Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Swap pompy wtryskowej 11 - Nr OE 038 130 107 J


seba1-2

Rekomendowane odpowiedzi

pany jak ustawić to koło pompy bo brak na nim znaków pomoze ktos

6zebwskt.jpg

4ln78car.jpg

Edytowane przez grippen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pany jak ustawić to koło pompy bo brak na nim znaków pomoze ktos

6zebwskt.jpg

4ln78car.jpg

Pod kołem jest flansza do której przykręcasz koło i jest na niej wcięcie. Wcięcie to miejsce na blokadę i musi się pokrywać z dziurą, którą znajdziesz pod flanszą w lewym, górnym "rogu" koła

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie moja obecna pompa A4 B5 1.9 TDI 110 km AFN 1997

dsc-0153_7.jpg

A to pompa do swapu dsc-0156_12.jpg

przeczytałem posty i wynika ze troche przeróbki bedzie ,wiercenie otworów na 68mm,wtyczka,koło zebate . A sam tłokororzdzielacz? bedzie pasował?.Moja 10-tka troche leje moze z tej 11 -stki cos sie poprzekłada

 

Edytowane przez Marek.pl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nic trudnego.

Lape kupisz za 30zl i dasz tokarzowi niech ja rozwierci.no chyba ze masz czasz to kup odrazu odp lape.

Dasz swoj nastawnik i z czasem ogarniesz sobie kable.

Mi koles polutowal.tj kupilem spsuty nast i do przeszczepu i jest ok.

Mozesz tez zrobic hybryde ale po co jak masz cala pompe....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A4 B5 kupiłem w DE  wraz z zawartoscią bagaznika tj pompa 11,przepływka pierburg 7. 18221. 01,czujnik cisnienia doładowania 038 906051,czujnik temperatury płynu chłodzacego 078 919 501B,.pewnie jakis tuner niemiecki cos chciał zrobic ale nie wyszło:kwasny:.Dzwoniłem rano ponoc pompa ma 80k km i jest alles in ordnung.Zeby sie upewnic bede musiał ja sprawdzic ale nie mam na

czym:kwasny:Czyli pozostaje ,tak jak kolega wyzej napisał hybryda

DSC_0155.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym nie robil tak jak Ty ale to juz Twoja sprawa...

Sam kupilem 11 i poszla na serwis.

Przyszla zrobiona i uszczelniona.

Podczas montarzu problem bym z nastawnikiem bo inne kostki wiec dalem stary a koles w tydz przespawal mi kostke i juz bylo ok.

Lape dostaniesz tanio a reszta to jest to samo.

Jak uwazasz.

Nurniki tylko daj z 11...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bez sensu lapy roztaczac. tloko rozdzielacz przekladasz i. masz pompę 11mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli ma sie 11 pod reka to bez sensu jest hybryde robic....

Co innego jak kupisz sam tlok i fale.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów.

Mam delikatny problem z cieknącą pompą. Przymierzam się do wyciągnięcia pompy.  Mam pytanie czy odkręcając pompę wtryskową i koło zębate paska od pompy  wydostanę pompę do góry, czy też muszę zdjąć flanszę odkręcając centralną nakrętkę z wałka pompy.

Pytam dlatego, gdyż nie chciałbym mieć problemu z późniejszym ustawieniem pompy.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam a ja mam takie pytanie chce podmienić pompę wtryskową na taką samą, audi a4 b5 ahu czy będą problemy jak znajdę taką samą? piszecie tu o jakiś 10 i 11 - tkach  nie bardzo rozumiem o co tu chodzi i co najważniejsze wtryski nie trzeba zmieniać? po czym szukać (numery)? żeby była taka samiutka jak moja.Mam problem z odpalaniem na zimnym motorze silnik oleju nie pobiera.Tylko zauważyłem ze jak dawka była ustawiona wysoka to dużo lepiej odpalił, ale nierówno pracował proszę o pomoc .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, adamek1994 napisał:

Witam a ja mam takie pytanie chce podmienić pompę wtryskową na taką samą, audi a4 b5 ahu czy będą problemy jak znajdę taką samą? piszecie tu o jakiś 10 i 11 - tkach  nie bardzo rozumiem o co tu chodzi i co najważniejsze wtryski nie trzeba zmieniać? po czym szukać (numery)? żeby była taka samiutka jak moja.Mam problem z odpalaniem na zimnym motorze silnik oleju nie pobiera.Tylko zauważyłem ze jak dawka była ustawiona wysoka to dużo lepiej odpalił, ale nierówno pracował proszę o pomoc .

Masz AHU wiec masz tłoczek 10mm, spisz numer z pompy i szukaj o takich samych oznaczeniach, róznica cenowa miedzy twoją 10ką a 11ką z poliftowego AHH to 100%, pompa 11ka jest wtdajniejsza i po załozeniu bedzie wymagało auto strojenia. Takze jak niechcesz brnać w koszty to kup taką jak masz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O właśnie o taką odpowiedź mi chodziło, Dziękuje Ci bardzo za pomoc czyli szukam takiej samej jak moja czyli 10 tki, i nie chce brnąć w dalsze strojenia, tylko po prostu podmienić na taką samą jak moja, tylko lepszą.Będę informował co i jak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, adamek1994 napisał:

O właśnie o taką odpowiedź mi chodziło, Dziękuje Ci bardzo za pomoc czyli szukam takiej samej jak moja czyli 10 tki, i nie chce brnąć w dalsze strojenia, tylko po prostu podmienić na taką samą jak moja, tylko lepszą.Będę informował co i jak.

masz dwa numery na pompie, jeden OEM VAG zaczyna sie od 028 a drugi numer bosch, to jaki ma tłoczek rozpoznajesz po srodkowej częsci ... 404.., 0 - 10mm 1-11mm(414)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

404 jest numerem dla pomp 10mm,    a 414 jest numerem dla pomp 11mm  i to będzie po środku tych numerów ??

Jak myślisz pompa jest przyczyną złego odpalania ???

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedno pytanie od jakich silników mogę szukać takiej pompy jakbym nie znalazł takiej samej ?? oczywiście 10mm, i czy wszystkie te numery się muszą zgadzać czy tylko to 404 ??

Edytowane przez adamek1994
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie o ten nastawnik chodzi, co znaczy ze najsłabsza fala ??  od jakiego silnika szukał bys pompy ??

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

kie jeszcze

raz

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie o ten nastawnik chodzi, co znaczy ze najsłabsza fala ??  od jakiego silnika szukał bys pompy ??

ps.soryy ze post pod postem dziecko mi zapisało zmiany

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Edytowane przez adamek1994
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukaj z silnima avg to ostatni vp na 10 tloku wiec najmlodszy.

Fale maja rozne wysokosci ta z 90 z 10pompa ma ja najlslabszo bodajze najnizsza o ile dobrze pamietam.

Nastawnik w avg masz tak jak u siebie na 2 wtyczki.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompę znalazłem zakupiłem i już założyłem o numerze 404 czyli 10mm ,nie wiem od jakiego silnika, ale od 110 km(mój 90). Nastawnik na 2 kable. Miałem problem z odpaleniem ale przestawiłem kąt wtrysku w stronę silnika i odpalił od strzała.Zobaczyłem odrazu kąt wtrysku wynosił on wtedy 28 po korekcie od 46 do 49.Jaki prawidłowy dla ahu ?? jeżeli ma byc na niebieskiej lini to ok 42 by musiało być. Dawka 4.5 mg. Zobaczymy po nocnym postoju jak zapali z rana.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...