Pucek Opublikowano 17 Września 2010 Opublikowano 17 Września 2010 Ktos cos mowil o upalaniu : to zapitala jak samolot, filmiki z generałem są mi bardzo znane Sokolnh, a nie myślałeś nad 2.7BiT? wiem że cięższy, ale łatwiej osiągnąć dobrą moc, no i taniej
sokolnh Opublikowano 17 Września 2010 Autor Opublikowano 17 Września 2010 myślałem, nawet Nosb mi kiedyś proponował ale nie, ciężkie to to, 2.7 biT byłoby dobre na ćwiartkę, ja chce żeby auto skęcało już wolałbym 2,2T, ale będzie 1.8T a co 2.2T to w mojej głowie już się urodził pewien plan
CoLo Opublikowano 17 Września 2010 Opublikowano 17 Września 2010 ładne autko ! Rezaj rezaj i pokaż co to maleństwo potrafi Pamiętaj...tylko turbo twinscroll
Gamling Opublikowano 17 Września 2010 Opublikowano 17 Września 2010 a co 2.2T to w mojej głowie już się urodził pewien plan Podzielisz się?
Reggi Opublikowano 18 Września 2010 Opublikowano 18 Września 2010 Soorrry Kamil, że tak długo..ale mam roboty od :wallbash:
sokolnh Opublikowano 20 Września 2010 Autor Opublikowano 20 Września 2010 wysyłaj wysyłaj zmiana planów co do silnika będzie 4.2 v8
sokolnh Opublikowano 20 Września 2010 Autor Opublikowano 20 Września 2010 nie, koszty taniej wyjdzie v8 niz 1.8T i robić na 300 KM
Flyer Opublikowano 20 Września 2010 Opublikowano 20 Września 2010 no wlasnie... w koncu zmadrzales badales temat zeby silnik osadzic jakos glebiej w komorze?
CoLo Opublikowano 20 Września 2010 Opublikowano 20 Września 2010 nie, koszty taniej wyjdzie v8 niz 1.8T i robić na 300 KM to napewno :gwizdanie: No i pewnie mniej awaryjnie...
sokolnh Opublikowano 20 Września 2010 Autor Opublikowano 20 Września 2010 nie, silnik wchodzi idealnie pod pas przedni z czterocylindrówki problem potem tylko z chłodnicą, albo można uszczuplić pas przedni i tam wstawić, albo przenieś chłodnicę do bagażnika to i to rozwiązanie już mają chłopaki z B2forum - viper, Derbiak[br]Dopisany: 20 Wrzesień 2010, 18:27_________________________________________________ nie, koszty taniej wyjdzie v8 niz 1.8T i robić na 300 KM to napewno :gwizdanie: No i pewnie mniej awaryjnie... no też chociaż pierwsze 4.2 V8 chlały olej dlatego nadal się zastawiam czy kupić tą V8-kę co stoi pod warsztatem, szkoda że to automat, ale fajnie się nim jeździ, lepiej niż moją betką jutro zdjęcia porobie
michu93 Opublikowano 20 Września 2010 Opublikowano 20 Września 2010 a ten 4.2 trochę cieżki chyba będzie. fajne, bo v8 i na start jest konkretna moc. a i autko klasyka. b2 bym sobie sprawił na 18nastkę
sokolnh Opublikowano 6 Października 2010 Autor Opublikowano 6 Października 2010 przytargałem sobie coś takiego od Nosba trochę mi części z niego za.ebał ale niech już będzie niestety zostałem wydymany przez chłopa na koło zamachowe, więc na razie pracę będą stały dopóki go nie znajdę
Nosb Opublikowano 12 Października 2010 Opublikowano 12 Października 2010 ni pytol bo ci brakuje rozrusznika i dekla a to choy nie braki
sokolnh Opublikowano 12 Października 2010 Autor Opublikowano 12 Października 2010 ni pytol bo ci brakuje rozrusznika i dekla a to choy nie braki to szczęscia brakuje mi tylko koła zamachowego, będę miał to wsadzam już silnik żeby zdąrzyć przed zimą, albo chociaż na zlot zimowy
sokolnh Opublikowano 21 Października 2010 Autor Opublikowano 21 Października 2010 no coś tam się dzieje auto odebrane z klateczki i się składa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się