jasam Opublikowano 29 Maja 2011 Opublikowano 29 Maja 2011 ...Czemu te redukcje takie drogie ? ja sobie znalazłem na szrocie za 2 zlote :gwizdanie:, ale przyznam ze miałem fuksa
Szymoonk Opublikowano 29 Maja 2011 Autor Opublikowano 29 Maja 2011 http://moto.allegro.pl/naba-redukcja-kierownicy-vw-volkswagen-audi-vw-t4-i1634766531.html[br]Dopisany: 29 Maj 2011, 23:02_________________________________________________http://moto.allegro.pl/tulejka-redukcyjna-kierownicy-vw-audi-seat-f-vat-i1614142471.html[br]Dopisany: 29 Maj 2011, 23:05_________________________________________________szukajcie też na kolumnach z VW POLO 6N, GOLF 3, IBIZA CORDOBA 93-99, http://moto.allegro.pl/vw-golf-iii-1-8-95r-kolumna-kierownicza-i1640265241.html
darooo Opublikowano 2 Czerwca 2011 Opublikowano 2 Czerwca 2011 http://moto.allegro.pl/naba-redukcja-kierownicy-vw-volkswagen-audi-vw-t4-i1634766531.html Zobaczmy za dwa dni co z tego wyjdzie.[br]Dopisany: 29 Maj 2011, 23:18_________________________________________________W końcu dotarły potrzebne rzeczy. Dysponuje wszystkimi elementami z 1998 roku, czyli przekładałem kierownice duży wieloklin, taśma okrągła, obudowa poliftowa. Niestety elektryka raz jeszcze Cztery przewody, dwa do poduszki dwa do klaksonu? Taśma przód (od strony kiery) to wpinam ori żółtą wtyczkę. OK Tutaj wepnę ori wtyczkę wyciętą z dawcy i teraz pytanie jadąc od lewej do prawej co tam jest na poszczególnych pinach? Czy kable/piny wychodzą w takiej samej kolejności jak wchodzą? Bo nie widać w środku taśmy jak te przewody biegną... Instalacja na samochodzie, od lewej poducha po prawej klakson. Tylko jeden? Plus czy masa? Czytałem, że niby okrągły pasuje igła ale niestety nie tak do końca trochę luźno siedzi i musiałem parę plasticzków podpiłować. Manetki nie mają miejsca na mocowanie taśmy więc wisi ona sobie od tak i przy kręceniu kierownicą coś tam hałasuje - jak by mechanizm w środku taśmy. Już chciałem przekładać ori manetki od tego zestawu ale tam jest manetka do sterownia fisem a ja mam zwykłe zegary więc odpuściłem. Jakieś rady jak to dobrze posadowić? Jak przykręcę kierownice niby nic się tam nie rusza aczkolwiek dzyngiel do zwalniania blokady zwijka jest ledwo wduszony i czasem blokada działa czasem nie dlatego póki co "ręcznie" jest wciśnięta blokada aby czasem przez przypadek czegoś nie pozrywać. Ogólnie kiera siedzi i bardzo dobrze się ją trzyma tylko muszę dokończyć elektrykę i ten dźwięk.
fusse Opublikowano 2 Czerwca 2011 Opublikowano 2 Czerwca 2011 jeden co jest od klaksonu to jest plus, mase musisz sobie podciagnac z jakiejs srubki. a co do pinow,to miernik i sprawdzasz czy sie pokrywaja. w poduszce, jak widac, dwa od poduszki, dwa od klaksonu
Szymoonk Opublikowano 3 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 3 Czerwca 2011 Czytałem, że niby okrągły pasuje igła ale niestety nie tak do końca trochę luźno siedzi i musiałem parę plasticzków podpiłować. Manetki nie mają miejsca na mocowanie taśmy więc wisi ona sobie od tak i przy kręceniu kierownicą coś tam hałasuje - jak by mechanizm w środku taśmy. Już chciałem przekładać ori manetki od tego zestawu ale tam jest manetka do sterownia fisem a ja mam zwykłe zegary więc odpuściłem. Jakieś rady jak to dobrze posadowić? Jak przykręcę kierownice niby nic się tam nie rusza aczkolwiek dzyngiel do zwalniania blokady zwijka jest ledwo wduszony i czasem blokada działa czasem nie dlatego póki co "ręcznie" jest wciśnięta blokada aby czasem przez przypadek czegoś nie pozrywać. Dlatego w pierwszym poście radziłem zakupić taśmę w wersji z ESP czyli tą dużą kwadratową która po skręceniu siedzi idealnie ze starymi manetkami
kalik Opublikowano 3 Czerwca 2011 Opublikowano 3 Czerwca 2011 Jeżeli blokada słabo jest wciskana przez kierę, to poluzuj manetki i wyciągnij je delikatnie do góry, wtedy taśma będzie wyżej. W manetce są takie otworki, w taśmie wystające plastikowe "kołki", wpasuj jedno w drugi i będzie git.
krolu Opublikowano 6 Czerwca 2011 Opublikowano 6 Czerwca 2011 Panowie pomóżcie z taśmą nie wiem jakiej szukać na allegro
Szymoonk Opublikowano 7 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 7 Czerwca 2011 polecam taką, łatwiej spasować http://moto.allegro.pl/tasma-kierownicy-vw-audi-seat-skoda-i1630246540.html pasuje też taka http://moto.allegro.pl/tasma-pod-kierownice-air-bag-vw-audi-1j0959653b-i1634426664.html
krolu Opublikowano 7 Czerwca 2011 Opublikowano 7 Czerwca 2011 Panowie pomóżcie z taśmą nie wiem jakiej szukać na allegro dzięku kupiłem tą tańszą :gwizdanie:
Tommy Gun Opublikowano 6 Lipca 2011 Opublikowano 6 Lipca 2011 Koledzy proszę was o pomoc, czy taśma którą zamieszczam w linku http://moto.allegro.pl/tasma-kierownicy-vw-audi-seat-skoda-i1682264588.html to jest dokładnie ta której potrzeba ?? Wygląda identycznie jak na 1 stronie, chciałbym jednak spytać fachowców, bo to co tutaj zobaczyłem - wielki podziw i uznanie Rozumiem że to jest ta legendarna taśma w wersji "dużej" ??? Zapomniałbym A4 95r, redukcja jest, kiera będzie jutro, zostałaby mi tylko obudowa kolumny
fusse Opublikowano 6 Lipca 2011 Opublikowano 6 Lipca 2011 tak to ta tasma, ale poszukaj tanszej, napewno cos wyrwiesz, dodam,ze popularna byla w passatach.
juzek114 Opublikowano 21 Września 2011 Opublikowano 21 Września 2011 Panowie czy dobrze mam to rozpisane ? to jest ta kostka juz z tylu jak swoja obciolem teraz musze podpiac do niej kable tylko nie wiem czy dobrze zaznaczylem.
kalik Opublikowano 22 Września 2011 Opublikowano 22 Września 2011 Zobacz w kostce od airbagu które piny gdzie wchodzą w taśmę. Będziesz miał najpewniej, że jak nie naciśniesz klaksony poducha nie strzeli Ci w twarz. Z drugiej strony taśmy jest na odwrót jak dobrze pamiętam. Sprawdź sobie to 2 kawałkami kabla, żarówką i baterią. Będziesz widział, które piny zamykają obwód. Takie to troszkę prymitywne sprawdzanie, ale za to skuteczne.
GrubxXx Opublikowano 3 Października 2011 Opublikowano 3 Października 2011 Witam mam taka prosbe moglby mi ktos napisac jakie kierownice pasuja do wielokliny 17mm bo nie za bardzo chce mi sie bawic z ta cala zamiana tasm itd wiec wpadlem na pomysl ze zaloze sama kierownice bez poduszki nie jestem szybkim kierowca wiec spodziewam sie ze poduszka nie bedzie mi potrzebna rozumiem ze istnieje tez mozliwosc zalozenia kierownicy z wieloklinem 26mm bez podlaczenia poduszki ??
kalik Opublikowano 3 Października 2011 Opublikowano 3 Października 2011 Moim zdaniem nietrafiony pomysł... Podłączenie poduszki to żadne skomplikowane przedsięwzięcie. Ty będziesz jechał przepisowo, ale z za zakrętu wyskoczy jakiś "Kubica"... sam nie umiesz to poproś kogoś z forum o pomoc.
GrubxXx Opublikowano 3 Października 2011 Opublikowano 3 Października 2011 Zdaje sobie z tego sprawe ale naprawde wole nie ryzykowac ze cos popsuje ;p wiem ze koledzy na forum by mi to wszystko dokladnie wytlumaczyli ale jestem kompletnie ciemny w tych sprawach moje zdolnosci ograniczaja sie w zakresie odkrecenia i przykrecenia srubek czy taka kierownica by podeszla ?? http://moto.allegro.pl/kierownica-z-airbag-skorzana-audi-a6-c5-97-03-i1853901363.html[br]Dopisany: 03 Październik 2011, 13:18_________________________________________________czy moze lepsza by byla taka ?? http://moto.allegro.pl/audi-a3-1-8-97r-kierownica-z-poduszka-i1840343332.html
kalik Opublikowano 3 Października 2011 Opublikowano 3 Października 2011 Do pierwszej musisz dokupić redukcję wieloklina, taśmę i osłonę kolumny. Druga jest od A3, nie wiem jak z wielkością wieloklina jest. Potrzebujesz takiej żeby było P&P, ale cena trochę chora jest... http://allegro.pl/oryginalne-audi-s4-a4-kierownica-poduszka-airbag-i1833713182.html Za taką trzeba zapłacić koło 400 - 500zł Przyjedź do mnie to Ci poduchę podłączę
karolasterka Opublikowano 13 Października 2011 Opublikowano 13 Października 2011 Cześć. Mam do was pytanie, zmieniam kierownicę mam wszystko co trzeba. Jak ustawić taśmę air bag żeby jej nie uszkodzić w . Posiadam taką taśmę: Wiem że tam jest takie okienko gdzie pokazuje się żółte pole, ale jak to poustawiać?
jasam Opublikowano 13 Października 2011 Opublikowano 13 Października 2011 sprawdź delikatnie ile obrotów od oporu do oporu możesz zrobić a potem ustaw w połowie i tyle
kalik Opublikowano 13 Października 2011 Opublikowano 13 Października 2011 W taśmie jest blokada, jeżeli wyjmiesz kierownicę to taśma się blokuje i fizycznie nie ma możliwości zmienić swojego położenia. Chyba, że ktoś palcem ją wciśnie i będzie sam kręcił lub ktoś wyłamał blokadę. Szukaj takiego małego plastikowego wystającego trzpienia ze sprężynką pod spodem, przy tworze w taśmie na kolumnę kierowniczą.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się