Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie tarcze i klocki hamulcowe ?


szmekot

Jakie klocki wybrać na przód.  

411 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Jakiej firmy klocki polecasz ?



Rekomendowane odpowiedzi

Panowie szukam zestawu na tył tarcze + klocki. Auto jak w profilu. Co możecie polecić?

Dodam, że szukam taniego zestawu, byle nie piszczały ponieważ na tyle wszedł mi krew ecodriving, że hamulce pełnią tylko funkcję pomocniczą, a i szybko nie jezdzę.

Mam ofertę na tarcze + klocki Kraft za 200zł

Zestaw Harta/Samco za 220zł

Repper + Kraft 190zł

Można z tego coś wybrac?

Edytowane przez pacos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kraft to najniższa liga, jeśli nie oczekujesz cudów i akceptujesz ewentualnie hałasujące klocki to możesz tego krafta zamontować. Na swoją oczywiście odpowiedzialność. Ja jednak dopłaciłbym 150zł i założył komplet ferodo.

Pozdrówki

Marcin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówisz, że klocki krafta mogą być hałaśliwe? Dobrze by było jakby były ciche a przy tym nie za miękkie zeby nie pyliły mocno felg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołóż trochę kasy i kup coś sensownego, przecież to Twoje bezpieczeństwo, jak można w ogóle coś takiego zakładać, choćby jakiś zestaw z Boscha, przyjdzie Ci awaryjnie hamować i się okaże że okładziny z klocków odpadną.


Może coś takiego:

http://allegro.pl/tarcze-klocki-bosch-audi-a4-b5-tyl-i4557076208.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok przemysle jeszcze temat z tymi ferodo od Wandeja.

Jeszcze tylko jak to jest, mozna wymienić tylko tarczę z klockami czy potrzeba jeszcze coś bo mowi się o tych łozyskach ale czy jest sens skoro nie ma zadnych niepokojących objawów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Normalnie to się wymienia za jednym zamachem, nikt Ci nie da gwarancji że po przełożeniu nie zaczną hałasować.


Jak będziesz próbował przekładać to ważne aby szły w te same koło i uważaj jak będziesz wybijać aby nie uszkodzić bieżni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Jak będziesz próbował przekładać to ważne aby szły w te same koło i uważaj jak będziesz wybijać aby nie uszkodzić bieżni.

Podsumowując to co napisał kolega tomaszstn nie kombinuj tylko łożyska wrzuć nowe, za poniżej 100 zł dostaniesz komplet porządnych z FAGa a przynajmniej jedna robota. Ale to wszystko sprowadza się do tego żeby też nie pchać byle jakich tarcz, które siądą i żal łożysk ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, mnie również nigdy nie było stać na oszczędności, wsadzisz g...no pojeździsz chwilę i zaś ta sama robota. Łożyska z Fag-a, komplet dobry tarcz i klocków i zapominasz o tyle przez parę lat jak mówisz że jeździsz powoli i delikatnie, sam przemyśl czy warto tam za chwilę znowu grzebać?

Edytowane przez tomaszstn
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tym bardziej, że w przypadku tych tarcz to można powiedzieć, że więcej warta jest robota niż sam towar ;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ma wszystko nowe to może bez najmniejszego problemu sam to zrobić a co zaoszczędzi na robociźnie to może przeznaczyć na lepsze graty :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, zastanawiam się nad założeniem na przód takich klocków od TRW http://www.nowe-hamulce.pl/klocki,hamulcowe,komplet-trw-audi-a4,8d2,b5,1994,11,2001,09-1,9,tdi,90km/p,5,253,4618,100030,0,161,gdb826/ czy jest na forum ktoś, kto mógłby mi napisać coś na temat tych klocków? Czy nie piszczą, w miarę długo się trzymają no i z jakimi tarczami najlepiej współpracują, też TRW? Z góry dzięki za wszelkie odpowiedzi.

Edytowane przez Krzychu67
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rob od razu SWAPa na 288 lub 312mm

serii nie ma sensu montować

A i czesci nie wyjdą drożej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SWAP to chyba większe koszty,a ja nie jestem wymagający jazda spokojna,szczególnie po ostatnim spotkaniu z łosiem.

Więc może jednak coś seryjnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wieksze o tyle ze musisz kupic zaciski, same klocki czy tarcze wyjda podobnie

po przesiadce na 288 nie ma porownania, polecam zmiane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rob od razu SWAPa na 288 lub 312mm

serii nie ma sensu montować

A i czesci nie wyjdą drożej

Jak coś to dev ja do Ciebie dzwoniłęm o zrobienie zacisków b5 quattro tył i temat z tymi tarczami 255mm z A6 C5.

Edytowane przez darek995
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Forumowiczów.

Kupiłem niedawno A4 B5 1,8 T 1997r z chipem na 190 KM.

Muszę zmienić kompletne hamulce przód /tył.

Z uwagi że czasami lubię sobie "depnąc" wolał bym nie zakładać jakiegoś bubla za 200 zł, ale nie jestem piratem i wciąż nie zapie%$@alam jak oszalały :P

Zbieram na razie informacje jaki zestaw założyć, doradzają mi ATE lub Brembo na przód, a tył tarcze średnie ale klocki dobre, może zacni Forumowicze doradzicie czym się kierować przy wyborze hamulców bo nie sztuka się rozpędzić bez perspektyw na skuteczne zatrzymanie :)

Pozdrawiam i liczę na pomocne rady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...