Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B6 AVF] Noflaut Dlaczego?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Panowie ostatnio w ciągu 2 tygodni złapałem 2 razy noflaut. Podłączyłem Vaga oto Byk: 17965 Ciśnienie doładowania - przekroczona granica regulacji

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

Zrobiłem LOgi dynamiczne grup 03 08 i 011. Wydają mi się w miarę dobre, na początku jest przeładowanie ale sądzę ze mieści się w tolerancji.

Niżej zamieszczam link do logów, wykonane na 3 oraz 4 biegu:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/98cd6ed264fa4b97.html

Proszę o opinie i Z góry dziękuję

Opublikowano

kierownice zasyfione

Opublikowano

ja w tych logach nie widzę by były zapieczone łopatki zmiennej geometrii w turbinie, wcale nie widzę żadnego przeładowania - przynajmniej nie w czasie logowania a to już świadczy o tym, że zmienna geometria nie jest zapieczona. Dla pewności poruszaj ręką sztangę przy turbo i sprawdź czy zawsze chodzi w pełnym zakresie bez wyczuwalnych oporów czy czasem się zatnie w pozycji wciągniętej maksymalnie w gruszkę.

Opublikowano

Logi zrobiłem po ostrej jezdzie na autsotradzie. Wiec może Troche turbine przedmuchalem i bedzie oki. Dam znac jesli znow zlapie noflauta

Dzieki chlopaki

Opublikowano

kierownice zasyfione

Niewiem po czym to stwierdzasz.Kierownice sie nie zacinaja te turbiny to standard ze delikatnie sie przytnie.Ale nie do tego ze przeladowanie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...