Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Wymiana łożyska koła tylnego Quattro Fotostory


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

no u mnie tez poza ta jedna po 3 godzinach próby wybicia jej poszła w ruch szlifierka kontowa i niestety teraz muszę czekać na śrubę do środy ;([br]Dopisany: 19 Marzec 2011, 22:50_________________________________________________no i wszystko cacy ;)

śruba doszła złożyłem wszystko wymieniłem przy okazji klocki tył

Ale teraz cisza w środku słychać tylko warkot v6 na obrotach ^^

bardzo dobry opis !!

Opublikowano

Pany w sklepie mi powiedzieli ze z tylu lozysko jest takie same jak z przodu ,prawda to :mysli: chodzi o B5

Opublikowano

jeśli chodzi o Quattro to nie jest nie wiem jak w ośce

Opublikowano

Chodzi o Quattro , mi w sklepie sprawdzil w katalogu i powiedzial ze to to samo co z przodu . I wlasnie chcialem sie tutaj upewnic :naughty:

Opublikowano

lozyska w quattro sa takie same przod i tyl , przynajmniej w mojej b5... temat wczoraj przerabiany

nr lozyska dla zainteresowanych

FAG - 713 6100 80

SKF - VKBA 1355

pozdr

Opublikowano

Tak Panowie, z tego co wiem to tył i przód to to samo. nie polecam tanich łożysk, przed zimą zakładałem łożyska Otimala i na sezon letni miałem znowu wymianę , teraz mam FAG zobaczymy ile pociągnie. dodam, że przednie łożyska są w stanie idealnym a tył robiłem drugi raz :confused4:

Opublikowano

Tak Panowie, z tego co wiem to tył i przód to to samo. nie polecam tanich łożysk, przed zimą zakładałem łożyska Otimala i na sezon letni miałem znowu wymianę , teraz mam FAG zobaczymy ile pociągnie. dodam, że przednie łożyska są w stanie idealnym a tył robiłem drugi raz :confused4:

Witam! Ja też wstawiłem łożyska Optimala z tyłu (obie strony) i wytrzymały nie całe 10 tyś kilometrów. :confused4: Teraz wstawiłem SKF'a.

Opublikowano

A ja mialem optimala i przejezdzilem 23 tys km i teraz kolega dalej jezdzi

Opublikowano

Ja 3 dni temu wymieniłem łożysko na FAGa, temat bardzo pomocny, obyło się bez żadnych przygód typu zapieczone śruby itp.

Pozdrawiam

Opublikowano

Z autopsji:

Łącznik stabilizatora może nie puścić tak od razu po odkręceniu śruby - w moim przypadku poza kawałkiem walca z miedzi do wybicia tulei trzeba było podgrzać złącze palnikiem propan/butan (ostrożnie, aby nie uszkodzić gumy).

Opublikowano

witam :hi:, mam wszystkie tulejki do wymiany w Quattro tył ,widze że one nie są równe np. ta co idzie w pieście pewnie jest inna w wachaczu :mysli:,a te co są u góry? czy ktoś wie gdzie moge zdobyć dobre tulejki :) macie jakiś pomysł.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...