MrTea Opublikowano 30 Marca 2010 Opublikowano 30 Marca 2010 Kolega miał passka AFN .. 300tyś przebiegu.. ładnie się zbierał a passek jest cięższy.... Dobry sinik który przeważnie ma gifty w serii..
matik Opublikowano 30 Marca 2010 Opublikowano 30 Marca 2010 a ja powiem tak ty masz kombi a on ma pewnie sedna inna kasta inne odczucia
dejf Opublikowano 30 Marca 2010 Opublikowano 30 Marca 2010 A jak ostro tak dajesz tym swoim to jest siwo za tobą?
author0928 Opublikowano 31 Marca 2010 Autor Opublikowano 31 Marca 2010 Niee... W ogóle nie dymi, nawet odkręcałęm kolektor ssącyy celem przeczyszczenia i ku mojemu zdziwieniiu okazało się że nic tam nie było.... Silniczek wygląda na zdrowy, pięknie odpala w każdej temperaturze... Jedynie co to ma lekki wyciek spod zaworu regulującego ciśnienie w wale korbowym i lekko poci się spod miski olejowej... Na 6 tys po wymianie oleju na bagnecie jest jeszcze jakiś cm ponad minimum więc myślę, że w normie sie mieści... Turbinka czyściutka... Właśnie mam kata, ale nie chciałem go wypluwać bo mówili że po tym będzie kopcił...
dejf Opublikowano 31 Marca 2010 Opublikowano 31 Marca 2010 Wypruj kata, zaslep EGR, i zmien soft:) Nie poznasz fury. To ze troche czekasz na reakcje to moze byc efekt wielu rzeczy tak naprawde, moze ciut wtryski juz sa przypchane, moze jezdziles do 2500rpm i łopatki w turbinie trzeba jeszcze troche rozruszac... Ciezko powiedziec tak na odleglosc.
Zimny Chirurg 2 Opublikowano 31 Marca 2010 Opublikowano 31 Marca 2010 Niee... W ogóle nie dymi, nawet odkręcałęm kolektor ssącyy celem przeczyszczenia i ku mojemu zdziwieniiu okazało się że nic tam nie było.... Silniczek wygląda na zdrowy, pięknie odpala w każdej temperaturze... Jedynie co to ma lekki wyciek spod zaworu regulującego ciśnienie w wale korbowym i lekko poci się spod miski olejowej... Na 6 tys po wymianie oleju na bagnecie jest jeszcze jakiś cm ponad minimum więc myślę, że w normie sie mieści... Turbinka czyściutka... Właśnie mam kata, ale nie chciałem go wypluwać bo mówili że po tym będzie kopcił... Po kacie własnie nie bedzie kopcił. Ten co tak Ci mówił to juz z nim nie gadaj bo widać ze nie ma pojęcia. Moj koleś tez ma AFNa i tez mówi ze jakoś słabo idzie. Też ma kombi. Ale po logach wychodzi ze ma wszystko ok. Moze w A4 jest inna skrzynia niz w seatach i tylko o to tu chodzi. Bo innego wyjasnienia nie widze na ten problem. Za duzo ludzi mówi ze jest różnica. Wystarczy ze 2 i 3 ma minimalnie inne przełożenia a jak wiadomo skrzyń jest rodzajów wiele i to wystarczy by było słabiej lub mocniej. Pozdro ZC P.S. I wywal kata to dasz zyć turbinie.
author0928 Opublikowano 31 Marca 2010 Autor Opublikowano 31 Marca 2010 Hmmm przełożenie wygląda na to samo tylko seat startował ładnie na 4,5 tys równiutko, a Audi powyżej 4 już nieco puchnie... Może kwestia elektroniki sterującej wtryskiem itp... Może on rzeczywiście ma jakiegoś syfa... hmmm Najlepiej sprawdzić na hamowni... Musze jeszcze wypatrzyć kogoś z seryjnym TDIkiem i spróbować... Brat ma Mondeo MK3 z motorem 2.0 TDDI 115PS i też jest żywszy, ale nie ma co porównywać bo Fordziak ma wiele nowszy silnik 16zaworowy noi 290Nm... Do setki idzie podobnie jak Audi, ale powyżej już pięknie odchodzi noi V-max co z niego wyciągnąłem to 215 km/h.. A z tym katem to wiele roboty jest żeby go wybebeszyć?
Kowi87 Opublikowano 31 Marca 2010 Opublikowano 31 Marca 2010 Samo wybebeszenie kata nie da ci bardzo odczuwalnej różnicy wiem po sobie(no chyba ze masz przelot rzędu 350+ tys km to bardziej odczujesz różnice), pierwszy twój przejazd z pedałem w podłodze po wycince zostawi niezłą kreske sadzy na ulicy później juz nie bedzie bardzo kopcił, wszystko zalezne będzie tylko i wyłacznie od stanu układu paliwowego, chociaż przy serii to i tak nie powinno kopcić Wycinaj kata, dogadaj sie z jakims mechaniorem że w rozliczeniu dasz mu katalizator
malinamm1 Opublikowano 31 Marca 2010 Opublikowano 31 Marca 2010 O wywaleniu kata jest sporo na forum poszukaj w dziale "Układ Wydechowy", a zabieg jak najbardziej polecam np. tu http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t84806.0.html;highlight=katalizator
author0928 Opublikowano 31 Marca 2010 Autor Opublikowano 31 Marca 2010 Przebieg to nie całe 250 tys km udokumentowany niby przez książkę, furka przywieziona z niemiec przez znajomego mechanika który sprawdził ją i oznajmił że wsio ok... Kat na 100% jest nie wybebeszony... Skoro tak mówicie to spróbuje się z tym pobawić...
burzyk Opublikowano 15 Maja 2010 Opublikowano 15 Maja 2010 Moj AFN spokojnie daje 209 licznikowe a po tym co przetrwał to niesamowite.
yahoo Opublikowano 15 Maja 2010 Opublikowano 15 Maja 2010 Moj AFN seryjnie tez sie zbiera tak z 11.5 sekundy. To jest zupelnie normalne natomiast co do opoznienia w przyspieszeniu to jest po pierwsze turbodziura a po drugie turbina zaczyna porzadnie ladowac kolo 1800 i wtedy kop dopiero jest wczesniej to muli.
dejf Opublikowano 16 Maja 2010 Opublikowano 16 Maja 2010 Moj AFN seryjnie tez sie zbiera tak z 11.5 sekundy. To jest zupelnie normalne natomiast co do opoznienia w przyspieszeniu to jest po pierwsze turbodziura a po drugie turbina zaczyna porzadnie ladowac kolo 1800 i wtedy kop dopiero jest wczesniej to muli. Zalezy jeszcze jak kto ma soft dostrojony
yahoo Opublikowano 16 Maja 2010 Opublikowano 16 Maja 2010 Nie no prawda ale mowiac o zupelnie nie dłubanym silniku to powinien chodzic ogolnie tak jak u kolegi w temacie. Fakt ze troche 1 przespal, ale jesli mowi ze te 11.5 sekundy jest, to wszystko w normie, jak na serie oczywiscie.
Lishoo Opublikowano 16 Maja 2010 Opublikowano 16 Maja 2010 Ja myślę że hamownia prawdę by powiedziała, kolega w seacie może mieć gifta w serii i może mieć np 20Nm więcej niż Ty w AFNie stąd mogą być te różnice Z tego co pamiętam w AFNie ciśnienie otwarcia wtrystku to 190barów a w ASV 220, może to daje różnice ?? Poza tym wtryski mogą już nie trzymać tak dobrze tego ciśnienia właściwego
dejf Opublikowano 16 Maja 2010 Opublikowano 16 Maja 2010 w AFNie ciśnienie otwarcia wtrystku to 190 barów a w ASV 220, może to daje różnice ?? Poza tym wtryski mogą już nie trzymać tak dobrze tego ciśnienia właściwego Bardzo dobra uwaga. Jezeli tak jest (a mysle ze to bardzo prawdopodobne) to na pewno tu jest pies pogrzebany. Moc uzyskuje sie w dieslu głównie paliwem... Idealne rozpylenie to podstawa
Duch^ Opublikowano 17 Maja 2010 Opublikowano 17 Maja 2010 AFN 110 km powinien iść 190 (licznikowe) bez problemu ja jechałem licznikowe 200. Mam serie z katalizatorem przebieg 340k na oponach 205 felga 16. Z tym opóźnieniem po wciśnięciu pedału gazu to jest prawda tak się dzieje i szczególnie na niższych obrotach ale za to płynnie odbywa się przyśpieszanie coś ala automatyczna skrzynia biegów ( sprzęgło się nie ślizga)
Kowi87 Opublikowano 17 Maja 2010 Opublikowano 17 Maja 2010 A nie macie czasem tak że autko jednego dnia jest szatanem a drugiego dnia jakos tak nie jeździ jak poprzednio przy podobnej pogodzie
wiktorsam Opublikowano 17 Maja 2010 Opublikowano 17 Maja 2010 Hmm a mój AHU (chyba seria - nic o virusie nie wiem) robi setkę w 10.8 mierzone GPS tak się zbiera 0-100 km/h a4 1.9 tdi AHU filmik nie jest z najlepszego przejazdu. Kupiłem mikro kamerkę więc jak się pogoda poprawi zrobię lepsze nagranie Co do autora wątku, to zauważyłem że zmienia dość późno biegi - w granicach 4500 rpm, ja powiem że u mnie powodowało to gorsze wyniki do setki o ponad 1 sekundę. Najlepsze czasy mam jak zmieniam w granicach 4000, choć czasami ciężko trafić .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się