Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Likwidacja wałków wyrównoważających z silnika 2.0 TDI czyli SWAP pompy oleju


jaro4444

Rekomendowane odpowiedzi

a Wy koledzy jakie swapy robiliscie z pompami? wedlug opisu? na allegro duzo o tym, nowe lancuszki, regeneracja wałka wyrównoważającego? co bedzie lepsze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a Wy koledzy jakie swapy robiliscie z pompami? wedlug opisu? na allegro duzo o tym, nowe lancuszki, regeneracja wałka wyrównoważającego? co bedzie lepsze?

Ja robiłem wg opisu na częściach z ASO + pompe kupiłem z A3 i zamknąłem sie w kwocie 680zł, robocizny nie licze bo sam spedziłem cały dzień

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeczytanie pierwszej strony wątku zajmie ci o wiele mniej czasu jak czekanie na odpowiedz.:kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam posiadam audi z silnikiem BPW na alegro znalazlem taki komplet POMPA OLEJU ŁAŃCUCH KOŁO NAPINACZ AUDI 2.0 TDI BPW (2957105449) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. brak w tym komplecie uspokojacza oleju i w koncu nie wiem czy musze go zalozyc ,czy nie i jeszcze czy musze wymienic miske olejowa na jakąs inna czy moze byc oryginalna od BPW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:) tak Robercie bedzie pasowac oryginalna miska ... Panowie ... bez irytacji... nowy jest. ja tez czasami zadaje takie pytania :) :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy przeczytać ten watek i znajdzie odpowiedź na swoje pytania. Miski nie musisz zmieniać wystarczy jedynie podciąć przegrodę w niej .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jednak cos z miska trzeba grzebac a tefo niedoczytalem...

---------- Post dopisany at 19:01 ---------- Poprzedni post napisany at 00:08 ----------

Panowie, a co sadzicie o tym?

POMPA OLEJU OLEJOWA 2.0 TDI AUDI VW PASSAT SKODA (2956312273) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

i jeszcze pytanie, czy ja mam to w swojej bpw?

poprawie moje pytanie:

czy ja mam ten felerny walek szesciokatny i ta felerną łyżwe napinacza w mojej bpw?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, czy ten zbierak wału był również montowany w Aud A4 B8 (CAHA) ?

Tak

Czyli ta procedura z postu 1 może być zastosowana również do B8 czy w tym przypadku to jest zupełnie inny temat ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, czy ten zbierak wału był również montowany w Aud A4 B8 (CAHA) ?

Tak

Czyli ta procedura z postu 1 może być zastosowana również do B8 czy w tym przypadku to jest zupełnie inny temat ?

Chyba jeszcze nikt tego nie robił w B8 i chyba nawet nie warto, bo w B8 zostało to poprawione. Przy wymianie rozrządu można zajrzeć do miski oleju i skontrolować stan tego mechanizmu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli ta procedura z postu 1 może być zastosowana również do B8 czy w tym przypadku to jest zupełnie inny temat ?

Tak może. Tak poprawiono w B8, że do 2009 roku masz te same wałki i zabierak 87 mm ;)

---------- Post dopisany at 10:16 ---------- Poprzedni post napisany at 10:11 ----------

Witajcie po dłuższej przerwie - mam problem z passatem b6 2.0 tdi bmp. W piątek wymieniałem zabierak. Gniazdo nie wyglądało źle więc jeszcze trochę na tych wałkach pojeżdżę (mam nadzieję :) )

Po wymianie mam jednak poważny problem - złożyłem wszystko, założyłem miskę, zalałem i odpaliłem - wszystko ok.

Rano pojechałem w 20 km trasę i po dojechaniu na miejsce okazało się że silnik pracuje tak:

WRZUTA - MOV 0124

Wygląda jakby sprzęgło (dwumasa) ocierała o obudowę - silnik jedzie normalnie - ma moc a dźwięk w środku jest niesłyszalny.

Czy jest możliwość abym zbyt mocno przykręcił skrzynię do miski (jest z nią skręcona trzema śrubami 19).

Cykanie jest najbardziej słyszalne przy prawym kole ale to może być efekt niesienia się dźwięku w tą stronę...

Chciałbym zaznaczyć, że problem występuje tylko na ciepłym silniku - powyżej 80 stopni.

Bardzo Was proszę o pomoc...

Sprawdź blaszaną obudowę sprzegła bo najprawdopodobniej źle ją założyłeś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli ta procedura z postu 1 może być zastosowana również do B8 czy w tym przypadku to jest zupełnie inny temat ?

Tak może. Tak poprawiono w B8, że do 2009 roku masz te same wałki i zabierak 87 mm ;)

Szacun :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego ja mialem 130tysięcy przejechane i padła ale regeneracja i śmiga dalej koszt 700zł

---------- Post dopisany at 11:27 ---------- Poprzedni post napisany at 11:24 ----------

Dokładnie w b8 ten sam rodzaj napędu tylko imbus ma 10 cm i jest wykonany z lepszego materiału ale ogólnie ten sam napęd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...