maq Opublikowano 15 Marca 2010 Opublikowano 15 Marca 2010 Witam . Na początek powiem, że nie udało mi się znaleźć problemu podobnego do mojego na forum. Auto kupiłem stosunkowo niedawno a nigdy wcześniej nie miałem okazji jeździć 110 konnym 1,9 TDI. Od samego początku zdawało mi się, że auto nie do końca ma tyle mocy ile powinno ale nie było tragicznie. Samochód nie kopci ani nie przechodzi w tryb awaryjny tak jak w wielu przypadkach utraty mocy, o których czytałem na forum ( max ile nim jechałem to 180 km/h ale jeszcze był mały zapas). Natomiast sprawia wrażenie jak by miał nie 110 a 90 KM. Myślałem na początku, że przesadzam i jestem po prostu przewrażliwiony ale dziś prowadziłem służbową Octavie 105 KM i naprawdę widać różnicę- szczególnie przy przyspieszaniu przy większych prędkościach ( zakres od 120- 160 km/h). Wiem, że najlepiej żebym zrobił logi ale narazie nie mam takiej możliwości, natomiast taki już jestem , że teraz cały dzień chodzę i się zastanawiam jak to jest że ta Octavka tak zapierd... a mój się po prostu rozpędza a nie ciśnie tak w fotel . Czy powodem takich osiągów może być przepływomierz czy też (co chyba gorsze) zapieczone kierownice turbo?? Wiem, że temat utraty mocy powtarza się częściej niż reklamy na polsacie a bez logów to takie " gdybanie " ale proszę o wyrozumiałość i może jakieś podpowiedzi.
mycha852 Opublikowano 15 Marca 2010 Opublikowano 15 Marca 2010 kolego zacznij od wykręcenia przepływomierza i wyczyszczenia go (tylko nie wodą). u mnie było trochę syfu, po wyczyszczeniu i wykasowanie błędu mam wrażenie jakby samochód dostał 20-30KM (a on dopiero wrócił do swojej prawidłowej mocy).
zbychzz Opublikowano 15 Marca 2010 Opublikowano 15 Marca 2010 bez komputera to takie wróżenie z fusów - możemy tu mówić o tysiącu powodów ale i o tym że ta octawia ma pewnie inną charakterystykę momentu.
kyluck Opublikowano 15 Marca 2010 Opublikowano 15 Marca 2010 Kolego mam pytanko czym czyściłeś ten przepływomierz???
bish - kopt Opublikowano 16 Marca 2010 Opublikowano 16 Marca 2010 Kolego mam pytanko czym czyściłeś ten przepływomierz??? można tym: Alkohol izopropylowy [tzw. kontakt spray] do czyszczenia układów PCB
goldi Opublikowano 16 Marca 2010 Opublikowano 16 Marca 2010 Ja bym bez komputera nie szukał przyczyny żebyś nie naraził się na niepotrzebne koszta można posprawdzać wężyki pod ciśnieniowe lub ewentualnie podmienić przepływkę z drugiego auta ale powodów może być dużo
storm37 Opublikowano 16 Marca 2010 Opublikowano 16 Marca 2010 Najlepiej zalatw vaga, lub podjedz na spota w twoim rejonie (chlopaki napewno pomoga) i poprostu sprawdza jak mierzy przeplywka, jak sie turbo zachowuje...itd, itp. Tak jak napisano wczesniej wrozenie z fusow czy z wosku nic nie daje :gwizdanie: Ewentualnie pozostaje wrozka Krystyna z TVN-u w godzinach nocnych moze ona da rady a tak na powaznie pozdrawiam
rafpia86 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Witam wszystkich!! Wiec tak kolego chwała ci za założenie tego tematu!!! Po przemyśleniu twojego tematu stwierdziłem ze mam to samo!!! i za-czołem od wyczyszczenia przepławki... powiem szczerze ze nie odczułem specjalnej różnicy po tego dokonaniu ale co innego zwróciło moja uwagę, później ja odpiłem i nie było większej różnicy w jeździe samochodem. A pytałem sie na forum czy przepływa z 2.5 tdi (bo takom mam) pasuje to każdy ze nie nie nie bzdura!!!! wystarczy wyciąć opornik który jest tam dodany te wkłady mają nawet te same numery!!! A Auto to normalnie RAKIETA 180 to wyciągnął jak nigdy porostu masakra!!!!!! niema zadnej dziury zadnego spadku mocy powyszej jakos tam obrotów NO NORMALNIE WCISKA W FOTEL JAK NA 110 KM :)))) dzieki stary [br]Dopisany: 18 Sierpień 2010, 07:38_________________________________________________chciałby,m jeszcze dodać ze przepływka do 1.9 kosztuje 280 zł a do 2.5 100zł mowie tu o nowych częściach:)
zbychzz Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Dopisany: 18 Sierpień 2010, 07:38_________________________________________________chciałby,m jeszcze dodać ze przepływka do 1.9 kosztuje 280 zł a do 2.5 100zł mowie tu o nowych częściach:) nowa to pewnie tak ale na pewno nie oryginał
Duch^ Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Opublikowano 31 Sierpnia 2010 To mnie zaciekawiłeś tym przepływomierzem bo mam od 2.5 tdi oryginalną boscha nowiutką ale zaciekawiłeś również że nie było różnicy nawet po jej odpięciu więc u Ciebie problem był prosty
k0za Opublikowano 1 Września 2010 Opublikowano 1 Września 2010 Panowie i Panie, a czy to przypadkiem nie przez to że octavia jest na pompowtryskach i ma nieco większy Nm ?
Kowi87 Opublikowano 1 Września 2010 Opublikowano 1 Września 2010 Panowie i Panie, a czy to przypadkiem nie przez to że octavia jest na pompowtryskach i ma nieco większy Nm ? raczej napewno
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się