czarek691 Opublikowano 10 Marca 2010 Opublikowano 10 Marca 2010 Witam! Pojawił się problem z uruchomieniem silnika: zimny i ciepły uruchamia się bez problemów i jest równa praca, problem się pojawia gdy uruchomię zimny silnik i przejadę z 1km i wyłączę silnik, gdy chcę go ponownie uruchomić, uruchamia się po wielkich kłopotach i praca silnika jest nierówna, jeśli go zostawię na 1h godzinę to uruchomi się bez problemów. Proszę o pomoc. silnika sie nie odpala tylko sie go uruchamia [Musashi]
czarek691 Opublikowano 10 Marca 2010 Autor Opublikowano 10 Marca 2010 Wymieniłem filtr paliwa, wygląda że jest wszystko dobrze, stary filtr miał 3 miesiące i 7tyś km przebiegu. Logi zrobię później. [br]Dopisany: 10 Marzec 2010, 11:54_________________________________________________Sprawdziłem jeszcze na szybko błędy : 16686 - Brak zapłonu cylinder 2 był tylko jeden błąd[br]Dopisany: 10 Marzec 2010, 12:39_________________________________________________może dla pewności sprawdzić wtyczki na PD?
Musashi Opublikowano 10 Marca 2010 Opublikowano 10 Marca 2010 sprawdz listwe elektryczna PD, szczegolnie konektrory
Sztomel Opublikowano 10 Marca 2010 Opublikowano 10 Marca 2010 w grę wchodzi jeszcze przekaźnik zasilający ECU czyli ten o oznaczeniu 219, sprawdź czy podczas nieudanych prób uruchomienia silnika zapala się na krótko kontrolka świec żarowych po przekręceniu kluczyka - jeśli nie to trzeba zregenerować przekaźnik 219 czyli przeczyścić w nim papierem ściernym nóżki a lutownicą poprawić luty na płytce drukowanej pod jego obudową.
wojtekce Opublikowano 10 Marca 2010 Opublikowano 10 Marca 2010 w grę wchodzi jeszcze przekaźnik zasilający ECU czyli ten o oznaczeniu 219, sprawdź czy podczas nieudanych prób uruchomienia silnika zapala się na krótko kontrolka świec żarowych po przekręceniu kluczyka - jeśli nie to trzeba zregenerować przekaźnik 219 czyli przeczyścić w nim papierem ściernym nóżki a lutownicą poprawić luty na płytce drukowanej pod jego obudową. w/g mnie przekaźnik z tym problemem nie ma związku autor wątku opisuje że po jakimś czasie silnik można uruchomić choć pracuje nierówno i tu trzeba szukać problemu dlatego proponuje zrobić logi statyczne
Musashi Opublikowano 11 Marca 2010 Opublikowano 11 Marca 2010 sprawdzilbym rowniez tandem pompe, sprawdz czy nie przybywa przypadkiem oleju.
czarek691 Opublikowano 27 Marca 2010 Autor Opublikowano 27 Marca 2010 Dzięki za pomoc, nie sprawdzałem nic więcej, pogoda nie sprzyja, po wymianie filtra jest wszystko w porządku. [br]Dopisany: 13 Marzec 2010, 09:36_________________________________________________Sprawdzona listwa elektryczna PD, konektrory, oleju nie przybywa, sprawdzałem błędy, ponownie był (16686 - Brak zapłonu cylinder 2) objawy są obecnie takie: szarpie silnikiem na wolnych obrotach raz na jakiś czas, silnik uruchamia się bez problemów,podczas jazdy nie da się wyczuć nic, sporadycznie podczas stania w korkach, w trakcie szarpania wskazanie obrotomierza jest stabilne.
GRazny Opublikowano 27 Marca 2010 Opublikowano 27 Marca 2010 Czarku... a ten filtr co miał 3 miesiące to jakiej był firmy ?
czarek691 Opublikowano 27 Marca 2010 Autor Opublikowano 27 Marca 2010 Filtron[br]Dopisany: 27 Marzec 2010, 19:57_________________________________________________obawiam się że to początek końca PD na 2 cylindrze
GRazny Opublikowano 27 Marca 2010 Opublikowano 27 Marca 2010 masz jakieś logi? co do tego drugiego wtrysku?
czarek691 Opublikowano 27 Marca 2010 Autor Opublikowano 27 Marca 2010 nie bardzo wiem jak się zabrać za logi, jestem w trakcie męczenia literatury na ten temat, dokładniej ma problem z zapisem w excelu
Gość -makaveli- Opublikowano 27 Marca 2010 Opublikowano 27 Marca 2010 miałem podobny problem.okazało się że pompa paliwa jest nieszczelna i sie zapowietrza
adadur Opublikowano 27 Marca 2010 Opublikowano 27 Marca 2010 miałem podobny problem.okazało się że pompa paliwa jest nieszczelna i sie zapowietrza Ale to jest PD
czarek691 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Bardzo proszę o opisanie logów, nie podoba mi się korekcja w grupie 013 : 1cylinder-1.70, 2cylinder 2.99, 3cylinder -0.4, 4cylinder -1.04, wygląda że jednak coś tam złego się dzieje.
letallec Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 2 PD niedomaga calkowicie. Sprawdz dobrze listwe zasilajaca PD lub wymien na nowe całe okablowanie PD.
czarek691 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Byłem teraz u mechanika i stwierdził że dziwne to bardzo, że komputer nie pokazał błędów( że 2 PD jest poza zakresem, więc powinien przejść w tryb awaryjny) podejrzewa że może sterownik do wymiany, zrobiłem jeszcze raz 013, czyściłem połączenia listw elektrycznej PD, mechanik mówił że może zniszczyłem konektor jak go sprawdzałem (że może urwałem cewkę przy PD) Dzwonił do 2 mechanika i ten twierdził że wtryski do wymiany. Więc 1/2 silnika do wymiany wg nich. [br]Dopisany: 26 Kwiecień 2010, 19:21_________________________________________________Po wymianie drugiego wtrysku(PD), korekcje są dobre i znikły problemy z uruchomianiem.Pozdrawiam[br]Dopisany: 12 Sierpień 2010, 10:16_________________________________________________Po wymianie drugiego wtrysku (PD), koniec problemów.Pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się