Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BRD] Po modzie i wymianie PD u Witka (196KM , 420 Nm)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Z B8 to jeszcze nie do końca wiadomo jak to będzie. Nie chwalmy dnia przed zachodem słońca. Na pewno z B6 przez 250 kkm nie miałem tyle problemów co z B8 przez 20 kkm :gwizdanie:

Opublikowano

No właśnie... chętnie bym się przesiadł na B8 jakby trafiła się ciekawa sztuka, ale po przejściach z B7 to aż strach... co za diabeł w tym siedzi - z roku na rok gorsze te fury robią :evil:

Opublikowano

No właśnie... chętnie bym się przesiadł na B8 jakby trafiła się ciekawa sztuka, ale po przejściach z B7 to aż strach... co za diabeł w tym siedzi - z roku na rok gorsze te fury robią :evil:

strachu nie ma to za***iste auto , trzeba sie tylka przesiasc na benzyne :wink4:

.....wczoraj siedzialem z KmK i paroma kolegami z innego forum i doszlismy do wniosku ze awaryjnosc TDI sprawia ze z punktu widzenia realnych kosztow utrzymania nie ma na nich zadnej oszczednosci , a wrecz przeciwnie generuja same straty , wiec gdzie tu ich sens

Opublikowano

Ciekawy temat.

Kolego turdzi ty miales robiony soft w MR i wymiane pompek na nowe?

Ktos sie tu pytal o rozmice miedzy BKD i BRD.

No na pewno sie suszarkami roznia, ale takze budowa glowicy (tak jest tez w przypadku BKD i BLB)

Jedne maja glowice 8 zaworowe a inne 16 zaworowe. BRD ma na pewno glowice 16-zaworowa. Ma takze inny osprzet odpowiedzialny za recylkulacje spalin.

Opublikowano

Ktos sie tu pytal o rozmice miedzy BKD i BRD.

No na pewno sie suszarkami roznia, ale takze budowa glowicy (tak jest tez w przypadku BKD i BLB)

Jedne maja glowice 8 zaworowe a inne 16 zaworowe. BRD ma na pewno glowice 16-zaworowa. Ma takze inny osprzet odpowiedzialny za recylkulacje spalin.

:polew: :polew: :polew: :polew: :polew:

Aleś koleś zaistniał :cool1:

Opublikowano

Ktos sie tu pytal o rozmice miedzy BKD i BRD.

No na pewno sie suszarkami roznia, ale takze budowa glowicy (tak jest tez w przypadku BKD i BLB)

Jedne maja glowice 8 zaworowe a inne 16 zaworowe. BRD ma na pewno glowice 16-zaworowa. Ma takze inny osprzet odpowiedzialny za recylkulacje spalin.

:polew: :polew: :polew: :polew: :polew:

Aleś koleś zaistniał :cool1:

...co napisalem smiesznego? :)

Opublikowano
Kolego turdzi ty miales robiony soft w MR i wymiane pompek na nowe?

tak

Ktos sie tu pytal o rozmice miedzy BKD i BRD.

No na pewno sie suszarkami roznia, ale takze budowa glowicy (tak jest tez w przypadku BKD i BLB)

Jedne maja glowice 8 zaworowe a inne 16 zaworowe. BRD ma na pewno glowice 16-zaworowa. Ma takze inny osprzet odpowiedzialny za recylkulacje spalin.

:polew: :polew: :polew: :polew: :polew:

Aleś koleś zaistniał :cool1:

...co napisalem smiesznego? :)

w sumie to nic.... Jaro mial pewnie na mysli ze musisz jeszcze dos solidnie zglebic temet roznicy w budowei silnikow VAG bo tu blizej do placzu niz do smiechu :wink4::)

Opublikowano
Kolego turdzi ty miales robiony soft w MR i wymiane pompek na nowe?

tak

a dlaczego nie czysciles ich ultradzwiekami?

(u mnie to robil serwis i byla spora poprawa- chociaz juz czuje ze znowu trza by je czyscic/ mam 114tkm)

w sumie to nic.... Jaro mial pewnie na mysli ze musisz jeszcze dos solidnie zglebic temet roznicy w budowei silnikow VAG bo tu blizej do placzu niz do smiechu :wink4::)

A napisalem cos co jest nieprawda? :cool1:

...w sumie fora sa przeciez po to zeby wymieniac sie wiedza, chociaz w rzeczywistosci roznie to bywa... :gwizdanie:

Opublikowano

Carlos , szkoda gadac nawet nie che sie denerwowac :wallbash:

Trzeba było kupić starego sprawdzonego AWX/AVF to nie miał byś takich problemów :polew::wink4:

Dla przykładu wkleję bo sprawdzałem ostatnio stan PD w B6 mojego ojca, furmanka to A4 Avant 1.9 tdi AVF Quattro po przejechaniu 354.000 km :hi:

pt3ZA.jpg

w bryce nic nie było grzebane przy silniku od nowości poza wymianą przewodu dolotu powietrza jakoś 1000 km temu, no i regularną wymianą oleju i filtrów.

Opublikowano

Ciekawy temat.

Kolego turdzi ty miales robiony soft w MR i wymiane pompek na nowe?

Ktos sie tu pytal o rozmice miedzy BKD i BRD.

No na pewno sie suszarkami roznia, ale takze budowa glowicy (tak jest tez w przypadku BKD i BLB)

Jedne maja glowice 8 zaworowe a inne 16 zaworowe. BRD ma na pewno glowice 16-zaworowa. Ma takze inny osprzet odpowiedzialny za recylkulacje spalin.

BKD, BLB i BRD wszystkie sa 16v :wink4:[br]Dopisany: 09 Kwiecień 2010, 21:12_________________________________________________

Dla przykładu wkleję bo sprawdzałem ostatnio stan PD w B6 mojego ojca, furmanka to A4 Avant 1.9 tdi AWX Quattro po przejechaniu 354.000 km

AWX z Q :mysli: jestes pewien że to nie AVF??

Opublikowano

AWX z Q :mysli: jestes pewien że to nie AVF??

Oczywiście AVF, poprawione

Opublikowano

Ciekawy temat.

Kolego turdzi ty miales robiony soft w MR i wymiane pompek na nowe?

Ktos sie tu pytal o rozmice miedzy BKD i BRD.

No na pewno sie suszarkami roznia, ale takze budowa glowicy (tak jest tez w przypadku BKD i BLB)

Jedne maja glowice 8 zaworowe a inne 16 zaworowe. BRD ma na pewno glowice 16-zaworowa. Ma takze inny osprzet odpowiedzialny za recylkulacje spalin.

BKD, BLB i BRD wszystkie sa 16v

Racja, ten 8-zaworowy to BPW- przepraszam za wprowadzenie w blad

Opublikowano

ja mam awx quattro :kox:

Opublikowano

a dlaczego nie czysciles ich ultradzwiekami?

(u mnie to robil serwis i byla spora poprawa- chociaz juz czuje ze znowu trza by je czyscic/ mam 114tkm)

nie mialem na to czasu , zreszta nie zawsze to przynosci pozadany efekt.

BKD, BLB i BRD wszystkie sa 16v

malo tego mja takie same glowice roznia sie jedynie walkami ( BRD wzgledem reszty ) :wink4:

Opublikowano

ja mam awx quattro :kox:

Adamooo mówimy o normalnych samochodach, a nie spawanych parchach składakach ;)

Opublikowano

znalazlem fajna stronke tunera BSR ze Szwecji , co wazniejsze podaje czasy mierzone na jednym biegu ce eliminuje przekalmania:

http://en.bsr.se/products/t1168/

oto moje czasy :

80-120 km/h:

4 bieg - 5,2 s

80-140 km/h:

4 bieg - 9,1 s

80-140 km/h:

5 bieg - 13,5 s

100-150 km/h:

4 bieg - 8,7 s

100-150 km/h:

5 bieg - 11,1 s

Po programie u Witka widac ze auto jezdzi jak seryjne B7 3.0TDI 233KM :cool1: ( oczywisice porownujac caszy do czasow z tej stronki )

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...