Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Głuche stukanie???? co to pomóżcie??


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam od pewnego czasu stukało mi po lewej str. Stukanie zmieniło się szybko w poważne pukanie. Pojechałem (żałuję !!!) do mech. i pytam co moze być ? ".... na bank wahacz dolny" wymieniłem lipa dalej to samo. Sprawdziłem samemu i okazało się że łącznik stabilizatora wytłuczony wymieniłem i to . Stukać przestało ale jak jadę po małych nierównościach i koło się rozkołysze zaczyna tak głucho pukać ( nie mocno ale słychać) co to może być Zaznaczę że przy dziurach nie stuka jedynie małe nierówności jak koła zaczyna "skakać". Napiszcie co o tym sądzicie pozdrawiam

Opublikowano

może przegłub przy drążku kierowniczym, jak masz wszytkie wahacze dobre to tylko to pozostaje, albo coś z amortyzatorem, podjedż na trzepaki tam gdzie są robione przeglądy i powinno wyjść co jest nie tak

Opublikowano

Mi tez cos stuka z prawej strony, niewiem czy to wachacz , jest tam taki lacznik wachaczy jakby w ksztalcie litery C , on sie juz troche buja , albo to lacznik stabilizatora, gdzie najlepiej sprawdzic ??

Opublikowano

wojtas-audi, U ciebie to najprawdopodobniej jest łącznik stabilizatora to właśnie jest to małe gu..o w kształcie litery C :razz:

Opublikowano
U ciebie to najprawdopodobniej jest łącznik stabilizatora to właśnie jest to małe gu..o w kształcie litery C

A widzisz :razz: Pytalem sie tego ciecia co mi gumy na przegubach wymienial, to mowi ze spoko, moge jezdzic jeszcze na tym, a to jebie na dolach jak :evil: .... Cena widze na allegro 45 zl, samemu chyba sie da wymienic ?? :mrgreen:

Opublikowano

Da rade u mnie troche śruby nie chciały puścić to szlifierką opie..oliłem. :mrgreen:

Opublikowano
Da rade u mnie troche śruby nie chciały puścić to szlifierką opie..oliłem.

Hehe, a jak , nic na sile wszystko mlotkiem :twisted:

Opublikowano

Praktyka czyni mistrza :mrgreen: jak nas całą klasą wysłali na praktyki do PKS-u to tam się wszystkiego nauczyłem że wszystko da się zrobić za pomocą młotka i przecinaka. :mrgreen:

Opublikowano
młotka i przecinaka

ruski klucz :mrgreen:

Opublikowano

nic na sile - wszystko mlotkiem...jak glosi staropolskie przyslowie

Opublikowano
ruski klucz

Poprawka to jest klucz każdego prawdziwego mechanika :mrgreen: :mrgreen:

Opublikowano
nic na sile - wszystko mlotkiem...jak glosi staropolskie przyslowie
'

No przeciez napisalem wyzej :mrgreen:

Tych lacznikow na allegro jest troche poczawszy od 30 zl a skonczywszy na 60 zl , ktory najlepszy ??

Opublikowano
nic na sile - wszystko mlotkiem...jak glosi staropolskie przyslowie
'

No przeciez napisalem wyzej :mrgreen:

Tych lacznikow na allegro jest troche poczawszy od 30 zl a skonczywszy na 60 zl , ktory najlepszy ??

Ja wymieniłem na FEBI i jest OK :wink:

Opublikowano

Ja u siebie założyłem firmy Lemforder i dałem za niego 83zł w Lublinie na Spółdzielczości Pracy.

Opublikowano

Wiele osób chwali wahacze FEBI , więc łączniki powinny być też ok :razz:

Opublikowano

ja polecam Lemfordera ... w mojej ex-B4 sprawowaly sie wysmienicie ........

Opublikowano

Ja mam TRW, sprawują się cacy.

Opublikowano
ja polecam Lemfordera ... w mojej ex-B4 sprawowaly sie wysmienicie ........

Ja u siebie założyłem łącznik tej firmy i sprawuje się wyśmienicie tylko że zapłaciłem za niego 83 zł

Opublikowano
Mi tez cos stuka z prawej strony, niewiem czy to wachacz , jest tam taki lacznik wachaczy jakby w ksztalcie litery C ,

A jak ruszałeś kołem to miało luz góra-dół ????

U mnie tez cos stuka z prawej strony i coraz to bardziej słysze (może moje przewrażliwienie).Dziś w garazu podeszłem do prawego kola i własnie miało luz góra-dół (zawsze myslałem, że to objaw łozyska :roll: ).Będe musiał się bardziej temu przyjrzec i stwierdzic na 100% co jest nie tak.Musze sie przyznac że zawieszenie w Audi mnie troche przeraża :roll:, wcześniej jeździłem Oplem Vectrą A , a tam zawiecho było dużo prostsze, no i tańsze więc szło eksperymentować :mrgreen:.Tu raczej bym zbankrutował usuwając usterke "metodą eliminacji :razz: !

Pozdro!!!

[ Dodano: 2006-09-17, 10:29 ]

U siebie chyba zlokalizowałem co tak stuka.Luz jest na dolnym wahaczu (prowadzącym?) i tu mam pytanka: czy wymienić oba dolne (na drugim za bardzo nie czuć luzu? Czy po wymianie trzeba jechać na ustawienie zbieżności? Czy jest warto zakładać coś takiego http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=127418880 ?

Pozdro!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...