MiruK Opublikowano 10 Marca 2010 Opublikowano 10 Marca 2010 Chciałbym sprawdzić czy przy moim nowym nabytku (AVF) było coś dłubane przy sofcie,autko ładnie ciągnie ale nie chciałbym żeby po jakimś czasie coś "wyleciało w powietrze" po spapranym programie. Mam dostęp do fejsa Galletto 1260, naczytałem się że nie polecacie tego kabelka, ale tak sobie pomyślałem czy jest możliwe nim zczytać soft ze swojego auta i porównać go z jakimś orginałem? czy przy zczytywaniu flasha też jest duże ryzyko uszkodzenia ECU ?
letallec Opublikowano 10 Marca 2010 Opublikowano 10 Marca 2010 Zrob dynamiczne logi z 011, lub jesli bedzie Ci sie chcialo to caly komplet.
MiruK Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Wreszcie zrobiłem komplet logów, czy ktoś mógłby zerknąć: Basing settings: Grupy: 000 BS - http://vaglog.rtnet.pl/mirekkucharski_10680.html Grupy: 003 BS - http://vaglog.rtnet.pl/mirekkucharski_10666.html Grupy: 011 BS - http://vaglog.rtnet.pl/mirekkucharski_10669.html Dynamiczne: Grupy: 000,001 dynamiczne - http://vaglog.rtnet.pl/mirekkucharski_10667.html Grupy: 003 dynamiczne - http://vaglog.rtnet.pl/mirekkucharski_10668.html Grupy: 004,008 dynamiczne - http://vaglog.rtnet.pl/mirekkucharski_10679.html Grupy: 010 dynamiczne - http://vaglog.rtnet.pl/mirekkucharski_10670.html Grupy: 011 dynamiczne - http://vaglog.rtnet.pl/mirekkucharski_10704.html Statyczne: Grupy: 000 statycznie - http://vaglog.rtnet.pl/mirekkucharski_10672.html Grupy: 001 statycznie - http://vaglog.rtnet.pl/mirekkucharski_10673.html Grupy: 003 statycznie - http://vaglog.rtnet.pl/mirekkucharski_10674.html Grupy: 004 statycznie - http://vaglog.rtnet.pl/mirekkucharski_10675.html Grupy: 007 statycznie - http://vaglog.rtnet.pl/mirekkucharski_10676.html Grupy: 013 statycznie - http://vaglog.rtnet.pl/mirekkucharski_10677.html Grupy: 018,023 statycznie - http://vaglog.rtnet.pl/mirekkucharski_10678.html Czy można wgrać wiruska ? (bo chyba jest orginał) Poza tym niepokoi mnie przeładowanie w dynamicznych 011, czy to wina zacinających się kierownic ? auto nigdy nie dostało not laufa, no i jak ogólnie to wszystko wygląda ?
rh.rally Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Jest seria Fakt mocno ładuje, jednak jest w stanie to zbić i potem utrzymywać (dlatego nie dochodzi do not lauf'a), możesz sprawdzić sztange i gruszke, czy nic się nie przycina.
MiruK Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Nie wytrzymałem i wgrałem lekkiego wiruska autorstwa kolegi tdi-vag z forum elektrody w wersji v1 wyglądało to tak: BS: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/mirekkucharski_11646.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/mirekkucharski_11647.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/mirekkucharski_11633.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/mirekkucharski_11638.html Dynamicznie: Grupy: 000,001 - http://vaglog.rtnet.pl/mirekkucharski_11632.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/mirekkucharski_11643.html Grupy: 004,008 - http://vaglog.rtnet.pl/mirekkucharski_11634.html Grupy: 011,010 - http://vaglog.rtnet.pl/mirekkucharski_11642.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/mirekkucharski_11645.html Statyczne: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/mirekkucharski_11639.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/mirekkucharski_11644.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/mirekkucharski_11635.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/mirekkucharski_11637.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/mirekkucharski_11641.html Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/mirekkucharski_11636.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/mirekkucharski_11640.html Jak widać turbo się rozruszało (nawet przestało szurać ) Wersja miała być delikatna,bardzo bezpieczna,więc dobrze ciągnął dopiero od 2400obr/min, przejechałem się,moment jak dla mnie troche za wysoko więc kolega przysłał delikatną poprawkę w zakresie 2200-2400, teraz autko zapier... pięknie od 2200 logi z wersji v2 postaram się zamieścić wkrótce jakieś komentarze mile widziane PS. wiem,wiem... najlepiej u profesjonalistów na hamowni no ale...$$$$
aju Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Opublikowano 28 Kwietnia 2010 ajlepiej u profesjonalistów na hamowni no ale...$$$$ :gwizdanie: jak się coś wysra to dopiero będzie $$$$
MiruK Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2010 ajlepiej u profesjonalistów na hamowni no ale...$$$$ :gwizdanie: jak się coś wysra to dopiero będzie $$$$ na jakiej podstawie to piszesz ? w logach chyba widać ciśnienie doładowania, dawkę paliwa, moment itd, można wysnuć wnioski więc proszę o komentarze na podstawie logów chyba że jesteś jednym z profesjonalnych tunerów to pewnie chodzi o $$$$$ i logów nie skomentujesz bo to przecież tajemnica ściśle strzeżona, jeszcze raz podkreślę że modyfikowany był soft zgrany z samochodu (nie gotowiec) , autko zachowuje się dokładnie tak jak sobie życzyłem, pierwsza wersja miała mieć moment od 2400, druga wersja ma mieć moment od 2200 i dokładnie tak jest wiec gość zna się na rzeczy, w przeciwieństwie co do niektórych tunerów którzy wgrywają gotowce, sam nawet byłem wcześniej u jednego, powiedziałem mu dokładnie co chce mieć a on mi na to że ma tylko program na 40 koni :gwizdanie:
aju Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 w logach widać moment? to podaj mi jaką moc masz i jaki moment przy jakich obrotach
MiruK Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2010 w logach widać moment? to podaj mi jaką moc masz i jaki moment przy jakich obrotach nie łap za słowa tylko napisz coś sensownego jak już,mówią ci coś pojęcia: ciśnienie doładowania, masa powietrza, dawka paliwa, ograniczenie momentu ? normalne że dokładnie mocy i momentu nie widać bo to zależy od konkretnej sztuki ale kanały 008, 010 i 011 dużo mówią o warunkach w jakich silnik pracuje, jak nie wiesz o co chodzi to podaruj sobie zbędne komentarze,a jak wiesz to nie udaj głupa PS. zapytam z ciekawości czy to forum jest sponsorowane przez jakiś warsztat ? na innych forach można się wiele dowiedzieć i ludzie powiedzą konkretnie o co loto, skomentują i doradzą, a tu widzę że w dziale chiptuningu wiele się nie dowie, tylko zapisy grupowe
aju Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Wiem że logi dużo mówią ale nie zawsze ma się to wszytko do praktyki, choć wiem że lajtowego chipa da się zrobić bez hamowni :gwizdanie:
MiruK Opublikowano 2 Maja 2010 Autor Opublikowano 2 Maja 2010 hmmm no nie wiem czy ten mój program jest taki lajtowy :gwizdanie: pojeździłem dziś trochę po niemczech i pewnie nie uwierzycie bo sam nie mogłem uwierzyć, licznik w mojej A4 poszedł do 245km/h a długo jej nie żyłowałem i kto wie co było by dalej Na trasie o długości 800km załadowane auto przy jeździe autostradą z średnią prędkością 150-180km/h (przeważnie 160) spaliło 6.75 l na 100km. Spalanie wyszło po dolaniu do pełnego baku (weszło 54l po ośmiuset km). Heh aż mi się wierzyć nie chce ale mam 3 świadków którzy ze mna jechali. Czy ktos na podstawie logów mógłby wypowiedzieć się czy robi się jeszcze mocniejsze programy ?
Buba Opublikowano 3 Maja 2010 Opublikowano 3 Maja 2010 Nie wytrzymałem i wgrałem lekkiego wiruska autorstwa kolegi tdi-vag z forum elektrody naughty jak to wgrales? nie bardzo rozumiem, oswiec mnie ile ten wynalazek daje KM i NM? ten kolega dal ci gwarancje na silnik jak sie wysra ? i co znaczy lekki wirus?
Kowi87 Opublikowano 3 Maja 2010 Opublikowano 3 Maja 2010 całe 1,3 bara nie powala a tak w ogóle to masz serie chyba Gdzie ten program Logi seryjnego AWX dla porównania wiec jeśli cos tam zostało dłubnięte to bardzo delikatnie :gwizdanie:
Buba Opublikowano 3 Maja 2010 Opublikowano 3 Maja 2010 i podstawowe pytanie ile zaplaciles jesli to nie jest wiekla tajemnica
Kowi87 Opublikowano 3 Maja 2010 Opublikowano 3 Maja 2010 A wróc cos tam wgrane nie te logi patrzyłem http://vaglog.rtnet.pl/mirekkucharski_10704.html tu masz serie, która zgadza sie z z tymi co wkleiłem do porównania http://vaglog.rtnet.pl/mirekkucharski_11645.html a tu 011 po sofcie doładowanie na 1,4 podniesione
aju Opublikowano 3 Maja 2010 Opublikowano 3 Maja 2010 właśnie miałem pisać że chyba nie te logi patrzysz bo ja widzę inne doładowanie np :gwizdanie:
MiruK Opublikowano 3 Maja 2010 Autor Opublikowano 3 Maja 2010 Lajtowy program na jakieś +/- 160 kuca dokładnie, gość który mi przerabiał program powiedział ze bedzie około 160PS i 360Nm,moment podniesiony od 2200obr/min, co do prędkości to dziś porównywałem z GPSem i zauważyłem że licznik do prędkości 160km/h zawyża o 5km/h, ale to jest standard dla wszystkich samochodów którymi jeździłem, natomiast przy prędkości 220-230 zawyża już o 15km/h w porównaniu z navi, ciekawy jestem czy wasze A4 też tak mają, tak więc gdy na liczniku miałem 245 to navi pokazywała 230-235km/h co do programu to miałem kilka propozycji, zaczynały się od 200zł, przekonał mnie gość który wziął za to 350zł, ale naprawde zrobił dokładnie to co chciałem i ma pojęcie o tym co robi, co do zgrania i wgrania nowego programu to galletto wgrywałem 2 razy i poszło bez problemu, no ale po waszych opiniach tego fejsa liczyłem się oczywiscie z wylutem
aju Opublikowano 3 Maja 2010 Opublikowano 3 Maja 2010 220-230 zawyża już o 15km/h w porównaniu z navi, ciekawy jestem czy wasze A4 też tak mają przy 230na zegarach gps pokazywał mi 211 (koła mam 235/35-19)
MiruK Opublikowano 3 Maja 2010 Autor Opublikowano 3 Maja 2010 220-230 zawyża już o 15km/h w porównaniu z navi, ciekawy jestem czy wasze A4 też tak mają przy 230na zegarach gps pokazywał mi 211 (koła mam 235/35-19) no ja mam koła 215/55 -16
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się