bulk_1986 Opublikowano 21 Marca 2010 Opublikowano 21 Marca 2010 Naprawde dużo palą te BPW w porównaniu do BLB. Podam dane z FIS'u: Dystans: 193km Średnia prędkość: 67km/h Średnie spalanie: 5,5 l/100 Spokojna jazda - były odcinki gdzie jechałem 120km/h a były też wioski z 50km/h + trochę jazdy miejskiej.
Musashi Opublikowano 21 Marca 2010 Opublikowano 21 Marca 2010 To chyba nie miales stycznosci z 2.0 TDI BPW :D logowalem mnostwo roznych silnikow, ostatnio szczcegolnie duzo 2.0 tdi, rowniez BPW i zuzycie paliwa odbiega od podawanych przez was wartosci. natomiast spotalem sie z jedna B7 wlasnie BPW, w ktorej byly znaczne przeklamania FIS-a w stosunku do odczytow VAG-iem z ECU. FIS pokawzywal o wiele wieksze zuzycie paliwa niz bylo w rzeczywistosci.
david_n Opublikowano 21 Marca 2010 Opublikowano 21 Marca 2010 To chyba nie miales stycznosci z 2.0 TDI BPW :D logowalem mnostwo roznych silnikow, ostatnio szczcegolnie duzo 2.0 tdi, rowniez BPW i zuzycie paliwa odbiega od podawanych przez was wartosci. natomiast spotalem sie z jedna B7 wlasnie BPW, w ktorej byly znaczne przeklamania FIS-a w stosunku do odczytow VAG-iem z ECU. FIS pokawzywal o wiele wieksze zuzycie paliwa niz bylo w rzeczywistosci. oczywiscie zartowalem, chodzilo mi o to ze przy tych silnikach ciezko o dobre spalanie. Raz mi sie udalo 4.6 uzyskac jadac bez zatrzyman okolo 70km/h, a srednie na FIS'ie odkad mam auto (2) to 7.9 - 75% jazdy po trasie...
Musashi Opublikowano 21 Marca 2010 Opublikowano 21 Marca 2010 oczywiscie zartowalem, chodzilo mi o to ze przy tych silnikach ciezko o dobre spalanie. Raz mi sie udalo 4.6 uzyskac jadac bez zatrzyman okolo 70km/h, a srednie na FIS'ie odkad mam auto (2) to 7.9 - 75% jazdy po trasie... testowo powinno sie ustawic 90km/h - tempomat i obserwowac. wartosc spalania chwilowego tak jak napisalem powinina byc w okolicy 5 l/100km
david_n Opublikowano 21 Marca 2010 Opublikowano 21 Marca 2010 Sprawdzie dzis z ciekawosci coby porownac..
piotrsob1 Opublikowano 21 Marca 2010 Opublikowano 21 Marca 2010 z zaciagnietym recznym jechales? [br]Dopisany: 21 Marzec 2010, 10:08_________________________________________________ Mój najlepszy wynik to 6.8l na setkę przy jeździe za firmową ciężarówką z prędkością max 90km/h albo jechales na tzecim biegu, albo tak samo na recznym. przy sprawnym silniku na 5/6 biegu 90Km/h zuzycie paliwa nie ma prawa przekroczyc 5.o L/100km Generalnie to 4 i 5-tka była w użyciu, chociaż dwa razy przystawałem żeby pogadać przez telefon i coś zanotować, później musiałem troszkę podgonić. Poza tym to jest Q.
david_n Opublikowano 21 Marca 2010 Opublikowano 21 Marca 2010 Faktycznie przy 90km/h mialem od 4.8 do jakies 5.4 bo droga byla nierowna
griga-st Opublikowano 21 Marca 2010 Opublikowano 21 Marca 2010 Z doswiadczenia wiem ze FIS w miare dokladnie pokazuje spalanie , ja jednak tankuje pod korek i puzniej dziele przez przejechane kilometry.Ta metode tez trzeba usrednic ze wzgledu na poduszke powietrzna. Nadal twierdze ze zejscie ponizej 6 L nawet manualem jest malo prawdopodobne w BPW-pie.
Musashi Opublikowano 21 Marca 2010 Opublikowano 21 Marca 2010 z zaciagnietym recznym jechales? [br]Dopisany: 21 Marzec 2010, 10:08_________________________________________________ Mój najlepszy wynik to 6.8l na setkę przy jeździe za firmową ciężarówką z prędkością max 90km/h albo jechales na tzecim biegu, albo tak samo na recznym. przy sprawnym silniku na 5/6 biegu 90Km/h zuzycie paliwa nie ma prawa przekroczyc 5.o L/100km Generalnie to 4 i 5-tka była w użyciu, chociaż dwa razy przystawałem żeby pogadać przez telefon i coś zanotować, później musiałem troszkę podgonić. Poza tym to jest Q. Q + 0,7-1 L wiecej
piotreki Opublikowano 21 Marca 2010 Opublikowano 21 Marca 2010 Spalanie .... Zalezy od b. wielu czynnikow, jak na pewno wiecie Ja dojezdzam do pracy 35 km, 5 miasto reszta trasa i srednie wychodzi mi wg FIS 7,2-7,6 w tym wyprzedzanie, troszke X ze swiatlami ciezko naprawde zejsc ponizej 7 ( Chyba ze L przed nami jedzie caly czas), za pirata sie nie uwazam Biegi zmieniam tak aby po redukcji miec 1700, 1800 obr Pamietam 1 raz mialem 6,5 ale to jadac na meczyk grzecznie w kolumnie bez zadnych wariactw, takze wszystko zalezy od stylu jazdy wystarczy wiecej wyprzedzac i juz wieksze spalanie Jadac nad morze z boxem na dachu , full zaladowany i srednia mialem 9 Opony 205/55/16 i zawsze wylaczony ECON Zreszta przy dzisiejszej cenie paliwa ok 4,18 to roznica na 100 km chyba jest niewielka :gwizdanie: Spali 7 dobrze 8 tez niezle wazne aby nie zapalila sie kontrolka oleju Pozdro dla skrupulatnych
piotrsob1 Opublikowano 21 Marca 2010 Opublikowano 21 Marca 2010 Tak jest, najważniejsze żeby auto jechało jak bym chciał jeździć "o kropelkę" bym sobie kupił Lupo 1,4TDI
hafas Opublikowano 22 Marca 2010 Opublikowano 22 Marca 2010 Dodam 3 grosze od siebie. Fis w moim BPW pokazuje idealnie tyle ile pali auto w rzeczywistosci. Az bylem w szoku i robilem pomiar "pod korek" pare razy. Czy to trasa czy miasto wychodzilo tak samo dokladnie - przynajmniej tu niemcy nie dali ciala;) W miescie pali nie wiecej niz 8l ( staram sie zachowywac zasady ecodrivingu), a trasa to zalezy czy polska czy niemiecka autostrada ale nie przekracza 7l przy cisnieciu.
kaos Opublikowano 9 Lipca 2010 Autor Opublikowano 9 Lipca 2010 mi FIS pokazuje 12l/100km B7 BPW 2007 2.0 TDi
fethorus Opublikowano 9 Lipca 2010 Opublikowano 9 Lipca 2010 ja wam powiem tak ja zmagam sie z tymi drganiami i teraz wymieniac lub czyscic bede EGR do tego ta gaszaca klapa okarze sie . Do tego jak mi wypala sie filter to buczy z wydechu i turbo mocno syczy ale silnik niema drgan wiec jak filter sie niewypala to na postoju drga a jak wypala to silnik chodzi jak zloto wiec umnie jest na odwrot
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się