grippen Opublikowano 28 Maja 2016 Opublikowano 28 Maja 2016 (edytowane) pany jak ustawić to koło pompy bo brak na nim znaków pomoze ktos Edytowane 29 Maja 2016 przez grippen
Tyrath Opublikowano 29 Maja 2016 Opublikowano 29 Maja 2016 pany jak ustawić to koło pompy bo brak na nim znaków pomoze ktos Pod kołem jest flansza do której przykręcasz koło i jest na niej wcięcie. Wcięcie to miejsce na blokadę i musi się pokrywać z dziurą, którą znajdziesz pod flanszą w lewym, górnym "rogu" koła
Marek.pl Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Opublikowano 26 Kwietnia 2017 (edytowane) Panowie moja obecna pompa A4 B5 1.9 TDI 110 km AFN 1997 A to pompa do swapu przeczytałem posty i wynika ze troche przeróbki bedzie ,wiercenie otworów na 68mm,wtyczka,koło zebate . A sam tłokororzdzielacz? bedzie pasował?.Moja 10-tka troche leje moze z tej 11 -stki cos sie poprzekłada Edytowane 26 Kwietnia 2017 przez Marek.pl
wesz82 Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Opublikowano 26 Kwietnia 2017 To nic trudnego. Lape kupisz za 30zl i dasz tokarzowi niech ja rozwierci.no chyba ze masz czasz to kup odrazu odp lape. Dasz swoj nastawnik i z czasem ogarniesz sobie kable. Mi koles polutowal.tj kupilem spsuty nast i do przeszczepu i jest ok. Mozesz tez zrobic hybryde ale po co jak masz cala pompe....
Marek.pl Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Opublikowano 26 Kwietnia 2017 A4 B5 kupiłem w DE wraz z zawartoscią bagaznika tj pompa 11,przepływka pierburg 7. 18221. 01,czujnik cisnienia doładowania 038 906051,czujnik temperatury płynu chłodzacego 078 919 501B,.pewnie jakis tuner niemiecki cos chciał zrobic ale nie wyszło.Dzwoniłem rano ponoc pompa ma 80k km i jest alles in ordnung.Zeby sie upewnic bede musiał ja sprawdzic ale nie mam na czymCzyli pozostaje ,tak jak kolega wyzej napisał hybryda
wesz82 Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Ja bym nie robil tak jak Ty ale to juz Twoja sprawa... Sam kupilem 11 i poszla na serwis. Przyszla zrobiona i uszczelniona. Podczas montarzu problem bym z nastawnikiem bo inne kostki wiec dalem stary a koles w tydz przespawal mi kostke i juz bylo ok. Lape dostaniesz tanio a reszta to jest to samo. Jak uwazasz. Nurniki tylko daj z 11...
Krycha70 Opublikowano 1 Maja 2017 Opublikowano 1 Maja 2017 bez sensu lapy roztaczac. tloko rozdzielacz przekladasz i. masz pompę 11mm
wesz82 Opublikowano 1 Maja 2017 Opublikowano 1 Maja 2017 Jezeli ma sie 11 pod reka to bez sensu jest hybryde robic.... Co innego jak kupisz sam tlok i fale.
kho Opublikowano 5 Czerwca 2017 Opublikowano 5 Czerwca 2017 Witam kolegów. Mam delikatny problem z cieknącą pompą. Przymierzam się do wyciągnięcia pompy. Mam pytanie czy odkręcając pompę wtryskową i koło zębate paska od pompy wydostanę pompę do góry, czy też muszę zdjąć flanszę odkręcając centralną nakrętkę z wałka pompy. Pytam dlatego, gdyż nie chciałbym mieć problemu z późniejszym ustawieniem pompy. Pozdrawiam.
adamek1994 Opublikowano 3 Listopada 2017 Opublikowano 3 Listopada 2017 Witam a ja mam takie pytanie chce podmienić pompę wtryskową na taką samą, audi a4 b5 ahu czy będą problemy jak znajdę taką samą? piszecie tu o jakiś 10 i 11 - tkach nie bardzo rozumiem o co tu chodzi i co najważniejsze wtryski nie trzeba zmieniać? po czym szukać (numery)? żeby była taka samiutka jak moja.Mam problem z odpalaniem na zimnym motorze silnik oleju nie pobiera.Tylko zauważyłem ze jak dawka była ustawiona wysoka to dużo lepiej odpalił, ale nierówno pracował proszę o pomoc .
Kowi87 Opublikowano 3 Listopada 2017 Opublikowano 3 Listopada 2017 4 minuty temu, adamek1994 napisał: Witam a ja mam takie pytanie chce podmienić pompę wtryskową na taką samą, audi a4 b5 ahu czy będą problemy jak znajdę taką samą? piszecie tu o jakiś 10 i 11 - tkach nie bardzo rozumiem o co tu chodzi i co najważniejsze wtryski nie trzeba zmieniać? po czym szukać (numery)? żeby była taka samiutka jak moja.Mam problem z odpalaniem na zimnym motorze silnik oleju nie pobiera.Tylko zauważyłem ze jak dawka była ustawiona wysoka to dużo lepiej odpalił, ale nierówno pracował proszę o pomoc . Masz AHU wiec masz tłoczek 10mm, spisz numer z pompy i szukaj o takich samych oznaczeniach, róznica cenowa miedzy twoją 10ką a 11ką z poliftowego AHH to 100%, pompa 11ka jest wtdajniejsza i po załozeniu bedzie wymagało auto strojenia. Takze jak niechcesz brnać w koszty to kup taką jak masz
adamek1994 Opublikowano 3 Listopada 2017 Opublikowano 3 Listopada 2017 O właśnie o taką odpowiedź mi chodziło, Dziękuje Ci bardzo za pomoc czyli szukam takiej samej jak moja czyli 10 tki, i nie chce brnąć w dalsze strojenia, tylko po prostu podmienić na taką samą jak moja, tylko lepszą.Będę informował co i jak.
Kowi87 Opublikowano 3 Listopada 2017 Opublikowano 3 Listopada 2017 1 minutę temu, adamek1994 napisał: O właśnie o taką odpowiedź mi chodziło, Dziękuje Ci bardzo za pomoc czyli szukam takiej samej jak moja czyli 10 tki, i nie chce brnąć w dalsze strojenia, tylko po prostu podmienić na taką samą jak moja, tylko lepszą.Będę informował co i jak. masz dwa numery na pompie, jeden OEM VAG zaczyna sie od 028 a drugi numer bosch, to jaki ma tłoczek rozpoznajesz po srodkowej częsci ... 404.., 0 - 10mm 1-11mm(414)
adamek1994 Opublikowano 3 Listopada 2017 Opublikowano 3 Listopada 2017 404 jest numerem dla pomp 10mm, a 414 jest numerem dla pomp 11mm i to będzie po środku tych numerów ?? Jak myślisz pompa jest przyczyną złego odpalania ???
adamek1994 Opublikowano 3 Listopada 2017 Opublikowano 3 Listopada 2017 (edytowane) Jeszcze jedno pytanie od jakich silników mogę szukać takiej pompy jakbym nie znalazł takiej samej ?? oczywiście 10mm, i czy wszystkie te numery się muszą zgadzać czy tylko to 404 ?? Edytowane 3 Listopada 2017 przez adamek1994
Kowi87 Opublikowano 3 Listopada 2017 Opublikowano 3 Listopada 2017 W twojej 90tce jest najsłabsza fala, mozesz też załozyć pompe ze 110ki, kable nastawnika bedą te same
adamek1994 Opublikowano 4 Listopada 2017 Opublikowano 4 Listopada 2017 właśnie o ten nastawnik chodzi, co znaczy ze najsłabsza fala ?? od jakiego silnika szukał bys pompy ?? kie jeszcze raz
adamek1994 Opublikowano 4 Listopada 2017 Opublikowano 4 Listopada 2017 (edytowane) właśnie o ten nastawnik chodzi, co znaczy ze najsłabsza fala ?? od jakiego silnika szukał bys pompy ?? ps.soryy ze post pod postem dziecko mi zapisało zmiany Edytowane 4 Listopada 2017 przez adamek1994
wesz82 Opublikowano 4 Listopada 2017 Opublikowano 4 Listopada 2017 Szukaj z silnima avg to ostatni vp na 10 tloku wiec najmlodszy. Fale maja rozne wysokosci ta z 90 z 10pompa ma ja najlslabszo bodajze najnizsza o ile dobrze pamietam. Nastawnik w avg masz tak jak u siebie na 2 wtyczki.
adamek1994 Opublikowano 4 Listopada 2017 Opublikowano 4 Listopada 2017 Pompę znalazłem zakupiłem i już założyłem o numerze 404 czyli 10mm ,nie wiem od jakiego silnika, ale od 110 km(mój 90). Nastawnik na 2 kable. Miałem problem z odpaleniem ale przestawiłem kąt wtrysku w stronę silnika i odpalił od strzała.Zobaczyłem odrazu kąt wtrysku wynosił on wtedy 28 po korekcie od 46 do 49.Jaki prawidłowy dla ahu ?? jeżeli ma byc na niebieskiej lini to ok 42 by musiało być. Dawka 4.5 mg. Zobaczymy po nocnym postoju jak zapali z rana. 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się