K2 Opublikowano 27 Marca 2011 Opublikowano 27 Marca 2011 no u mnie tez poza ta jedna po 3 godzinach próby wybicia jej poszła w ruch szlifierka kontowa i niestety teraz muszę czekać na śrubę do środy ;([br]Dopisany: 19 Marzec 2011, 22:50_________________________________________________no i wszystko cacy śruba doszła złożyłem wszystko wymieniłem przy okazji klocki tył Ale teraz cisza w środku słychać tylko warkot v6 na obrotach ^^ bardzo dobry opis !!
dudi75 Opublikowano 27 Marca 2011 Opublikowano 27 Marca 2011 Pany w sklepie mi powiedzieli ze z tylu lozysko jest takie same jak z przodu ,prawda to chodzi o B5
K2 Opublikowano 27 Marca 2011 Opublikowano 27 Marca 2011 jeśli chodzi o Quattro to nie jest nie wiem jak w ośce
dudi75 Opublikowano 27 Marca 2011 Opublikowano 27 Marca 2011 Chodzi o Quattro , mi w sklepie sprawdzil w katalogu i powiedzial ze to to samo co z przodu . I wlasnie chcialem sie tutaj upewnic
PG Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Opublikowano 5 Kwietnia 2011 lozyska w quattro sa takie same przod i tyl , przynajmniej w mojej b5... temat wczoraj przerabiany nr lozyska dla zainteresowanych FAG - 713 6100 80 SKF - VKBA 1355 pozdr
zbyszek512 Opublikowano 9 Lipca 2011 Autor Opublikowano 9 Lipca 2011 Tak Panowie, z tego co wiem to tył i przód to to samo. nie polecam tanich łożysk, przed zimą zakładałem łożyska Otimala i na sezon letni miałem znowu wymianę , teraz mam FAG zobaczymy ile pociągnie. dodam, że przednie łożyska są w stanie idealnym a tył robiłem drugi raz
sylwiasty Opublikowano 10 Lipca 2011 Opublikowano 10 Lipca 2011 Tak Panowie, z tego co wiem to tył i przód to to samo. nie polecam tanich łożysk, przed zimą zakładałem łożyska Otimala i na sezon letni miałem znowu wymianę , teraz mam FAG zobaczymy ile pociągnie. dodam, że przednie łożyska są w stanie idealnym a tył robiłem drugi raz Witam! Ja też wstawiłem łożyska Optimala z tyłu (obie strony) i wytrzymały nie całe 10 tyś kilometrów. Teraz wstawiłem SKF'a.
paput Opublikowano 27 Lipca 2011 Opublikowano 27 Lipca 2011 A ja mialem optimala i przejezdzilem 23 tys km i teraz kolega dalej jezdzi
Gracjan Opublikowano 29 Lipca 2011 Opublikowano 29 Lipca 2011 Ja 3 dni temu wymieniłem łożysko na FAGa, temat bardzo pomocny, obyło się bez żadnych przygód typu zapieczone śruby itp. Pozdrawiam
lkowol Opublikowano 31 Grudnia 2011 Opublikowano 31 Grudnia 2011 Z autopsji: Łącznik stabilizatora może nie puścić tak od razu po odkręceniu śruby - w moim przypadku poza kawałkiem walca z miedzi do wybicia tulei trzeba było podgrzać złącze palnikiem propan/butan (ostrożnie, aby nie uszkodzić gumy).
szejku28 Opublikowano 14 Stycznia 2012 Opublikowano 14 Stycznia 2012 witam , mam wszystkie tulejki do wymiany w Quattro tył ,widze że one nie są równe np. ta co idzie w pieście pewnie jest inna w wachaczu ,a te co są u góry? czy ktoś wie gdzie moge zdobyć dobre tulejki macie jakiś pomysł.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się