Kowi87 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Opublikowano 8 Grudnia 2010 to jest ogólna regeneracja czyli wymiana uszczelnień + czyszczenie Nie wiem za ile w nadarzynie robi uszczelnienia musiałbyś zadzwonic i spytać o naprawe uszczelnień vp37 (22) 729-89-50 Ja tam robiłem przeróbe pompy na tzw 11ke i ponad rok wcześniej wtryski U mnie jak pisąłem dwa razy miałem problem z uciekajacym płynem i dwa razy zawiódł króciec, teraz jak znowu bede musiał dolać to nawet sprawdzać juz nie bede tylko 3 raz pojade kupie króciec przy silniku
pastaldo Opublikowano 8 Grudnia 2010 Opublikowano 8 Grudnia 2010 to jest ogólna regeneracja czyli wymiana uszczelnień + czyszczenie Nie wiem za ile w nadarzynie robi uszczelnienia musiałbyś zadzwonic i spytać o naprawe uszczelnień vp37 (22) 729-89-50 Ja tam robiłem przeróbe pompy na tzw 11ke i ponad rok wcześniej wtryski U mnie jak pisąłem dwa razy miałem problem z uciekajacym płynem i dwa razy zawiódł króciec, teraz jak znowu bede musiał dolać to nawet sprawdzać juz nie bede tylko 3 raz pojade kupie króciec przy silniku Chyba znów się nie rozumiemy Ja pisze po tym cycku co wystaje z dołu zbiornika wyrównawczego. Króciec przy silniku jest raczej ok bo tam jest sucho. Chyba że i ten dziad nie domaga.
paput Opublikowano 8 Grudnia 2010 Opublikowano 8 Grudnia 2010 to jest ogólna regeneracja czyli wymiana uszczelnień + czyszczenie Nie wiem za ile w nadarzynie robi uszczelnienia musiałbyś zadzwonic i spytać o naprawe uszczelnień vp37 (22) 729-89-50 Ja tam robiłem przeróbe pompy na tzw 11ke i ponad rok wcześniej wtryski U mnie jak pisąłem dwa razy miałem problem z uciekajacym płynem i dwa razy zawiódł króciec, teraz jak znowu bede musiał dolać to nawet sprawdzać juz nie bede tylko 3 raz pojade kupie króciec przy silniku Chyba znów się nie rozumiemy Ja pisze po tym cycku co wystaje z dołu zbiornika wyrównawczego. Króciec przy silniku jest raczej ok bo tam jest sucho. Chyba że i ten dziad nie domaga. a masz tam podpięty czujnik poziomu?
pastaldo Opublikowano 8 Grudnia 2010 Opublikowano 8 Grudnia 2010 to jest ogólna regeneracja czyli wymiana uszczelnień + czyszczenie Nie wiem za ile w nadarzynie robi uszczelnienia musiałbyś zadzwonic i spytać o naprawe uszczelnień vp37 (22) 729-89-50 Ja tam robiłem przeróbe pompy na tzw 11ke i ponad rok wcześniej wtryski U mnie jak pisąłem dwa razy miałem problem z uciekajacym płynem i dwa razy zawiódł króciec, teraz jak znowu bede musiał dolać to nawet sprawdzać juz nie bede tylko 3 raz pojade kupie króciec przy silniku Chyba znów się nie rozumiemy Ja pisze po tym cycku co wystaje z dołu zbiornika wyrównawczego. Króciec przy silniku jest raczej ok bo tam jest sucho. Chyba że i ten dziad nie domaga. a masz tam podpięty czujnik poziomu? Jest czujnik ale tak powiedzmy na środku zbiornika (choć nie wiem czy działa bo nic nie sygnalizował a w weekend miałem w zbiorniku sahare) a ten cycek jest tak prawie pod wlewem.
Kowi87 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Według mnie jeśli tam cieknie z tego cycka to znaczy ze masz nieszczelny układ wytwarza sie cisnienie i wywala tym cyckiem Mi tam ciekło ale minimalnie jak miałem króciec zarysowany
pastaldo Opublikowano 8 Grudnia 2010 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Według mnie jeśli tam cieknie z tego cycka to znaczy ze masz nieszczelny układ wytwarza sie cisnienie i wywala tym cyckiem Mi tam ciekło ale minimalnie jak miałem króciec zarysowany Ale dobra to na chłopski rozum. Nieszczelny układ to spie...a więc spada ciśnienie a nie rośnie. (Jestem po fizyce nie mechanice zaznaczam ) Wymieniłem na nowy korek więc nie powinno sie tworzyc nad ciśnienie bo tam jest sprawny odpowietrznik. A jakby tego cycka zatkać na głucho na stałe żeby tam nie miało prawa się wydostawać.
Kowi87 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Po cos ten spust jest, masz cały czas cos nie tak z tym układem, bo mam rozumieć płyn masz zalany na dobrym poziomie, plam nie zostawia, zobacz czy po wymianie tego korku dalej Ci ucieka ten płyn, najwiecej ucieka podczas kręcenia na duzych obrotach, zawieś na ten cycek butelke zebyś miał pewnosć w razie czego ze to tym cyckiem ucieka a nie w innym miejscu Jeśli butelka sie jednak nie napełni a płynu nie będzie w zbiorniczku to masz 2 króćce do sprawdzenia i węże, jeśli płyn czerwony to łatwiej namierzyć, a w najgorszym wypadku to wydmuchana uszczelka i wtedy by sie robiło to nadcisnienie własnie, czuć spaliny z korka i olej ma osadzy koloru kawowego
pastaldo Opublikowano 8 Grudnia 2010 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Po cos ten spust jest, masz cały czas cos nie tak z tym układem, bo mam rozumieć płyn masz zalany na dobrym poziomie, plam nie zostawia, zobacz czy po wymianie tego korku dalej Ci ucieka ten płyn, najwiecej ucieka podczas kręcenia na duzych obrotach, zawieś na ten cycek butelke zebyś miał pewnosć w razie czego ze to tym cyckiem ucieka a nie w innym miejscu Jeśli butelka sie jednak nie napełni a płynu nie będzie w zbiorniczku to masz 2 króćce do sprawdzenia i węże, jeśli płyn czerwony to łatwiej namierzyć, a w najgorszym wypadku to wydmuchana uszczelka i wtedy by sie robiło to nadcisnienie własnie, czuć spaliny z korka i olej ma osadzy koloru kawowego Ok to sprawdze patent z butelką. Uszczelka raczej nie bo po pierwsze nie dymi na biało, oleju nie przywywa, nie ma nalotu pod korkiem i nie robi się duże ciśnienie w układzie (po odkręceniu korka nie ma syczenia). Ciekaw jestem po co ten cycek tam jest skoro za odpowietrzenie odpowiada korek a z układu jak się spuszcza płyn to i tak na dole a nie przy zbiorniku
Kowi87 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Opublikowano 8 Grudnia 2010 U mnie przy zagrzanym silniku jak odkręcasz korek jest chwilowy syk
pastaldo Opublikowano 8 Grudnia 2010 Opublikowano 8 Grudnia 2010 U mnie przy zagrzanym silniku jak odkręcasz korek jest chwilowy syk Tzn taki delikatny chwilowy tak ale jak miałem np w golfie kiedyś tak ze po popuszczeniu korka to aż świst był i długie schodzenie powietrza dlatego tu to jest prawie nie zauważalne. A wiesz może po co jest ten cycek na dole?
Kowi87 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Opublikowano 8 Grudnia 2010 U mnie przy zagrzanym silniku jak odkręcasz korek jest chwilowy syk Tzn taki delikatny chwilowy tak ale jak miałem np w golfie kiedyś tak ze po popuszczeniu korka to aż świst był i długie schodzenie powietrza dlatego tu to jest prawie nie zauważalne. A wiesz może po co jest ten cycek na dole? Mi sie własnie wydaje ze to odpowietrznik jak by tam cisnienie wytwarzało
pastaldo Opublikowano 8 Grudnia 2010 Opublikowano 8 Grudnia 2010 U mnie przy zagrzanym silniku jak odkręcasz korek jest chwilowy syk Tzn taki delikatny chwilowy tak ale jak miałem np w golfie kiedyś tak ze po popuszczeniu korka to aż świst był i długie schodzenie powietrza dlatego tu to jest prawie nie zauważalne. A wiesz może po co jest ten cycek na dole? Mi sie własnie wydaje ze to odpowietrznik jak by tam cisnienie wytwarzało No k niech będzie że odpowietrznik. Ale co za pół mózg umieszcza odpowietrznik pod poziomem płynu bo tam jest płyn jeśli jest poziom. A samo odpowietrzenie ma za zadanie usunąć ciśnienie gazów i pary która sie znajduje w układzie a tam to jedyne co może się wydostac to własnie płyn i dla mnie to lekki idiotyzm Korci mnie żeby to czyms na stałe zatkać.
paput Opublikowano 8 Grudnia 2010 Opublikowano 8 Grudnia 2010 kowi a pytałeś ile by u tego gościa kosztowało ustawienie tego kąta wtrysku?
Kowi87 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Opublikowano 8 Grudnia 2010 kowi a pytałeś ile by u tego gościa kosztowało ustawienie tego kąta wtrysku? nie
paput Opublikowano 8 Grudnia 2010 Opublikowano 8 Grudnia 2010 gorzej jest niż było po przestawieniu kąta wtrysku ;(
Kowi87 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Opublikowano 8 Grudnia 2010 gorzej jest niż było po przestawieniu kąta wtrysku ;( a wiesz chociaż ile ci ustawili
paput Opublikowano 8 Grudnia 2010 Opublikowano 8 Grudnia 2010 gorzej jest niż było po przestawieniu kąta wtrysku ;( a wiesz chociaż ile ci ustawili nie bo koleś mówił że to mierzone są dwie wartości tempertura i coś jeszcze i to jest funkcja tych dwóch wartości i z tego wyliczał i mówił że nie ma takich wartości jak 42 czy 60
marcin248 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Ile Kolego dałeś za ustawienie kąta wtrysku i gdzie? bo i u mnie by się chyba przydało co prawda mieści się w granicach tolerancji czyli między dwiema zewnętrznymi liniami ale mogło by być lepiej. Ja sprawdzam sobie tu http://vaglog.rtnet.pl/ pozdro :gwizdanie:
Kowi87 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Opublikowano 8 Grudnia 2010 gorzej jest niż było po przestawieniu kąta wtrysku ;( a wiesz chociaż ile ci ustawili nie bo koleś mówił że to mierzone są dwie wartości tempertura i coś jeszcze i to jest funkcja tych dwóch wartości i z tego wyliczał i mówił że nie ma takich wartości jak 42 czy 60 no to w h*j magik widze był, albo pewnie nawet sprzetu odpowiedniego nie miał, bo wszystko co do 1 ustawisz :gwizdanie:
_Solar_ Opublikowano 8 Grudnia 2010 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Ile Kolego dałeś za ustawienie kąta wtrysku i gdzie? bo i u mnie by się chyba przydało co prawda mieści się w granicach tolerancji czyli między dwiema zewnętrznymi liniami ale mogło by być lepiej. Ja sprawdzam sobie tu http://vaglog.rtnet.pl/ pozdro :gwizdanie: przyjedz do Solar garage a z mrogalem Ci ustawimy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się