Gość [email protected] Opublikowano 31 Marca 2010 Opublikowano 31 Marca 2010 Witam posiadam audi A4 z 2000 roku tdi 115 km, mam pytanie. Ostatnio byłem u mechanika i dowiedziałem sie, że mam sprzegło do roboty wraz z kołem dwumasowym. Fakt, że przy ruszaniu delikatnie mi tak silnik drga, czasami ale myslalem ze to normalne, ale zadziwilo mnie też że czasem jak gasze auto to zatrzęsie delikatnie budą, ale to tylko czasami czy to tez objaw własnie tego? Jak sprawdzić czy sprzęgło nieslizga? I jak sie objawia rozpadajace kolo dwumasowe? proszę o pomoc i z góry dziekuje [mod]1. Musisz sie na nas drzec? 2. Wiesz co to jest interpunkcja?[/mod]
rikardo Opublikowano 31 Marca 2010 Opublikowano 31 Marca 2010 W jakim położeniu bierze ci sprzęgło (górnym czy dolnym)? Ja przy awarii sprzęgła miałem takie objawy, iż sprzęgło brało mi w górnym położeniu, biegi ciężko się przełączały w ostatnim okresie tarcza się już ślizgała i przy ruszaniu wystąpiły szarpnięcia ale nie zawsze. Jak delikatnie je puściłem to nie szarpało. Jeżeli chodzi o koło to miałem duże wibracje na kierownicy, bujało karoseria przy gaszeniu i czasami po zgaszeniu występowało metaliczne uderzenie. Odgłos silnik był taki jakby nie chodził równo.
ykk Opublikowano 31 Marca 2010 Opublikowano 31 Marca 2010 Jak trzesie buda to mozliwe, ze poduszki silnika tez sa do wymiany
Gość [email protected] Opublikowano 31 Marca 2010 Opublikowano 31 Marca 2010 Witam własnie sprzęgło bierze mi dość wysoko, ale czytałem że hydrauliczne tak mają, a jak sprzwdzic czy sprzęglo slizga?? bo ponoć bieg 3 i puszczać sprzęgło i jak szarpnie i zgaśnie to znaczy że ok to prawda?? jakie macie wy sposoby? [mod]3. Sprawdzaj ortografie 4. Napisz jeszcze raz wszystko z duzych liter, a zaswieci Ci sie zielone swiatelko przy nicku![/mod][br]Dopisany: 31 Marzec 2010, 22:45_________________________________________________koledzy , napiszcie jak sprawdzić czy sprzęgło ślizga , jakie wy macie sposoby dziekuje.
lapek85 Opublikowano 31 Marca 2010 Opublikowano 31 Marca 2010 Moim zdaniem jechać na wysokim biegu, powiedzmy na 5tce 80-90km/h, obroty są wtedy niskie. Wciskasz gaz do końca i jeśli auto normalnie przyspiesza to jest ok, jeśli jednak obroty mocno rosną a prędkość nie to sie ślizga.(odczucie jakby automat zmieniał biegi) czytałem też o metodzie: zaciągasz ręczny i wrzucasz czwórkę gaz do ~3tys. obrotów puszczać sprzęgło delikatnie i powoli - obroty zaczynają spadać, a samochód ciągnąć do przodu gdy puścisz całkowicie - musi zgasnąć wtedy sprzęgło jest dobre
rikardo Opublikowano 31 Marca 2010 Opublikowano 31 Marca 2010 Witam własnie sprzęgło bierze mi dość wysoko, ale czytałem że hydrauliczne tak mają, a jak sprzwdzic czy sprzęglo slizga?? bo ponoć bieg 3 i puszczać sprzęgło i jak szarpnie i zgaśnie to znaczy że ok to prawda?? jakie macie wy sposoby? 3. Sprawdzaj ortografie 4. Napisz jeszcze raz wszystko z duzych liter, a zaswieci Ci sie zielone swiatelko przy nicku! Jestem po wymianie kompletu sprzęgła i bierze mi teraz w dolnym położeniu. Jak bierze ci wysoko to masz już sygnał, że się kończy. Nie wiem czy masz problemy z przełączaniem biegów (haczeniem) jeżeli tak to nie ma na co czekać dodatkowo skrzynię można tylko niepotrzebnie uszkodzić.
yahoo Opublikowano 31 Marca 2010 Opublikowano 31 Marca 2010 ślizgające sprzęgło możesz też pojechać na jakąś większą górke, wrzucić 3 albo 4 bieg i gaz do dechy. Jeśli obroty zaczną rosnąć to znaczy że sprzęgło się ślizga, jeśli auto normalnie jedzie to znaczy, że powinno być ok.
Gość [email protected] Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Koledzy dzięki za opinie , napiszcie mi jeszcze czy wasze sprzęgła też tak dość wysoko biorą , bo czytałem na innych postach że to jest normalne ? Mam jeszcze jedno pytanie ,czasem niemogę jedynki wbić ale inne biegi bardzo ładnie wchodzą, ponoć większość audi tak ma , to prawda? Dziękuje i pozdrawiam
yahoo Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Wiec tak teoretycznie jak sprzeglo wysoko lapie to znaczy ze sie konczy ale ... u mnie lapie juz dluzszy czas przy gorze i nie mam problemow ze sprzeglem. Co do jedynki to rzadko ale zdarza sie ze ciezej wchodzi ale to wyjatkowe sytuacje.
rikardo Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 czy wasze sprzęgła też tak dość wysoko biorą , bo czytałem na innych postach że to jest normalne ? Mam jeszcze jedno pytanie ,czasem niemogę jedynki wbić ale inne biegi bardzo ładnie wchodzą, ponoć większość audi tak ma , to prawda? Dziękuje i pozdrawiam Nie jest to normalne ponieważ sprawne sprzęgło bierze z dołu ponadto po delikatnym naciśnięciu na pedał sprzęgła nie ma tych wyczuwalnych uderzeń o których też możesz poczytać na forum. Każdy się pociesza jak może jest to na pewno finansowy strzał w plecy przy wymianie całego kompletu. Ja z wysoko biorącym sprzęgłem przejechałem 40 kkm. W tym okresie miałem najpierw problem z haczącym się 2-gim biegiem później już wszystkie biegi zaczęły wchodzić z oporem.
Cristoforo Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 w audi a4 wszystkie sprzęgła wysoko biorą u mnie bierze już bardzo wysoko i trochę jakby biegi chaczą lekko ale skubane nie chce sie ślizgać itd. jak będzie latem 360NM to powinno paść bo czas najwyższy na mocniejszy kpl.
rikardo Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 w audi a4 wszystkie sprzęgła wysoko biorą Jak bym nie wymienił to bym dalej wierzył w ten mit
Cristoforo Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 miałem już 3 audi i zawsze wysoko biorą
wiktorsam Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Mi też bierze wysoko, nie mam problemów z wrzucaniem żadnych biegów. To że Tobie po wymianie bierze nisko to kwestia pewnie konkretnego sprzęgła i konkretnego auta Poszukaj tematów na forum o wysoko łapiącym sprzęgle a zobaczysz też jak wiele osób dało się nabrać i wymieniało takie sprzęgło na nowe a po wymianie łapało tak samo wysoko jak przed wymianą Jedna jaskółka nie czyni wiosny .
songo Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 mi sprzęgiełko brało u góry a sprężyna sie urwała i sprzęgło było do wymiany choć po zdjęciu okazało sie że było jeszczee całkiem niezłe. wymieniłem na nowiutkiego sachs-a a sprzęgło i tak bierze na górze choć musze przyznać że biegi wchodzą teraz delikatniej.
gzrybol Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Witam U mnie także sprzęgło łapie wysoko było tak od początku a zrobiłem autkiem 70 tyś km i jak brał tak bierze, postów na ten temat było dużo. Jak Ci dwumas będzie siadał to przede wszystkim lewarek biegów będzie latał jak opętany.
Duch^ Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 U mnie też bierze wysoko i się nie ślizga i jeszcze nie jeździłem audi które by brało nisko
lukasz Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 to ze lewarek sie rusza to nie jest objaw sprzegla :> chyba ze masz na mysli drgania to co innego
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się