ayew 1 Opublikowano 31 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2015 Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Jak podlaczyc kabelki. Sa 3, a kostka 5. Zdjecia nowej kostki ponizej. Tasma prostokatna. Dzieki za odpowiedzi Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Jak podlaczyc kabelki? Sa 3 wychodzace z samochodu, a w kostce jest 5. Zdjecia nowej kostki ponizej. Tasma prostokatna. Dzieki za odpowiedzi Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Siedze w garazu i czekam na odpowiedzi:))) Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Nikt nie pomoze? Czytałem watek i jest gro pytan odnosnie kabli a dalej nie mam pojecia jak to podpiąć. Miernikiem nie chce mierzyc ktory jest od poduchy, bo mi wyskoczy blad a nie mam VAGa, zeby go potem usunac. Dajcie mi sie nacieszyć nowa kierownica:) Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Masz wszystko parę postów wcześniej opisane jak podłączyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tkamicki5 1 Opublikowano 31 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2015 A ta kierownica od a6 c5 podejdzie do mojej a4? http://allegro.pl/audi-a6-c5-poduszka-kierownica-multifunkcja-i5087038996.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgrosik 0 Opublikowano 31 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2015 Dalem rade. Zostalo podlaczyc klakson i wszystko gra. Z tym ze duza tasma nie pasuje nawet do obudowy z większym otworem. Lipa, trzeba przycinać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ayew 1 Opublikowano 31 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2015 Jak masz poliftowa obudowe to wszystko pasuje na starej nie da się bez przycinania i wygląda ti do niczego. Kiera z a6 pasuje nie wiem jak z multifunkcją. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgrosik 0 Opublikowano 31 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2015 Mam poliftowa obudowe i tasme prostokatna jak na zdjeciach. I nie pasuje:) zrobie zdjęcie przy najblizszej okazji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tkamicki5 1 Opublikowano 1 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 Czylo jak z a6 miałaby być to też po lifcie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ayew 1 Opublikowano 1 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 Ja mam obudowe poliftową i taśmę kwadratową i wszystko jest jak ori bez przycinania. Musiałeś kupić przedliftową albo jakąś inną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz102 2 Opublikowano 1 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 (edytowane) Witam, Czy kiera 3-rammienna s-line na duży wieloklin podjedzie bez żadnych kombinacji u mnie ? Auto to a4 b5 fl Sprawdzałem u siebie mam duży wieloklin. Edytowane 2 Listopada 2015 przez tomasz102 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej2965 0 Opublikowano 3 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 Witam, Czy kiera 3-rammienna s-line na duży wieloklin podjedzie bez żadnych kombinacji u mnie ? Auto to a4 b5 fl Sprawdzałem u siebie mam duży wieloklin. Z tego co widać to masz auto poliftowe więc wydaję mi się że wystarczy zdjąć kierownicę i założyć drugą. Aby odkręcić poduszkę wystarczy torx 25 odkręcić dwie śruby z tyłu kierownicy i po wyjęciu airbaga kluczem bodajże 24 odkręcić kierę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KULARESKO 0 Opublikowano 3 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 Witam, Czy kiera 3-rammienna s-line na duży wieloklin podjedzie bez żadnych kombinacji u mnie ? Auto to a4 b5 fl Sprawdzałem u siebie mam duży wieloklin. kolego sam zmieniałem na kiere od b6 trójramienną. Weszło p&p.Jeśli polift jak u mnie to poduszk to torx a sama kierownica na klucz M12 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej2965 0 Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 Dla wszystkich którzy mają problem z podłączeniem kostki. W żółtej kostce od lewej podłączamy dwa przewodu od poduszki które idą dla czerwonej kostki przy kolumnie kierownicy. Klakson to trzeci pin i należy połączyć z czarną kostką po prawej stronie kolumny. Masę klaksonu mamy w kierownicy więc czwarty pin nie podłączałem. Mam nadzieje że pomogłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tkamicki5 1 Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 czyli od b6 kiera podchodzi p&p do polifta b5 tak? i kostki takie same? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz102 2 Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 Witam, Czy kiera 3-rammienna s-line na duży wieloklin podjedzie bez żadnych kombinacji u mnie ? Auto to a4 b5 fl Sprawdzałem u siebie mam duży wieloklin. kolego sam zmieniałem na kiere od b6 trójramienną. Weszło p&p.Jeśli polift jak u mnie to poduszk to torx a sama kierownica na klucz M12 Na pewno od b6 ? Możesz zrobić u siebie, albo znaleźć zdjęcie w necie tej kierownicy która pasuje p&p do b5 fl ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KULARESKO 0 Opublikowano 5 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2015 Witam, Czy kiera 3-rammienna s-line na duży wieloklin podjedzie bez żadnych kombinacji u mnie ? Auto to a4 b5 fl Sprawdzałem u siebie mam duży wieloklin. kolego sam zmieniałem na kiere od b6 trójramienną. Weszło p&p.Jeśli polift jak u mnie to poduszk to torx a sama kierownica na klucz M12 Na pewno od b6 ? Możesz zrobić u siebie, albo znaleźć zdjęcie w necie tej kierownicy która pasuje p&p do b5 fl ? tutaj masz u mnie.wczesniej była normalna poliftowa 4-ramienna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niziol13 0 Opublikowano 11 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2015 (edytowane) pomoże ktoś gdzie powinien być ten brązowy kabelek? http://www.fotosik.pl/zdjecie/60dde0eeae596e31 Edytowane 11 Listopada 2015 przez niziol13 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Faraday 1 Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 Gdzie moge dostać przejściówkę wieloklinu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgrosik 0 Opublikowano 13 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2015 Alledrogo. Wpisz " tulejka redukcyjna kierownicy " i jest troche tego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubass025 0 Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 (edytowane) A u mnie będzie kiera trójramienna s-line pasowała bez przeróbek? rok auta to styczeń 1998, kiera czteroramienna ta nowsza, auto przedlift np taka:http://olx.pl/oferta/audi-a4-b5-kierownica-trojramienna-s-line-CID5-IDbGRDZ.html#6facebf94b Edytowane 17 Listopada 2015 przez kubass025 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sycuu 0 Opublikowano 24 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 Witam. Piszę aby się upewnić, czy do a4 b5 z 95 roku podejdzie kierownica poliftowa z a6 c5 bądz a4 b6? Witam. Zakupiłem kierownicę + taśmę okrągłą wraz z manetkami za 80 zł co uważam że było jak promocja. Taśma jest tylko dość nietypowa. Ma powyprowadzane na przedłużkach piny na kostki do jakichś dodatkowych opcji i jest inna tak mi się wydaję niż reszta z okrągłych jakie można zakupić na allegro. Możecie mi powiedzieć czy ją spasuję (oczywiście widziałem post #249 kolegi glapsson'a żeby mi ktoś nie mówił że wszystko w temacie). Do kierownicy pasuję idealnie, jest to kiera z kombiaka wnioskując po manetkach, anglik oczywiście i prawdopodobnie od B6 lub C5. Drugie pytanie korzystając z waszej wiedzy może mi ktoś dopasować do niej odpowiednią obudowę kolumny? Z góry dzięki zdjecia poniżej. http://zapodaj.net/63e82931bfd9a.jpg.html http://zapodaj.net/41928c67cf039.jpg.html http://zapodaj.net/3f29ec6ab675f.jpg.html http://zapodaj.net/203674b0dee29.jpg.html http://zapodaj.net/b28024415fe2a.jpg.html http://zapodaj.net/47f604eed1ffa.jpg.html http://zapodaj.net/757a13fcc2875.jpg.html http://zapodaj.net/6c2cc82ef240a.jpg.html http://zapodaj.net/c62afaac335bd.jpg.html http://zapodaj.net/4e832ad38dc00.jpg.html Panowie jutro pasowało by mi zamówić obudowę kolumny, doradzicie coś? Któraś z tych będzie pasować? http://allegro.pl/audi-a4-b5-lift-obudowa-kolumny-kierowniczej-czarn-i5814043452.html http://allegro.pl/obudowa-oslona-kolumny-kierowniczej-audi-a4-b6-scz-i5129058711.html http://allegro.pl/13r-audi-a5-a4-8t8-8t0-8k0-obudowa-oslona-kolumny-i5065049931.html http://allegro.pl/audi-a4-b5-99-01-lift-obudowa-oslona-kolumny-i5763734884.html http://allegro.pl/audi-a4-b6-oslona-obudowa-kolumny-8e0953515e-i5329582107.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fenrir 2 Opublikowano 19 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2015 (edytowane) A u mnie będzie kiera trójramienna s-line pasowała bez przeróbek? rok auta to styczeń 1998, kiera czteroramienna ta nowsza, auto przedlift np taka:http://olx.pl/oferta/audi-a4-b5-kierownica-trojramienna-s-line-CID5-IDbGRDZ.html#6facebf94b Jeśli masz kierę po lifcie to trójramienna podejdzie Ci bez problemu. Witam. Piszę aby się upewnić, czy do a4 b5 z 95 roku podejdzie kierownica poliftowa z a6 c5 bądz a4 b6? Witam. Zakupiłem kierownicę + taśmę okrągłą wraz z manetkami za 80 zł co uważam że było jak promocja. Taśma jest tylko dość nietypowa. Ma powyprowadzane na przedłużkach piny na kostki do jakichś dodatkowych opcji i jest inna tak mi się wydaję niż reszta z okrągłych jakie można zakupić na allegro. Możecie mi powiedzieć czy ją spasuję (oczywiście widziałem post #249 kolegi glapsson'a żeby mi ktoś nie mówił że wszystko w temacie). Do kierownicy pasuję idealnie, jest to kiera z kombiaka wnioskując po manetkach, anglik oczywiście i prawdopodobnie od B6 lub C5. Drugie pytanie korzystając z waszej wiedzy może mi ktoś dopasować do niej odpowiednią obudowę kolumny? Z góry dzięki zdjecia poniżej. http://zapodaj.net/63e82931bfd9a.jpg.html http://zapodaj.net/41928c67cf039.jpg.html http://zapodaj.net/3f29ec6ab675f.jpg.html http://zapodaj.net/203674b0dee29.jpg.html http://zapodaj.net/b28024415fe2a.jpg.html http://zapodaj.net/47f604eed1ffa.jpg.html http://zapodaj.net/757a13fcc2875.jpg.html http://zapodaj.net/6c2cc82ef240a.jpg.html http://zapodaj.net/c62afaac335bd.jpg.html http://zapodaj.net/4e832ad38dc00.jpg.html Panowie jutro pasowało by mi zamówić obudowę kolumny, doradzicie coś? Któraś z tych będzie pasować? http://allegro.pl/audi-a4-b5-lift-obudowa-kolumny-kierowniczej-czarn-i5814043452.html http://allegro.pl/obudowa-oslona-kolumny-kierowniczej-audi-a4-b6-scz-i5129058711.html http://allegro.pl/13r-audi-a5-a4-8t8-8t0-8k0-obudowa-oslona-kolumny-i5065049931.html http://allegro.pl/audi-a4-b5-99-01-lift-obudowa-oslona-kolumny-i5763734884.html http://allegro.pl/audi-a4-b6-oslona-obudowa-kolumny-8e0953515e-i5329582107.html Cena bardzo dobra. Obudowę kup z B5 poliftową. Poznasz ją po dużym otworze na taśmę, przedliftowa ma mniejszy. Nie bierz obudowy z innych aut bo nie będzie Ci pasować do kolumny i reszty plastików. Potrzebujesz jeszcze redukcję żeby założyć kierownicę z lifta. http://allegro.pl/vw-golf-iii-redukcja-naba-kierownicy-i-inne-i5852338608.html A ta Twoja taśma nie wiem czy podejdzie. Kup obudowę i spróbuj to spasować to zobaczysz czy da radę. http://allegro.pl/tulejka-redukcyjna-kierownicy-seat-vw-audi-17-26mm-i5853291422.htmltanie redukcje Edytowane 19 Grudnia 2015 przez Fenrir Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się