Kowi87 Opublikowano 14 Lipca 2010 Opublikowano 14 Lipca 2010 Ja mam 180 wysokosć i +/-155km i cos tam sie odczuwa straty, ale nie na tyle co kolega pisze wyzej o 140tce(co prawda nie ta moc), przy 35st bez problemu osiagam 180 parokrotnie pod rząd dzisiaj z ciekawosci tak ganiałem na odcinku 40km, jedyne co to olej tam sie źle dzieje :gwizdanie:
fantastic Opublikowano 14 Lipca 2010 Opublikowano 14 Lipca 2010 nie wiem czy można takie porównanie zrobić ale wrzucam moje logi cooler seryjny, (malutki schowany bezczelnie za halogenem- jedna mała kierownica powietrza) :gwizdanie: program na 200 koni, 308 Nm poza tym seria BFB temp. zewnętrzna ok 20 stopni podczas próby, godz ok 20:00 dodam że na hamowni bez nadmuchu na IC w dolocie temp doszła do 79 st. :gwizdanie: przy 26st na zewnątrz.
bakuś Opublikowano 14 Lipca 2010 Opublikowano 14 Lipca 2010 Panowie ja mam 14 cm wysokości, montował mi Bakuś, i przy ostatnich temperaturach jest straszna kiszka, auto słabnie okropnie, dzisiaj jeździłem to naprawdę musiałem cisnąć żeby płynnie ruszać i przyspieszać. Nie za fajnie. Jak jeżdżę w nocy jest za***iście, jedzie jak głupie. Ale przed chwilą jeździłem po Wawie trochę korki trochę zrywek spod świateł i jest kicha, ostatnio nawet wyjąłem środkową kratkę jak było gorąco i albo mi się wydaje albo to trochę dało. Większy intercooler nie pasował by tak ładnie w zderzak ale chyba trzeba będzie nad nim pomyśleć bo coś mi się zdaje że ten jest za mały do moich 230 km :mysli: To za wiele nie zmieni przy czterdziestostopniowym upale w krótkich odcinkach i częstym staniu, i ruszaniu.
udy Opublikowano 14 Lipca 2010 Opublikowano 14 Lipca 2010 nie wiem właśnie cholera, może jakiś natrysk na niego zrobić, albo czekać do zimy po prostu, niestety moja jazda polega przeważnie na tym że samochód stoi na słońcu parę godzin, nagrzewa się tak że po prostu nie da się do niego wejść, po czym wsiadam i jadę 5-10 km. Może to z tego się bierze... teraz jeździłem i auto śmiga jak szalone a przecież nadal powietrze jest gorące ale samochód się tak nie nagrzewa stojąc, :mysli:
bakuś Opublikowano 14 Lipca 2010 Opublikowano 14 Lipca 2010 Normalne. Nawet icek Forge by tu za dużo nie pomógł. Uploaded with ImageShack.us Mi tyle wczoraj wskazywał podczas jazdy! Zapomniałem spojrzeć po wejściu do auta zaraz po postoju...
udy Opublikowano 14 Lipca 2010 Opublikowano 14 Lipca 2010 no u mnie 38 stopni było, troszkę kiszka że tak to wpływa, bo jednak chciałoby się mieć auto które w każdych warunkach pogodowych wykorzystuje swój potencjał, a miałem kupić 3.0 V6
bakuś Opublikowano 14 Lipca 2010 Opublikowano 14 Lipca 2010 A miałem w poprzednim poście napisać, że nie ma to jak V8...
udy Opublikowano 14 Lipca 2010 Opublikowano 14 Lipca 2010 no właśnie dzisiaj jeździłem furą prezesa, honda accord 3,5 l v6 amerykaniec, muszę powiedzieć że skubaniec ładnie poganiał i kultura pracy echh, autko z 2008 roku, przebieg 1000 mil, ewenement zupełnie inaczej jeździ się dużą V - ką jednak, no i brak jakiegoś spadku mocy, nie wiem ile jeszcze te upały potrwają ale mam dość, nie dość że auto nie jeździ tak jak zaraz po programie to jeszcze sam się już powoli roztapiam, w tym roku najpierw próbowali nas zamrozić, potem utopić a teraz chcą spalić, masakra[br]Dopisany: 15 Lipiec 2010, 00:02_________________________________________________acha no i spalanie też się pięknie kształtuje przy takiej pogodzie, 16 litrów po mieście wciągnął bez zająknięcia, fakt że poginam dosyć ale zaczyna mnie przerażać, nawet zacząłem się zastanawiać nad tą twoją corsą bakuś :kox: co by na dojazdy do pracy posłużyła
bakuś Opublikowano 14 Lipca 2010 Opublikowano 14 Lipca 2010 Corsa poszła do pierwszego klienta, który zadzwonił od strzała bez negocjacji. Chodliwy towar. EOT
Majcin Opublikowano 15 Lipca 2010 Opublikowano 15 Lipca 2010 Wrzucam log z mojego auta. Log robiony na 4 i 5 biegu od 50km/h do 175km/h. Temperatura zewnętrzna ponad 30 stopni. Przypomne mój FMIC to przerobiny intercooler z Outlandera, intercooler jest w 100% odsłoniety dzieki zderzakowi Caractere który ma bardzo duży wlot srodkowy. Jarol, jak już zacząłeś przerabiać , było zrobić to z głową możesz to wyjaśnić?
fantastic Opublikowano 15 Lipca 2010 Opublikowano 15 Lipca 2010 Wrzucam log z mojego auta. Log robiony na 4 i 5 biegu od 50km/h do 175km/h. Temperatura zewnętrzna ponad 30 stopni. Przypomne mój FMIC to przerobiny intercooler z Outlandera, intercooler jest w 100% odsłoniety dzieki zderzakowi Caractere który ma bardzo duży wlot srodkowy. Jarol, jak już zacząłeś przerabiać , było zrobić to z głową możesz to wyjaśnić? zje...any czujnik sprzęgła przyspieszał na tempomacie proste jak drut :gwizdanie: Brawo marcin za spostrzegawczość żeby nie było OT jak obliczyć na ile mocy IC wystarczy ? jaka powinna być optymalna temp. w dolocie powiedzmy dla 30 st. C ? (nie piszcie im mniejsza tym lepsza bo to już wiem - chodzi mi o to czy można to jakoś wyliczyć, widziałem jakieś wyliczenia przekroju rurek ale każdy inaczej podawał )
marewel Opublikowano 15 Lipca 2010 Opublikowano 15 Lipca 2010 jaka powinna być optymalna temp. w dolocie powiedzmy dla 30 st. C ? Trzeba było by zapytać tunera,przy jakiej temp program tnie dawkę. Jarol,zbłaźniłeś się i tyle myślałem ze dyskutuje z poważnym człowiekiem a nie z bachorem który chce za wszelka cenę udowodnić ze ma racje. Nie ma możliwości żeby podczas przyspieszania z gazem w podłodze temp w dolocie spadała potwierdzone na wielu autach. (nie piszcie im mniejsza tym lepsza bo to już wiem - chodzi mi o to czy można to jakoś wyliczyć, widziałem jakieś wyliczenia przekroju rurek ale każdy inaczej podawał ) Kolegów poniosło,zapomnieli tylko dodać ze turbina na wylocie nie ma więcej jak fi 30. Moj najmniejszy wystarcza w zupełności na 170km,na seryjnym sofcie i ory ic nie było jazdy w takie upaly.
Majcin Opublikowano 15 Lipca 2010 Opublikowano 15 Lipca 2010 zje...any czujnik sprzęgła przyspieszał na tempomacie :decayed proste jak drut :gwizdanie :decayed adwokatom na razie podziękujemy P.s jak by na tempomacie szedł to tam gdzie jest 100 było by 0 ZERO :>
jarucki Opublikowano 16 Lipca 2010 Opublikowano 16 Lipca 2010 no i wyszła afera FMICowa Widzę że komisja pomiarowa dobrze funkcjonuje
_Bartek_ Opublikowano 21 Lipca 2010 Opublikowano 21 Lipca 2010 Joł. Chcę założyć FMIC do moich 200 klaczy. Czy ten od Outlandera będzie ok? Trzeba coś w nim przerabiać? Dodam, że zderzak mam normalny. Nic nie będzie zasłaniało? Pzdr
marewel Opublikowano 21 Lipca 2010 Opublikowano 21 Lipca 2010 Czy ten od Outlandera będzie ok? Ten co miał być taki super jest za drogi w stosunku do tego jak pasuje i jakie są problemy z jego zamontowaniem.
spiidy Opublikowano 7 Listopada 2010 Opublikowano 7 Listopada 2010 Panowie troche temat odgrzebie , przymierzam sie do intercoolera i tak czytam czytam ale linki powygasały z allegro i nie doczytalem czy o intercoolerze pasującym do b6 bez przerabiania mówicie o zderzaku zwykłym czy np ten od outlandera pasował by bez ciecia niczego do zderzaka s4 ?
Thom4s Opublikowano 7 Listopada 2010 Opublikowano 7 Listopada 2010 Jeśli chodzi o miejsce na FMIC, to nie ma dużej różnicy między zwykłym zderzakiem a tym od S4 czy S-line.
bakuś Opublikowano 7 Listopada 2010 Opublikowano 7 Listopada 2010 Inaczej to wygląda w wypadku np Caractere.
spiidy Opublikowano 7 Listopada 2010 Opublikowano 7 Listopada 2010 mam juz od s4 wiec do niego cos musze dopasowac a czy ma ktos z was fotki tego intercoolera od outlandera zamontowanego w b6 i fotke przycietego zderzaka ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się