Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana kierownicy czteroramiennej na poliftową


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jaki ma wieloklin?

Opublikowano

z c4 ma mały wieloklin

Opublikowano

mam kierownicę poliftową czteroramienną a chcę założyć kierę od trójramienną tzw od s4. wieloklin pasuje, a mam pytanie o taśmę poduszki :D czy będzie pasować

Opublikowano

Jak miałeś poliftową kierę to powinno pasować

Opublikowano

będzie pasować

Opublikowano

tak poliftowa kierownica. dzięki za info :D

Opublikowano (edytowane)

gdyby ktoś chciał zamontować kierownice z a6 c4 np 3 ramienna to pasuje bez żadnych problemów i przeróbek :)

Pasuje P&P do b5 przed lifta? obudowa tak samo z przed lifta pasuje?

Jeśli nic nie trzeba przerabiać to chyba najlepsze wyjscie kupić od c4 ;)

PS.Ma ktoś może link do reduktora wieloklinu? bo szukam i szukam i nic nie moge znalezc :(

Edytowane przez damianw412
Opublikowano

Przedliftowa z S4 też nie wymaga przeróbek, więc nie koniecznie musi to być C4.

Opublikowano

Ciężko spasować tą nową taśmę w wersji "małej"? Czeka mnie wymiana i tego się najbardziej obawiam..

Opublikowano

Witam Panowie dzisiaj przełożyłem kiere do a4 b5 od a6 c5 ale miałem mała taśmę bo taka była przy a6 udało mi sie wszystko obudowę rownież założyłem od a6 i nie mogę włączyć długich świateł za mała dziura w obudowie i tak jakby cos obciera przy tej taśmie i delikatny luz ma kiera góra dół co zrobiłem zle kiera mocno odkręcona a ma luz?

Opublikowano

Kurde, masz kierownicę przed oczami, widzisz jaki manetka ma zakres ruchu, że obudowa nie pozwala żeby wskoczyła manetka w pozycję długich a zadajesz takie pytania. Co do luzu kierownicy - albo za lekko dokręcona, albo coś źle przycięta redukcja wieloklinu. Co do obudowy - zobacz czy prawidłowo założona, czy przylega z przodu dobrze do kolumny jak są śrubki. Manetki możesz ustawić na kolumnie, spróbuj je bardziej do przodu wysunąć.

Opublikowano

pilnik i odrobina czasu załatwi problem :)

Opublikowano (edytowane)

Panowie, liczę Waszą pomoc,bo brakuje mi sił już...biorę się za wymianę kiery w swoim przedlifcie A4 B5, mam kupioną z S4 poliftową, obudowę, redukcję, i TAŚMĘ ( okrągłą )...i nie wiem co z tą taśmą mam zrobić, bo nakładając na manetki, rusza się i jakby nie chciała wejść na nie ...czy to co zaznaczyłem na zdjęciu muszę odłamać czy oszlifować ?

DSC_4729.jpg

czy może muszę manetki zmieniać ? może taśmę kupić w kwadracie ??

liczę na Waszą pomoc.


macie jakieś rady ??

Edytowane przez BF10
Opublikowano

Dzięki :)

Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

witam . czyli mam rozumieć ze duzy wieloklin to ten 26 mm i ta 3-ramienna takowy posiada ?

Mam audi z przed lifta z 98 i zastanawiam sie czy ta 3 -ramienna podejdzie

Opublikowano

od 97 roku po I lifcie część audi ma już duży wielokilin także z 98 powinieneś mieć duży, dla pewności daj foto kiery jaką masz obecnie to będzie wiadomo na 100%

Opublikowano (edytowane)

A ja mam takie pytanie czy ktoś może podesłać zdjęcie liftowej kierownicy i przed liftowej 3ramiennej?chodzi mi o różnice :)

Oraz pytanko przed liftowa 3 ramienna ma wieloklin 17mm i czy wszystko pasuje p&p czy i tak trzeba dokupywać kostki lub tasme?

Edytowane przez damianw412
Opublikowano (edytowane)

Przedlift:

224351549_4_644x461_kierownica-s-line-au

Polift:

32d727a1480596e947429be531b453ac.jpg

Przedliftowa pasuje. Do poliftowej potrzebujesz redukcję, obudowę, taśmę i trzeba podpiąć poduszkę

Edytowane przez Fenrir

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...