Michał Opublikowano 15 Marca 2010 Opublikowano 15 Marca 2010 chyba chodzi o to żeby zamontować kolektor z awx+egr z awx+rurę dolotu z awx+dorobić rurkę między kolektorem wydechowym a egrem, to wszystko w silniku ajm, a później zaślepić świeżo zamontowany egr z awx i cieszyć się że ma się tyle zbędnych pieniędzy :kox: czy nie? BTW myślę że wątek nadaje się do kosza
olovski Opublikowano 15 Marca 2010 Autor Opublikowano 15 Marca 2010 heh chopy chopy a czego tu nie jarzyc :> moze faktycznie za szczegolowo opisalem pierwszy post ale, zadalem dwa proste pytania czy potrzeba uszczelki pod flansze zaslepiejace EGR ( przy EGR i Kolek. ) a drugie jak polaczyc rure dolotu ATJ z EGRem od AWXa no tematow bylo sporo ale zazwyczaj kazdy za EGRa wstawial redukcje chyba chodzi o to żeby zamontować kolektor z awx+egr z awx+rurę dolotu z awx+dorobić rurkę między kolektorem wydechowym a egrem, to wszystko w silniku ajm, a później zaślepić świeżo zamontowany egr z awx i cieszyć się że ma się tyle zbędnych pieniędzy :kox: czytalem sporo tematow i wskazane jest zostawic klape gaszaca bo dwumas dostaje po piz*... jak padnie wtedy bede sie cieszyl ze zaoszczedzilem tyle zbednych pieniedzy pozostawiajac klape :> dlatego chce zaslepic EGRa ale zostawic klape, nie wiem tylko jak kompatybilne ze soba sa rura dolot ATJ z wejsciem EGRa od AWXa teraz kolanko mam naciagniete na EGR jeszcze z ATJa i sciagniete opaska EGR z AWXa ma wejscie jak turbina na klamre nie wiedzialem czy wystraczy kupic gumowe kolanko AWXa i zalozyc i bedzie chulac czy tak jak mam teraz naciagnac sciagnac opsaka i juz ( chodzi o gumowe kolanko przez samym EGRem ) to wszystko w silniku ajm hehe a co sie tak uparles na tego AJMa hehe tu biega o ATJa BTW myślę że wątek nadaje się do kosza :cool1 thanks
Kowi87 Opublikowano 15 Marca 2010 Opublikowano 15 Marca 2010 AJM i ATJ maja taka sama konstrukcje EGRa I juz pisalismy Ci że bez rzeźby obecnej rurki za silnikiem, czy wymiany jej na wersje od AWX sie nie obejdzie :gwizdanie:
olovski Opublikowano 15 Marca 2010 Autor Opublikowano 15 Marca 2010 dobra wiec teraz tak na ile ufac przedstawieniu graficznemu w etce?? czy ta rurka odrazu wchodzi do EGRa czy jest tez osobno gumowe kolanko w AWXie??
seba1-2 Opublikowano 15 Marca 2010 Opublikowano 15 Marca 2010 jest kolanko gumowe z zatrzaskiem na spinkę i potem to kolonko jest do rury plastikowej przypiętej na opasce
Cristoforo Opublikowano 15 Marca 2010 Opublikowano 15 Marca 2010 a więc ja to wytłumacze AJM i ATJ maja taki sam osprzet jeśli chcesz założyć zawór EGR od AWX do AJM/ATJ i mieć to zrobione profesjonalnie i fabrycznie to musisz mieć: -kolektor ssący -egr -głowną rure -kolanko łoczące egr z rura -gumową eskę łoczącą główną rure z IC -rurkę recyrkulacji zaworu egr wszystko to od AWX/AVF kolejny problem to mappsensor bo od AJM/ATJ nie podejdzie Możesz założyć kolektor i egr od AWX do AJM/ATJ łatwiejszą metodą ale większa lipa jak wiesz w AWX/AVF wszystko jest na szybkozłączki więc zapodajesz kolanko od AWX ( z jednej strony masz na szybkozłączkę a zdrugiej strony masz na opaskę) podcinasz i na ciepło profilujesz główną plastikową rurę od AJM i powinno podejść
olovski Opublikowano 15 Marca 2010 Autor Opublikowano 15 Marca 2010 jest kolanko gumowe z zatrzaskiem na spinkę i potem to kolonko jest do rury plastikowej przypiętej na opasce o to biegalo Możesz założyć kolektor i egr od AWX do AJM/ATJ łatwiejszą metodą ale większa lipa jak wiesz w AWX/AVF wszystko jest na szybkozłączki więc zapodajesz kolanko od AWX ( z jednej strony masz na szybkozłączkę a zdrugiej strony masz na opaskę) podcinasz i na ciepło profilujesz główną plastikową rurę od AJM i powinno podejść tak wlasnie sprobuje to zrobic jak sie nie uda heh wpadnie calosc od AWXa powiedz mi tylko czy kosc od mapsensora w ATJ i AWX sa takie same chodzi o to czy po zalozeniu rury z mapsensorem od AWXa podlacze go do instalacji z ATJa?
Cristoforo Opublikowano 15 Marca 2010 Opublikowano 15 Marca 2010 sam mappsensor podłaczysz bo jest taka sama instalacja ale sam map ma inne parametry wiec jest konieczna korekta
Michał Opublikowano 15 Marca 2010 Opublikowano 15 Marca 2010 hehe a co sie tak uparles na tego AJMa hehe tu biega o ATJa jeden chooj czytalem sporo tematow i wskazane jest zostawic klape gaszaca bo dwumas dostaje po piz*... jak padnie wtedy bede sie cieszyl ze zaoszczedzilem tyle zbednych pieniedzy pozostawiajac klape :> racja tylko czy koszty założenia tego wszystkiego + spora rzeźba + korekta softu są adekwatne? w AFN/AVG nie ma klapy gaszącej i też daje radę
olovski Opublikowano 15 Marca 2010 Autor Opublikowano 15 Marca 2010 jeden chooj :cool1 tylko jesli chodzi o specyfikacje :> racja tylko czy koszty założenia tego wszystkiego + spora rzeźba + korekta softu są adekwatne koszty heh no jak juz sie przymierza do zmiany ssaka z AWXa zawsze jakies koszty beda prawda rzezba hmm z tego co sie tu i owdzie dowiedzialem to wystarczy pomodzic przy podlaczeniu rury z EGRem wiec kwestia kolanka z AWXa i drobnego przerobienia ori rury badz chodzi mi po glowie wytoczenie redukcji jak przy zmianie turbiny tylko do EGRa i zalozenie mojego kolanaka http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b9d87ea99f39f44e.html ( cos takiego ) po zmianie samego kolektora nie potrzebna jest korekta w AFN/AVG nie ma klapy gaszącej i też daje radę moze i nie ma pewnie inne rozwiazanie ale skoro w AWXie w ori byla i miala wplyw to wole ja zostawic :> no coz wszytsko wiem wielkie dzieki za pomoc montaz wyjdzie w praniu wkrotce sie pochwale jak mi wyszlo
jaro4444 Opublikowano 16 Marca 2010 Opublikowano 16 Marca 2010 Olovski, to po to Ci wszystko 14.03.2010 r. opisywałem na PW, byś teraz jeszcze sprawdzał na ogólnym czy pisałem Ci prawdę? Jesli tak, to wzbacz kolego, ale nie zawracaj mi wiecej d...
olovski Opublikowano 18 Marca 2010 Autor Opublikowano 18 Marca 2010 Olovski, to po to Ci wszystko 14.03.2010 r. opisywałem na PW, byś teraz jeszcze sprawdzał na ogólnym czy pisałem Ci prawdę? Jesli tak, to wzbacz kolego, ale nie zawracaj mi wiecej d... jaro nie po to zeby sprawdzic czy mowiles prawde tylko po to zeby zobaczyc czy sa inne mozliwosc... mialem wiecej pytan i jak piszesz nie chcialem ci zabierac za duzo czasu poprostu mi trzeba tlumaczyc łopatologicznie lookalem i szukalem ale samo to kolanko w ASO kosztuje 350 zeta uzywka z kompletem pewnie kolo 150-200 zeta mam juz troche pojecia o zlozeniu tego co jak i gdzie kombinuje tylko jak obejsc zakup tego o czym pisales zeby nie wydawac niepotrzebnie kasy jesli moja redukcja nie wypali zapewne zrobie jak opisales [br]Dopisany: 16 Marzec 2010, 19:41_________________________________________________niom z moejgo planu lipa braknie miejsca na kolanko zatem jade jak radziles Jaro
krzyniek Opublikowano 18 Marca 2010 Opublikowano 18 Marca 2010 lookalem i szukalem ale samo to kolanko w ASO kosztuje 350 zeta uzywka z kompletem pewnie kolo 150-200 zeta mówisz o takim kolanku ?
Kowi87 Opublikowano 18 Marca 2010 Opublikowano 18 Marca 2010 To chyba o tym mowa http://www.allegro.pl/item939328549_waz_przewod_rurka_passat_b5_1_9_tdi_avf_01_05.html
krzyniek Opublikowano 18 Marca 2010 Opublikowano 18 Marca 2010 to kolanko to koszt 80zł nowe w ASO no właśnie to mnie zdziwiło
olovski Opublikowano 18 Marca 2010 Autor Opublikowano 18 Marca 2010 to kolanko to koszt 80zł nowe w ASO nie mozliwe chyba ze pojeb... numery i podalem inny numer 3B0 145 834 P kolanko kur... albo zapytalem o rure cisnieniowa 8E0 145 840 heh chyba cos pomotalem ktores z tych rzeczy napewno powiedzial 350zl mówisz o takim kolanku ? dokladnie o tym ale znalazlem wkoncu na allegro za 80 dych tylko ze uzywka wiec chyba nowe nie moze tez tyle kosztowac znalazlem komplet http://allegro.pl/item952825293_waz_rura_osprzet_1_9_tdi_awx_audi_a4_01_04_8e0.html albo to http://allegro.pl/item941520347_rura_waz_przewod_1_9_tdi_awx_passat_b5_fl_01_05.html w sumie ten sam sprzedajacy ale chyba jutro zadzwonie raz jeszcze do ASO i zapytam raz jeszcze [br]Dopisany: 18 Marzec 2010, 17:53_________________________________________________ To chyba o tym mowa http://www.allegro.pl/item939328549_waz_przewod_rurka_passat_b5_1_9_tdi_avf_01_05.html dokladnie ten koles na innej aukcji ma do AWXa w tej cenie calosc
Cristoforo Opublikowano 18 Marca 2010 Opublikowano 18 Marca 2010 głowna rura moze tyle kosztować z 350zł ja za taka dałem tylko 50zł
Kowi87 Opublikowano 18 Marca 2010 Opublikowano 18 Marca 2010 To chyba o tym mowa http://www.allegro.pl/item939328549_waz_przewod_rurka_passat_b5_1_9_tdi_avf_01_05.html dokladnie ten koles na innej aukcji ma do AWXa w tej cenie calosc No przecież i na tej aukcji chodzi o całosć :gwizdanie: Kupujcie w ASO
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się