Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana kierownicy czteroramiennej na poliftową


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kiera trójramienna z a3 8l przedli

ft podoba mi sie i chce zalozyc. Wszystko wiem, wieloklin obudowa kiery, kiera z poduszką, czy tasma musi byc z a3? Mam b5 avant z 97, mały wieloklin

Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

wszystko z b5 za wyjatkiem kiery

Edytowane przez Radekst
Opublikowano

Dobra tyle mi wystarczy. Dziekowac.

Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

tylko nie jestem pewien jaki tam jest wieloklin, jesli maly to nic nie musisz zmieniac, a jesli duzy to tasma i obudowa do zmiany + redukcja, ale najprawdopodobniej jest maly.

w kazdym badz razie wszystkie szpargaly z b5

Edytowane przez Radekst
Opublikowano

Z tego co czytalem duzy w a3 8l przedlift

Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Może już i było ale ciężko się połapać

Czy kiera od A6 C5 Lift S-line pasuje do A4 B5 Lift P&P czy muszę coś dokupić, przerobić, połączyć inaczej niż kostką? Najbardziej mi zależy aby poducha była dobrze podłączona

A i przy okazji ktoś się orientuje jaki może być koszt nowej poduchy do A6 C5 Lift w ASO i czy w ogóle można coś takiego kupić?

Opublikowano

Kupowanie nowej poduchy to sobie od razu daruj, na pewno będzie kosztować co najmniej kilkaset złotych i po co Ci to? Potem sprzedasz ją za stówę a używka wygląda tak samo. Co do samej możliwości wystrzelenia myślę że używka da radę, a nawet nie wiesz czy sensory są w porządku i czy cokolwiek wystrzeli.

Z A6 będzie pasować bez przeróbek, nawet poduszka myślę że będzie pasować, w najgorszym wypadku musisz zmienić wtyczkę. A tak w ogóle kiera z A6 trójramienna jest taka sama jak z S4.

Opublikowano (edytowane)

Z tego co patrzyłem to z A6 C5 lift i z A4 B6 kierownice trójramienne mają wokół znaczka audi chromowaną obwódkę i dla tego taką kiere chciałbym wstawić do siebie i jak najmniej przy tym kombinować

http://allegro.pl/kierownica-skora-s-line-airbag-audi-a4-b6-b7-i6055951320.html

Edytowane przez Toskańczyk
Opublikowano

Myślałem że chodzi Ci o tą przedliftową S4 S6.

W razie czego mam taką samą wyglądem tylko z A2 na sprzedaż:

http://allegro.pl/kierownica-poduszka-powietrzna-audi-a2-lub-a4-a6-i6044630139.html#thumb/1

Masz tam zdjęcie wejścia wtyczki poduszki to możesz sobie porównać

Opublikowano (edytowane)

A więc tak, jestem już po wymianie kierownicy w mojej B5 po drugim lifcie ale jeszcze z czerwonym podświetleniem zegarów 99 r.

Kierownica jaką zamontowałem jest OD A4 B6, niestety po pierwszej przymiarce okazało się, że żółta kostka z B6 jest większa i nie pasuje do wtyczki taśmy z B5,

jako że za jakiś czas nową kiere planuję dać do obszycia i stara będzie na podmiankę to nic na szybko nie kombinowałem. Zrobiłem tylko zdjęcia kostki i kabli.

Kupiłem na szrocie za 10 zeta żółtą kostkę jeszcze z kablami, powyciągałem kable i to samo zrobiłem z kostką z B6(tutaj ostrożniej żeby nie urwać przewodu)

Później tylko wcisnąłem przewody z nowej kierownicy do zakupionej kostki i jeszcze kurs do Castoramy po klucz do kiery Spline M12

Przełożyłem kierownice i wszystko bangla jak ta lala.

1 z kolegów z forum zgłaszał, że u niego wszystko pasowało i nic nie przerabiał, być może w roku 2000 była już kostka jak w B6 ale to tylko domysły

Edytowane przez Toskańczyk
Opublikowano

dziś chyba naszedł dzień kiedy kierownica z s4 ląduje w krzakach i wraca stary ster.od 9 lutego tego roku w krzaki poszło 5 taśm.ostatnia przed chwilą po 10 minutach od montażu się spaliła(mała okrągła) a przed ostatnia wczoraj ni z gruchy ni z pietruchy się zerwała(działała najdłużej)

nie wiem co jest nie tak.wszystko chodzi luźno i swobodnie a mimo to dzieją sie cyrki.Zwarcie robi się napewno na ścieżce od klaksonu mimo ze wszystko podłączone jak tu w opisach na porządnych przewodach,połączenia lutowane nic o nic nie dotyka.szlag mnie już trafia bo auto 2 raz na środku miasta zaczęło sobie trąbić,ponad 300zł na same taśmy wydane,a człowiek wsiadając do auta zamiast cieszyć się widokiem kiery myśli czy akurat to dzis sie cos spierdooli

może ktos miał podobne przygody??i doszedł do tego co jest nie tak??

Opublikowano (edytowane)

Pokażę jak można dopasować taśmę od kierownicy poliftowej. Taśma pasuje bardzo dobrze, wystarczy tylko uciąć całkowicie jeden górny uchwyt oraz uciąć haczyk z jednego uchwytu. Tu należy oczywiście zastosować obudowę poliftową stacyjki czyli jest ona dłuższa o jakieś 12mm w porównaniu do przedliftowej i wówczas nie mamy dużej szpary między kierownicą,a obudową stacyjki. Oczywiście trzeci bolec od taśmy jest przymocowany pod spodem obudowy przełączników tylko fotka wyszła nieostra dlatego nie umieściłem w galerii.

Galeria z fotkami: https://picasaweb.google.com/blackbirdwnt/TasmaAirbagAudiA4B5?authuser=0&feat=directlink

Obudowa stacyjki, taśma i kierownica pochodzi od audi a6 c5 ale wydaje mi się, że taka sama jest w a4 b5 poliftowym dlatego powyżej tak napisałem.

Edytowane przez AudBlackbird
Opublikowano

379050631_1_644x461_kierownica-s-line-au

Witam, wczoraj sobie zakupiłem kierownicę trójramienną z eSy, temat czytałem tylko chciałbym się upewnić czy dobrze wybrałem pozostałe elementy do przeróbki kiery z małego wieloklinu na ten duży, mam Avanta 97r ze starą kierownicą :)

Redukcje z 17mm/26mm już mam zamówioną, jedynie potrzebuję taśmy airbag i obudowy kolumny kierowniczej z polifta :)

Poniżej podaję kilka aukcji i prosiłbym o podanie mi co mam z tego wybrać żeby wszystko pasowało w 100%

Obudowa kolumny:

http://allegro.pl/obudowa-kierownicy-audi-a4-b5-lift-i6129909078.html

http://allegro.pl/audi-a4-b5-lift-obudowa-kolumny-kierowniczej-czarn-i6062725039.html

http://allegro.pl/obudowa-kolumny-kierowniczej-a4-b5-fl-1-8-kombi-i5968885563.html

Taśma airbag (zwijak):

http://allegro.pl/tasma-zwijka-airbag-audi-a4-b5-a8-4d0951543d-i6118363678.html

http://allegro.pl/tasma-airbag-audi-a4-b5-lift-99-01-i5562278001.html

Kostka airbag:
http://allegro.pl/1j0973605b-wtyczka-kostka-zlacze-audi-vw-airbag-i5189153037.html

Najbardziej zależy mi na taśmie tej prostokątnej, bo powinna dobrze siedzieć tylko nie wiem czy to jest poliftowa i czy spokojnie podejdzie mi pod tą kierownicę :). Dziękuję za pomoc :)

Opublikowano

Ja mam pytanie , jak jest różnica w tych taśmach okragłych i tych prostokątnych, obojętne jest która? obydwie będą dobre?

Opublikowano (edytowane)

czesc,

Panowie, szybkie pytanie, jak odróżnić kierownice trójramienna od eski a4 b5 przed i poliftowa? w ogóle są różnice w wieloklinie i taśmie?

Szukałem w tym temacie ale foty wygasły.

szukam 3-ramiennej do mojej a4 b5 1996 tak żeby wymienić p&p bez zmiany taśmy, redukcji czy obudowy, a sami sprzedawcy często nie wiedzą czy to podchodzi.

Edytowane przez pdk
Opublikowano

przedlift:

372620665_5_644x461_kierownica-audi-s4-s

polift:

185011167_1_644x461_kierownica-s-line-au

Opublikowano

Jak chcesz P&P to tylko przedliftowa. Poliftowa to już duży wieloklin więc wszystko trzeba zmieniać.

Opublikowano

Panowie, redukcja którą kupiłem ma za mały stożek co skutkuje "lataniem" kierownicy po dokręceniu śruby z podkładką. W Audi tak jest przy zmianie kierownicy z redukcją czy ja dostałem wybrakowaną redukcję ?

Na alledrogo zaponowała jakaś drożyzna jakiś czas temu kupiłem redukcję z przesyłką za 21 zł a teraz 52 zł :o Ktoś może sprzedaje taniej ?

Opublikowano

Napisz w dziale kupię części

Opublikowano

gdzieś mam redukcję, miała iść do auta ale zmieniły się plany ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...