Qba___95 Opublikowano 13 Grudnia 2016 Opublikowano 13 Grudnia 2016 Szopka z tymi sklepami Mnie się dziś zapytano czy mam z tylu klocki ze sprężynką czy zwypustem. Tarcze Chyba kupie mikody cały komplet w ich firmowym sklepie. Do Tego klocki na przód TRW cena taka nawet przystępna 110zł a na tył pójdą na próbę klocki remsa.Wyczytałem kilka ciekawych wpisów na rożnych forach na ich temat i wydaja się być Ok. Nie spróbuje to się nie przekonam ile sa warte. Cena remsa 58zł dla przykładu Breck ktory jest gorszy jakosciowo kosztuje 79zł
Wandej Opublikowano 13 Grudnia 2016 Opublikowano 13 Grudnia 2016 Szopka z tymi sklepami Mnie się dziś zapytano czy mam z tylu klocki ze sprężynką czy zwypustem. Tarcze Chyba kupie mikody cały komplet w ich firmowym sklepie. Do Tego klocki na przód TRW cena taka nawet przystępna 110zł a na tył pójdą na próbę klocki remsa.Wyczytałem kilka ciekawych wpisów na rożnych forach na ich temat i wydaja się być Ok. Nie spróbuje to się nie przekonam ile sa warte. Cena remsa 58zł dla przykładu Breck ktory jest gorszy jakosciowo kosztuje 79zł Za nie całe 70zł masz ferodo Chociaż na remsie się nie zawiedziesz Ty masz zamiennik GDB1330. Quattro ma inny klocek
Qba___95 Opublikowano 17 Grudnia 2016 Opublikowano 17 Grudnia 2016 (edytowane) Juz nie ważne jakie mam Wszystko kupione i założone tarcze mikoda, klocki TRW na przodzie a na tył kupiłem na próbę klocki remsa Zobaczymy ile warte są te klocki. Co do ceny ferodo to za jakies 85zł mam TRW. A kilka TRW już miałem i nigdy mnie nie zawiodły. Dzieki za pomoc Dziś juz nie jeżdziłem samochodem, ale jutro będę to napisze wieczorem jak sie zachowuja te klocki zaraz po założeniu. I po przejechaniu kilkuset km. Mam taki mały dylemat, z hamulcami a mianowicie mam miekki pedal do połowy, przy 2 nacisnieciu jest twardy od samego początku. Teraz się zastanawiam czy odpowietrzać jeszcze raz układ? Nie pamiętam jak było na starych klockach, a rozbierałem i wymieniałem uszczelniacze na zaciskach. Abs działa prawidło, pompa sprawna, noga na pedadale pedał siada jeszcze 1 moze 2cm a dalej jest juz twardy. Jak to wygląda u was? Bo nw czy się pobawić jeszcze raz z podpowietrzeniem czy nie ma potrzeby. Edytowane 18 Grudnia 2016 przez Qba___95
Qba___95 Opublikowano 18 Grudnia 2016 Opublikowano 18 Grudnia 2016 A powiedz mi czy jest jakas inna opcja odpowietrzenia niz naciskanie pedalu i luzowanie? Idzie moze zalać zbiorniczek do pelna i delikatnie poluzowac odpowietrzniki i przepompowac płyn, wieksza ilosc 100-150ml?
Dev Opublikowano 18 Grudnia 2016 Opublikowano 18 Grudnia 2016 Nic z tego. Zaciski trzeba odpowietrzyc w rękach.
Chris12 Opublikowano 18 Grudnia 2016 Opublikowano 18 Grudnia 2016 Dev jak można się z Tobą skontaktować?
Toskańczyk Opublikowano 18 Grudnia 2016 Opublikowano 18 Grudnia 2016 Dev jak można się z Tobą skontaktować? W stopce ma numer telefonu
Qba___95 Opublikowano 18 Grudnia 2016 Opublikowano 18 Grudnia 2016 Ok. Jutro będę się męczył, bo tak się jeździć nie da. Dzięki za pomoc
mortek1986 Opublikowano 19 Grudnia 2016 Opublikowano 19 Grudnia 2016 kupiłem 5 miesiecy temu tarcze textar 312 mm dzis zauwarzyem ze jedna jest totalnie zardzewiała a droga jak nowa, wymieniłem kloci na textary zrobiłem regeneracje zacisków, nie wiem czemu tak sie dzieje, beznadziejnej jakosci materiał? co myslicie o Zimmermann albo brembo xtra ewentualnie ROTINGER GT albo mikoda?
Qba___95 Opublikowano 20 Grudnia 2016 Opublikowano 20 Grudnia 2016 @Dev i dobrze mówiłeś z tymi zapowietrzonymi zaciskami zrobiłem 150 km na tych klockach trw / remsa i jestem w szoku remsy kosztowały bez żadnych rabatów połowę TRW a różnicy nie czuje samochód ładnie hamuje nic nie piszczy cały czas jestem ciekaw opini o tych klockach Remsa, słyszałem że są to klocki produkowane przez firmę należącą do grupy TRW. Ktoś coś o tym wie? warto zakładać te klocki na obie osie?
Warpigs Opublikowano 21 Grudnia 2016 Opublikowano 21 Grudnia 2016 Panowie, zjechały mi się tarcze i klocki na przód i chcę wymienić na nowe, ale tyle rozmiarów jest, że aż się gubie i nie jestem pewien które są dla mnie. 280mm x 13mm 280mm x 22mm 288mm x 15mm Na pewno nie są wentylowane to wiem. Silnik 1.8 bez Turbo, ADR. Będę wdzięczny za pomoc, szukałem ale jednoznacznej odpowiedzi nie znalazłem.
Tomaszek28 Opublikowano 21 Grudnia 2016 Opublikowano 21 Grudnia 2016 Panowie, zjechały mi się tarcze i klocki na przód i chcę wymienić na nowe, ale tyle rozmiarów jest, że aż się gubie i nie jestem pewien które są dla mnie. 280mm x 13mm 280mm x 22mm 288mm x 15mm Na pewno nie są wentylowane to wiem. Silnik 1.8 bez Turbo, ADR. Będę wdzięczny za pomoc, szukałem ale jednoznacznej odpowiedzi nie znalazłem. Witam Bez numeru vin nic tu nie ustalisz. A po drugie to po co się męczysz podejdź do sklepu motoryzacyjnego i na podstawie numeru vin powiedzą jaki masz rozmiar. Chyba że nie posiadają takiego programu bo jak to każdy prywaciarz oszczędza i powie ściągnij Pan stare i przywieść.To takich omijam szerokim łukiem. Już szybciej zadzwonił bym do serwisu i podchwytliwie zapytał. Chyba że chce Ci się ściągnąć koło to zmierzysz osobiście. Pozdrawiam
Warpigs Opublikowano 21 Grudnia 2016 Opublikowano 21 Grudnia 2016 Dziękuje za odpowiedź. Właśnie podobną sytuacje miałem. Jeśli podam vin na pw lub tutaj to dasz może radę coś odczytac? Pozdrawiam
dzik Opublikowano 21 Grudnia 2016 Opublikowano 21 Grudnia 2016 Wrzuć mi vin to pomogę i powiem które idą. PozdrówkiMarcin
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się