Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Spociki lubelskie - najbliższy spot Niedziela 26.05.2024r godz.16.00 - parking LPNT


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

to jest ogólna regeneracja czyli wymiana uszczelnień + czyszczenie

Nie wiem za ile w nadarzynie robi uszczelnienia musiałbyś zadzwonic i spytać o naprawe uszczelnień vp37

(22) 729-89-50

Ja tam robiłem przeróbe pompy na tzw 11ke i ponad rok wcześniej wtryski :good:

U mnie jak pisąłem dwa razy miałem problem z uciekajacym płynem i dwa razy zawiódł króciec, teraz jak znowu bede musiał dolać to nawet sprawdzać juz nie bede tylko 3 raz pojade kupie króciec przy silniku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 9.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

to jest ogólna regeneracja czyli wymiana uszczelnień + czyszczenie

Nie wiem za ile w nadarzynie robi uszczelnienia musiałbyś zadzwonic i spytać o naprawe uszczelnień vp37

(22) 729-89-50

Ja tam robiłem przeróbe pompy na tzw 11ke i ponad rok wcześniej wtryski :good:

U mnie jak pisąłem dwa razy miałem problem z uciekajacym płynem i dwa razy zawiódł króciec, teraz jak znowu bede musiał dolać to nawet sprawdzać juz nie bede tylko 3 raz pojade kupie króciec przy silniku

Chyba znów się nie rozumiemy :no:

Ja pisze po tym cycku co wystaje z dołu zbiornika wyrównawczego. Króciec przy silniku jest raczej ok bo tam jest sucho. Chyba że i ten dziad nie domaga. :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest ogólna regeneracja czyli wymiana uszczelnień + czyszczenie

Nie wiem za ile w nadarzynie robi uszczelnienia musiałbyś zadzwonic i spytać o naprawe uszczelnień vp37

(22) 729-89-50

Ja tam robiłem przeróbe pompy na tzw 11ke i ponad rok wcześniej wtryski :good:

U mnie jak pisąłem dwa razy miałem problem z uciekajacym płynem i dwa razy zawiódł króciec, teraz jak znowu bede musiał dolać to nawet sprawdzać juz nie bede tylko 3 raz pojade kupie króciec przy silniku

Chyba znów się nie rozumiemy :no:

Ja pisze po tym cycku co wystaje z dołu zbiornika wyrównawczego. Króciec przy silniku jest raczej ok bo tam jest sucho. Chyba że i ten dziad nie domaga. :kwasny:

a masz tam podpięty czujnik poziomu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest ogólna regeneracja czyli wymiana uszczelnień + czyszczenie

Nie wiem za ile w nadarzynie robi uszczelnienia musiałbyś zadzwonic i spytać o naprawe uszczelnień vp37

(22) 729-89-50

Ja tam robiłem przeróbe pompy na tzw 11ke i ponad rok wcześniej wtryski :good:

U mnie jak pisąłem dwa razy miałem problem z uciekajacym płynem i dwa razy zawiódł króciec, teraz jak znowu bede musiał dolać to nawet sprawdzać juz nie bede tylko 3 raz pojade kupie króciec przy silniku

Chyba znów się nie rozumiemy :no:

Ja pisze po tym cycku co wystaje z dołu zbiornika wyrównawczego. Króciec przy silniku jest raczej ok bo tam jest sucho. Chyba że i ten dziad nie domaga. :kwasny:

a masz tam podpięty czujnik poziomu?

Jest czujnik ale tak powiedzmy na środku zbiornika (choć nie wiem czy działa bo nic nie sygnalizował a w weekend miałem w zbiorniku sahare) a ten cycek jest tak prawie pod wlewem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie jeśli tam cieknie z tego cycka to znaczy ze masz nieszczelny układ wytwarza sie cisnienie i wywala tym cyckiem

Mi tam ciekło ale minimalnie jak miałem króciec zarysowany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie jeśli tam cieknie z tego cycka to znaczy ze masz nieszczelny układ wytwarza sie cisnienie i wywala tym cyckiem

Mi tam ciekło ale minimalnie jak miałem króciec zarysowany

Ale dobra to na chłopski rozum.

Nieszczelny układ to spie...a więc spada ciśnienie a nie rośnie. (Jestem po fizyce nie mechanice zaznaczam :evil:)

Wymieniłem na nowy korek więc nie powinno sie tworzyc nad ciśnienie bo tam jest sprawny odpowietrznik.

A jakby tego cycka zatkać na głucho na stałe żeby tam nie miało prawa się wydostawać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po cos ten spust jest, masz cały czas cos nie tak z tym układem, bo mam rozumieć płyn masz zalany na dobrym poziomie, plam nie zostawia, zobacz czy po wymianie tego korku dalej Ci ucieka ten płyn, najwiecej ucieka podczas kręcenia na duzych obrotach, zawieś na ten cycek butelke zebyś miał pewnosć w razie czego ze to tym cyckiem ucieka a nie w innym miejscu

Jeśli butelka sie jednak nie napełni a płynu nie będzie w zbiorniczku to masz 2 króćce do sprawdzenia i węże, jeśli płyn czerwony to łatwiej namierzyć, a w najgorszym wypadku to wydmuchana uszczelka :kwasny: i wtedy by sie robiło to nadcisnienie własnie, czuć spaliny z korka i olej ma osadzy koloru kawowego :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po cos ten spust jest, masz cały czas cos nie tak z tym układem, bo mam rozumieć płyn masz zalany na dobrym poziomie, plam nie zostawia, zobacz czy po wymianie tego korku dalej Ci ucieka ten płyn, najwiecej ucieka podczas kręcenia na duzych obrotach, zawieś na ten cycek butelke zebyś miał pewnosć w razie czego ze to tym cyckiem ucieka a nie w innym miejscu

Jeśli butelka sie jednak nie napełni a płynu nie będzie w zbiorniczku to masz 2 króćce do sprawdzenia i węże, jeśli płyn czerwony to łatwiej namierzyć, a w najgorszym wypadku to wydmuchana uszczelka :kwasny: i wtedy by sie robiło to nadcisnienie własnie, czuć spaliny z korka i olej ma osadzy koloru kawowego :kwasny:

Ok to sprawdze patent z butelką. Uszczelka raczej nie bo po pierwsze nie dymi na biało, oleju nie przywywa, nie ma nalotu pod korkiem i nie robi się duże ciśnienie w układzie (po odkręceniu korka nie ma syczenia).

Ciekaw jestem po co ten cycek tam jest skoro za odpowietrzenie odpowiada korek a z układu jak się spuszcza płyn to i tak na dole a nie przy zbiorniku :wink4::polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie przy zagrzanym silniku jak odkręcasz korek jest chwilowy syk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie przy zagrzanym silniku jak odkręcasz korek jest chwilowy syk

Tzn taki delikatny chwilowy tak ale jak miałem np w golfie kiedyś tak ze po popuszczeniu korka to aż świst był i długie schodzenie powietrza dlatego tu to jest prawie nie zauważalne.

A wiesz może po co jest ten cycek na dole?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie przy zagrzanym silniku jak odkręcasz korek jest chwilowy syk

Tzn taki delikatny chwilowy tak ale jak miałem np w golfie kiedyś tak ze po popuszczeniu korka to aż świst był i długie schodzenie powietrza dlatego tu to jest prawie nie zauważalne.

A wiesz może po co jest ten cycek na dole?

Mi sie własnie wydaje ze to odpowietrznik jak by tam cisnienie wytwarzało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie przy zagrzanym silniku jak odkręcasz korek jest chwilowy syk

Tzn taki delikatny chwilowy tak ale jak miałem np w golfie kiedyś tak ze po popuszczeniu korka to aż świst był i długie schodzenie powietrza dlatego tu to jest prawie nie zauważalne.

A wiesz może po co jest ten cycek na dole?

Mi sie własnie wydaje ze to odpowietrznik jak by tam cisnienie wytwarzało

No k niech będzie że odpowietrznik. Ale co za pół mózg umieszcza odpowietrznik pod poziomem płynu bo tam jest płyn jeśli jest poziom. A samo odpowietrzenie ma za zadanie usunąć ciśnienie gazów i pary która sie znajduje w układzie a tam to jedyne co może się wydostac to własnie płyn i dla mnie to lekki idiotyzm :wallbash: Korci mnie żeby to czyms na stałe zatkać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kowi a pytałeś ile by u tego gościa kosztowało ustawienie tego kąta wtrysku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kowi a pytałeś ile by u tego gościa kosztowało ustawienie tego kąta wtrysku?

nie :no:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gorzej jest niż było po przestawieniu kąta wtrysku ;(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gorzej jest niż było po przestawieniu kąta wtrysku ;(

a wiesz chociaż ile ci ustawili :blink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gorzej jest niż było po przestawieniu kąta wtrysku ;(

a wiesz chociaż ile ci ustawili :blink:

nie bo koleś mówił że to mierzone są dwie wartości tempertura i coś jeszcze i to jest funkcja tych dwóch wartości i z tego wyliczał i mówił że nie ma takich wartości jak 42 czy 60

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile Kolego dałeś za ustawienie kąta wtrysku i gdzie? bo i u mnie by się chyba przydało co prawda mieści się w granicach tolerancji czyli między dwiema zewnętrznymi liniami ale mogło by być lepiej. Ja sprawdzam sobie tu

http://vaglog.rtnet.pl/

pozdro :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gorzej jest niż było po przestawieniu kąta wtrysku ;(

a wiesz chociaż ile ci ustawili :blink:

nie bo koleś mówił że to mierzone są dwie wartości tempertura i coś jeszcze i to jest funkcja tych dwóch wartości i z tego wyliczał i mówił że nie ma takich wartości jak 42 czy 60

no to w h*j magik widze był, albo pewnie nawet sprzetu odpowiedniego nie miał, bo wszystko co do 1 ustawisz :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile Kolego dałeś za ustawienie kąta wtrysku i gdzie? bo i u mnie by się chyba przydało co prawda mieści się w granicach tolerancji czyli między dwiema zewnętrznymi liniami ale mogło by być lepiej. Ja sprawdzam sobie tu

http://vaglog.rtnet.pl/

pozdro :gwizdanie:

przyjedz do Solar garage :wink4: a z mrogalem Ci ustawimy :decayed:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...