agart Opublikowano 27 Czerwca 2007 Opublikowano 27 Czerwca 2007 Mam pytanko co ile tyś.należy wymienić rozrząd w audi a-4 tdi 130KM z 2002 roku
alcazar Opublikowano 27 Czerwca 2007 Opublikowano 27 Czerwca 2007 Było o tym już wiele razy pisane, najlepiej co 90 tyś.
agart Opublikowano 27 Czerwca 2007 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2007 Bardzo dziękuje za odpowiedź.Jestem tu nowy audiczke mam dopiero 4 miechy dlatego jestem troche zielony
Meryl Opublikowano 27 Czerwca 2007 Opublikowano 27 Czerwca 2007 Mam taki sam motor jak ty i robiłem rozrząd jakiś 1,5 tygodnia temu na 92 tys km Niemcy zalecają na 125 tyś, Polskie ASO mówi że na 90tyś, natomiast gadałem z kolegą w Skodzie to podobno paski te mają wytrzymać spokojnie do 150 tyś - ale wiesz jak to mówią strzeżonego ...dla tego ja na 90 tyś Jak będziesz wymieniał to komplet części w serwisie czyli pasek, napinacz, rolka, 2 śruby ~530zł ( chyba że masz zniżkę ) Jak będziesz jechał kupować części to weź sobie również pompę wody to koszt ~200 zł, ponieważ na 100 przypadków w 90 trzeba ją wymienić (najwyżej ją zwrócisz) Normalnie robocizna w ASO to około 600-800zł, na wolnym rynku 200-300zł.
miro_x Opublikowano 28 Czerwca 2007 Opublikowano 28 Czerwca 2007 O super. Konkretne info. A do AVF są takie same koszty czy coś jeszcze dochodzi ?
Meryl Opublikowano 28 Czerwca 2007 Opublikowano 28 Czerwca 2007 Raczej tak. Sprawdzę ci potem w Etce. [br]Dopisany: 28 Czerwiec 2007, 15:39 _________________________________________________ Mamy prawie te same motory
miro_x Opublikowano 28 Czerwca 2007 Opublikowano 28 Czerwca 2007 Dzięki kolego mam tyle roboty że nie mam czasu w etke zerknąć. Tyle wolnego czasu co do napisania kilku zdań tutaj. Przyda się mi i pewnie komuś jeszcze.
Hugo Opublikowano 28 Czerwca 2007 Opublikowano 28 Czerwca 2007 Lista cześci potrzebna przy wymianie rozrządu w AWX (nowy typ rozrządu) prezentuje się tak : 038 903 137 T Pasek wielorowkowy 53,08zł 038 260 849 A Pasek klinowy 55,45zł 038 145 278 Rolka zwrotna 165,09zł 038 109 119 P Pasek rozrządu 210zł 038 109 243 M Rolka 239,46zł 038 109 244 J Rolka 103,60zł 045 121 019 C Pompa wody
alvaro Opublikowano 30 Czerwca 2007 Opublikowano 30 Czerwca 2007 Hugo ale AWX też są chyba dwa typy ( i nie myślę tu o AWX i AVF)
Hugo Opublikowano 1 Lipca 2007 Opublikowano 1 Lipca 2007 Hugo ale AWX też są chyba dwa typy ( i nie myślę tu o AWX i AVF) Tak zgadza się i właśnie próbuje znlaeźć czym różni się nowy typ rozrządu od starego w AWX
Meryl Opublikowano 1 Lipca 2007 Opublikowano 1 Lipca 2007 Lista cześci potrzebna przy wymianie rozrządu w AWX (nowy typ rozrządu) prezentuje się tak : 038 903 137 T Pasek wielorowkowy 53,08zł 038 260 849 A Pasek klinowy 55,45zł 038 145 278 Rolka zwrotna 165,09zł 038 109 119 P Pasek rozrządu 210zł 038 109 243 M Rolka 239,46zł 038 109 244 J Rolka 103,60zł 045 121 019 C Pompa wody Jaką masz wersję Etki i która aktualizację - ja nie mam tych numerów co Ty? u mnie wyświetla że jest jeden Pasek na AWX Kiedy trzeba wymieniać klinowy i wielorowkowy? Zawsze myślałem, że się wymienienia jeśli stan zużycia na to wskazuje lub koło 200tyś lub jak piszczy albo się urwie
Hugo Opublikowano 1 Lipca 2007 Opublikowano 1 Lipca 2007 Jaką masz wersję Etki i która aktualizację - ja nie mam tych numerów co Ty? u mnie wyświetla że jest jeden Pasek na AWX Kiedy trzeba wymieniać klinowy i wielorowkowy? Zawsze myślałem, że się wymienienia jeśli stan zużycia na to wskazuje lub koło 200tyś lub jak piszczy albo się urwie Te numery spisałem z części , które wymieniałem.Wymieniłem dokładnie te części które są na liście.Nalatane mam 91tyś i nie miałem zamiaru czekać , aż zacznie piszczeć a tymbardziej aż się urwie.Lepiej wymienić i mieć spokój.
Meryl Opublikowano 1 Lipca 2007 Opublikowano 1 Lipca 2007 Rozumiem Cię. Chodzi mi o to, że urwanie któregokolwiek z tych 2 pasków (wielorowek , klinowy) nie powoduję żadnych dalszych uszkodzeń tak jak może być (a nie musi - kwestia przypadku i szczęscia) w przypadku zerwania paska rozrządu.
ctv Opublikowano 1 Lipca 2007 Opublikowano 1 Lipca 2007 Hugo ale AWX też są chyba dwa typy ( i nie myślę tu o AWX i AVF) Tak zgadza się i właśnie próbuje znlaeźć czym różni się nowy typ rozrządu od starego w AWX jest inny napinacz,plus napinacz gazowy
BROMKALUKASZ Opublikowano 28 Września 2007 Opublikowano 28 Września 2007 Mi powiedzieli ze wymiana rozrządu z pompą wodną w aso wyniesie mnie 1300 zł. (ciekawe jakie częsci wliczyli w wymiane tego rozrządu) P.S wacham sie czy wymieniać W VW czy u rogala.
adadur Opublikowano 28 Września 2007 Opublikowano 28 Września 2007 Powiedzcie mi to wkońcu wg producenta co ile ma być rozrząd robiony w AWXie czyli generalnie w 1,9TDI PD w A4 B6.
elkrecik Opublikowano 28 Września 2007 Opublikowano 28 Września 2007 Przy okazji wymiany rozrzadu warto wymienic paski od klimy i alternatora. Ich rolki i napinacze tez. Ja w Passacie wymienilem rozrzad 2 tyg. temu nie zwracajac uwagi na rolke od alternatora i dzis rano zaczela mi sie tluc
sziney Opublikowano 11 Maja 2008 Opublikowano 11 Maja 2008 witam , postanowiłem podpiąć sie pod ten temat bo wydał mi sie jak najbardziej trafny w moim przypadku, mianowicie czeka mnie w najbliższym czasie wymiana rozrządu w b6 AWX 2001 ,a z tego co przeczytałem to zapewne nie będzie to ten nowy typ rozrządu. Czy mógłby podać ktoś liste cześci potrzebnych przy wymianie rozrządu w tym konkretnym przypadku, myślę że ta informacja przyda sie nie tylko mi ale i potomnym, którzy będą poszukiwali takiego info z góry dzięki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się