Carlos* Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Z B8 to jeszcze nie do końca wiadomo jak to będzie. Nie chwalmy dnia przed zachodem słońca. Na pewno z B6 przez 250 kkm nie miałem tyle problemów co z B8 przez 20 kkm :gwizdanie:
Piero Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 No właśnie... chętnie bym się przesiadł na B8 jakby trafiła się ciekawa sztuka, ale po przejściach z B7 to aż strach... co za diabeł w tym siedzi - z roku na rok gorsze te fury robią
turdzi Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2010 No właśnie... chętnie bym się przesiadł na B8 jakby trafiła się ciekawa sztuka, ale po przejściach z B7 to aż strach... co za diabeł w tym siedzi - z roku na rok gorsze te fury robią strachu nie ma to za***iste auto , trzeba sie tylka przesiasc na benzyne .....wczoraj siedzialem z KmK i paroma kolegami z innego forum i doszlismy do wniosku ze awaryjnosc TDI sprawia ze z punktu widzenia realnych kosztow utrzymania nie ma na nich zadnej oszczednosci , a wrecz przeciwnie generuja same straty , wiec gdzie tu ich sens
RS Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Ciekawy temat. Kolego turdzi ty miales robiony soft w MR i wymiane pompek na nowe? Ktos sie tu pytal o rozmice miedzy BKD i BRD. No na pewno sie suszarkami roznia, ale takze budowa glowicy (tak jest tez w przypadku BKD i BLB) Jedne maja glowice 8 zaworowe a inne 16 zaworowe. BRD ma na pewno glowice 16-zaworowa. Ma takze inny osprzet odpowiedzialny za recylkulacje spalin.
jaro4444 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Ktos sie tu pytal o rozmice miedzy BKD i BRD. No na pewno sie suszarkami roznia, ale takze budowa glowicy (tak jest tez w przypadku BKD i BLB) Jedne maja glowice 8 zaworowe a inne 16 zaworowe. BRD ma na pewno glowice 16-zaworowa. Ma takze inny osprzet odpowiedzialny za recylkulacje spalin. :polew: :polew: Aleś koleś zaistniał
RS Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Ktos sie tu pytal o rozmice miedzy BKD i BRD. No na pewno sie suszarkami roznia, ale takze budowa glowicy (tak jest tez w przypadku BKD i BLB) Jedne maja glowice 8 zaworowe a inne 16 zaworowe. BRD ma na pewno glowice 16-zaworowa. Ma takze inny osprzet odpowiedzialny za recylkulacje spalin. :polew: :polew: Aleś koleś zaistniał ...co napisalem smiesznego?
turdzi Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Kolego turdzi ty miales robiony soft w MR i wymiane pompek na nowe? tak Ktos sie tu pytal o rozmice miedzy BKD i BRD. No na pewno sie suszarkami roznia, ale takze budowa glowicy (tak jest tez w przypadku BKD i BLB) Jedne maja glowice 8 zaworowe a inne 16 zaworowe. BRD ma na pewno glowice 16-zaworowa. Ma takze inny osprzet odpowiedzialny za recylkulacje spalin. :polew: :polew: Aleś koleś zaistniał ...co napisalem smiesznego? w sumie to nic.... Jaro mial pewnie na mysli ze musisz jeszcze dos solidnie zglebic temet roznicy w budowei silnikow VAG bo tu blizej do placzu niz do smiechu
RS Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Kolego turdzi ty miales robiony soft w MR i wymiane pompek na nowe? tak a dlaczego nie czysciles ich ultradzwiekami? (u mnie to robil serwis i byla spora poprawa- chociaz juz czuje ze znowu trza by je czyscic/ mam 114tkm) w sumie to nic.... Jaro mial pewnie na mysli ze musisz jeszcze dos solidnie zglebic temet roznicy w budowei silnikow VAG bo tu blizej do placzu niz do smiechu A napisalem cos co jest nieprawda? ...w sumie fora sa przeciez po to zeby wymieniac sie wiedza, chociaz w rzeczywistosci roznie to bywa... :gwizdanie:
mystic.pl Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Carlos , szkoda gadac nawet nie che sie denerwowac Trzeba było kupić starego sprawdzonego AWX/AVF to nie miał byś takich problemów Dla przykładu wkleję bo sprawdzałem ostatnio stan PD w B6 mojego ojca, furmanka to A4 Avant 1.9 tdi AVF Quattro po przejechaniu 354.000 km w bryce nic nie było grzebane przy silniku od nowości poza wymianą przewodu dolotu powietrza jakoś 1000 km temu, no i regularną wymianą oleju i filtrów.
Jarol Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Ciekawy temat. Kolego turdzi ty miales robiony soft w MR i wymiane pompek na nowe? Ktos sie tu pytal o rozmice miedzy BKD i BRD. No na pewno sie suszarkami roznia, ale takze budowa glowicy (tak jest tez w przypadku BKD i BLB) Jedne maja glowice 8 zaworowe a inne 16 zaworowe. BRD ma na pewno glowice 16-zaworowa. Ma takze inny osprzet odpowiedzialny za recylkulacje spalin. BKD, BLB i BRD wszystkie sa 16v [br]Dopisany: 09 Kwiecień 2010, 21:12_________________________________________________ Dla przykładu wkleję bo sprawdzałem ostatnio stan PD w B6 mojego ojca, furmanka to A4 Avant 1.9 tdi AWX Quattro po przejechaniu 354.000 km AWX z Q jestes pewien że to nie AVF??
mystic.pl Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 AWX z Q jestes pewien że to nie AVF?? Oczywiście AVF, poprawione
RS Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Ciekawy temat. Kolego turdzi ty miales robiony soft w MR i wymiane pompek na nowe? Ktos sie tu pytal o rozmice miedzy BKD i BRD. No na pewno sie suszarkami roznia, ale takze budowa glowicy (tak jest tez w przypadku BKD i BLB) Jedne maja glowice 8 zaworowe a inne 16 zaworowe. BRD ma na pewno glowice 16-zaworowa. Ma takze inny osprzet odpowiedzialny za recylkulacje spalin. BKD, BLB i BRD wszystkie sa 16v Racja, ten 8-zaworowy to BPW- przepraszam za wprowadzenie w blad
turdzi Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2010 a dlaczego nie czysciles ich ultradzwiekami? (u mnie to robil serwis i byla spora poprawa- chociaz juz czuje ze znowu trza by je czyscic/ mam 114tkm) nie mialem na to czasu , zreszta nie zawsze to przynosci pozadany efekt. BKD, BLB i BRD wszystkie sa 16v malo tego mja takie same glowice roznia sie jedynie walkami ( BRD wzgledem reszty )
jaro4444 Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Opublikowano 10 Kwietnia 2010 ja mam awx quattro Adamooo mówimy o normalnych samochodach, a nie spawanych parchach składakach
turdzi Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2010 znalazlem fajna stronke tunera BSR ze Szwecji , co wazniejsze podaje czasy mierzone na jednym biegu ce eliminuje przekalmania: http://en.bsr.se/products/t1168/ oto moje czasy : 80-120 km/h: 4 bieg - 5,2 s 80-140 km/h: 4 bieg - 9,1 s 80-140 km/h: 5 bieg - 13,5 s 100-150 km/h: 4 bieg - 8,7 s 100-150 km/h: 5 bieg - 11,1 s Po programie u Witka widac ze auto jezdzi jak seryjne B7 3.0TDI 233KM ( oczywisice porownujac caszy do czasow z tej stronki )
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się