Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Likwidacja wałków wyrównoważających z silnika 2.0 TDI czyli SWAP pompy oleju


jaro4444

Rekomendowane odpowiedzi

silnik BKD ma pompe napedzaną łańcuchem tak jak 1,9 tdi ponizej masz zdjecia pompy z BKD założonej po wywaleniu wałków w silniku 2.0 tdi BLB

20120922_101945.jpg

<br /><br />

20120922_101928.jpg

<br /><br />

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od wczoraj jestem po zmianie pompy z blb na bkd [opcja bez wymiany walu] jak narazie zrobione 100km ale silnik duzo lepiej pracuje jak by ktos potrzebowal mechanika w krakowie to moge dac namiary na tego co mi przerobil

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, czy ktoś sie orientuje gdzie w Olsztynie znajde kogos rozgarniętego do przeprowadzenia tej operacji?

olsztyn nie,ale w Gdansku masz AZ Serwis.:banan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki wielkie Michal za zdjecia i opis.Nigdy niemialem okazji widziec napedu pompy na zywo i dlatego zastanawiam sie czy do BNA daloby rade zalozyc pompe od BKD pozbywajac sie walkow wyrownowazajacych

Ja mam taki sam silnik na którym przejechałem ok. 60 tys. po likwidacji wałków. Moje auto sprawuje się normalnie, więc śmiało - do roboty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy jest wogóle jakis silnik diesel 2.0 140km lub więcej w samochodach audi,vw,skoda,seat którym można jakos normalnie jezdzic i nie bac sie o pekanie głowic i zacieranie sie silników lub chociażby minimalną jakąs ingerencje w silnik?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie znam kodu, ale jest taki silnik 2,0 TDI co ma 136KM w serii, kumpel ma takiego w Pasku i sprawuje mu sie bezawaryjnie, a spalanie ma jak AWX...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie udalo mi sie jeszcze przeczytac calego tematu od deski do deski bo troche obszerny jest :polew:

moze juz bylo ale wkleje filmik jak gosc z NL pozbywa sie walkow i wymienia pompe oleju:

oliepomp balansas ombouw 2 0TDI Audi VW - YouTube

moj BLB ma dopiero 48k/mil (77k/km) pelen serwis w Audi (olej co 10k + rozrzad w Kwietniu) nie wiem czy mam sie juz tym przejmowac? znajomy ma A6 z 2006 i juz 140k/mil (225k/km) i nic zadnych oznak, jestem w polowie lektury ale wydaje mi sie ze do wszystkich defektow dochodzi w przedziale 170-220k/km wiec moze na razie to zostawic? to by bylo moje pierwsze zapytanie a drugie to czy ktos z forumowiczow zastosowal takie rozwiazanie zebatkowe w BLB zamiast lancuszka? Oil Pump Conversion - a set on Flickr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czołem koledzy, czy w silniku 2.0 tdi BMN (audi a3) napęd pompy oleju jest łańcuszkowy, tj poprawiony ? lada dzien bede go wrzucal do swojego auta, czy zeby wszystko hulalo jak nalezy musze dół miski olejowej wrzucic od siebie (2.0 tdi BVA) i zastosowac smok z 1.9 tdi AWX ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ma ktos ta fotke ze starta zebatka jeszcze ? bo potrzebuje auto kolegi bylo na gwarancji wywalilo mu przy 200kmh na autostradzie blad cienienia oleju i on zjechal jakis 1-2km zeby nie stac na srodku drogi teraz chca sie wykrecic ze jego wina bo nie odrazu zahamowal .... silnik do zlomu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi Ci o tą zębatkę która sie zużywała przeważnie jak pękał napinacz łańcucha ?untitled.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z mojej książki serwisowej wynika, iż poprzedni właściciel miał przy 70 tyś w 07.2008 zapewnioną wymianę/naprawę wałków wyrównoważających w aso Audi. W związku z powyższym może ktoś kompetentny udzielić mi informacji, czy przy obecnym przebiegu ok. 180 tyś mam już się czegoś bać? Czy jednak mogę liczyć na to, że przy interwencji serwisu, w związku z tą wadą fabryczną, udało im się jakoś "bardziej trwale" zlikwidować ten problem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z mojej książki serwisowej wynika, iż poprzedni właściciel miał przy 70 tyś w 07.2008 zapewnioną wymianę/naprawę wałków wyrównoważających w aso Audi. W związku z powyższym może ktoś kompetentny udzielić mi informacji, czy przy obecnym przebiegu ok. 180 tyś mam już się czegoś bać? Czy jednak mogę liczyć na to, że przy interwencji serwisu, w związku z tą wadą fabryczną, udało im się jakoś "bardziej trwale" zlikwidować ten problem ?

Najwygodniej rozebrać mikę olejową i skontrolować wałki przy wymianie rozrządu:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...