Wihajster Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Za prośbą kolegi wrzucam logi jego furmanki do oceny 00 BS 003 BS 011 BS Statyczne 000 001 003 004 007 013 023 dynamiczne 000 001 003 004 008 010 011
Majcin Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Opublikowano 10 Kwietnia 2010 turbina do czyszczenia widać po logu,przepływomierz jakby zaniżał, egr się nie otwiera zasyfiony lub zaślepiony, termostat do roboty
PAWEL69 Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Opublikowano 10 Kwietnia 2010 turbina do czyszczenia widać po logu spokojnie egr się nie otwiera zasyfiony lub zaślepiony EGR pracuje prawidłowo przepływomierz jakby zaniżał Na jakiej podstawie tak sądzisz Moim zdaniem OK termostat do roboty Z tym się zgodzę,lub niedogrzana motorownia...najlepiej zrobić 007[prawidłowo przekonwertować ] zaraz po dynamicznych. zastrzeżenia co do rozrządu [kiedy robiony] -kąt synchronizacji do poprawy niepodoba Mi się praca pompki na pierwszym garnku... proponuje powtórzyć log 023 013 brak 018 co do turbiny to wariuje troszkę ciśnienie doładowania,proponuje pojeździć dynamicznie zrobić pięć razy 011 dyn. wstawić pierwszy i ostatni zobaczymy czy się rozjeździ można wymienić filtr powietrza Pozdrawiam Paweł
Wihajster Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2010 niepodoba Mi się praca pompki na pierwszym garnku... 013 poprawione chyba sie coś źle wkleiło...myślę,że pompki są ok z tego silnika nie szło wyciągnąc wiecej niż 76 stopni także wiem ,że termostat do wymiany
PAWEL69 Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Opublikowano 11 Kwietnia 2010 myślę,że pompki są ok no dobrze,ale BIP-y na 1 cylinderku są poza zakresem tolerancji...choć pod koniec loga widać poprawę można sprawdzić złącze pompek [wtyczkę] wyczyścić,ewentualnie podociśkać konektory przy samych pompkach[wymagane zdjęcie pokrywy zaworów] po tym zabiegu zlogujcie jeszcze raz 023 stat oraz dynamiczne. Poproszę jeszcze 018 stat. Pozdrawiam Paweł
adadur Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 szczerze przyznam nie wszystko oblukałem ale przepływka jak najbardziej OK, turbo również aczkolwiek warto furacza poganiać trochę i tu pytanie to kierownika czy nie doświadczył jeszcze przeładowania? info dla Marcin - AJM ma taki dziwny program że turbo pompuje jak szalone w pewnych obrotach co do BIPów to się nie wypowiem bo nie potrafię ich interpretować ale u mnie to wygląda deczko inaczej: http://www.a4-klub.pl/smf/b5_ajm_krotkotrwala_utrata_mocy_na_pierwszym_biegu-t125322.0.html;msg1507158#msg1507158 co do grupy 004 i kąta synchronizacji - można faktycznie ciutkę przestawić - opis już jest u nas w WARSZTACIE o termostacie to już wiecie
Wihajster Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2010 dziwne z ładowaniem tej turbiny bo ona jest miesiąc po regeneracji więc mało prawdopodobne zeby już była az tak zasyfiona by blokowało żalizje
janjazda Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Opublikowano 13 Kwietnia 2010 btw, PAWEL69, jakie są tolerancje dla tych BIP-ów
spanky Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Opublikowano 13 Kwietnia 2010 +/- 30 ... qle tak naprawde jak nie telepie buda to jest dobrze ....
janjazda Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 +/- 30 ... qle tak naprawde jak nie telepie buda to jest dobrze .... to odnosi się także do PD'ków?
PAWEL69 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 to odnosi się także do PD'ków? przede wszystkim ...a nawet tylko +/- 30 ... qle tak naprawde jak nie telepie buda to jest dobrze .... A co sądzisz o 023... dla mnie trochę dziwnawe Na początkun loga jest tragicznie,pod koniec jest lepiej...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się