pastaldo Opublikowano 8 Grudnia 2010 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Ile Kolego dałeś za ustawienie kąta wtrysku i gdzie? bo i u mnie by się chyba przydało co prawda mieści się w granicach tolerancji czyli między dwiema zewnętrznymi liniami ale mogło by być lepiej. Ja sprawdzam sobie tu http://vaglog.rtnet.pl/ pozdro :gwizdanie: przyjedz do Solar garage a z mrogalem Ci ustawimy Skoro tak zachwalacie to ja może tez się kiedys udam w to czarodziejskie miejsce
Kowi87 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Ile Kolego dałeś za ustawienie kąta wtrysku i gdzie? bo i u mnie by się chyba przydało co prawda mieści się w granicach tolerancji czyli między dwiema zewnętrznymi liniami ale mogło by być lepiej. Ja sprawdzam sobie tu http://vaglog.rtnet.pl/ pozdro :gwizdanie: przyjedz do Solar garage a z mrogalem Ci ustawimy Skoro tak zachwalacie to ja może tez się kiedys udam w to czarodziejskie miejsce Nie byłem tam jeszcze, ale ten garaz nieraz przejżdzał przez mój rewir
pastaldo Opublikowano 8 Grudnia 2010 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Ile Kolego dałeś za ustawienie kąta wtrysku i gdzie? bo i u mnie by się chyba przydało co prawda mieści się w granicach tolerancji czyli między dwiema zewnętrznymi liniami ale mogło by być lepiej. Ja sprawdzam sobie tu http://vaglog.rtnet.pl/ pozdro :gwizdanie: przyjedz do Solar garage a z mrogalem Ci ustawimy Skoro tak zachwalacie to ja może tez się kiedys udam w to czarodziejskie miejsce Nie byłem tam jeszcze, ale ten garaz nieraz przejżdzał przez mój rewir Musimy im zrobic kiedys nalot na tę wylegarnię pomysłów :gwizdanie:
paput Opublikowano 9 Grudnia 2010 Opublikowano 9 Grudnia 2010 mam pojechaćc na korektę jak będzie coś nie tak, a robiłem to u siebie w Puławach dałem 100 zł jeszcze ma mi ustawić dawkę paliwa na pompie ale to dopiero jak wymienię na niej uszczelki bo niby puszczają a nic się nie leje tylko jest trochę widoczna ropka tuż przy tych uszczelkach i dlatego nie chciał ruszać pompy
puertoss Opublikowano 9 Grudnia 2010 Opublikowano 9 Grudnia 2010 Ile Kolego dałeś za ustawienie kąta wtrysku i gdzie? bo i u mnie by się chyba przydało co prawda mieści się w granicach tolerancji czyli między dwiema zewnętrznymi liniami ale mogło by być lepiej. Ja sprawdzam sobie tu http://vaglog.rtnet.pl/ pozdro :gwizdanie: przyjedz do Solar garage a z mrogalem Ci ustawimy a o rozweselaczu zapomniałeś... ja też chce do tej piaskownicy :gwizdanie:
rafalekx Opublikowano 9 Grudnia 2010 Opublikowano 9 Grudnia 2010 Skoro tak zachwalacie to ja może tez się kiedys udam w to czarodziejskie miejsce No czarodziejskie wjeżdża kombi wyjeżdża sedan i odwrotnie A tak serio to jedna z wielu dziupli w chełmie, jak już coś wjedzie to nie wyjedzie z tego garażu Ja tam byłem wiele razy ;( i teraz jeżdżę takim ulepem
pastaldo Opublikowano 9 Grudnia 2010 Opublikowano 9 Grudnia 2010 [br]Dopisany: 09 Grudzień 2010, 12:29_________________________________________________ :wallbash: :wallbash: :wallbash: Ale kibel z tym płynem chłodniczym. Pojechałem dzis do pracy, w drodze powrotnej zaczął dmuchać mroźnym powietrzem. Dojechałem zaglądam a tam susza w układzie. W tej podwieszonej butelce pod zbiorniczkiem pusto wiec to nie ten cycek puszcza. Nawet ten wąż co idzie gruby do chłodnicy był pusty :wallbash: Załamka. Pozostaje mi znowu zaprowadzić do fachmana Tylko czy znajdzie skoro poprzednim razem nie znaleźli. Tylko najdziwniejsze jest to ze czasem trzyma płyn dzień prawie nie ubywa a potem jest taki zrzut jak dziś. Na moje oko żeby zalać poziom to musze tam wlać min 2 litry. :angry:
Kowi87 Opublikowano 9 Grudnia 2010 Opublikowano 9 Grudnia 2010 Kup i wymień ten króciec, to nie kosztuje nawet 20zł, sprawdź chłodnice czy jest szczelna, ewentualnie pompa wody umiera, kiedy ja wymieniałeś??
pastaldo Opublikowano 9 Grudnia 2010 Opublikowano 9 Grudnia 2010 Zaprowadze i powiem żeby szukali i wymieniali te krućce bo ja cały dzień w robocie a jak wracam to ciemno więc pod blokiem nic nie zrobię. Chłodnica jakby byla walnięta to by gdzies tam cos barowało bo miałem w golfie padnięta to minimalna dziurka i parowało jak cholera. Pompe zmieniałem razem z rozrzadem w marcu to powiedzmy 10tys km i miała byc dobrej firmy w tej chwili nie pamietam nazwy. A przy tym krućcu górnym jest sucho.
Kowi87 Opublikowano 9 Grudnia 2010 Opublikowano 9 Grudnia 2010 Zaprowadze i powiem żeby szukali i wymieniali te krućce bo ja cały dzień w robocie a jak wracam to ciemno więc pod blokiem nic nie zrobię. Chłodnica jakby byla walnięta to by gdzies tam cos barowało bo miałem w golfie padnięta to minimalna dziurka i parowało jak cholera. Pompe zmieniałem razem z rozrzadem w marcu to powiedzmy 10tys km i miała byc dobrej firmy w tej chwili nie pamietam nazwy. A przy tym krućcu górnym jest sucho. tam mokro nie będzie bo co wyleci to paruje wkońcu silnik wszystko nagrzewa, ogólnie ten króciec to 90% przypadków wycieku opisanych na forum, po nim z reguły nie widac żeby był pekniety itp, często tez pisali o nieszczelnej chłodnicy własnie :gwizdanie: minimalna dziurka będzie i po ptokach. Najwiecej płynu ucieka im większe obroty silnika, sprawdź tez pompe wody bo moze umiera i przepuszcza płyn
Kowi87 Opublikowano 9 Grudnia 2010 Opublikowano 9 Grudnia 2010 chłopaki odpalacie auto na sprzęglę? czasem a co
Sebek (-_-) Opublikowano 9 Grudnia 2010 Opublikowano 9 Grudnia 2010 chłopaki odpalacie auto na sprzęglę? ale wciśniętym? ja zawsze na wciśniętym odpalam
pastaldo Opublikowano 9 Grudnia 2010 Opublikowano 9 Grudnia 2010 No i dzwonił mechanik i znaleźli ból. Wąż który wychodzi z pompy wody jest walnięty. Pod pompa wtryskową. Dość długo chyba na niego kapała ropa z pompy i mechanik stwierdził że się rozszedł ten wąż od tego. Maja go wymienić i się okare czy to tylko ten wąż czy dalej będe szukał. Na poniedziałek umówiłem regeneracje pompy i am nadzieję że w przysłym tyg już będzie wszystko ok [quote name=Sebek () ] chłopaki odpalacie auto na sprzęglę? ale wciśniętym? ja zawsze na wciśniętym odpalam Ja tez zawsze wyrzucam na luz ale i tak odpalam na wcisnietym sprzegle. Ale skąd to pytanie?
paput Opublikowano 9 Grudnia 2010 Opublikowano 9 Grudnia 2010 chłopaki odpalacie auto na sprzęglę? czasem a co Bo na wcisniętym pali od strzała a jak nie trzymam to czasem ma trudności ale to dopiero teraz tak się zrobiło po ustawieniu tego kąta wtrysku
Kowi87 Opublikowano 9 Grudnia 2010 Opublikowano 9 Grudnia 2010 chłopaki odpalacie auto na sprzęglę? czasem a co Bo na wcisniętym pali od strzała a jak nie trzymam to czasem ma trudności ale to dopiero teraz tak się zrobiło po ustawieniu tego kąta wtrysku ciekawe jak oni co go ustawili
pastaldo Opublikowano 9 Grudnia 2010 Opublikowano 9 Grudnia 2010 chłopaki odpalacie auto na sprzęglę? czasem a co Bo na wcisniętym pali od strzała a jak nie trzymam to czasem ma trudności ale to dopiero teraz tak się zrobiło po ustawieniu tego kąta wtrysku Może nie tyle normalne co logiczne. jak masz nie wciśnięty pedał to rozrusznik ma ciężej bo musi jeszcze obrucić mechanizm skrzyni.
Armi Opublikowano 9 Grudnia 2010 Opublikowano 9 Grudnia 2010 Pastaldo ma rację, od siebie dodam, że akumulator też ma lżej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się