antonio Opublikowano 6 Lutego 2011 Opublikowano 6 Lutego 2011 jak podłączyłeś STOP w lampach w błotnikach??
Sysiek Opublikowano 6 Lutego 2011 Opublikowano 6 Lutego 2011 Ladna sztuka Dokladka przedniego zderzaka robi ogromna robote a niby taka pierdolka Zapraszamy na spoty czestochowskie
sysek27 Opublikowano 6 Lutego 2011 Autor Opublikowano 6 Lutego 2011 Co to tam za wydeszek masz? Mało zdjec, zrob jakies lepsze.. Plus za ledy za Felgi ale 17 do B7 troche małe Wiem wiem zdjecia ale juz wszystko jest poukladane i jak tylko sie cieplo zrobi i wyczyszcze porzadnie niuniu nowymi kosmetykami i pozakladam "zestaw letni" to bedzie jakas lepsza sesja...obiecuje A wydech jest ori sa tylko zalozone koncowki REMUS-a , ktore mi zostaly po A3... jak podłączyłeś STOP w lampach w błotnikach?? Z tych paneli ledowych wychodzily 3kable o ile dobrze pamietam robilem to jakies pol roku temu...i tak jeden napewno byla masa,pod drugi podlaczylem +ze swiatel z kostki z tej lampy po zastosowaniu rezystorow, a trzeci kabel ten po ktorym zapalaly sie wszystkie ledy podlaczylem pod czyjnik pedalu hamulca na poczatku mialem to podlaczone pod stop z klapy ale czasami cos swirowala elektryka i ten stop sie nie zapalal. Jezdze juz tak od pol roku i jak narazie jest wszystko oki tylko jedna lampa mi troche paruje musze to teraz poprawic na wiosne...
antonio Opublikowano 6 Lutego 2011 Opublikowano 6 Lutego 2011 a trzeci kabel ten po ktorym zapalaly sie wszystkie ledy podlaczylem pod czyjnik pedalu hamulca na poczatku mialem to podlaczone pod stop z klapy ale czasami cos swirowala elektryka i ten stop sie nie zapalal. no właśnie, za duże obciążenie idzie na trzeci STOP i rozłącza go po 2-3 sekundach podłczyłeś pod czujnik pedału hamulca czyli ciągnąłeś kable do siebie pod nogi???
sysek27 Opublikowano 6 Lutego 2011 Autor Opublikowano 6 Lutego 2011 pod czujnik pedału hamulca czyli ciągnąłeś kable do siebie pod nogi??? Dokladnie ,tak samo sygnal do swiatel przeciwmgielnych ciagnalem do wlacznika swiatel bo w starych lampach swiatlo pozycyjne i przeciwmgilene bylo na jednej zarowce zmienialo sie tylko napiecie...
antonio Opublikowano 6 Lutego 2011 Opublikowano 6 Lutego 2011 pod czujnik pedału hamulca czyli ciągnąłeś kable do siebie pod nogi??? Dokladnie i zaś trzeba jechać do sklepu i kupić kabelek na metry jescze napisz jakie rezystory zastosowałeś??
sysek27 Opublikowano 6 Lutego 2011 Autor Opublikowano 6 Lutego 2011 Ladna sztuka Dokladka przedniego zderzaka robi ogromna robote a niby taka pierdolka Zapraszamy na spoty czestochowskie Dzieki kolego za mile slowo, na forum jestem juz ponad rok a jeszcze na zadnym spocie nie bylem moze najwyzszy czas :gwizdanie:[br]Dopisany: 06 Luty 2011, 10:34_________________________________________________ pod czujnik pedału hamulca czyli ciągnąłeś kable do siebie pod nogi??? Dokladnie i zaś trzeba jechać do sklepu i kupić kabelek na metry jescze napisz jakie rezystory zastosowałeś?? Robilem to metoda prob i bledow bo nikt z osob kto to wczesniej robil nie chcial mi zdradzic jakie rezystory stosowal ;( U mnie zastosowalem zamiast kazdej zarowki 21W bo takie sa w lampach tyl 2 rezystory 22W 22R dodatkowo na kazdy + ktory szedl juz po rezystorach do panelu ledowego zalozylem :układ scalony stabilizator 12V, pozniej jezdzilem tydzien bez tapicerki na tylnej klapie i obserwowalem czy sie to za bardzo nie grzeje no i bylo oki i tak jest do dzisiaj... :>
Sysiek Opublikowano 6 Lutego 2011 Opublikowano 6 Lutego 2011 No to kolego czas najwyzszy sie gdzies wybrac
sysek27 Opublikowano 6 Lutego 2011 Autor Opublikowano 6 Lutego 2011 Aktualnie jestem za granica jak wroce to sie odezwe i napewno sie pojawie dzieki za zaproszenie
Tomasz Opublikowano 6 Lutego 2011 Opublikowano 6 Lutego 2011 sysek ty tu o głupotach nie pisz , tylko pisz kiedy będzie Virus i kiedy idziesz w moc
sysek27 Opublikowano 6 Lutego 2011 Autor Opublikowano 6 Lutego 2011 sysek ty tu o głupotach nie pisz , tylko pisz kiedy będzie Virus i kiedy idziesz w moc Ta madry sie znalazl wiesz mam 2.0TDI i do tego z DPF-em wiec zeby cos madrego zrobic musialbym zaczac od usuniecia DPF-a pozniej jakies turbo drogi ice-k i wogole a to juz koszty niezle sa, powiem inaczej wszyscy wiemy ze 2.0 to silniki specjalnej troski moj narazie odpukac chodzi mam przejechane cos kolo 185tys narazie bez jakiejkolwiek awarii taki konkretny wirus to troche obciazy silnik a znow z drugiej strony mi jak narazie mocy wystrczy chyba ze sie kiedys silnik wysra no ale to bede sie marwtil jak padnie a tak wogole Tomek to znasz mnie kazde auto mam nie dluzej jak 2 lata wiec nie wiem czy teraz warto ale nie powiem kusi strasznie...
Tomasz Opublikowano 6 Lutego 2011 Opublikowano 6 Lutego 2011 no no jak skarpetki , przynajmniej się cieszą Ci co od Ciebie kupują że im furę wymodziłeś zrób aby wydech na dwie strony, no 18 by piknie wyglądało, 17 mam w B5 i myślę o 18 (ale do tego musiała by być gleba) a wiesz jakie mamy drogi super wypas oby dobrze służyła ,
sysek27 Opublikowano 6 Lutego 2011 Autor Opublikowano 6 Lutego 2011 17 mam w B5 i myślę o 18 (ale do tego musiała by być gleba) a wiesz jakie mamy drogi Oj nie przesadzaj kwestia przyzwyczajenia ja kazde auto mam obnizone i wiem ze kazde kolejne tez bedzie obnizaj nie martw sie dasz rade
Tomasz Opublikowano 6 Lutego 2011 Opublikowano 6 Lutego 2011 kusi kusi , w audi 80 miałem -40 i każdy próg zwalniający obtarty ;(
sysek27 Opublikowano 6 Lutego 2011 Autor Opublikowano 6 Lutego 2011 kusi kusi , w audi 80 miałem -40 i każdy próg zwalniający obtarty ;( Taa to zalezy od progu ja np w Opolu w Karolince nie przejade przez zaden prog nawet od siosrty ibiza przycieram, czasem jak widze te progi to sie zastanawiam kto to zatwierdza...
Tomasz Opublikowano 6 Lutego 2011 Opublikowano 6 Lutego 2011 te w karolince to wogóle masakra , i wysokie i długie,
Chuck Norris Opublikowano 6 Lutego 2011 Opublikowano 6 Lutego 2011 Jak jestem we Wrocku w Tesco to też każdy próg mój. Większa gleba niż -20mm jest pełna kompromisów :>.
mgtan Opublikowano 6 Lutego 2011 Opublikowano 6 Lutego 2011 zacznij od softu narazie i juz... jak ci 170 kucy będzie mało to będziesz myślał co dalej. Przy 170 auto jeździ juz sensownie.
sysek27 Opublikowano 6 Lutego 2011 Autor Opublikowano 6 Lutego 2011 zacznij od softu narazie i juz... jak ci 170 kucy będzie mało to będziesz myślał co dalej. Przy 170 auto jeździ juz sensownie. No tak ale bez usuniecia DPF-a osiagne max 165KM wiec nie wiem czy jest sens...musialbym sie przejechac od kogos autem kto ma tyle koni i ocenic czy warto.
Tomasz Opublikowano 6 Lutego 2011 Opublikowano 6 Lutego 2011 zacznij od softu narazie i juz... jak ci 170 kucy będzie mało to będziesz myślał co dalej. Przy 170 auto jeździ juz sensownie. No tak ale bez usuniecia DPF-a osiagne max 165KM wiec nie wiem czy jest sens...musialbym sie przejechac od kogos autem kto ma tyle koni i ocenic czy warto. zapraszam :> tylko tdi a benzyna to różnica
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się