinach wyszło ,że jest automat, auto od zakupu nie miało mocy Na biegu jałowym auto wkręca sie bardzo topornie, do 3500 jeszcze jeszcze ,ale od 3500 ,do ponad 4 wręcz trzeba czekać , Wymienione wszystkie filtry, vag błędów silnika nieznalazł żadnych ale skrzyni mnóstwo czy te objawy mogą być od tego że był automat? Pod autem wiszą kostki co radzicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k0za 0 Opublikowano 5 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 Piszesz niezrozumiale, że szok. No to chyba jasne, że komuś posypała się skrzynia i wrzucił na siłę manuala. - bo taniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel 6 Opublikowano 5 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 trzeba zmienić kodowanie z automata na manual, właściwie to wejdź w Vagu w 01 Engine i pod wersją softu będziesz miał napisane kodowanie, wpisz tutaj jakie masz aktualnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 7 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 Oj nie wiem czy sterownik silnika pod manuala nie powinien być inny niż pod automat, w nowszych jest inny napewno. :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 7 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 po zmianie z aftomata na manual nie bedzie az tak dużych róznic kodowanie owszem jak najbardziej jest potrzebne ale trzeba sprawdzic pozostałe elementy, turbo, przepływke itd itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MoorPH 0 Opublikowano 7 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 Witam Kuzyn nabył auto ,A4 B5 avant 96r z 1.9 tdi 110km, z manualną skrzynia, po głębszych oględzinach wyszło ,że jest automat, auto od zakupu nie miało mocy Na biegu jałowym auto wkręca sie bardzo topornie, do 3500 jeszcze jeszcze ,ale od 3500 ,do ponad 4 wręcz trzeba czekać , Wymienione wszystkie filtry, vag błędów silnika nieznalazł żadnych ale skrzyni mnóstwo czy te objawy mogą być od tego że był automat? Pod autem wiszą kostki co radzicie? To jak go kupił skoro od początku nie miał mocy? Przecież chyba jeździł nim zanim zapłacił? Jak dla mnie to od razu było by podejrzane.. i chciałbym to sprawdzić gdzieś w serwisie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek TDI 0 Opublikowano 21 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 No nie ja kupywałem pojechał kupił teraz ma zagłostke na kompie jest jedna dziwna żecz przeprogramował już ktoś go tak twierdzi tx-didi Co ciekawe turbo daje ok nawet przekładaliśmy z mego auta na próbę Turbina daje 1.1 a przepływka pokazuje mniejszy przepływ powietrza auto przy utrzymywaniu na postoju 2500 daje na siwo i nie równo chodzi silnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OLO_GDA 5 Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 a przeplywki nie podmienialiscie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek TDI 0 Opublikowano 25 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 Podmienialismy: Przepływomierz turbine zaworek N75 nowe filtry pompa na 68 ustawiona a efekt jest dalej fura nieidzie 2500 na siwo daje i telepie silnikiem..[br]Dopisany: 22 Marzec 2010, 22:09_________________________________________________Co ciekawe błąd przepływomierza jest cały czas po zmianie na idny też błąd jest gdzie szukać?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OLO_GDA 5 Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 Podaj ten blad. Rozumiem ze wraca po skasowaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 problem z przeplywka to albo walnieta podmieniona przeplywka, albo zlaczka lub przewody i trzebaby przesledzic ich bieg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek TDI 0 Opublikowano 26 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 moje auto śmiga i z mego auta przekładalismy kable dzisiaj chyba z 3 idą do sterownika wszytko wobód jest i 1 idzie do kostki do środka i masa wsyztko gra a co ciekawe po odpięciu przepływki auto wkręca się normlanie do 5ty obr ale niema takieo kopa jak np moje.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 27 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 zrobcie logi na jedenej drugiej. wyglada ze cos jednak nie tak jest w kablach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi_si 0 Opublikowano 27 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 jak dla mnie to katalizator zapchany i bedzie blad przeplywki , nawet po zmianie na dobra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 27 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 jak dla mnie to katalizator zapchany i bedzie blad przeplywki , nawet po zmianie na dobra przeciez kolega napisal ze brak bledow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek TDI 0 Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Panowie kat niejest zapchany z rurek łądnie daje wsystko droże jak jest podpięta przepływka to z wydechem czy bez wkręca się do 4 tyś obrotów i koniec Odpina się przepływke wkręca się do 5 cuż z tego auto kopa niema dalej.. A są niekeidy przełbyski że auto idzie normalnie tak jak ma iść ale to sladowe przebłyski.. Co może być co można sprawdzić Kuzyn niema sił A ja spać niemoge bo jestem zadręczany [br]Dopisany: 29 Marzec 2010, 21:29_________________________________________________Nikt nic nieporadzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radziu Audi A4 0 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 prześledźcie kable od przepłwki. gdzieś pewnie jest przerwa, i czasami jest tak, ze jak podskoczy gdzieś na dołku, to załapie i jest OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek TDI 0 Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Tak Prześledzony perfekt jedynie co mnie dziwi w tym aucie to to że niema kabli do świeczek co grzejom płyn poprostu niema ich.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel 6 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 bo te świece podgrzewające płyn chłodzący były tylko w samochodach przeznaczonych na rynki krajów o zimnym klimacie, jeśli samochód był sprzedawany w salonach na terenie Hiszpani, Włoch itp to podgrzewacza fabrycznie w tych silnikach nie montowano. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się