sokolnh Opublikowano 25 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2010 Fajna, ja też na taką choruję ale w Q przerobić zawsze można Dorwać Takie coś http://allegro.pl/audi-100-coupe-s-1973-i1374807316.html to jest kozak, ale do takiego to już z workiem pieniędzy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A-rek Opublikowano 25 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2010 quattrówa się składa a ja kupiłem sobie jeszcze coupetę :-) 82r. , blacharka rewelacja, parę pierdólek trzeba poprawić, parę części dokupić tak wygląda ( felgi vt ) juz myslalem ze tą kupiles http://otomoto.pl/audi-80-audi-5s-gt-coupe-stan-fabryczn-C16434444.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sokolnh Opublikowano 25 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2010 ta jest fajna ale chłopa pokobziło z ceną za swoją dałem 14x mniej, a stan blacharski jest pewnie podobny trochę podrobię i będzie to samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gamling Opublikowano 25 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2010 Dokładnie, tamta kosztuje kosmicznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrianus Opublikowano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 nie pitol ze dales tysiaka za b2 coupe bo bede plakal z zazdrosci:) gratuluje interesu, super deal! ja nigdy nie mam farta:/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gamling Opublikowano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 Kurde, jakbym miał gdzie trzymać to bym sobie też zakupił. Ale tak pod chmurką to mi szkoda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregory Opublikowano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 Fajna ta coupetka. Jeśli będzie miała blachę zdrową to będzie git. Szkoda, że nie quattro, ale masz limo b2 w quattro do upalania, to będziesz miał coupetkę w ośce do lansowania i jeżdżenia w letnie ciepłe niedzielne po poołudnia Jakieś 1.8T tam wsadzić, zrobić 200PS i auto nie będzie najwolniejsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nosb Opublikowano 28 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2010 Choyowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reggi Opublikowano 28 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2010 trochę przerobiłem kierownice od raggamana Dodałeś klakson ze swojej Daj no mnie Kamilu jakieś ładniesze zdjęcia kiery on board Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sokolnh Opublikowano 28 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2010 trochę przerobiłem kierownice od raggamana Dodałeś klakson ze swojej Daj no mnie Kamilu jakieś ładniesze zdjęcia kiery on board przemalowałem na czarno wyśle Ci jak będę miał wnętrze złożone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reggi Opublikowano 28 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2010 Oooooooo nie zauważyłem Czekam na piijękne foto gotowego środka :kox: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OGr Opublikowano 1 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2011 kolego a seryjne 1.8T 150KM by Ci nie starczyło do tej budy ? 4.2 strasznie ciężki :-( Ewentualnie zrobiłabyś spokojnie z 1.8T 200KM i by to chyba fajnie latało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nosb Opublikowano 1 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2011 Nie jest taki ciezko znow Chlopaki we dwoch wzieli i przeniesli On ma blok alu nawet wiec nie ma tragedii... Masz 300 ps prawie ie do zabicia I to nieduzym kosztem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OGr Opublikowano 1 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2011 no tak ale co turbo to turbo ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pucek Opublikowano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2011 no tak ale co turbo to turbo ;-) i tu się nie zgodzę, wolał bym 300 ps które ciągną od dołu niż 1.8T zrobione na 300 ps ciągnące od 3 tyś :gwizdanie: zresztą koszty są bez porównania większe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregory Opublikowano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2011 4.2 to najtańsza alternatywa na 300PS i tyle. Bo kupujesz silnik za nieduże pieniądze i wymieniasz w nim potem olej. IMO 1.8T 300PS prowadziłoby się w tej budzie pewnie lepiej, ale to już inna połka cenowa nie mówiąc o 2.0TFSI które byłoby jeszcze lepsze, no ale cena. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sokolnh Opublikowano 3 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 Fajna ta coupetka. Jeśli będzie miała blachę zdrową to będzie git. Szkoda, że nie quattro, ale masz limo b2 w quattro do upalania, to będziesz miał coupetkę w ośce do lansowania i jeżdżenia w letnie ciepłe niedzielne po poołudnia Jakieś 1.8T tam wsadzić, zrobić 200PS i auto nie będzie najwolniejsze. przerobić na Q zawsze można już chłopaki z Krakowa właśnie przerobili taką oskę na Q jakiś mocniejszy silnik tam pewnie trafi myśle nad 1.8T ale on znowu nie bardzo pasuje bo charakteru samochodu lepiej jakiś KR/PL, bądź ABF ale one też już dużo kosztują zobaczymy, na razie jest rozebrana i poprawiana kolego a seryjne 1.8T 150KM by Ci nie starczyło do tej budy ? 4.2 strasznie ciężki :-( Ewentualnie zrobiłabyś spokojnie z 1.8T 200KM i by to chyba fajnie latało. przeczytaj wątek od początku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OGr Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 czytałem ale dalej mi jakoś 1.8T pasuje ;-) ale pewnie się mylę ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregory Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 przerobić na Q zawsze można myśle nad 1.8T ale on znowu nie bardzo pasuje bo charakteru samochodu lepiej jakiś KR/PL, bądź ABF ale one też już dużo kosztują Duża rzeźba z przerobieniem, podłogę i tunel trza przespawać z quattro. Do tego kompletne napędy i zawias. Co masz na myśli, że 1.8T nie pasuje do tego auta? Że to turbo? KR/PL, ABF to wszystko wolnossaki, szału w tej budzie nie zrobią. Do tego nic już z tym silnikiem nie zrobisz raczej, bo tuning wolnossaka kosztowny, a uturbianie też o wiele droższy szpas jak zakup 1.8T, nawet takiego z TT 225 w którym po samym chipie masz ~250PS. Co prawda taki ABF na ITB to byłoby pięknie w tej budzie, ale droga zabawa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tukan Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 Sokolowi chodzi zapewne o to ze to auto klasyka i nie pasuje do niego silnik z nowszych czasów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się